Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Το αίνιγμα της κερασόπιτας, η παρουσίαση στο Αγρίνιο!

Η καταιγίδα που ξέσπασε εκείνο το απόγευμα, ήταν απρόσμενη. 
Για μένα τουλάχιστον, γιατί οι μετεωρολόγοι κάτι είχαν προβλέψει όπως έμαθα αργότερα.
Και δε φτάνει που ξέσπασε, δεν έλεγε να σταματήσει.
Χαλάζι, αστραπές και βροντές δημιουργούσαν ένα σκηνικό καθόλα αποκαρδιωτικό. 
Αργότερα ήρθε κι ένας σεισμός που ευτυχώς δεν κατάλαβα, αφού ήμουν πια στο δρόμο προσπαθώντας να αποφύγω τα νερά που σκορπούσαν τριγύρω οι πιο απρόσεκτοι από τους οδηγούς.

Τίποτα όμως δεν μπορούσε να μας σταματήσει εκείνο το απόγευμα. Το αίνιγμα της κερασόπιτας θα "λύνονταν" κι ας έρχονταν και τυφώνας.
Τυφώνας ευτυχώς δεν ήρθε, αλλά όταν άνοιξε η πόρτα του βιβλιοπωλείου "Βιβλιοτρόπιο" όπου θα γίνονταν η παρουσίαση του βιβλίου της Βάσιας Ακαρέπη "Το αίνιγμα της κερασόπιτας", ήρθε ο πιο γλυκός σίφουνας του κόσμου να μας ταρακουνήσει, αλλά και να μας γλυκάνει, μια και δεν παρέλειψε τα κεράσματα, που παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή και στο βιβλίο. 

Σοκολατάκια και λικέρ τεντούρα παρατάχθηκαν να κεραστούν μετά την παρουσίαση και η Βάσια με χειμαρρώδη λόγο και υπέροχο χαμόγελο, μας έκανε να ξεχάσουμε την καταιγίδα και να εστιάσουμε απόλυτα στο καταπληκτικό βιβλίο που κάνει μακροβούτι στη ζωή και την παρουσιάζει όπως είναι. Πότε γλυκιά και όμορφη, πότε πικρή και πότε ακόμα και αποκρουστική, μα πάντα απρόβλεπτη, και ποτέ μα ποτέ βαρετή.


Η ιστορία της Έλλης, ακολούθησε τα χνάρια της ιστορίας της Μάρθας στην Κεφαλονιά και το παρελθόν με όλα του τα μυστικά ήρθε να μπλεχτεί στο παρόν που ζητούσε απαντήσεις.
Το βιβλίο το αγάπησα πάρα πολύ. Είχα την ευκαιρία, αλλά και την τιμή να το διαβάσω  με το που κυκλοφόρησε και με συνεπήρε!
Η Βάσια δημιουργεί με την πένα της κόσμους γήινους, φαινομενικά οικείους και αναγνωρίσιμους που με μαεστρία ανατρέπει στη συνέχεια, κόβοντας την ανάσα!

Οι χαρακτήρες δεν είναι διόλου μονοδιάστατοι, ενώ δε λείπουν και οι πιο "σκοτεινοί". Εκείνοι που είναι τυλιγμένοι σε έναν μανδύα υφασμένο με τα μυστήρια που γεννούν τα μυστικά, αλλά κι εκείνοι που με τις πράξεις τους καταστρέφουν άλλους. 

Και υπάρχουν κι όλα εκείνα που αν φανερωθούν θα κάνουν πολλές πληγές να ανοίξουν. Αλλά και κρυμμένα, που μένουν, καταχωνιασμένα στη μνήμη, το μόνο που κάνουν είναι τα σημάδια βαθύτερα.
Γιατί ακόμα κι αυτά που η μνήμη απωθεί, δεν εξαφανίζονται, παρά ζουν μέσα μας, τρώγοντάς μας λίγο λίγο, μέχρι να έρθει η στιγμή που θα τα βγάλουμε στο φως, για να τα αντιμετωπίσουμε και τελικά να τα ξεπεράσουμε!

Και όλες αυτές οι ζωές και οι κόσμοι τους, συναντιούνται με αφορμή ένα εύρημα, αληθινά ευφυέστατο, εκείνο των ποιημάτων - συνταγών που κρύβουν κι από ένα γρίφο. 
Κι αυτό, απογειώνει την πλοκή και την αναδεικνύει, χωρίς καθόλου να την καπελώνει κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό!

Ναι, είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με το βιβλίο και χωρίς να υπερβάλλω το θεωρώ εξαιρετικό!!

Περισσότερα για το βιβλίο και την πλοκή του μπορείτε να διαβάσετε εδώ!

Ήταν τιμή μου να είμαι στο πλάι της Βάσιας ακόμα μια φορά και θέλω να την ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Να ευχαριστήσω επίσης την Εύα που με τον δικό της υπέροχο τρόπο μας  έβαλε στο κλίμα του βιβλίου, αλλά και το βιβλιοπωλείο "Βιβλιοτρόπιο" για την εξαίρετη φιλοξενία!
Και φυσικά να πω πολλά ευχαριστώ και σε όσους αψήφησαν την καταιγίδα για να μας συντροφεύσουν σ' αυτό το ταξίδι στα αινίγματα!
Και μπορεί εκείνο το απόγευμα να ξεκίνησε δυσοίωνα, αλλά εξελίχθηκε με τον καλύτερο τρόπο!


Με τη Βάσια είχαμε ξαναβρεθεί λίγα χρόνια πριν στην παρουσίαση του πρώτου της βιβλίου "Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" και ανταμώσαμε πάλι με χαρά.
Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά πολλά βιβλία που θα μας φέρνουν κοντά, με όποιον τρόπο!!




"Το αίνιγμα της κερασόπιτας", της Βάσιας Ακαρέπη, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.



28 σχόλια:

  1. Όμορφες αυτές οι συναντήσεις κι όταν
    μάλιστα προωθούν το καλό και ποιοτικό
    βιβλίο!!!!

    Σε φιλώ πολύ Μαρία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη παρουσίαση όπως μας τη διηγήθηκες και το βιβλίο είναι στη λιστα μου
    Πάντα όμορφες στιγμές Μαρία μου να ζεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατανοώ τον ενθουσιασμό σου για το βιβλίο,
    πρέπει να είναι όντως εξαιρετικό,
    αλλά θέλω να μου πεις και κάτι άλλο:
    Ποιά είσαι στις φωτό;ε;ε;☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα. το ιδιο θα ρωτουσα και εγω Γιουλη μου με πρόλαβες..!!

      Διαγραφή
    2. Για να δούμε!
      Είμαι η πρώτη από δεξιά στην τωρινή -αυτή που νομίζει πως έχει κρύψει καλά τον καφέ της χαχα- και η μεσαία στην προηγούμενη παρουσίαση!
      Για να με δείτε καλύτερα, έχω κάποιες φωτό κι εδώ:
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/p/about-me.html

      Διαγραφή
    3. Οκ!Σε κατάλαβα!
      Τί ωραία!Τί καλά!
      Φιλάκια,Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι κάθε στιγμή από τις αναζητήσεις σου, τις πρωτοβουλίες και τις συμμετοχές σου σε δρώμενα που παράγουν πολιτισμό.
    Κρατώ τις σημειώσεις για το βιβλίο και το θέμα του.
    Να πω τις ευχές μου για Χρόνια Πολλά Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Χρόνια πολλά και σε σένα και θερμές ευχές!

      Διαγραφή
  5. Μαράκι μοιράζομαι τη χαρά σου γι αυτή την εμπειρία κι είμαι βέβαιη πως πρόκειται για μια πολύ αξιόλογη δουλειά. Κρατώ κι εγώ τον τίτλο για τις επόμενες αγορές μου. Να έχει καλή επιτυχία και πάντα τέτοια σμιξίματα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από το λίγο που μας παρουσίασες εδω για το Βιβλιο τη βάσιας Ακαρεπη.. μας κεντρισες το ενδιαφερον Μαρία μου για την συγραφεα και το βιβλιο της.. ευχομαι να είναι καλοταξιδο.. και παντα τετοια να γινονται γιατί ανεβαζουν τον πολιτισμο μας..καλη επιτυχια... φιλάκιααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου.
    Πολύ όμορφη η παρουσίαση του βιβλίου και της συγγραφέως με το δικό σου τρόπο.
    Κάθε επιτυχία και στις δύο σας, στο δρόμο που εκφράζει την κάθε μία.

    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Memaria Φίλη μου καλημέρα και είσαι από τις τυχερές της κλήρωσης μου, στείλε μου μέιλ σην ηλεκτρ.Διεύθυνση μου για τη διεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήρθα εντελώς καθυστερημένα για τις ευχές μου και βλέποντας από πάνω το σχόλιο της αχτιδούλας δεν μπόρεσα
    να μην χαμογελάσω! Είσαι τυχερούλα σε διαδικτυακούς διαγωνισμούς!☺ Άντε και στο τζόκερ εύχομαι ολόψυχα!
    Αν δεν σου κάτσει, εύχομαι υγεία και γαλήνη Μαρία μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να θυμηθώ να παίξω κάποια στιγμή και τζόκερ για να δούμε αν θα κάτσει!...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, Μαρία μου!
    Υπέροχη η παρουσίαση του βιβλίου - ξαναδιάβασα και την παλαιώτερη ανάρτησή σου,
    Καλοτάξιδο να είναι!! Θα φροντίσω να το βρώ γιατί μου φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Μαρία μου.
    Μου αρέσουν οι παρουσιάσεις βιβλίων κι όποτε μου δίνεται η ευκαιρία πηγαίνω.
    Μακάρι να ερχόταν και στη Θεσσαλονίκη.
    Θα φροντίσω να προμηθευτώ το βιβλίο, φαίνεται ενδιαφέρον.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου έγινε μια παρουσίαση ήδη στη Θεσσαλονίκη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις!
      Αν μάθω κάτι θα σε ειδοποιήσω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τελικά "γίνονται πράγματα", που λέει κι η Μπάρμπα χαχα!
    Μπράβο και πάλι στην Βάσια, εύχομαι να είναι καλοτάξιδο
    το αίνιγμα, και μια κερασόπιτα τώρα δεν θα με χάλαγε!!!
    Πολλά φιλιά τυχερό Μαράκι, και του χρόνου στο επόμενο ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν έχει δίκιο...χαχα!
      Να είσαι καλά Πέτρα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή