Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Τι να περιμένετε από ένα πεντάχρονο...

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα έπρεπε να περιμένετε από ένα πεντάχρονο, αλλά από μένα μην περιμένετε και πολλά!
Θα είμαι λακωνικός, αλλά μεστός. 
Αιχμηρός στο λόγο, μα τρυφερός στην όψη, σαν την πρώτη μέρα του Δεκέμβρη. Δεν ξέρω βέβαια πόσο τρυφερός είναι αυτός ο Δεκέμβρης κι αν περνάει το τεστ, εκείνο με την καρδιά του μαρουλιού, αλλά ήρθα φέρνοντας μαζί μου ενθύμια της πεντάχρονης ζωής μου, για να σας θυμίσω πως κάποτε είχα γεννηθεί και αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να μου αφήσετε ευχές.
Τα γενέθλιά μου είναι κινητά, μια και παραμένει άγνωστη η ακριβής ημερομηνία της γέννησής μου  (τον λόγο μπορείτε να τον διαβάσετε εδώ), οπότε αποφάσισα αυτή τη φορά να τα μετακινήσω τόσο, όσο χρειάζονταν για να πέσουν πάνω στα δικά της. 
Και μη με ρωτήσετε ποιανής...αυτηνής που έχει το blog...και για να μην ξεχαστώ, να σας πω ότι μπορείτε αν θέλετε, λέω αν, να αφήσετε ευχές και σε αυτή!

Θυμήθηκα τώρα ότι ονειρεύονταν τούρτα μανουάλι, αλλά σιγά μην την κάνει, γιατί για να αγοράσει όλα αυτά τα κεριά που θα δηλώνουν τόσο απερίφραστα και με τόσο θράσσος όοοοοολη την ηλικία της, θα έπρεπε να είχε πάρει δάνειο.
Με ένα κεράκι την κόβω να τη βγάζει κι αυτό πάνω σε cup cake για οικονομία!
Δύσκολοι καιροί για πριγκίπισσες κι αυτή δεν είναι καν μία από δαύτες, οπότε η δυσκολία πολλαπλασιάζεται σαν την ηλικία της που είναι πολλαπλάσια της δικής μου.
Αφήστε που μάλλον της το απαγόρεψε και η πυροσβεστική, γιατί είναι επικίνδυνα πράγματα αυτά!
Παίζουμε με τη φωτιά; Ζαμέ!
Κι αυτό που οραματίζονταν η αφεντιά της δε θα ήταν τούρτα, θα ήταν έγκλημα κατά της τούρτας!
Αλλά τι με νοιάζει εμένα; Από τούρτα που δεν τρως μη σε νοιάζει κι αν καεί, δε λένε; Ε κάτι ξέρουν αυτοί που το λένε!

Θα της έδινα τώρα λίγο το λόγο, αλλά αυτή θα έλεγε για τον νοτιά που φυσούσε όλη μέρα και τη βροχή που έπεφτε. 
Κι αφού μας εξιστορούσε όλο το μετεωρολογικό δελτίο, χωρίς αλίμονο να ξεχάσει και τα πρώτα χιόνια που έπεσαν στην Κυρά- Βγένα*,  θα μας έβαζε και καμιά φωτογραφία με λουλουδάκια και άλλα γλυκανάλατα, οπότε το ξεχνάμε!
Αν θέλετε,  (αλλά γιατί να θέλετε να το ζήσετε κι αυτό;), διαβάζετε εδώ το προσωπικό της παραμύθι στο οποίο πρωταγωνιστεί και η Κυρά- Βγένα και προχωράμε ακάθεκτοι σε στιγμιότυπα της δικής μου πολυτάραχης ζωής, όπως θα τη χαρακτήριζαν δηλαδή οι δημοσιογράφοι, ή ακόμα κι ο βιογράφος μου, αν ήμουν κανένας σταρ του σινεμά, ή τίποτις τοπ μόντελ! 
Δεν είμαι όμως παρά εγώ! 
Τι ποιος εγώ; 
Εγώ το Μπρίκι και σας εύχομαι έναν καλό γιορτινό μήνα!

Μπρίκι


*Κυρά-Βγένα: το όρος Παναιτωλικό

21 σχόλια:

  1. Μπρίκι μου πολύχρονος!!! Να χεις μια ήρεμη ζωή γιατί το ''πολυτάραχη'' το ζήσαμε ναι;Τι τα βαλες με την κυρά του blog; Σε έκανε διάσημο, δεν σου χρειάζονται δημοσιογράφοι σαν τους σταρ!!
    Χρόνια πολλά κυρά του blog, να γνωρίζεις μόνο χαρές από εδώ και πέρα, να γιορτάζεις για πάρα πολλά χρόνια τα γενέθλιά σου με την άσπρη πριγκίπισσα παρέα και να γεμίζει ο κόρφος σου αγάπες και γέλια και χάδια πολλά
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονος ο κούκλος σου πολύχρονη κι εσύ
    Καλό μήνα Μαράκι μου και να μου τον προσέχεις
    τον θέλω για γαμπρό της Βάνας.....τέτοιο μουτράκι
    που είναι!!

    φιλάκια πολλά και στους δυο σας ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου χρόνια σου πολλά, ότι επιθυμείς κορίτσι μου! Πολύ γλυκό το παραμύθι της ζωής σου.
    Μπρίκι μου χρόνια πολλά και σε σένα αλλά θα σε μαλώσω και λίγο γιατί είπες κακιούλες για την κυρα σου.
    Καλό μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά Μαρία μου!
    ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ , καλές γιορτές,
    α,και να ξέρεις πως η πυροσβεστική επιτρέπει τα κεράκια όσα και αν είναι, γιατί μετρούν χρόνια ζωής!και η ζωη είναι ολόδική μας, σωστά;
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    Γράφεις υπέροχα!
    ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΌΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και χρόνια ακόμα καλύτερα σε σένα Μαρία μου που με πόση αγάπη γιορτάζεις όχι μόνο να δικά σου γενέθλια αλλά και του Μπρικιού! 🎂 🐶
    Εύχομαι ο μήνας των γενεθλίων σου, να σε γεμίσει δώρα καρδιάς και ότι άλλο επιθυμείς! 😍 🎁
    ΑΦιλάκια πάντα με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυχρονοι πολυχρονοι σκυλι κι αφεντικινα!!! Να τα χιλιασετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια παραμυθένια, με τον Μπρίκι όσα περισσότερα χρόνια γίνεται κοντά σας!
    (αυτό με την κινητή γιορτή. δεν υπάρχει! αχαχαχαχαχα!)
    Έκλεψα χρόνο από το εργαστήρι για να μπω να σου ευχηθώ και εδώ, παρ' όλα αυτά πήγα ξανά στις παλιές αναρτήσεις
    και καλά έκανα δηλαδή, γιατί συγκινήθηκα! Ιδίως με τα μελαγχολικά μάτια του Μπρίκι στις πρώτες του φωτό. Γιατί στην πορεία έγινε ο πιο χαμογελαστός σκύλος που έχω δει! (Ο δικός μου δεν χαμογελάει έτσι, τόσο πολύ και παράπονο το έχω!)
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ζήσετε Μαρία και Μπρίκι και χρόνια πολλά, πολύ μας αρέσουν posts σαν και αυτά. Παντού να σκορπίζετε της ομορφιάς το φως και όλοι να λένε τι συνδυασμός είναι αυτός!
    Τις καλύτερες ευχές μου και στους δυο για μια ζωή γεμάτη ευτυχία.
    Καλό μήνα και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια σας πολλα με υγεια και ευτυχια ...να ειστε παντα καλα
    φιλακια πολλα και καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mπορώ να πω με βεβαιότητα Μαρία ότι ο Μπρίκι σου έχει πάρει τον αέρα και διακρίνω μια στάση υπεροπτική;; Αν όχι ζήτησε του συγνώμη !!! Χρόνια πολλά σε σένα πρώτα (έτσι για να ζηλέψει) καλά και όσο γίνεται χαρούμενα και όσο πιο πολλά μαζί με το Μπρίκι σας !!
    Φιλί οπωσδήποτε και στους δυο σας!!! Και καλό μήνα !!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια σας πολλα Μαρία και Μπρίκι!!
    Σας εύχομαι τα καλυτερα!!
    Απόλαυσα το υπέροχο κείμενο σου Μαρία μου και τις πανέμορφες φωτογραφίες του κούκλος Μπρίκι!!!
    Καλο μηνα και καλές γιορτές!!Φιλακια!!
    🎂🍰🎂💐🍰🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καρδούλα μου όμορφη.....! Μπρίκι μου γλυκέ....! ψυχή μου....!
    Μαρία μου, τι όμορφες αναφορές, τι όμορφες σκέψεις και στιγμές. Ευλογία να μας τις μεταδόσεις. Σε ευχαριστούμε για αυτό.
    Να είναι καλά, να περνάτε όμορφες στιγμές παρεούλα.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βατραχοπαθής κι εσύ ε; Να κάνουμε ένα σύλλογο ρε Μαράκι, με έμβλημα τον φωτογενή Μπρίκι. Ο οποίος έχει γίνει ένα πρώτης τάξεως μπλογκοσκυλάκι :-)
    Xρόνια πολλά Μαρία μου, χρόνια καλά, παραγωγικά, χαρούμενα και αισιόδοξα!
    Τις ευχές μου και στον Μπρίκι βεβαίως-βεβαίως ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω τι ευτυχία!
    Διπλά γενέθλια!
    Να είστε και οι δύο πολύχρονοι, υγιείς κι ευτυχισμένοι!
    Φιλί στο μάγουλο, Μεμαρία!
    Φιλί στη μουσούδα, Μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ χαίρομαι που η "επαναφορά" μου συνέπεσε με γενέθλια! Δικά σου, του Μπρίκη(ι), του μπλογκ της Αριστέας, του Συμποσίου! ❤
    Υπέροχος, μοναδικός σκυλάκος με μιαν ιστορία που έχει πολλά κοινά με... (θα το μάθεις/ετε σύντομα!)
    Όποτε υπάρχει Μπρίκη(ι)ς σε ανάρτησή σου, πλημμυρίζω από τα πιο ευχάριστα συναισθήματα!
    Πολύχρονοι να είστε, χαρούμενοι, αγαπημένοι!
    Φιλιά πολλά πολλά!💕
    Καλό μήνα! ❄☃🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα..χα..Τοξοτάκια είσαστε αγαπες μου;.. και λεω και εγω.. που σας ξερω.. που σας ξερω..να τα εκατοστησετε βρε Μπρικι μου να είσαι πολλα πολλα χρονια μαζι με την Μαρια βεβαιως βεβαιως.. γιατι μια παροιμία λέει οποιος αγαπα αγαπα πολύ..χα.χα...και έχω την εντυπωση ..ότι βρηκε ο Φίλιππος τον Ναθαναηλ...τι; δεν ξερεις τι λέω; .. για ρωτα το Μαρακι σου..Χρονια σας πολλα...φιλακια στην μουσουδα σου και στην Μαρία στα μαγουλακια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ μωρέ μουσουδέλο μου!!! Πολύχρονοι και οι δυο σας, και εσύ Μπρίκι μου και η κυρά σου! Να έχετε υγεία και πάντα χαρές! Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο και να σας χαιρόμαστε κι εμείς!
    Φιλιά πολλά και στους δύο και ένα χάδι στην κοιλίτσα ειδικά για σένα, Μπρίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπρικάκι μου Χρόνια σου πολλά!!! Να εισαι πάντα καλα και να προσέχεις την κυρά σου που σε λατρεύει!
    Σε φιλώ στην ομορφη μουσούδα σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Μπρίκι κι εγώ σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές!
    Να είστε όλοι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενα τεράστιο φιλί κι από μένα στην μουσουδίτσα σου Μπρίκι μου!!!! Πολύχρονος μαναράκι μου γλυκό!!!
    Κι οι πόζες άψογες έτσι;; Χαχαχαχαχα!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή