Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Το Μπρίκι και η θάλασσα

Θάλασσα λέει!
Πφφφφφφ!


Πώς βρέθηκα εγώ εδώ, ούτε που κατάλαβα.
Σάμπως μου λένε και τίποτα; Και να μου τα λένε δηλαδή σάμπως προσέχω τι λένε;
"Πάμε" ακούω εγώ και πετάγομαι από όπου και να 'μαι, παρατάω ό, τι κι αν κάνω και τρέχω γιατί ξέρω πως αυτό είναι καλό. Αυτοί βέβαια λένε κι άλλα, αλλά εκείνη την ώρα είμαι πολύ απασχολημένος με το να τους βοηθάω να μου βάλουν το λουρί και δε δίνω σημασία.
Κάποτε, όταν ήμουν μικρότερος καθόμουν και μου το φορούσαν. Μεγαλώνοντας όμως, αποφάσισα να πάρω τη ζωή στα χέρια μου. Έτσι παίρνω πια όσες περισσότερες πρωτοβουλίες μπορώ, στα θέματα που με αφορούν. Κατάλαβα, πως αν τους βοηθήσω κι εγώ λίγο, όλα γίνονται πιο εύκολα.
Ή μάλλον, θα γίνονταν πιο εύκολα, αν είχαν έστω και τη μισή μου εξυπνάδα. 
Μα πόση ώρα μπορώ να σταθώ στα δυο μου πόδια κι αυτοί να μην ξέρουν τι να κάνουν;
Ας πηδήξω πάνω τους να τους διευκολύνω, σκέφτομαι, αλλά τίποτα. Μάλλον πρέπει να τους εκπαιδεύσω να μου βάζουν το λουρί όσο εγώ πηδάω.
Κάπως έτσι, ξεκινάει αυτό το παράξενο ταξίδι.
Το αυτοκίνητο δεν λέει να σταματήσει κι εγώ έχω αρχίσει να βαριέμαι να κοιτάω έξω. Στην αρχή ήταν απολαυστικό, αλλά άρχισε γρήγορα να γίνεται κουραστικό. Όλα περνούν από μπροστά μου τόσο γρήγορα που νομίζω πως τρελάθηκε η ζωή και φεύγει βιαστική.
Νομίζω πως όταν σταματήσουμε, θα είμαι πια γέρος. Σκέφτομαι όλα εκείνα τα κόκαλα που έχω θάψει στον κήπο ή έχω κρύψει στο κρεβάτι μου για μια ώρα ανάγκης. Τόση περιουσία και δε θα προλάβω να αφήσω απογόνους να τη χαρούν, γιατί με έβαλαν στη μηχανή του χρόνου.
Νοστάλγησα και το κρεβάτι μου, αλλά δεν πειράζει, γιατί κοιμάμαι μια χαρά και στα πόδια τους. Κλείνω τα μάτια μου και ξαφνικά τρέχω στον κήπο που κρύβονται οι θησαυροί μου με τα τρισχαριτωμένα αυτάκια μου να ανεμίζουν όλο χάρη.
Αλλά μήπως με αφήνουν και να κοιμηθώ; Λες και παραφυλάνε, μόλις κλείνω τα μάτια μου αμέσως με ξυπνούν.
"Εγώ πρώτος" σκέφτομαι και πηδάω έξω με το που ανοίγει η πόρτα.
Η αγαπημένη μου αρχίζει να φωνάζει για κάτι γρατσουνιές, αλλά εγώ δεν ξέρω τι είναι αυτές και δε δίνω σημασία.
Όλα βράζουν εδώ που με έχουν φέρει και μια ματιά γύρω μου με κάνει να αποφασίσω πως θέλω να φύγω.
Χώνομαι κάτω από το αυτοκίνητο στη βιασύνη μου να αποδράσω από αυτό το μέρος. Κατάλαβα γρήγορα το λάθος μου, αλλά από περηφάνια και μόνο αποφασίζω να τους δείξω πως αυτό ήθελα να κάνω. Να χωθώ κάτω από το αυτοκίνητο. Τι πιο φυσικό από αυτό;
Ξαπλώνω ατάραχος και κάνω πως κοιμάμαι, αλλά το κόλπο δεν πιάνει.
Τους ακούω να λένε για τη ζέστη και να γελάνε μαζί μου που έψαξα αμέσως να βρω λίγη δροσιά. 
"Ναι, καλά..."σκέφτομαι και μαζεύοντας όση αξιοπρέπεια μου έχει μείνει, βγαίνω γενναία από εκεί κάτω και καμώνομαι πως θαυμάζω το περιβάλλον.


Το οποίο περιβάλλον δε θα το έλεγα καθόλου άσχημο. 
Τώρα που το βλέπω καλύτερα νομίζω πως έχει ένα ενδιαφέρον, μπορεί και δύο!
Καταρχήν μπορώ να τρέξω όσο μπορώ.
Να, μέχρι εκείνη τη γραμμή, πέρα μακριά, εκεί που σταματάει ο κόσμος. 


Παίρνω φόρα κι αρχίζω να τρέχω χαρούμενος, αλλά τι απογοήτευση...! Δε θα φτάσω ποτέ στο τέλος αυτού του κόσμου!
Το όνειρό μου σβήνει γρήγορα, γιατί  αυτό εκεί στο βάθος, που φαίνεται τόσο ωραίο για τρέξιμο, είναι νερό....ναι, νερό!! Απίστευτο ε;
Και δεν πίνεται κιόλας, είναι αλμυρό! Φρενάρω απότομα και γυρίζω τα μπρος πίσω γιατί το νερό μου επιτίθεται.
Δε λέω ψέματα. Παίρνει φόρα κι έρχεται να με πιάσει. Οπισθοχωρεί και ορμάει ξανά και ξανά.
Προσπαθώ να το τρομάξω, του φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ, αλλά αυτό δεν τρομάζει με τίποτα! Ίσα ίσα εξαγριώνεται περισσότερο.
Α, όλα κι όλα!!!...Είπαμε να πιω νερό (που δεν πίνεται), να τρέξω πάνω του (που δεν γίνεται), αλλά όχι να με καταπιεί αυτό.



Περνάω κι εγώ τη μέρα μου όσο πιο στεγνός μπορώ. Παίζω με ξύλα, τρώω βοτσαλάκια, ατενίζω το ηλιοβασίλεμα.
Και τρέχω!
Δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω.
Γι΄αυτό τα κάνω όλα μαζί!
Τρέχω, κάθομαι, παίρνω το ξύλο, αφήνω το ξύλο, ξανατρέχω, σκάβω, ξαπλώνω και τρέχω πάλι, αφού ξαναπάρω το ξύλο.
Κάποια στιγμή νομίζω πως δεν μπορώ να τρέξω άλλο.
Αυτό είναι σοκ!
Είμαι πολύ περήφανος για να το παραδεχτώ δημόσια.





Ουφ, νομίζω πως δεν μπορώ να το κρύψω άλλο.
Ας πάει στα κομμάτια και η περηφάνια και η προκατάληψη.
Το παραδέχομαι με βαριά καρδιά...
Είμαι πτώμα! Δεν πάμε σπίτι μας τώρα;
Όχι;;;;;;
Τι όχι είναι αυτό;
Ωχ, Θεέ μου....την έβαψα!


Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από την κόρη μου στο Γιαλό της Λευκάδας.
Η περιπέτεια θα μείνει αξέχαστη στον Μπρίκι. Το πρώτο του κάμπινγκ κράτησε 2 μέρες μόνο και όταν ήρθε σπίτι κοιμήθηκε άλλες  2. 
Το καταευχαριστήθηκε κι έκανε πολλούς φίλους!

65 σχόλια:

  1. Κληρονομικό ταλέντο, να υποθέσω, η καλλιτεχνική σας φύση, ή μια απλή σύμπτωση το ταλέντο κ της κόρης στη φωτογραφία ;
    Όπως κ να έχει, πανέμορφες οι φωτογραφίες της !
    Όσο για τον Μπρικάκο .. κλέβει τις εντυπώσεις, κ σίγουρα την καρδιά του Πάρη μας, που γεμάτος χαρά απολαμβάνει πάντα τη συντροφιά του μέσα από το ξέφρενο παιχνίδι τους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γεωργία μου..σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Κι ο Μπρίκι μου λέει τα καλύτερα για τον Πάρη..τα περνάνε πολύ καλά μαζί..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Ε, μα είναι δυνατόν με τέτοια φατσούλα να μην κάνει φίλους!!!
    Απολαυστικότατα τα καμώματα του κούκλου σας!!!
    Άντε... Καλή του ξεκούραση!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
    (Και η κόρη σου ΥΠΕΡΟΧΗ φωτογράφος!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού και πάντα κάνει φίλους..και τετράποδους και δίποδους..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Morning Maria!!!!!
    has been a while...your dog gettinng cute day by day;)
    lovely moment at the beach with him.
    nice place behind.
    have a good day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κούκλος και φαίνεται τρισευτυχισμένος. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου κάπως έτσι θα περιέγραφα και εγώ τον δικό μου σκύλο. Του άρεσε να παίζει με τα παιδιά στην παραλία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έβρεχε τα πόδια του. Όταν τον πλησίαζε το κύμα πήγαινε πίσω πίσω.
    Να περνάτε καλά
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσουμε δηλαδή πως δε θα πάρει ποτέ απόφαση να "τρέξει" πάνω στη θάλασσα..όλο στεγνός θα είναι..χαχα!
      Κι εσύ να περνάς καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Που θα πάει, θα σας στρώσει ο Μπρίκι!!χε χε
    (πολύ καλές οι φωτογραφίες,πραγματικά)
    Καλό μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να πω πως είμαστε ήδη σε καλό δρόμο..χαχα!
      καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. φανταστική ανάρτηση!!!!!Τον νιώθω απόλυτα!Η τελευταία φωτογραφία είναι απίστευτη!Τόση κούραση ο καημενούλης!!!Φιλιά από την Μάγια και απο'μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
      Μιλάμε για την κούραση!!..τα φιλιά μας!!!

      Διαγραφή
  8. το αγαπώ το σκυλί σου Μαρία μου, θα έκανε τέλεια παρέα με τον δικό μου :) του άξιζε μία ανάρτηση όλη δική του πιστεύω ;) φιλιά πολλά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα έκαναν καλή παρέα!!
      Κρίμα που δεν είμαστε κοντά, να τρέχουν μαζί ως την άκρη του κόσμου..χαχα!..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. ευτυχώς και με αφήσανε να κοιμάμαι δυό μέρες..και ξεκουράάάάστηκα εμ παιχνίδι ηταν αυτό;; πανω κατω τρέξιμο και Αγιος ο θεός που λένε...αλλα ...για να πω την αλήθεια το καταευχαριστήθηκα...!!!!
    σας ευχαριστώ πολύ αγαπημένοι μου για την εμπειρία....
    Αυτα θα ελεγε ο Μπρίκης έ;;; φιλακια πολλά Μαρία και να περνατε καλά οπου και να είστε με αυτή την φατσούλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά ακριβώς θα έλεγε Ρούλα μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..κι εσύ να περνάς καλά..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Η τελευταία του φωτό αποκαμωμένος όλα τα λεφτά! αχαχαχα!
    Ε ρε τι ωραία περνάει ο "Μπρίκι"!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο κουρασμένος ήρθε..χαχα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. χαχαχα! Τα πας τέλεια στην αποκωδικοποίηση των σκέψεων του Μπρίκι!
    Κάτι τέτοια κάνω και εγώ με τα σκυλιά μου... :-)
    Νομίζω πως τον κάνατε πολύ ευτυχισμένο που τον πήγατε τέτοια βόλτα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές κι εκεί που κάθεται ακόμα, κάνω αποκωδικοποίηση των σκέψεών του...σαν να βάζω υπότιτλους για να ακούνε και οι άλλοι τι σκέφτεται (γιατί εγώ ξέρω..χαχα)..σκάνε όλοι στα γέλια..
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Θα μπορουσε ανετα να ειναι παιδικο βιβλιο αυτη η ιστοριουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οταν τρέχει και πάνε πάνω κάτω τα αυτάκια του είναι όλα τα λεφτά.
    Αλλο ένα φιλί από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον όταν θα τον δεις να κρατά στο στόμα τον υπνόσακο και να περιφέρεται να αρχίσεις να ανησυχείς! Θέλει και πάλι κάμπινγκ !! χαχα
    Απίστευτος τύπος :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν τον δεις να κρατάει στα δόντια τον υπνόσακο και να περιφέρεται να αρχίσεις να ανησυχείς!
    Θα θέλει και πάλι κάμπινγκ :-))

    Απίστευτος τύπος ... το καλύτερο πως παίρνει και πόζες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως δε θα έλεγε όχι να ξαναπάει..
      Είναι απίστευτος πράγματι..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. χαχαχα απόλαυσα την ρικυπεριπέτεια!!
    Είναι σκέτο γλύκας!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περιεγραψες πολυ γλαφυρα την εμπειρια του Ρικι με τη θαλασσα!Ειδικα τη προσπαθεια επικρατησης εναντι των κυματων!!Αξιολατρευτος στο τελος ...ποσο τον συμπονω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κι εγώ είχα μόνο μαρτυρία εξ ακοής, νομίζω πως και αυτός έμεινε ικανοποιημένος από την περιγραφή..χαχα..φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Τι θαυμάσια περιγραφή!
    Εύχομαι να χαρεί πολλές εκδρομές ακόμα...

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
      Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή!!
      Καλή σου μέρα Δάφνη μου!

      Διαγραφή
  19. θα πεθάνω, αυτή η φωτογραφία που κοιτάζει προς τα πάνω είναι τέλεια...και πολύ μου άρεσαν όλα αυτά, αλλά σκέφτομαι οτι αν ήμουν λίγο πιο πέρα από τον Μπρίκι και τον έβλεπα να τρέχει έτσι, θα είχα παραλύσει από τον φόβο μου....σαν να διάβαζα παιδικό παραμύθι όμως...συμφωνώ με την Evi @ sexta-feira....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, είναι τόσο γλυκός που το μόνο που θα ήθελες θα ήταν να τον χαϊδέψεις..χαχα!
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Κάμπιγκ στη Λευκάδα ο Μπρίκι!!!
    Μήπως να διώξετε τον Μπρίκι και να πάρετε εμένα... που δεν φοβάμαι και το νερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...έλα κι εσύ...θα ευχαριστηθείς να κοιτάς τον Μπρίκι να παίζει όσο κολυμπάς...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Κούκλος και παιχνιδιάρης και ας μη θέλει το νερό !!
    Να τον έχετε πάντα μαζί σας και να σας τρελαίνει με τα καμώματα του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μμμμμμμ, βλέπω το χάρισμα των καλών λήψεων φωτογραφιών πηγαίνει κληρονομικά!

    Μα τι γλύκας που είναι! Τι ματάκια! Τι ωραία αυτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..είδες?..είχα δεν είχα, κάτι άφησα κληρονομιά..!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  23. Γεια σου Μπρίκι με τα ωραία σου! Είσαι τυχερός που έχεις κοντό μαλλί και σε πάνε στη θάλασσα. Εμένα το μακρύτριχο δεν με πάνε γιατί λέει θα μαζέψω όλη την άμμο στα μαλλιά. Λες και δεν μπορούν να με ξεπλύνουν μετά. Αλλά βλέπεις η Αθηνά τεμπελιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Σήφη με τα ωραία μακριά μαλλιά!!
      Αν σε πάει η Αθηνά στη θάλασσα θα θέλει τρεις μέρες να σε ξεμπλέξει από τα φύκια..χαχα!
      Πόσο χαίρομαι που βλέπω τη μουσουδίτσα σου εδώ...φιλιά από τον Μπρίκι..

      Διαγραφή
  24. τι ήταν να πω να έρθει η μάνα του! τον ξεθέωσε τον Μπρίκο χειρότερα απο εσένα!
    μα τι οικογένεια του έλαχε του μαύρου! ελπίζω για την ταλαιπωρία του να ανταμείφθηκε με πολλά πολλά μπισκοτάκια ,γιατί σας το λέω , ως εδώ και μη παρέκει ,δεν τη γλιτώνετε τη φιλοζωική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτυχο άτυχο αυτό το σκυλί!!
      Αυτό λέω κι εγώ συνέχεια..όχι δες τι του έλαχε...θα μπορούσε να κάνει μπάνιο στο Σκορπιό αν διάλεγε άλλη αγαπημένη...αλλά αυτός στραβώθηκε με την κόρη μου..τι να πεις...!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  25. Ολο πόζα καί χάρη ο Ρίκι σας Μαρία μου!!!Συγχαρητήρια στό κοριτσάκι σου!!!Αξια κόρη τής μητέρας της!!!
    Οι φωτογραφίες της είναι καταπληκτικές!!!Πολλά φιλιά στόν κούκλο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου..
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Νομιζω πως αν ο σκυλακος σου μπορουσε να το διαβασει θα ξετρελαινοταν, τοσο απο το χιουμορ σου οσο και απο το ποσο ομορφα τα περιγραφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι προβολείς στον Ρίκι!
    Σκέτη ομορφιά!!!
    Συγχαρητήρια στην άξια ανταγωνίστριά σου!
    Καταπληκτικές φωτογραφίες (μωρέ σε ποιον έμοιασε αυτό το παιδί;)

    Φιλάκια Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου..σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Οι φωτογραφιες τελειες αλλα επετρεψέ μου το κείμενο ειναι για βραβείο, συγγραφέας απολαυστικη, το διαβάζω και ειναι σαν να βλεπω μεσα απο τα ματια του Ιγκορ , του λαμπραντορ μου, ιδιες αντιδρασεις και οι σκεψεις του τετοιες ειναι σιγουρα, μπραβο Μαρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. ελα μπρικι εδω reebo , ο τσαχπινομπιρμπιλοματης , σου συμπαραστέκομαι φιλε μου απολυτα και αμεριστα , άσε εμενα μου ζητησαν να κανω παρέα και με κατι περιεργα πουλερικα που με κυνηγαγαν να με τσιμπησουν , χήνες τα λένε , γαβ εγω τιποτα αυτές καταπάνω μου και δεν ήξερα και τη γλωσσα τους , μηπως να κανουμε και εμεις δικο μας blog να τα λέμε όπως έκανε η Περλα http://goldenretriever-perla.blogspot.gr/ και βρηκε την υγια της σε φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Reebo, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω..ειδικά που είσαι και τσαχπινομπιρμπιλομάτης, γιατί νομίζω πως μοιάζουμε αρκετά στην τσαχπινιά.εγώ ορμάω στα πουλερικά, δηλαδή θα ορμούσα αν με άφηναν...αλλά άσε η ζωή μου είναι πολύ ανιαρή..ούτε μια χήνα δεν έχει!!
      Πάω να δω και την Πέρλα!!
      Φιλιά!!!
      Λες?...μπλογκ ή σελίδα?...χμμμ..

      Διαγραφή
  30. Αχ, μωρέ μωρέ...
    Η κόρη σου έβγαλε τον Μπρίκι απίστευτες φωτογραφίες, αλλά εσύ μπήκες μέσα στο μυαλό του!!! Ο τυχερούλης, το ευχαριστήθηκε. Κι εμείς μαζί του!
    Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Στη θέση σου θα κορνίζωνα μια από αυτές τις φωτογραφίες... είναι πραγματικά φοβερές. Τα συγχαρητήριά μου στο μήλο κάτω από τη μηλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικότης μου το μυαλό του Μπρίκι..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!
      Σε ευχαριστεί και το μήλο..χαχα!!

      Διαγραφή
  31. χαχα! Απίθανα τα γράφεις βρε Μαρία!!! Η περιπέτειες του Μπρίκι πρέπει να γίνουν ξεχωριστή ενότητα πιστεύω!!! Αυτό το σκυλάκι είναι τέλειο!! Να τον χαίρεστε!!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Δε θέλω να το παινέψω πολύ, γιατί θα το πάρει και πάνω του και θα καβαλήσει το καλάμι..καταλαβαίνεις..(είναι όμως τέλειο!!χαχα)
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου. 'Εχεις, σαφώς, αυτό που λέμε "φωτογραφικό μάτι". Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, αλλά αυτές τις τράβηξε η κόρη μου...οπότε σε ευχαριστεί κι αυτή!
      Να είσαι καλά, καλό μήνα!!

      Διαγραφή