Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Μη σας δω να γελάτε....

Συγκρατηθείτε τουλάχιστον μέχρι να απομακρυνθείτε τόσο, που να μη σας ακούω.
Εδώ επιτρέπεται μόνο να θαυμάσετε την τσαχπινιά μου και τη φρεσκάδα μου.
Και φυσικά τους φιόγκους που μου χάρισε η αξιολάτρευτη Γιάννα από το http://syros2js.blogspot.gr/.
 (Γιάννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
Να είσαι καλά που μου δίνεις μια ευκαιρία να ξαναπάρω σκυτάλη, γιατί λογοτεχνική βραδιά το έκανε πάλι -η πώς τη λένε- το blog).
Πάμε όμως στα σημαντικά και να δούμε επιτέλους τι θα φορεθεί φέτος.

Σχεδιάστρια, στυλίστρια και δωροθέτης η Γιάννα, μοντέλο ο Μπρίκι!
Οι φωτογράφοι, δε μας αφορούν (σιγά τι έκαναν)!

Εδώ είμαι σοβαρός σοβαρός με τον κατάλληλο φιόγκο (γαλάζιο, γιατί είμαι άντρας, όπως λέει η Γιάννα), που θα φορεθεί πολύ φέτος το καλοκαίρι στις παραλίες.

Κι εδώ με τον τσαχπίνικο φιόγκο μου φορεμένο στο πιο κατάλληλο σημείο, για μια ανέμελη βόλτα στο δάσος, ή το πάρκο.
Ακριβώς εκεί που τον φαντάστηκα κι εγώ όταν ο φίλος μου ο  Σήφης με ρώτησε αν προτιμώ λαστιχάκι ή φιόγκο!!
Μα πείτε μου, δε μοιάζω με δώρο;
Μπρίκι

48 σχόλια:

  1. Χιχιχιχι α ρε Μπρικι.. Εισαι ενας γλυκας! Οτι και να φορεσεις το ιδιο κουκλος θα σαι!
    Αντε, συντομα και σε σκυλισες πασαρελες ευχομαι!
    Γλυκο φιλι για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και με φιόγκους, είναι γλύκας...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αγορίνα μου, ποίος να τολμήσει να γελάσει?!
    Το πολύ-πολύ να βάλει τα χέρια στα μάτια γιατί θα θαμπωθεί από την ομορφιά σου!
    (Το "χιχιχιχι" που έκανε το Μαράκι πιο πάνω, της το συγχωρούμε γιατί μετά έγραψε τόσα κολακευτικά σχόλια...Αλλιώς θα 'βλεπες τί είχε να γίνει!)
    Σου εύχομαι να έχεις μια μέρα γεμάτη βόλτες, κονσέρβες και καθόλου κάμπιες!!!
    Ψιτ, πώς-σε-λένε(!) Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!!! (Και thanks που μοιράζεσαι την παλαβομάρα μου!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα πάθουν όλοι...θα θαμπωθούν από την ομορφιά του...χαχα!!
      Ήταν δυνατόν να μη δει άλλος αυτούς τους φιόγκους?....θα ήταν εγωιστικό να τους κρατήσω για τα μάτια μου μόνο!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  3. Παπιγιόν! Παπιγιόν! Πώς δεν το είχα σκεφτεί τόσο καιρό! Μπράβο Μπρίκι! Μου έδωσες ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παπιγιόν; Παπιγιόν; Πάει, τώρα την έβαψα Μπρίκι! Της έβαλες ιδέα και θα θέλει να μου φοράει και στον λαιμό και στην ουρά! Τζίζας! Τι έχω να τραβήξω ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...είμαι σίγουρη πως θα είσαι ένας κούκλος...ειδικά με το παπιγιόν!!

      Διαγραφή
  5. Μπρίκι κούκλε μου, τολμώ να πω πως γέλασα πολύ! Όχι για κακό όμως, ίσα ίσα μου έφτιαξες την διάθεση, σε ευχαριστήθηκα!!! Μπράβο στην σκυλίστρια σου και στην (πως την λένε;) στην φωτογράφο σου!!! Σε περιμένουν οι διεθνείς πασαρέλες, μούτρο όμορφο!!! Φιλάκια και στους τρεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκυλίστρια...τι είπες τώρα?....πέθανα στο γέλιο!!
      Τοπ μόντελ ο Μπρίκι...σε αυτή τη ζωή όλα είναι πιθανά...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Βρε Μαρία μου πως να μην γελάοσουμε!!
    Χαχαχαχα!
    Είναι κούκλος ότι και να κάνει πες του!
    Του στέλνω τεράστιο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου
    Κουκλί και πάλι κουκλί!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα
    μιλαμε ειναι κουκλος!
    βρε τι κανει το Συριανο Κοριτσι!
    χαχαχαχα

    φιλακια πολλα! καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α ρε Μπρικάκο.....η ομορφιά θέλει θυσίες:)))) χα χα χα
    Ένα μεγάλο φιλί στη σκυλίστρια σου Γιάννα (όπως πολύ σωστά τη απικαλεί η Ειρήνη παραπάνω) και φυσικά στη φωτογράφο σου Μαρία:))))
    Απογείωσαν το λουκ σου!!! Οι σκύλες θα σε κυνηγούν:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει η Ειρήνη...το σκυλίστρια ήταν όλα τα λεφτά!!
      Τώρα που θα τον κυνηγούν και οι σκύλες τι άλλο θέλει...χαχα!

      Διαγραφή
  10. Σιγά μη συγκρατηθώ γελάω και μάλιστα δυνατά και μόνη μου και ενώπιος ενωπίω !!!!
    Γιάννα μου σε γλυκοφιλώ για την χαρά να θαυμάσω τον φιόγκο του Μπρίκι!!!!!!!!!!!!!χαχχαχχαχα
    Φιλάκια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην παρεξηγηθεί που γελάς...κατά βάθος το απολαμβάνει!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Μπρικάκι μου!!! Ολόκληρο άντρακλα σου βάλανε φιογκάκια;;; Και μάλιστα και στην ουρίτσα;;;
    Ωρε για μια τιμή ζούμε σε αυτήν την κενωνία!!!! :)))) Πάλι καλά που ναι και μπλε!!!
    Φτου σου αντρακλάκο μου, είσαι κουκλάκι ζωγραφιστό!!!
    Μαράκι μου φαίνεται τον έχει βρει καλόβολο και τον κάνεις ότι θέλεις!!! Χαχαχαχα!! Κούκλαρος είναι!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλό σ/κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ευτυχώς που είναι μπλε...νομίζω πως το χρώμα κάνει τη διαφορά!!
      Α, δε φταίω εγώ...η Γιάννα τον...περιποιήθηκε...χαχα!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Με παπιγιόν είναι σκέτος κύριος!!
      Να είσαι καλά Δάφνη μου!

      Διαγραφή
  13. Δεν μπόρεσα να συγκαρατήσω τα γέλια Μαρία, μπροστά στην θέα αυτού του τσαχπίνικου φιόγκου!! Ομολογουμένως το παπιγιόν ταιριάζει άψογα στον Μπρίκι!! Και μάλλον συμφωνεί και ό ίδιος!!! Κούκλος είναι!!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά του πάει...χαχα!!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Ο,τι κι αν κάνεις Μπρίκι, θα είσαι ένα μανεκέν με φωτογένεια! Αχαχα! Φιλιά και στους δυο και καλές βόλτες στο Σ/Κ! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τα σκυλακια παντα με συγκινουν, ειχα ενα 13 χρονια μια ζωη ολοκληρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλιωσα!!!!!!!!!!
    Και επειδή δεν είμαι για πολλά...φιλιά στέλνω και φεύγω ακροπατώντας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά, ο φιόγκος στο λαιμό σε κάνει έναν πολύ "σικ" κύριο, αλλά ο άλλος στην ουρίτσα σου, γιατί ????
    Πάντως, γέλασααααα !!! Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κεκτημένη ταχύτητα....χαχα, αλλά και γιατί ο ίδιος το είχε πει (λέμε τώρα)
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  18. Mπρίκι μου δείξε κατανόηση. Τουλάχιστον, σε λατρεύει. Από αγάπη τα κάνει όλα αυτά...
    Ό,τι και να σου φορέσει, θα είσαι ένας Κούκλος! Αυτό να θυμάσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα του το θυμίσω κι εγώ...χαχα!
      Να είσαι καλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  19. Μπρικάρα μου, κούκλος είσαι με το φιόγκο σου!
    μου το είπε και η Ήρα που έλιωσε μόλις σε είδε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αν το είπε η Ήρα που η γνώμη της μετράει περισσότερο εδώ, δεν έχω παρά να συμφωνήσω!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Έχεις χάρη που το ζώο είναι καλό...
    εγώ στη θέση του θα είχα δυσανασχετήσει άσχημα....
    και τον έβγαλες και στη δημοσιότητα με τους φιόγκους στην ουρά....
    Σε πόσο περισσότερο ξεπεσμό μπορεί να πέσει ένας σκύλος άραγε;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μάγεψε η Γιάννα και δε δυσανασχέτησε καθόλου...
      Ήθελε να τον δει ο φίλος του ο Σήφης...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Καί πόσο σού πάει τό παπιγιόν,γλυκέ μου Ρίκη!!!Κούκλος!!Καί τί ωραίο χρώμα!!!Τήν απόλαυσα τήν ανάρτησή σου Μαρία μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χαχαχαχα
    Συριανολουκουμάκι, αυτή η "παλαβομάρα" σου είναι που σε κάνει ουράνιο τόξο και μας φωτίζεις.
    Βάστα τη καλά!!!

    Να 'στε καλά, κορίτσια!!!
    Άντε, όλο το τημ τώρα να ανακαλυφτεί κι απ' την Donatella Versace.
    Ν' ανοίξουμε κι εμείς πόρτες για ταξιδάκια. :P

    ΥΓ. Τι λήψεις κι αυτές (να το πούμε κι αυτό, Μπρίκαρε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουράνιο τόξο δε λες τίποτα!!!

      Κι εσύ να είσαι καλά!
      Λες να έχει και προτάσεις από το εξωτερικό?...άμα είναι έτσι να νοικιάσουμε αεροπλάνο να πηγαίνουμε όλοι μαζί!!
      Οι λήψεις είναι παλιές και την πρώτη την είχε βγάλει η κόρη μου, αλλά έγιναν σαν καινούριες!!...εεε??
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή