Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Τρουφάκια με ινδοκάρυδο


Η συνταγή ήταν γραμμένη σε παλιό διαφημιστικό έντυπο γνωστού ζαχαρούχου γάλακτος και τόσο απλή στην παρασκευή της που καταντούσε ύβρις!
Ποιος θα πίστευε ποτέ πως μόνο δυο υλικά θα μπορούσαν να δώσουν ένα τόσο υπέροχο γευστικό αποτέλεσμα;


Να όμως που όλα είναι δυνατά!
Κι έτσι η αρχική συνταγή που πρόσταζε 3 κουταλιές ζαχαρούχο γάλα και 100 γραμμάρια ξύσμα ινδικής καρύδας, με άλλα 25 γραμμάρια στην αναμονή για το "φινίρισμα" μου φάνηκε πολύ λίγη. Και πραγματικά βγάζει δε βγάζει 10 τρουφάκια αυτή η αναλογία!
Οπότε τη μεγάλωσα λίγο και το αποτέλεσμα με δικαίωσε!


Ανακατεύουμε λοιπόν το γάλα με την ινδική καρύδα και βάζουμε στο ψυγείο το μείγμα μας να σφίξει για περίπου 30 λεπτά.
Στη συνέχεια πλάθουμε μικρές μπάλες και τις κυλάμε πάνω στο ξύσμα που έχουμε στην άκρη για αυτή τη δουλειά και οι μπάλες μεταμορφώνονται σε τρουφάκια που ξαναμπαίνουν στο ψυγείο και βγαίνουν μόνο για να σερβιριστούν!
Και αυτή είναι μάλλον η απλούστερη εκδοχή της νοστιμιάς!



48 σχόλια:

  1. αντε χριστιανη μου κι εχουμε γιορτες εν όψει !Αργησες και θα σε μαλώσω!
    Οσονουπω (το ΣΚ) αρχίζω τα μελομακάρονά σου!
    Φιλάκιαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε γιατί έχασα τις μέρες...α καλή επιτυχία!
      Ε ναι, για λίγο δεν ήξερα αν έπρεπε να ευχηθώ καλή επιτυχία, ή καλοφάγωτα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Πωπω πω πω και είναι λατρεμένο γλύκισμα!!! Να σαι καλά...πάω για αντιγραφή της συνταγής
    Φιλιά και καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου, επειδή δεν το'χω πολύ με την κουζίνα, αυτή η συνταγή είναι ό,τι πρέπει για μένα! Βλέπω φέτος να τρώμε τρουφάκια με καρύδα! Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου αρέσει!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία μου και καλή εβδομάδα
    Απολαυστικά τα τρουφάκια σου και πανεύκολα

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι νοστιμα που φαίνονται!!! Και τόσο απλή συνταγή που ακόμα και τα παιδιά μπορουν να την κανουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κολλητούλα μου φτιάχνει ωραία τρουφάκια, με πολλές παραλλαγές, εγώ δυστυχώς είμαι καλή μόνο στο να τα τρώω και όχι στο να φτιάχνω.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου.
    Και φυσικά Καλές Γιορτές να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τρουφάκια γενικά είναι εύκολα γλυκά, αυτά εδώ όμως είναι ό, τι πιο εύκολο μπορεί να φανταστεί κανείς!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Τα έχω φτιάξει ...είναι μούρλια!
    Γλυκιά καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Μαρία μου!!Τα ζήλεψα τα τρουφάκια σου!!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ!!
    Θα τα φτιάξω πολυ σύντομα!!
    Καλη εβδομάδα σου εύχομαι!!Πολλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μανεκέν τα έκανες τα τρουφάκια!!!
    Τι σκέρτσα και τι πόζες!
    Ευτυχώς δεν τρώω οτιδήποτε μυρίζει καρύδα, οπότε το απόλαυσα το σημερινό σου γλυκό, χωρίς να διαμαρτύρεται ο σιελογόνος μου :-)
    Καλή βδομάδα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, η καρύδα έχει ή φανατικούς οπαδούς ή ορκισμένους εχθρούς! χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Τα φτιάχνω πολύ συχνά αυτά τα τρουφάκια, κάπου κάπου τα βουτώ και σε κουβερτούρα. Εγώ δεν μπορώ να τα χαίρομαι πια, αλλά τα χαίρονται άλλοι.
    Αγαπώ την καρύδα, φτιάχνω και ένα σιροπιαστό ινδοκάρυδο (αυτό μπορώ να το φάω) άλλο να στο λέω κι άλλο να το τρως.
    Αχ μου άνοιξες την όρεξη.
    Πολύ yummy ανάρτηση.
    Καλή βδομάδα Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, η κουβερτούρα τους δίνει μια τσαχπινιά παραπάνω και μπορούμε να αυτοσχεδιάσουμε και να κάνουμε πολλά!
      Καλά αυτό το σιροπιαστό είναι το κάτι άλλο...το έφτιαχνα συχνά παλιότερα, αλλά έχω καιρό να το φτιάξω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αχ τι μου τα θυμησες βρε Μαρία μου.. τα ρουφακια αυτά.. ο εγγονος μου ξετρελεται και είναι ολοκληρος αντρας..χα..χα καιρο εχω να του τα φτιαξω.. αυριο μπαινουν στο προγραμμα ..είναι γυκακι που κανεναν δεν αφεινει ασυγκινητο... να είσαι καλα φιλη μου καλη εβδομαδα να περασεις που ειναι σιγουρο με τετοια γλυκα που εφτιαξες... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι γκρο πλαν τους έκαμες;;;; Λες κι είναι μπροστά μας ο δίσκος, κι αβίαστα σου βγαίνει ν' απλώσεις το χέρι και να πάρεις... 5-6. :P

    Λατρεύω καρύδα, οπότε θα τη τιμήσω τη συνταγούλα στα σίγουρα.
    Ευχαριστούμε τα μάλα, Μαρία μου!

    ΥΓ. Είδα ότι η βροχή φάνηκε άκαρδη και σ' εσάς, στα μέρη σου. Ελπίζω να 'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και την τίμησες και με το παραπάνω!
      Η συνταγή στα χέρια σου απογειώθηκε!!

      ΥΓ: Βρε συ...τι βροχή ήταν αυτή;;;;; Πρώτη φορά είδα τέτοιο πράγμα! Έκανε καταστροφές, αλλά χαμπάρι δεν είχα πάρει, ώσπου άκουσα να το συζητάνε στο σούπερ μάρκετ! Και λέγαμε παλιότερα πως εδώ δεν κάνει τέτοια...αλλά να που έρχεται ο κατακλυσμός και γίνονται όλα! Άσε!

      Διαγραφή
  13. Μαρία, τώρα εσύ δηλαδή τι μας κάνεις ε ;
    αυτό παιδί μου δεν είναι πειρασμός. Κολαστήριο είναι....! λατρεύω την καρύδα σε όλες της τις μορφές.
    Πωπωπωπω τι λέμε τώρα.
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και στη Μαρία παραπάνω, η καρύδα έχει φανατικούς οπαδούς ή ορκισμένους εχθρούς!! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. πανευκολα και πεντανοστιμα.Και αυριο μαζι με την εγγονη μου θα κανουμε παιχνιδια με την αλατοζυμη.εκανε μια χαρα οταν της το ειπα.Γιαγια μηπως να μη παω σχολειο να εχουμε περισσοτερο χρονο; με ρωτησε.Νηπιαγωγειο πηγαινει.Εις αυριο λοιπον τα σπουδαια.Πολλα φιλια και να περνατε και εσεις καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τα περάσατε όμορφα με την εγγονή!! Να σου ζήσει!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Τα θέλω. Τα θέλω, τα θέλω, τα θέλω, τα θέλω! Τα θέλωωωωω!!!
    Θα τα φτιάξω. Το αποφάσισα!
    Κίσιζ 😘 Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αδυναμία μου το ινδοκάρυδο !!!!! Μαρία μου έτσι λευκά που τα βλέπω και τόσο απλά μου αρέσουν !!!
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου αφού σου αρέσει το ινδοκάρυδο τότε θα τα απολαύσεις!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Άσε με κι είμαι... να σκάσω, είμαι! (Τέταρτη φορά; Έχω χάσει το λογαριασμό!)
    Μα, ειλικρινώς, τώρα;! Τόσο εύκολα και γρήγορα;! (Και τόσο απαγορευμένα...)
    Κι επειδή δεν (πρέπει να) έχω λόγο για τα γλυκά εδέσματα, να σου πω ότι πολύ μού άρεσε η σπατουλίτσα σου!
    Φιλάκια γλυκά, σαν τα τρουφάκια σου! 💕🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σπατουλίτσα είναι μια κούκλα και είχε έρθει πέρυσι μαζί με άλλα δώρα από τη Μαριάνα και τον Ονειρόκοσμο!!
      Εδώ μπορείς να τα δεις και να ξεχαστείς!
      https://mytripssonblog.blogspot.gr/2017/01/blog-post_30.html
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Δεν τα έχω φτιάξει. Πολύ κακώς! Ειδικά αν σκεφτείς ότι τρελαίνομαι για το ζαχαρούχο γάλα τόσο, που το τρώω με το κουταλάκι. Πώς μου ξέφυγαν; Εκτός του ότι γίνονται σε χρόνο dt, πρέπει να είναι πεντανόστιμα.
    Ευχαριστώ για τη συνταγή! Οι φωτογραφίες σου εξαίσιες! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κι εσύ με το κουταλάκι; Το κάνω κι εγώ. Αν έχω μπροστά μου τον πειρασμό δεν αντιστέκομαι!
      Ε αν σου αρέσει το ζαχαρούχο και η καρύδα είναι δύο στα δύο...οπότε η νοστιμιά φτάνει σε άλλα επίπεδα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Τέλεια είναι και τα λατρεύω! Μη σου πώ πως θα φτιάξω τώρα λίγα για την αυριανή γιορτή του Νίκου μου! Νά σαι καλά που μου τα θύμησες Μαρία μου! Όλα καλά στην περιοχή σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου να τον χαίρεσαι τον Νίκο σου!
      Να είναι πολύχρονος!

      Στην περιοχή μου εδώ που μένω ακριβώς δηλαδή, είναι όλα καλά...αλλού όμως έκανε καταστροφές!
      Ήταν κατακλυσμός δεν ήταν βροχή αυτό το πράγμα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μαρία μου Καλή σου μέρα!
    Εξαιρετική πρόταση πανω απ ολα για την ευκολία αλλα και τη γεύση της!!! Ειδικά σαν νέα μαμά ψάχνω τέτοιου είδους προτάσεις!
    Σκέφτομαι σοβαρά να τα φτιάξω κέρασμα για τα γενέθλια μου στο γραφείο... έχεις πρόταση και για σοκολατένια..;!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, μπορείς να τα βουτήξεις σε κουβερτούρα αντί να τα τυλίξεις στο τέλος με ινδοκάρυδο!
      Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Αν και παντελώς άσχετος με την τέχνη της ζαχαροπλαστικής, οφείλω να σταθώ στο επιτυχές των φωτογραφιών σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρναγα και σκέφτηκα να σου πω ότι χθες έφτιαξα τα τρουφάκια! Μία δόση έφτιαξα. Τα έκανα μικρά και μου βγήκαν 17.
    Το μεσημέρι ήταν έτοιμα και μέχρι τις 9 το βράδυ είχαν μείνει 4! Σήμερα δεν έμεινε κανένα. Ανάρπαστα έγιναν! Αύριο θα φτιάξω κι άλλα!
    Σε ευχαριστεί όλη η οικογένεια γι αυτή τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που σας άρεσαν!!
      Τους χαιρετισμούς μου στην οικογένεια!!

      Διαγραφή
  23. Πέρασα τελευταία από τα αμαρτωλά.
    Καταλαβαίνεις το γιατί!
    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Σιγά την αμαρτία! Μια μπουκίτσα είναι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Από που να μπουκάρω να βουτήξω όλη την πιατέλα!!!! Σλουρπ!!! Βρε λες να τη δοκιμάσω την συνταγή;;;
    Ενταξει λοιπόν!!!! Φιλάκια ολόγλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλή που θα είναι αμαρτία να μην τη δοκιμάσεις! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή