Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Είναι βρε παιδί μου κι αυτοί οι...πιο...

Είμαι ο Μπρίκι και είμαι χαρούμενος!
Μπορώ να βγαίνω στην παραλία και να κάνω το μπάνιο μου χωρίς να νοιάζομαι για το τι φοράει ο άλλος, αν φοράει δηλαδή, και δε γίνομαι κριτής των πάντων.
Στις παραλίες που συχνάζω δεν υπάρχει καμιά μεζούρα να μετράει ύψος, πλάτος, μήκος, οπότε όλοι οι καλοί χωράμε!
Δε χωράνε όμως εκείνοι που αντί να θαυμάζουν τη φύση, τους καβαλάει η δική τους φύση, τουτέστιν η κακία και η κακομοιριά και ματαιοπονούν ιδρώνοντας να δείξουν πιο... 
Πιο όμορφοι, πιο αδύνατοι, πιο έξυπνοι, πιο επιτυχημένοι, πιο σπουδαγμένοι, πιο....άντρες από τις γυναίκες. 
Μη κοιτάτε εμένα που είμαι σκύλος και δεν ξέρω από μικρότητες, κάποιοι πιο "εξελιγμένοι" ξέρουν...μισό να σκάσω στα γέλια κι επανέρχομαι!
Είμαι ο Μπρίκι και είμαι χαρούμενος που δε χρειάζεται να ανησυχώ για το τι θα πει ο τάδε προβληματικός και ο δείνα κομπλεξικός! 
Κι αν θέλετε τη συμβουλή μου, ούτε εσείς να ανησυχείτε!

Μπρίκι


June 1: joy! 

June 2: besties

June 3: reflection

June 4: local (old railway station, Agrinio Greece)

June 5: round

June 6: cooking

June 7: entrance

June 8: arrow

June 9: full

44 σχόλια:

  1. Μαρία μου, η μόρφωση και η παιδεία θα είναι πάντα δυο διαφορετικά πράγματα, όπου το ένα δεν συνεπάγεται το άλλο. Δώσε στον Μπρίκι δυο χάδια από μένα, γιατί είναι τσίφτης και καραμπουζουκλής!
    Και έχει ωραίες απόψεις.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά!Αλλά κοίτα βρε παιδί μου κάτι τύποι που κυκλοφορούν χωρίς λουρί!
      Ο Μπρίκι σε χαιρετά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Άλλα δυο χάδια κι από μένα Μαρία.
    Μια χαρά τα λέει ο Μπρίκης μας.
    Όσο για τις φωτογραφίες σου, βουτήξαμε πάλι στα χρώματά σου και γλυκαθήκαμε.
    Καλό σαββατοκύριακο Μαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα εισπράξει πολλά χάδια...χαχα!
      Να είσαι καλά Μαράκι μου και καλή Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  3. Χαχχαχαχα α ρε μεγάλε μπρικι. Βγαίνει ο κάθε κατακαημενος. Και λέει ότι του καπνίσει. Γεμίσαμε από όλους τους ανεγκέφαλους που νομίζουν ότι έχουν άποψη γι όλα
    Κριμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεκδιήγητος ο τυπάκος και γελοίος τα μάλα, λέει ο Μπρίκι!

      Διαγραφή
  4. Ωραία τα λες βρε Μπρίκι. Οι φωτογραφίες της Μαρίας πολύ ωραίες με την δική σου που είναι η καλύτερη.
    Καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο βρε Μπρίκι μου έτσι σε θέλω, υπεράνω!! Και στη θάλασσα το γλεντάς βλέπω!!! Υπέροχες φωτογραφίες πες της Μαρίας και τα χρώματα πανέμορφα.
    Καλό Σ/Κο και στους δυο σας! Καλά μπάνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Άννα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. Αγαπώ τον Μπρίκι και τις ιδέες του! Μπράβο Μαρία που τις μοιράστηκες μαζί μας. Ευχαριστούμε και για τις όμορφες φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κούκλος ο Μπρίκι και σοφά τα λόγια του!!
    Όλες οι φωτογραφίες μία μία!!!!!

    Σε φιλώ πολύ Μαρία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμμμμ, σιγά μην ασχοληθώ με τους "πιο", Μπρίκι μου!
    Αν έχουν αυτοί πρόβλημα, ας το λύσουν μόνοι τους!
    Οι παραλίες είναι για να τις χαιρόμαστε όλοι, ακόμα κι εσείς τα σκυλάκια, που, βέβαια, στο ειδυλλιακό Άργος μας στραβοκοιτάνε όταν παίρνουμε τον Σήφη στη θάλασσα.
    Δεν τους πειράζουν τα σκουπίδια στην ακτή, φοβούνται ότι θα μολύνει την περιοχή το δίκιλο σκυλάκι μου!
    Τέλος πάντων, ας μην συγχύζομαι άλλο και ας απολαύσω τις φωτογραφίες της Μεμαρίας, οι οποίες έχουν απ' όλα. Και το αγαπημένο μου δαντέλιο και τις λατρεμένες ασπρόμαυρες και τα γεμιστά που θα φτιάξω αύριο!
    Ψηφίζω την May 4: local (old railway station, Agrinio Greece), που στην παρένθεση θα έπρεπε να γράφει Mageytiko Agrinio Greece!
    Σε φιλώ στη μουσούδα.
    Τα δέοντα στη Μεμαρία!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως έχουν πρόβλημα είναι δεδομένο...άλλωστε κι ο σοφός ο Μπρίκι προβληματικούς τους αποκαλεί!χαχα!
      Ότι τώρα τους ενοχλεί ο Σήφης κάποιους! Ο Σήφης που είναι πιο εμβολιασμένος και καθαρός από πολλούς!
      Τα σκουπίδια δεν τους ενοχλούν γιατί αυτοί τα δημιουργούν!
      Ο Μπρίκι προς το παρόν κι επειδή γνωρίζει πως κυκλοφορούν πολλοί προβληματικοί, έχει δει και πολλά στις βόλτες, προτιμά τις πιο ερημικές παραλίες γιατί σιχαίνεται την κακία και την κακομοιριά τους!

      Και μετά λες εσύ για γκάφες! Ποια May, June έπρεπε να γράφω η ξεμυαλισμένη που τον πήρα τον μήνα κανονικά και του άλλαξα τα φώτα. Από τις 4 και μετά ξαναπήγα στον Μάη κι εδώ και στο φέισμπουκ και παντού...οι γκάφες που κρατάνε καιρό κι επαναλαμβάνονται καθημερινά πώς λέγονται;
      Άσε μη μου πεις, το φαντάζομαι! χαχα!
      Αλλά πράγματι ξέχασα το Mageytiko! Κι άλλη γκάφα!
      Φιλιά πολλά και ο Μπρίκι στέλνει στον Σήφη τους αγωνιστικούς του χαιρετισμούς!

      Διαγραφή
  9. Αχ, γιατί δεν μας έκανε ο θεός Μπρίκι-α;...
    Δεν θα χαλάσω το κέφι μου με τους κομπλεξικούς,
    οι οποίοι αν δεν υπήρχε το διαδίκτυο δεν θα ήταν
    γνωστοί ούτε στην μάνα τους! Εντάξει ο κούκλος
    Μπρίκι, αλλά και τα γεμιστά δεν πάνε πίσω..!
    Πολλά φιλιά Μπρίκι και Μαράκι και καλό σ/κ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη μάνα τους δε θα ήταν γνωστοί, αλλά δε θέλω να φαντάζομαι πόση κακία βγάζει αυτός και οι όμοιοί του στους γύρω τους!
      Τώρα θα μου πεις ας είναι έξυπνοι και οι γύρω να τον χώνουν πάλι στην τρύπα του κάθε φορά που λέει χαζομάρες!
      Τα γεμιστά είναι πάθος δεν είναι απλό φαγητό! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Γειά σου ρε Μπρίκι......! τι σοφά που είναι τα λόγια σου....! Σιγά μην αρχίζουμε να λογαριάζουμε τα μέτρα και τα σταθμά ορισμένων κομπλεξικών για να αφεθούμε ελεύθερα στη φύση και δη μέσα στο καλοκαίρι. Πολύ σωστά τα μέτρα σου Μπρίκι μου και ορθή η απάντησή σου.
    Φιλάκια Μαρίαααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ο Μπρίκι δεν τα λογαριάζει σίγουρα, ούτε εμείς, αλλά έστω κι έναν να επηρεάσει ο ούγκανος και να τον κάνει να στενοχωρηθεί θα έχει επιτελέσει το τρισάθλιο έργο του και είναι κρίμα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ναι Μπρίκι μου!
    Δεν θα ανησυχώ,
    στο ορκίζομαι!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με τον κομπλεξικό, μισάνθρωπο και μισογύνη τύπο αρχικά συγχύστηκα η αλήθεια είναι. Στο τσακ πρόλαβα το χέρι μου να μην αρχίσει να γράφει διάφορα στο πληκτρολόγιο! Αφού ηρέμησα, κατανόησα ότι το επίπεδό του είναι χαμηλότατο (κρίμα τα πτυχία...), οπότε το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να τον αφήσω να νομίζει νομίσματα και να ζήσει στο έπακρο τις συνέπειες των λόγων που ο ίδιος ξεστόμισε (και μάλιστα δημόσια).
    Μπρίκι μου, μια χαρά τα είπες. Κάνε μια βουτιά και για μένα!
    Μαρία μου, οι φωτογραφίες σου είναι όλες μία και μία! Εξαιρετικές!
    Φιλιά και στους δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο χαμηλό επίπεδο δεν έχει πραγματικά!
      Το κακό είναι πως κάποιοι μπορεί να επηρεαστούν και να στενοχωρηθούν κι αυτό ο Μπρίκι δεν το ήθελε με τίποτα και με αφορμή τη φωτό στην παραλία είπε και τα δικά του! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Παίζει να είμαι η μόνη που δεν συγχύστηκα με τις δηλώσεις κάποιου άγνωστού μου δικηγόρου, κάπου στη Θεσσαλονίκη! Που ακόμα κι αν οι δηλώσεις ήταν κάποιου γνωστού μου, από τα μέρη μου δικηγόρου ή μη, ακόμα ακόμα και πολύ δικού μου ανθρώπου σου λέω, πάλι δεν θα ίδρωνε το αυτάκι μου! Μα γιατί να εκνευριστώ με τις δηλώσεις του; Εξαρτάται η αυτοεκτίμησή μου από τα δικά του λόγια; Δεν θα βγω στην πλαζ γιατί χαλάω την αισθητική των ματιών του κυρίου και του κάθε κυρίου που κρίνουν την αξία των άλλων από την όψη, τα κιλά και την υφή της επιδερμίδας; Όχι βέβαια!
    Θα πάρω την κυτταρίτιδά μου, την κοιλίτσα μου και θα πάω να δροσιστώ με δόξα και τιμή. Αρκετά καταπιέστηκα στα νιάτα μου και ίδρωνα μήνες πριν για να έχω τις ιδανικές αναλογίες!
    Τώρα θέλω υγεία πάνω απ' όλα και ελευθερία!
    Και η ελευθερία για μένα ξεκινάει από μέσα μας: να μην επηρεάζει η γνώμη των άλλων. Να μην θυμώνουμε με την βλακεία που δεν έχει πάτο.
    Να έτσι είναι και ο Μπρίκι! Κούκλος πάντα!
    Ελεύθερος!
    Κι εμείς μπορούμε να είμαστε....
    Εσύ μπορείς να είσαι και φωτογράφος! :)) Και μάλιστα εκπληκτική! (Η May 5 πόσο ονειρική!!!)
    Πολλά φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν άτομα που μπορεί να στενοχωρηθούν και όχι μόνο απ' αυτόν αλλά κι από άλλους, γιατί δυστυχώς κυκλοφορούν πολλοί μισάνθρωποι μισογύνηδες και κακιασμένοι!
      Ο Μπρίκι ένιωσε πως έπρεπε να τους πει που να τους γράφουν τους συγκεκριμένους, αλλά επειδή έχει περισσότερες αρχές από κάτι δικηγορίσκους της συμφοράς, το έφερε απ' έξω απ' έξω!

      Αντιγράφω από το σχόλιο που έκανα παραπάνω στην Αρτίστα, γιατί που να τα ξαναγράφω:
      Ποια May, June έπρεπε να γράφω η ξεμυαλισμένη που τον πήρα τον μήνα κανονικά και του άλλαξα τα φώτα. Από τις 4 και μετά ξαναπήγα στον Μάη κι εδώ και στο φέισμπουκ και παντού...οι γκάφες που κρατάνε καιρό κι επαναλαμβάνονται καθημερινά πώς λέγονται;
      Άσε μη μου πεις, το φαντάζομαι! χαχα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Έχω πέσει στα πατώματα και κλαίω!
      Μα καμιά μας να μην προσέξει ότι του άλλαξες τα φώτα του μήνα; μπουαχαχαχαχαχα!!!!!
      Ναι, δεν έχεις άδικο ότι κάποιοι τα παίρνουν πολύ τοις μετρητοίς κάτι τέτοια, αλλά
      η ουσία είναι επειδή ο κόσμος είναι περισσότερος τέτοιος και κακός και πολλά χειρότερα
      πρέπει να τους γράφουμε στις μεγάλες πλαδαρές κ@λ@ρες μας ε;
      υγ: Ο Μαξ τη μία και μοναδική επίσκεψη που έκανε αυτή τη βδομάδα στη θάλασσα δεν την αγάπησε καθόλου. Μόνο η άμμος του άρεσε! Στη θάλασσα ούτε να βρέξει το ποδαράκι του δεν ήθελε!

      Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή Μαρία μου!

      Διαγραφή
    3. Χαχα...ο Μαξ ακολουθεί τα χνάρια του Μπρίκι!
      Την πρώτη φορά ούτε που μπήκε! http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/07/blog-post_24.html
      Το επόμενο καλοκαίρι όμως έγινε δεινός-δειλός κολυμβητής. http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/08/blog-post_20.html
      Αν και τελικά προτιμά να μένει στεγνός και ίσα που κάνει πως μπαίνει! http://mytripssonblog.blogspot.gr/2016/08/dogandsea.html

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα Μαρία μου!
      Ρε συ δεν το θυμόμουν ότι τον είχες από το ...'13!
      Τον ξαναπήγα στη θάλασσα προχτές τον Μαξ, τίποτα!
      Ούτε δαχτυλάκι να μην βρέξει! Όταν έβλεπε το κύμα, το έσκαγε!
      Τουλάχιστον του αρέσει γενικά η εκδρομή. Πρώτος μπαίνει με το που ανοίγει η πόρτα του αυτοκινήτου (της αδερφής μου φυσικά ☺)
      Πήγα σε όλα τα λινς κι απόλαυσα Μπρίκι με τον καφέ μου!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
    5. Μπορεί του χρόνου να σε καταπλήξει ο Μαξ και να μην ξεκολλάει από τη θάλασσα!
      Τρελαίνονται για εκδρομές και βόλτες! Ο Μπρίκι όταν ακούει "πάμε" ότι κι αν κάνει το παρατά, κι αν κοιμάται ξυπνά και τρέχει στην πόρτα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Αν χαλαει η αισθητικη του κυριου να κατσει στο σαλονι του και να αφησει εμας να αλωνιζουμε τις παραλιες.αντε γιατι πολυ ασχοληθηκαε με δαυτον,που αν δεν ηταν το ιντερνετ δεν θα τον ηξερε ουτε η μανα του.ορμα του ΜΠΡΙΚΙ.Μαρια μου οι φωτογραφιες σου για μια αλλη μια φορα απλα τελειες.ανασα ζωης θα ελεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν μόνο αυτός, αλλά δυστυχώς το είδος του δεν κινδυνεύει με εξαφάνιση!
      Μπορεί με το κράξιμο όμως να μαζευτούν πάλι στις τρύπες τους τα ερπετά!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Καλά Μπρίκι μου μην ασχολήσε αγάπη μου .. με τα (ανθρώπινα) .. όντα.. απόλαυσε το μπανάκι σου.. γλυκέ μου.. και μακαρι να σου μοιαζανε μερικοί .. μερικοι..χα..χα.. πλάκα θα είχε να γινότανε σκυλάκια..οποιοι σκέφτονταν έτσι... (τώρα μου ήρθε).. μηπως και δουλευε λιγο ο εγκεφαλος τους..!!
    Μας τρέλανε πάλι η κυρά σου με τις φωτογραφιες της .. αυτή στο 5.. σαν όνειρο είναι .. εκτός από την δικη σου βεβαια ε; καλά μπανια και στους δυο σας.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι και να γίνονταν, αν και πολύ φοβάμαι πως κάποιοι θα ήταν λυσσασμένοι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Μπρίκι μου σοφά τα λόγια σου και λογικές πέρα για πέρα οι σκέψεις σου αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ανθρωποειδή προβληματικά, ελαττωματικά και απεχθέστατα....Δροσίσου ανέμελα εσύ στην παραλία σου, σε λίγο θα ξεμυτίσουμε κι εμείς με την κυτταρίτιδά μας, την πλαδαρή κοιλίτσα μας, τα πεσμένα βυζιά μας και τον αγύμναστο κώλο μας .....σιγά μην πτοηθούμε από τους κομπλεξικούς και τους βλαμμένους....Καλά μπάνια λοιπόν και μέχρι να στρώσει ο καιρός....έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα να κάνουμε αφού πρώτα συγχαρούμε τη μανούλα σου για τις υπέροχες φωτό !!! Μία πληροφορία θα ήθελα, λόγω της ιδιαίτερης αδυναμίας μου στους σταθμούς...πότε πήγαινε τραίνο στο Αγρίνιο;;;;Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Κλαυδία μου!
      Μη λες τέτοια και προσβάλλεις την αισθητική του κομπλεξικού!
      Και τώρα που ξαναδιάβασα την ερώτησή σου είδα πως δεν απάντησα, μια κι έκανα κι ανάρτηση για το σταθμό!
      Από τις αρχές του 1900 έως το 1970 το Αγρίνιο είχε τρένο! Μετά μόνο τρένο φάντασμα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Κοίτα να δεις Μπρίκι μου, υπάρχουν και κάτι ανεγκέφαλοι που αν δουν σκύλο στη παραλία, φρικάρουν και αν τον δουν να κολυμπά είναι ικανοί να φωνάξουν το 100!
    Δεν βγάζεις άκρη με το ανθρώπινο είδος, ευτυχώς εσύ το κατάλαβες και απολαμβάνεις τη καθόλου σκυλίσια ζωή σου και μακάρι να μπορούσες ν' απολαύσεις και τις φωτό της αφεντικίνας σου!
    ΑΦιλάκια βροχερά και υγρά κλπ κλπ, αλλά χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό ο Μπρίκι διαλέγει πολύ προσεκτικά τις παραλίες που επισκέπτεται και προτιμά εκείνες που ο κόσμος είναι λίγος και καλός για να έχει ήσυχο το κεφάλι του!
      Α είναι προνοητικός...χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Τι κι αν έχουμε κλέψει, αδικήσει, βιάσει... το θέμα είναι πώς θα βγούμε στην παραλία!!!
    Απόλαυσα και τη δική σου γκάφα, γιατί μου αρέσει να έχω ανταγωνισμό, αλλά είδα παντού Ιούνιος και δεν πήρα χαμπάρι...
    Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου, Μαρία!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είδες τον Μάη πουθενά, γιατί τον άλλαξα σε Ιούνη με συνοπτικές διαδικασίες όταν το κατάλαβα μέρες μετά..χαχα!
      Όσο για το θέμα που θίγει ο Μπρίκι τι να πω..τα πήρε το σκυλί με τις περίεργες "αισθητικές" που χαλάνε στην παραλία και όχι κάθε πρωί στον καθρέπτη τους!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. δε θα ασχοληθώ με τους κομπλεξικούς γιατί έτσι παίρνουν αξία....
    θα μείνω στην ομορφιά που υπάρχει γύρω μας και εσύ ξέρεις να την αποτυπώνεις τόσο υπέροχα!
    μπράβο σου για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή