Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Δώρο βγαλμένο απ' τα όνειρα - Τετράδια ονείρων, Ζυράννα Ζατέλη


"Τα Τετράδια ονείρων είναι ένα παράξενο και απρόσμενο βιβλίο, όπου η Ζυράννα Ζατέλη αποκαλύπτει τις θρυαλλίδες της γραφής της, τις μύχιες εικόνες που δημιούργησαν το μαγικό της σύμπαν· ένα γοητευτικό ταξίδι στον κόσμο των ονείρων της -πρωταρχική ύλη της πεζογραφίας της-, με τα αινίγματα του υποσυνείδητου που η ίδια επέλεξε να καταγράψει ανασύροντάς τα από το χάος της ενύπνιας ζωής"
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου


Τα Τετράδια Ονείρων τα διάβασα, τα αγάπησα, τα έμπλεξα με τα δικά μου όνειρα! Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα!

Για να κερδίσετε ένα αντίτυπο του βιβλίου, ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:


Βήμα πρώτο: Like στη σελίδα Mytripsonblog στο Facebook.
Αν δε διαθέτετε Facebook, αφήνετε ένα σχόλιο εδώ.

Βήμα δεύτερο: Like στη δημοσίευση αυτού του άρθρου στο Facebook μαζί με ένα σχόλιο, και προαιρετικά share αν θέλετε να το δουν οι φίλοι σας.

Ο διαγωνισμός ξεκινάει 12 Δεκεμβρίου και λήγει στις 19 Δεκεμβρίου.

Καλή επιτυχία!

Η κλήρωση έγινε και τυχερή είναι η Αγάπη Αποστολίδου. Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και σας εύχομαι καλές γιορτές με υγεία!

15 σχόλια:

  1. 🎼Ήρθες αργά στο δρόμο της ζωής μου
    Ήρθες αργά για να μου φέρεις τη χαρά🎵🎵🎵

    Θα τα έκανα όλα αυτά, αλλά σε πρόκανε η Λεκάνα (συγγνώμη, η Χριστίνα ήθελα να γράψω), η οποία μου το έκαμε δώρο προχθές, ανήμερα στην ονομαστική μου εορτή, της οσίας Αρτίστας της μεγαλομάρτυρος, βοήθειά μας!
    Καλή επιτυχία εις τους άλλους διαγωνιζόμενους!
    Κίσιζ 😘 Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Είναι το βιβλίο που διαβάζω τώρα

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη επιτυχια σ΄ολους και καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία μου
    Μου κέντρισες το ενδιαφέρον, όπως και στην προηγούμενη ανάρτηση που είχες αναφερθεί σε αυτό. Περιγράφεις τόσο όμορφα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία μου!
    Πολυ όμορφη η παρουσίαση σου!!
    Καλη επιτυχία σε όλους εύχομαι!!
    Καλο βραδυ!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, στις παρουσιάσεις βιβλίων έχεις αποκτήσει μια όμορφη δεξιοτεχνία. Κρατώ τις συστάσεις για το βιβλίο.
    Καλή συνέχια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστουμε.καλες γιορτες με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ομορφη παρουιαση εκανες Μαρία μου...Το καλητερότερο δωρο ειναι ενα βιβλιο .. μπραβο για την ευκαιρία που δινεις να το κερδισει μια φιλη η φιλος ..δεν εχω φεης και δεν ξερω αν θα μπορεις να με βαλεις στην κληρωση ...θα ηθελα να μπω..
    Υπαροχα εγιναν και τα Χριστούγενα στολιδακια της προηγουμενης αναρτησης φιλη μου...να περνας ομορφα οτι και κανεις ..φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία σε όλους!! Ωραία η κίνησή σου Μαρία μου!!
    Εχω λατρέψει κυριολεκτικά την περσυνή αρραβωνιαστικιά της!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η κλήρωση έγινε και τυχερή είναι η Αγάπη Αποστολίδου. Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και σας εύχομαι καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή