Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Έλα να πάμε στο νησί...

Μέρες χαλάρωσης και περισυλλογής. 

Αφήνω τα κομψά σκυλίσια χνάρια μου σε νησί του Αιγαίου και καταγράφω τα πάντα για να σας τα μεταφέρω.
Μετά την περσινή μου περιπέτεια με τη θάλασσα, και τα μπάνια που δεν έκανα τότε, θα νόμιζε κανείς πως δε θα έβρεχα ποτέ το υπέροχο τρίχωμά μου με θαλασσινό νερό.
Κι όμως!!
Σας έχω μια συνταρακτική αποκάλυψη.
Φέτος έγινα ατρόμητος!!
Και βούτηξα στο νερό που δεν πίνεται και κολύμπησα (δελφίνι ο σκύλος).
Μόνο για ψάρεμα δεν πήγα ακόμα, αλλά αυτό  δεν με πολυκαίει.
Μόνο ο ήλιος καίει και ψάχνω σκιές για να μη γίνω κόκκινος σαν τον αστερία!


Που λέτε λοιπόν κολύμπησα!!
Νιώθω πια πως είμαι έτοιμος και για τους Ολυμπιακούς.
Σκέφτομαι μάλιστα, εντάξει μια σκέψη είναι, αλλά γυρνάει όμορφα όμορφα στο σοφό μου κεφάλι, κάνοντας τις στροφές της, τις περιστροφές της και τις βουτιές της με χάρη, να ασχοληθώ με την συγχρονισμένη κολύμβηση.
Προς το παρόν όμως, λέω να σας περιγράψω την πρώτη μου επαφή με το νερό και να αφήσω τα όνειρα τα θερινά για τις κρύες νύχτες του χειμώνα!
Φτάνουμε στη θάλασσα και είμαι επιφυλακτικός.
Θυμάμαι από πέρυσι πως το νερό μπορεί να γίνει πολύ επιθετικό και κρατάω τις αποστάσεις μου, ως σώφρων σκύλος που είμαι.
Κάθομαι ήσυχα ήσυχα να διαβάσω, όταν βλέπω την αγαπημένη μου να βουτάει.
Φεύγει; σκέφτομαι.
Πού πάει; 
Πού με αφήνει;
Μη φεύγεις, της γαβγίζω.
Πάρε με κι εμένα.
Σηκώνομαι και χωρίς να το σκεφτώ, βουτάω στα αλμυρά και νιώθω την πιο παράξενη αίσθηση στον κόσμο.
Μπαίνω σκύλος και γίνομαι φελλός!
Η αβάσταχτη ελαφρότητά μου με σπρώχνει προς τα πάνω και ασυναίσθητα κουνάω όλα μου τα πόδια (εντάξει δεν είμαι και σαρανταποδαρούσα).
Και κολυμπάω!!
Ανοίγω το στόμα μου να την φωνάξει να με δει και πίνω νερό.
Τα χάνω για λίγο και κλαψουρίζω, αλλά συνέρχομαι αμέσως και ντρέπομαι που ολόκληρος σκύλος άρχισα τις μίρλες.
Κοιτάζω γύρω μου να δω αν με άκουσε κανείς και τη βλέπω να με πλησιάζει όλο χαρά.
-Μπήκε το μωρό μου;
Κολυμπάει η αγάπη μου;
Χμμμ....συγκαταβατικό το υφάκι της.
Θα έπρεπε να λέει:
"Να ο θαλασσόλυκός μου, ο μύθος του Αιγαίου, ο σούπερ ήρωάς μου".
Δε δίνω σημασία.
Δίνω δηλαδή, αλλά το προσπερνάω και γαντζώνομαι πάνω της.
Και τη χάνω.
Τι την έκανα;
Α! Να βγαίνει!
Θέλει να παίξουμε κρυφτό.
Ξαναγαντζώνομαι πάνω της και την ξανακρύβω.
Μάλλον όμως βαριέται αυτό το παιχνίδι, γιατί φεύγει σιγά σιγά.
Α! Θέλει να την κυνηγήσω!
Απλωτές αυτή, ξαπλωτές εγώ, δε γίνεται τίποτα!
Βάζω μπροστά την θαυμάσια σκυλίσια τεχνική μου και σε λίγο νικητής, μα ξέπνοος αράζω στην ακτή να αναπολήσω τις ηρωικές μου στιγμές!
Αυτές αναπολώ ακόμα...αλλά είπαμε καταγράφω τα πάντα!
Θα τα ξαναπούμε!

Μπρίκι



50 σχόλια:

  1. Χάνεται η σκυλίσια ζωή; Όχιιιιιιιιιιιιιι δεν χάνεται!
    Είσαι τυχερός, φιλάρακο!
    Και αναρωτιέμαι κανείς γιατί ακόμα την αποκαλούν σκυλίσια; μάλλον για τα εκατοντάδες σκυλάκια που εγκαταλείπουν αυτοί που νομίζουν πως η ζωή τους είναι καλύτερη απ΄τη σκυλίσια!
    ΑΦιλάκια σε σένα και στην όμορφη οικογένεια που σε φροντίζει! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον γι' αυτό την αποκαλούν έτσι!
      Τυχεροί είμαστε εμείς και πιο τυχερή η κόρη μου που είναι και η περιβόητη αγαπημένη του, όπως την αναφέρει και στα κείμενά του..
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Αχαχαχα!! Μπαίνω σκύλος και γίνομαι φελλός!!! Μπρικάκι μου!!! :))) Κάτσε να σου ρθω κι εγώ για καμιά βούτα!!! Να σε μάθω μακροβούτι αν με αφήσει η μαμά σου!!! Αχ Μαράκι μου να περνάς τέλεια, καλά μπανάκια και θα αναπληρώσω σύντομα τις αναρτήσεις που έχασα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά όμως!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...βέβαια εγώ δεν είμαι στο νησί μαζί τους, βουτάω όμως σε άλλες παραλίες!
      Είμαι σίγουρη πως η μαμά του (και κόρη μου) δε θα έχει καμιά αντίρρηση!
      Κι εσύ να περνάς τέλεια!
      Φιλιά πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου βρε Μπρίκι θαλασσόλυκε, μύθε του Αιγαίου, σούπερ ήρωά μας και ατρόμητε κολυμβητή! Είδες τι ωραία που είναι η θάλασσα;
    Καλά μπανάκια, καλά να περνάτε! Στέλνω ένα χάδι σ΄εσένα και πολλά φιλιά στην κυρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά που θα κάνει μόλις του τα διαβάσω....επιτέλους αναγνωρίζεται η αξία του!
      Κάνουμε μπανάκια, σε διαφορετικά μέρη όμως...αλλού αυτός και η μαμά του, αλλού εγώ!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Μπρίκι μου,μού έλειψες!!Είσαι απίστευτος!!Μήν μασάς!!!Καλές βουτιές καί ξαπλωτές στά βαθειά!!!
    Μαρία μου μέ τήν υπέροχη ανάρτησή σου,μού έφτιαξες τήν μέρα!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Dimi μου!
      Φιλιά πολλά και να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
  5. Ο Μρίκι όλα τα λεφτά..να τον ζηλεύει κανείς Μαράκι μου!!!!!!Πάντως αν πάει τελικά για ψάρεμα πες του να πάρει και τη δικιά μου που λατρεύει κι αυτή τη θάλασσα και τις περιπέτειες γενικότερα!!σούπερ ανάρτηση με τρέλα θα έλεγα!πεθαίνω για σκυλίσια τεχνική!!!!!!!!φιλάκια άπειρα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως τον ζηλεύω, γιατί κάνω μπάνια, δε λέω, αλλά σε νησί δεν είμαι...χαχα!!
      Θα του το πω...και θα δούμε πόσα ψάρια θα πιάσουν!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. τι φοβερό πλάσμα ο μπρίκι!!! φιλια καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, αλλά δεν του λέω συχνά, γιατί το παίρνει πάνω του...χαχα!
      Καλά να περνάς!!

      Διαγραφή
  7. Καλά μπάνια σε όσους τυχερούς συνεχίζουν ακόμα
    Ο μπρίκι υπέροχος και λατρευτός...άντε και με βραβεία!!!

    φιλί Μαράκι μου γλυκό γλυκό μη ξεχάσεις τον σκυλάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή σε όσους τα άρχισαν με καθυστέρηση...χαχα!!
      Ο Μπρίκι είναι από όλα...είναι και τρανός κολυμβητής!!
      Φιλιά πολλά.!

      Διαγραφή
  8. Ο τετράποδος κολυμβητής το τόλμησε και το καταχάρηκε, όπως και η μαμά του.... !!!! Καλά να περνάτε και οι δύο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταχάρηκε δε θα πει τίποτα....έτσι μου είπαν, μια και δεν είμαστε μαζί...μαμά του είναι η κόρη μου και φυσικά η αγαπημένη του όπως τη λέει εκείνος!!
      Να είσαι καλά!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  9. Η αφήγηση του Μπρίκι ήταν όλα τα λεφτά. Μπράβο του. Όχι μπράβο του.
    Να του δώσεις τα φιλιά μου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στον Μπρικ. Η Μαλου μου δεν πείθεται με τίποτα να κολυμπήσει. Το καλό ε,ιναι οτι μόλις βάλω μαγιό μπαίνει στην σταντα της θάλασσας και δεν βγαίνει με τίποτα. Και του χρόνου Μπρικ, πες τίποτα και στην Μαλου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....τη φαντάστηκα στην τσάντα και μου άρεσε πολύ σαν εικόνα!!
      Πέρυσι ούτε ο Μπρίκι πλησίαζε στη θάλασσα, φέτος το τόλμησε ο ήρωας...!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Έλα και μου είχες λείψει φελλέ μου ..σόρρυ ατρόμητε Ρίκυ μου ήθελα να πω!
    Τώρα το ότι μέχρι κι εσύ έκανες διακοπές κι εγώ ούτε μέρα το προσπερνώ και σε φιλώ γλυκά στη μουσούδα!
    Και του χρόνου σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ατρόμητος...έτσι!!
      Χαχα!!
      Αυτός έκανε διακοπές, εγώ λέω πως κάνω διακοπές, εσύ καθόλου...άστα να πάνε!!
      Ας ελπίσουμε του χρόνου να κάνουμε "ξαπλωτές" σε κανένα νησάκι κι εμείς!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Ααααααα τι τζουτζουκόσκυλο είναι αυτό; Και τι ωραίο όνομα! χαχαχα πρώτη φορά το ακούω! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρίκι ήταν το όνομα, αλλά το χαϊδευτικό του είναι μοναδικό μια και είναι κι αυτός μοναδικός!...
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  13. Ρε το θαλασσολυκο το μπρικι ,νατος που βουτηξε και το ευχαριστηθηκε κιολας κατα πως φανηκε ,αντε καλα να περνατε κια οι δυο σας,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος να μας το έλεγε...νομίζαμε πως δε θα βουτήξει ποτέ!!
      Να περνάς κι εσύ καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Απολαυστικός ο Μπρίκι,σαν να τον έβλεπα και τον απολαμβάνω στην καταγραφή!!!
    Φιλάκια πολλά,σε μαμά και γιό καραβοκύρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμά του και αγαπημένη, λατρεμένη του (κι όπως αλλιώς τη λέει) είναι η κόρη μου...εγώ είμαι...χμμμ..η γιαγιά του...χαχα!!
      Να είσαι καλά Χαρά μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Ο Μπρίκι -εκτός από τρανός κι άφοβος θαλασσόλυκος- έχει και ζούπερ χιουμορτζίδικο spirit.
    Το πόσο γέλασα, Μαρία μου, δεν λέγεται. Να 'σαι καλά.

    ΥΓ. Και μας είχε λείψει αυτή η φατσούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλα έχει...φως νερό τηλέφωνο...είχε και θέα σε απίστευτο κάστρο!! Χαχα!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Λατρεύω τις αφηγήσεις του μπρικιού! ;-)
    Άντε και σκι την επόμενη φορά!
    Φιλάκια Μαράκι και καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς δεν το σκέφτηκε ο ίδιος απορώ!...τώρα που του έβαλες την ιδέα δε γλιτώνουμε!!
      Φιλιά πολλά και να περνάς κι εσύ όμορφα!

      Διαγραφή
  17. Γεια σου Μπρίκι με τις ωραίες σου επιλογές για ανάγνωση! Ο δικός μου ούτε Αστερίξ δεν πιάνει στα χέρια του να διαβάσει! Αίσχος δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διαβαστερός σκυλάκος!!! Απλά πεθαίνωωωωωωω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε Μπρίκι, σ' αγαπώώώώώώώώ με τις αφηγήσεις σου!
    Σκυλάκο μου είσαι υπέροχος!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αυτού μεγαλειότης ο υπεροχότατος Μπρίκι σε ευχαριστεί πολύ!

      Διαγραφή
  20. Μπρίκι forever!!!!! Μεγάλη λατρεία, λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο στον τολμηρό Θαλασσόλυκο!
    Να τον χαίρεστε και να περνάτε όμορφα! Καλό υπόλοιπο διακοπών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή