Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ο φίλος μου ο Σήφης!

Επιτέλους έφτασε η στιγμή που όλοι περιμένατε!
Η σκέψη της σας κράτησε άγρυπνους τα βράδια.
Χτυπούσε την πόρτα τα κρύα βράδια του χειμώνα, έμπαινε αγκαζέ με την αγωνία κι αφού στρογγυλοκάθονταν στον καναπέ σαν βαθυστόχαστε κουτσομπόλες, σας κοίταζαν ίσια στα μάτια και απαιτούσαν να μάθουν το γιατί.
"Γιατί κανείς δεν προσκαλεί τον Μπρίκι να παίξει;" σας ρωτούσαν.
Κι εσείς δεν ξέρατε τι να απαντήσετε.
Χαμηλώνατε τα μάτια και ντρεπόσασταν.
Ναι, ντρεπόσασταν που δεν με παίζατε!
Α, μην κοκκινίζετε!
Οι αλήθειες πρέπει να λέγονται!
Και ποιος άλλος θα μπορούσε να τις πει καλύτερα από έναν σκύλο;
Όχι έναν οποιονδήποτε σκύλο, αλλά το φίλο μου το Σήφη που αφού είπε τις δικές του εδώ με προσκάλεσε να τις πω κι εγώ!
Του χρωστάω ένα ευχαριστώ κι ένα μπισκότο.
Όχι, δεν έφαγα το δικό του, αν και χαλαρά θα μπορούσα να το κάνω, να τον κεράσω θέλω!!
Τι καχύποπτοι που είστε!


Παιχνίδι της αγάπης το λένε, αλλά ας το πούμε "love game tag" για να εξασκήσω και τα αγγλικά μου!

5 πράγματα που αγαπώ
Το φαγητό.
Τις βόλτες.
Όσους μου δίνουν φαγητό.
Όσους με πάνε βόλτα.
Όσους τα κάνουν και τα δυο!


5 πράγματα που μισώ
Όσους δε μου δίνουν φαγητό.
Τις φωτογραφίες (γι΄αυτό και τις αποφεύγω με κάθε τρόπο, όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω)
Τους επιθετικούς ανθρώπους.
Τα επιθετικά σκυλιά.
Τις επιθετικές κάμπιες.

5 πράγματα που μου λείπουν
Αυτή, η πως την λένε, που με αφήνει και γράφω εδώ.
Οι βόλτες μαζί της.
Τα χάδια της.
Τα γλυκόλογά της.
Ακόμα και οι φωτογραφίες της.

5 ευχές για το 2014
Να υπάρχουν άφθονα κόκαλα.
Να υπάρχει άφθονο φαγητό.
Να υπάρχουν άφθονα μπισκότα.
Να υπάρχουν άφθονα μέρη για βόλτες.
Να υπάρχει άφθονη αγάπη.

5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα.
Να γίνω πολύ μεγάλος και δυνατός, τεράστιος να γίνω,  για να μη μου την πέφτουν κάτι περίεργοι τύποι στις βόλτες.
Να με αφήνουν οι γάτες να παίζω μαζί τους. 
Να εξαφανιστούν όλες οι κάμπιες.
Να εξαφανιστούν όλα τα κουνούπια.
Να βρω εκείνο το κόκαλο που είχα χάσει κάποτε.

Και οι ερωτήσεις του Σήφη:
Αντιπαρασιτικό περιλαίμιο ή αμπούλα;
Χμμ...θα έλεγα τίποτα, αλλά τελικά θα πω αμπούλα, γιατί κάποια αντιπαρασιτικά περιλαίμια μου προκαλούν αλλεργία. (Τελικά τα σκυλιά θέλουν να εξαφανίσουν, ή τα παράσιτα;)

Φιόγκος στα μαλλιά ή ένα απλό λαστιχάκι;
Για κοιτάξτε με προσεκτικά!
Όχι κοιτάξτε με και πείτε μου που θα μπορούσα να βάλω ή το ένα ή το άλλο...
Τώρα που με κοιτάζω κι εγώ καλύτερα, ίσως στην ουρά ένας φιόγκος να μου έδινε ένα κάποιο στυλ.

Κροκέτες ή κονσέρβα;
Κονσέρβα με χίλια...αν και οι κροκέτες καλές είναι, δε λέω...

 Ύπνος στο μαξιλάρι σου ή στο κρεβάτι της μαμάς και του μπαμπά;
Είναι ερώτηση αυτή τώρα;
Μαντέψτε!

 Βόλτες με το αυτοκίνητο ή βόλτες με τα πόδια;

Βόλτες να είναι κι ας είναι και με το αυτοκίνητο.
Έτσι κι αλλιώς όταν φτάνουμε, πάντα τρέχω!

Μπρίκι

56 σχόλια:

  1. Μαρία πέθανα στο γέλιο!
    Λατρεύω Μπρίκι είναι μοναδικός!
    Αυτό με τις κάμπιες το έχω και εγώ, πες του ότι θέλω και εγώ να εξαφανιστούν, αλλά μετά σκέφτηκα ότι οι κάμπιες γίνονται πεταλούδες πανέμορφες και αν εξαφανιστούν πως θα τις βγάζεις εσύ φωτογραφίες για να τις βλέπουμε εμείς!
    Και λατρεύω τις πεταλούδες!
    Δωσε στον Ρίκι ένα τεράστιο φιλί και ένα μπισκοτάκι απο μένα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να του το εξηγήσω κι εγώ αυτό, αλλά δεν το καταλαβαίνει...θα είναι που είχε μια δυσάρεστη εμπειρία με μια κάμπια!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα
    μιλαμε ο Μπρικι ειναι ανυπερβλητη αξια!
    απαιχτος τυπος!
    τα φιλια και την αγαπη μου εχει! :)

    καλημερα Μαρακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...βέβαια περισσότερο σε ευχαριστεί ο Μπρίκι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Απολαυστικό!!!
    Για άλλη μια φορά το μπρίκι...ΕΓΡΑΨΕ!
    ΄Εξτρα κέρασμα μπισκότο σήμερα...!
    Μια όμορφη μέρα να έχετε...
    Στέλνω δυο φιλιά...Το ένα για το μπρίκι!
    **Αννιώ**
    υγ...Μπρίκι είμαι μαζί σου, σε ότι έχει σχέση με κάμπιες και κουνούπια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψε δε θα πει τίποτα...ολόκληρη ανάρτηση έφτιαξε!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Φοβερος ο Μπρικης! Τα λεει χυμα κα τσουβαλατα και πολυ τον γουσταρω! Μια τεραστια αγκαλια του στελνω και χαδακια στην κοιλιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστεί πάρα πολύ και σου κουνάει όλο χάρη την ουρά!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. ok...οι επιθετικες καμπιες ειναι προβλημα!!!! και ναι...δωσε μπισκοτα στο λαο!!!

    για περασε και για αλλο ενα παιχνιδακι
    http://efzin-creations.blogspot.gr/2014/04/spring-lovers-game.html

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συγκεκριμένος λαός δεν έχει πρόβλημα να φάει όσα μπισκότα κι αν του δώσουν!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Έρχομαι αμέσως!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία μου
    Λατρευτά τα κατοικίδια
    και πρόσεξε την σύμπτωση
    διαθέτει τα ίδια χρώματα
    με την δική μου Βάνα το σκυλάκι μου!!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι τη Βάνα σου!!
      Είμαι σίγουρη πως θα έκανε καλή παρέα με τον Μπρίκι και όχι μόνο λόγω χρώματος..χαχα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλη σου μερα!!!Πολυ όμορφη ανάρτηση!!!Φιλακια στο σκυλακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Κι αυτός σε ευχαριστεί!!
      κουνάει την ουρά του όλος χαρά!!

      Διαγραφή
  8. Αχ Μαράκι μου, να είναι καλά ο Μπρίκι, μου έφτιαξε το κέφι για τα καλά! Πολλά γλυκά φιλιά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αποκαλύψω ένα μεγάλο μυστικό ...έχει ειδικότητα στο να φτιάχνει κέφια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Αγορίνα μου όμορφη, είσαι άπαιχτος!!!
    Είσαι ο πιο δίκαια βραβευμένος blogger του πλανήτη!
    Υπολίνομαι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι νιώθει μεγάλη χαρά για τα όμορφα λόγια σου, αλλά ακόμα μεγαλύτερη για τους όμορφους φιόγκους!!!
      Σε ευχαριστεί πολύ και ήδη τον βλέπω να σκέφτεται την επόμενη ανάρτηση!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μπρίκι σου εύχομαι να γίνεις τεράστιος, να παίζεις με τις γάτες, να εξαφανιστούν κάμπιες και κουνούπια από προσώπου γης, να βρεις το χαμένο σου κόκκαλο, να έχεις άφθονα μπισκοτάκια και βόλτες όσες και όπου θέλεις!!!!!! Πολλά μουσουδοφιλιά να δώσεις στην Μαρία!!! Φιλάκια στα μουστάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σε ευχαριστεί πάρα πολύ!!
      Κι εγώ σε ευχαριστώ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πάει έχασα επεισόδια λέω αφου γυρίζω από εδώ και εκεί, αλλά ο Μπρίκι σου τέλειος....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Ελπίζω να προλάβω να δω απόψε τι έχασα εγώ, μια και τελευταία με κυνηγάει ο χρόνος...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. ΧΧαχαχα τι καλο κ γλυκο σκυλακι εισαι βρε... και με χιουμορ κιολας. Να σε χαιρεται η αφεντικινα σου και πολυ συντομα οι ευχες σου να γινουν πραγματικοτητα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλα μία βόλτα από το blog μου να παίξουμε! http://eleannasdeardiary.blogspot.gr/2014/04/spring-lovers-game.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ,Ρίκι μου!!Πόσο μάς έλειψες!!Καλύτερα αμπούλα!!Συμφωνώ!!!Αλλά κορδέλες,κοντζάμ.άντρας???Οχι βέβαια!!Χα χα!!!Μαρία μου,τήν απόλαυσα τήν ανάρτησή σου,καθώς καί τίς πανέμορφες φωτογραφίες τού Ρίκι!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις ιδέα Dimi τι ζημιά του είχε κάνει ένα κολάρο....
      Είδες που γλυκοκοιτάζει και φιόγκους τώρα?...και μη σου πω απέκτησε κιόλας κάνα δυο....χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αχ Μπρίκι μου, τι ωραίες φωτογραφίες που σου έχει βγάλει η Μεμαρία!
    Στην τελευταία που εξαφανίστηκες παιδί μου; Μια που σε βλέπω να μυρίζεις και μια... τίποτα... πουθενά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγική εικόνα...χαχα...τη μια στιγμή ήταν εκεί και την επόμενη έγινε καπνός και μην τον είδατε τον Παναή!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Μα το Μπρικι ειναι αυτος!!! σοφος! ξερει τι θελει και πως να καλοπερναει ...το λεω συχνα και στον Ιγκορ μου ...α ρε Ιγκορ σκυλισια ζωη ! ουτε αγχος , βολτες φαι και περα βρεχει!!! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρει λέει!!
      Φιλοσοφία το έχει κάνει το ευ ζην, όπως φαντάζομαι και ο Ιγκόρ...είναι αυτοί κάτι φιλόσοφοι...!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίες απαντήσεις έδωσες φίλε Μπρίκι!
    Και έχεις δίκιο, εσύ δεν χρειάζεσαι λαστιχάκια στα μαλλιά, αλλά εμένα που μου πέφτουν μέσα στη μουσούδα μου είναι απαραίτητα!
    Λοιπόν, τα αντιπαρασιτικά περιλαίμια μάλλον πάνε να μας σκοτώσουν. Εμένα οι δύο στις τρεις μάρκες μου προκαλούν έκζεμα. Ευτυχώς αυτό που μου φοράνε τώρα είναι μια χαρά!
    Ευχαριστώ για την ανταπόκριση στην πρόσκληση και σου εύχομαι όλες σου οι επιθυμίες να πραγματοποιηθούν!
    Κούνημα ουράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια μαλλιά Σήφη μου? χαχα!!
      Εσύ είσαι τόσο όμορφος με τα ωραία μαλλάκια σου και τα λαστιχάκια σου!!
      Είναι περίεργα αυτά τα περιλαίμια....και μάλλον πειράζουν τα περισσότερα σκυλιά....
      Εμείς σε ευχαριστούμε για την πρόσκληση...ο Μπρίκι δηλαδή...σου κουνάει κι αυτός την ουρά του!!

      Διαγραφή
  18. Χαχαχα τι ωραία χαρούμενη ανάρτηση!
    Να είσαι καλά Μαράκι μου εσύ και ο πως τον λένε...χιχιχι

    Φιλάκια πολλά:))

    ΥΓ. Γιατί ο σκυλίκος φοβάται τις...κάμπιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δυο πολύ!!
      Είχε μια άσχημη περιπέτεια με μια κάμπια και τρόμαξε πολύ ο καημένος...χώρια που εξαιτίας της έφαγε κι ένεση...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Ρίκι εκτός από ωραίες απαντήσεις, έχεις απίστευτη φωτογένεια!...
    Μαράκι να τον χαίρεσαι!
    Πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχαχα!!! Θεέ μου, πόσο γέλασα!!
    Να΄σαι καλά βρε Μπρίκι και να΄ναι καλά και η κυρά σου που σε αφήνει πού και πού να γράφεις εδώ τα νέα σου!
    Εύχομαι όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν - ειδικά αυτό με το κόκαλο!!
    Φιλάκια πολλά και σε εσένα και στη Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά, αυτό ειδικά με το κόκαλο είναι το σημαντικότερο!!...χαχα!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. χαχαχα τι πρωτότυπη συμμετοχή!! Καλώς σε βρήκα!!

    Θελω κι εγώ σκυλάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο μου είχες λείψει Μπρικάκο. Επιτέλους, βρήκες την ευκαιρία να κάτσεις να μας πεις δυο κουβεντούλες, γιατι αυτή η αφεντικίνα σου το είχε λησμονήσει αυτό το θέμα, βρε αγόρι μου. Και μεταξύ μας: για έχε την από κοντά, γιατί κάτι πεταλούδες πάνε να την ξελογιάσουν. (Και πού είσαι;! Δεν το έμαθες από μένα, νταξ;)

    Χαχαχα!! Μας έφτιαξες, Μαρία μου!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....να είσαι καλά, με έκανες και γέλασα..
      Μεγάλο καρφί είσαι όμως, ε?...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλέ ταιριάζουν πολύ με το κορίτσι μου!!!!!!Πολύ γέλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως ταιριάζουν απόλυτα!!
      Να είσαι καλά και να τη χαίρεσαι!

      Διαγραφή
  24. Τι γλυκό να γράφεις μέσα απ' τη σκέψη ενός καταπληκτικού σκύλου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, άμα είναι καταπληκτικός ο σκύλος είναι πολύ εύκολο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Περνούσα μια πολύ χάλια μέρα, μέχρι που διάβασα αυτή την ανάρτηση και μου έφτιαξε η διάθεση!
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάνει κάνει τέτοια ο Μπρίκι!!
      Κι εσύ να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Όχι πες μου τώρα Μπρίκι αγαπητέ μου πώς είναι οι επιθετικές ...κάμπιες!
    Σκάλωσα! Γιατί τα υπόλοιπα οκ τα είχα δεδομένα!
    Αχ να σε δω και με φιόγκο στην ουρά !!!!
    Φιλιά πολλά Μπρίκι Ρίκι μούτρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτές που σε στέλνουν στο γιατρό κι ο γιατρός σου κάνει ένεση....τώρα βέβαια δεν ξέρω ποιος επιτέθηκε πρώτος, αλλά και ο Μπρίκι δε μαρτυράει...χαχα!
      Αααα σου έχω νέα...θα τον δεις και με φιόγκο και θα πέσεις κάτω από τα γέλια, όπως έπεσα κι εγώ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  27. Καλα εισαι φοβερη ,μπραβο,πολυ γελασα με τις απαντησεις,φιρμα το μπρικι που σημειωτεον παντα ηθελα να ρωτησω πως προεκυψε αυτο το προτοτυπο και γλυκο ονομα για σκυλο ,εκτος και αν το ειπες και το εχω ξεχασει η μου ξεφυγε,κουκλος ειναι και μουσουδιτσα εξυπνη,να τον χαιρεσαι ,πολλα φιλια Μαρακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Όταν τον βρήκε η κόρη μου στη φιλοζωική, μόλις τον είχαν μαζέψει από το δρόμο και τον είχαν βαφτίσει Ρίκι...το Ρίκι έγινε γρήγορα Μπρίκι...χαχα...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Λατρειάκι μεγάλο!!! ♥
    Μαμά Μαρία νομίζω θέλει κι άλλες αφιερώσεις-αναρτήσεις το Μπρικάκι σου!! Ασε που τελικά του τον κότσαρες τον φιόγκο!! Χαχαχα!!
    Απολαυστικότατο το μαναράκι!!! Νομίζω οι γάτες πρέπει να του κάνουν μια παραχώρηση!!! :)))
    Φιλάκια κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...όχι εγώ, η Γιάννα του τον κότσαρε και πέθανα στο γέλιο μόλις το είδα!
      Ε, είπα να μην πάει χαμένο τέτοιο θέαμα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή