Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Έχω να καταγγείλω...


Έχω πολλά να σας πω κι άλλα τόσα να καταγγείλω!
Φόρεσα τη γραβάτα μου να έρθω ως εδώ σήμερα για δυο λόγους.
Ο πρώτος είναι ότι ήρθε κάποτε σαν δώρο κατευθείαν από τον Ονειρόκοσμο, όπου "Ονειρόκοσμος" ο υπέροχος κόσμος που μόνο η Μαριάνα μπορεί να δημιουργεί, και ο δεύτερος είναι πως ήθελα να δείχνω αρκετά σοβαρός για να δώσετε βάση σε ό, τι πω και θα πω πολλά.
Ήρθε η ώρα να σπάσω τη σιωπή και να δώσω ένα χτύπημα στο κατεστημένο που προσπαθεί μεταξύ άλλων να μας κλέψει και τα μπισκότα.
Όλα μπορεί να τα ανεχτώ, λέμε τώρα, γιατί μύγα στο σπαθί μου δε σηκώνω, αλλά το να επιχειρήσει κάποιος να μου κρύψει-κλέψει μπισκότα είναι ανεπίτρεπτο.
Ειδικά όταν τα μπισκότα είναι χειροποίητα και περιέχουν τις αγνότερες πρώτες ύλες.
Για του λόγου το αληθές παραθέτω στο ευγενές ακροατήριο το πειστήριο νο 1!


Όσα καταθέτω εδώ σήμερα είναι μόνο υποψίες. Έχω βέβαια ενδείξεις, δεν έχω όμως αποδείξεις. Συνελόντι ειπείν μάλλον υπερβάλω, αλλά μπορεί και όχι.
Στο κέντρο της παρακάτω φωτογραφίας βρίσκεται η αλήθεια που προσπάθησε να κρύψει η κατηγορουμένη.
Στο πακέτο....α καθίστε να σας τα πω απ' την αρχή...μια μέρα που λέτε ήρθε ένα πακέτο γεμάτο πεταλούδες. Προσωπικά τρελαίνομαι να κυνηγώ πεταλούδες μα ετούτες δεν τις κυνήγησα επειδή έστεκαν ακίνητες, με θωρούσαν μόνο και γύρευε που έτρεχε ο λογισμός τους.
Ξαφνικά οι πεταλούδες άρχισαν να πετούν, γιατί η κατηγορουμένη, άρχισε να σκίζει το περιτύλιγμα και τότε μόνο προσπάθησα να πιάσω μία, αλλά ατύχησα, γιατί αυτές όρεξη για παιχνίδι δεν είχαν. Μόλις έπεφταν χάμω, να σου οι καλές σου, πάλι ακίνητες να με θωρούν και να ξανατρέχει ο λογισμός τους γύρευε που.
Όταν το πακέτο έμεινε γυμνό από πεταλούδες και άνοιξε, μέσα του κρύβονταν ο ονειρόκοσμος ο ίδιος. Πόσα πράγματα και πόσα μικρότερα πακέτα και πόση ομορφιά είχε αυτός ο κόσμος. Άλλο να σας το λέω κι άλλο να το βλέπετε.
Για μια στιγμή ξεγελάστηκα και περίμενα να βγει και η Μαριάνα από το πακέτο, αλλά γρήγορα κατάλαβα πως η Μαριάνα δεν είναι Καλομοίρα κι εγώ δεν είμαι Σαββόπουλος για να θέλω να προκαλέσω λάθος εντυπώσεις. Τώρα πως μου ήρθε αυτή η σύγκριση, και ποια είναι η Καλομοίρα και ποιος ο Σαββόπουλος, τρέχα γύρευε!

Να μην τα πολυλογώ, στο πακέτο, μεταξύ άλλων και που θα σας περιγράψω αναλυτικά παρακάτω, υπήρχε κι ένα κουτί γεμάτο μπισκότα.
Στο κέντρο της φωτογραφίας, θα το δείτε να ποζάρει ανάποδα, επειδή:
α) Ήθελε να μου τα κρύψει και να τα φάει μόνη της η κατηγορουμένη
β) Ήθελε να τα φωτογραφίσει καλύτερα.
Δεν ξέρω ποια εκδοχή να πιστέψω και σε ποιο συμπέρασμα να καταλήξω.
Η φωνή της λογικής επιμένει πως μάλλον το βου είναι το πιθανότερο, αλλά το στομάχι φωνάζει δυνατότερα και διαλέγει το α.
Αποφάσισα λοιπόν να καταγγείλω το γεγονός, αλλά να μην προχωρήσω σε μηνύσεις.
Αποφάσισα επίσης να παρουσιάσω τα δώρα μόνος μου. Και τα δικά της, της κατηγορουμένης δηλαδή, και τα δικά μου που είναι καλύτερα και πιο πρωτότυπα και πιο σκυλίσια και πιο απ' όλα!
Εδώ θα ήθελα να καταγγείλω και τη Μαριάνα που έστειλε περισσότερα δώρα σε αυτή και λιγότερα σε μένα. 
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, αν μετρήσουμε ένα ένα τα μπισκότα, νικάω κατά κράτος.

Τα δικά της δώρα ήταν ένα ημερολόγιο κουτάλα, πανέμορφο από όσο μπορώ να εκτιμήσω, ένα καταπληκτικό βραχιόλι, μια σούπερ πρωτότυπη σπάτουλα απολύτως Χριστουγεννιάτικη με τον Άγιο Βασίλη σε πρώτο πλάνο, ένα περίεργο μπουκαλάκι σαν δοκιμαστικός σωλήνας που περιέχει μείγμα βοτάνων και μπαχαρικών, ένα βιβλίο, μια καρδιά, σοκολατάκια και μια κάρτα.
Ουφ...μια στιγμή να πάρω ανάσα, γιατί τα είπα απνευστί.
Ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα!


Πάμε τώρα στα δικά μου που είναι πιο όμορφα, πιο τσαχπίνικα, πιο παιχνιδιάρικα και εννοείται πιο νόστιμα!
Τα μπισκότα μου...μπισκότα της Έριδος τα είπε η κατηγορουμένη, αλλά την ανακαλώ στην τάξη. Τα μπισκότα του Μπρίκι είναι λέμε!!
Μαζί με τα μπισκότα και  δυο πολύ ιδιαίτερα, χειροποίητα παρακαλώ κι αυτά, παιχνίδια. 
Ένα κόκαλο φτιαγμένο μόνο για μένα και ένα παιχνιδάκι από αυτά που μου αρέσει να μου κρατάνε κι εγώ να τα τραβάω, που δεν ξέρω πως λέγεται, αλλά είναι σούπερ ουάου!
Έχω να ρίξω ηρωικές μάσες και να κάνω ατέλειωτα παιχνίδια!
Μαριάνα μου σε ευχαριστώ πολύ, πάρα, πάρα, πολύ, αμέτρητα πολύ, και το ίδιο κάνει και η κατηγορουμένη που απαλλάσσεται λόγω αμφιβολιών!



 Κι επειδή απαλλάχτηκε, θα την αφήσω να ευχαριστήσει και τη Σταυρούλα από το "Λογισμών αραξοβόλι" για την υπέροχη κάρτα που της έστειλε!
Πάω να παίξω, ή να φάω, ή να τα κάνω και τα δυο!
Μπρίκι

50 σχόλια:

  1. Μπρίκι είσαι άπαιχτος! Να χαρείτε και οι δυο τα δώρα σας εσύ και η άλλη η απαλλαχθείσα λόγω αμφιβολιών.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Και οι δυο μας!
      Φιλιά πολλά Ελένη μου!

      Διαγραφή
  2. Μπρίκι ένα έχω να σου πω: απολαμβάνω τις δημοσιεύσεις σου όσο δε λέγεται κάθε φορά! :))
    Αν και έτσι όπως τα έγραφες και τα διάβαζα στην αρχή, λίγο έλειψε να μπερδευτώ και να νομίσω ότι σου έφαγε τα μπισκότα η Μαρία (!!) χαχαχαχα!
    Να χαρείτε τα πανέμορφα δωράκια σας και οι δύο! Φιλιά, χαδάκια στη μουσούδα και καλή σας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ικανό τον έχω να το πει κι αυτό!
      Να είσαι καλά Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Έχω χάσει επεισόδια και δεν πολυκατάλαβα.

    Μα αγαπητέ μου Μπρίκι αν αυτά είναι τα μπισκότα τα γκουρμέ για τα οποία έχω ακούσει, κάνε μας μια κριτική να ξέρουμε κι εμείς τα χωριατάκια που ζούμε σε ακριτικά νησιά (ώστε να επιστρατεύσουμε κλάψα και γοητεία μήπως μας τα παραγγείλουν).
    Με εκτίμηση,
    Troy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κατηγορεί άδικα Δάφνη μου...θα του έκρυβα εγώ ποτέ μπισκότα;

      Γκουρμέ είναι σίγουρα αγαπητέ μου Troy, αλλά από την άλλη, όλα τα φαγώσιμα για μένα είναι γκουρμέ!
      Μπρίκι

      Διαγραφή
  4. Γεια σου βρε μπρίκι!
    Στα όπα-όπα σε έχουν☺
    Σε φιλώ!!
    ΥΓ:Χαιρετισμούς και στη Μαρία βεβαίως!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χι, χι!!! Νοστιμιές και ομορφιές! Σκυλίσια ζωή...😉
    Να τα χαρείτε τα δωράκια σας. Η Μαριάννα μεταμορφώθηκε σε υπέροχο Άγιο Βασίλη!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ ζούλεψα ο ατρόμητος! ( Μακ εδώ φίλε Μπρίκι!)
    Ούτε συνεννοημένοι να ήμασταν! Κι εγώ σήμερα έκανα κατάληψη στης κυράς μου τα μέρη!
    Φτου σου! Κούκλος είσαι με τη γραβάτα σου!
    Μου τρέχουν τα σάλια με τα μπισκότα σου, αλλά πολύ ωραία και τα παιχνίδια σου!
    Αλίμονο από μένα...που παίζω με την ουρά μου ο δόλιος!
    Φιλιά Μπρίκι...μου έλειψες ξέρεις!
    (Μαξ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαξ...φτου! Μαξ! (με κόλλησε η μανούλα.... δυσλεξία ☺!)

      Διαγραφή
    2. Χαχα...είσαι απίστευτος φίλε Μακ...!
      Καημό το έχω να ανταμώσουμε πάλι και να παίξουμε και με τις ουρές μας, γιατί όχι;
      Θέλω να δω και το καινούριο σου σπίτι από κοντά για να έχω να λέω στους δικούς μου, που δε σκέφτηκαν ποτέ να με προικίσουν!
      Μπρίκι

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, να χαρείς τα δώρα σου!
    Πραγματικά δεν έχω δει πιο χαμογελαστό σκύλο!
    Ο δικός μου δεν γελάει ποτέ όταν τον βγάζω φωτογραφίες!
    Γενικά δεν είναι το χαμόγελο το δυνατό του σημείο!
    Πολλά φιλιά κι από μένα και καλή εβδομάδα να έχεις! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Α μα έχει μια άλφα σοβαρότητα ο Μαξ, δεν μπορεί να τη χαλάσει χαζογελώντας..του είπες πως είναι και τσιάουα και του κόπηκε το γέλιο...ο Μπρίκι βγήκε American Staffordshire Terrier
      Profoundly strong, requires daily exercise, needs constant socialization...οπότε συνεχίζουμε να ψάχνουμε από που κρατάει η σκούφια μας...ε καλά όχι πως το ψάχνουμε και πολύ...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Φίλε Μπρίκι, θεωρώ ότι η καλύτερη φωτογράφιση των μπισκότων ήταν μια φτηνή δικαιολογία της κατηγορουμένης, η οποία, σαφέστατα, ήθελε να τα φάει εκείνη!
    Γι αυτό να την εκδικηθείς. Να της φας τα σοκολατάκια!
    Επίσης, μπορείς να πάρεις το βραχιόλι που είναι για εκείνη και να το φοράς για περιλαίμιο, όταν δεν βάζεις τη γραβάτα, η οποία, ομολογώ, σου ταιριάζει πάρα πολύ!
    Και σ' αυτό το σημείο και πριν κατηγορηθώ ότι πάω να σπείρω διχόνοια, ανάμεσα σ' εσένα και την κατηγορουμένη, να πω ότι όλα τα δώρα ήταν υπέροχα και να είστε αμφότεροι καλά να τα χαρείτε!
    Φυσικά, θα μπορούσες να τα κάνεις όλα δικά σου, αλλά είπαμε. Δεν θέλω να σπείρω διχόνοια!
    Φιλιά στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...αλίμονο τώρα...ποιος θα τολμούσε έστω να διανοηθεί πως θα έσπερνες διχόνοια;
      Αδιανόητο! Απίστευτα κακοπροαίρετος όποιος θα σκέφτονταν κάτι τέτοιο...
      Μακριά κι αλάργα από κάθε πραγματικότητα...επιστημονική φαντασία σχεδόν!!
      Καμιά σχέση σου λέω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μπρίκι μου κάτι τέτοια πακέτα πήραμε κι εμείς πρόσφατα από κάτι βόρειους φίλους. Στην αρχή είδαμε πεταλούδες (πράσινες-κόκκινες και κίτρινες), κι ύστερα μας ήρθε κατακέφαλα η κουτάλα. Τα μπισκότα παρακρατήθηκαν και μας πέταξαν ένα κόκκαλο να το γλύφουμε. Στις καταγγελίες μας για την περικοπή "μπισκότων", μας έστειλαν ένα κυλινδρικό σωλήνα και μία κάρτα με οδηγίες χρήσης... σούπερ ουάου!
    Υ.Γ. Υπέροχα τα δώρα σας Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!! Κλαίω!!!! Να θεωρήσω, Μαρία, ότι υπονοείς αυτά που υποθέτω???? Είσαι απίστευτη!!

      Διαγραφή
    2. Χαχα...Μαρία είσαι απίστευτη!
      Γελάω, ενώ θα έπρεπε να κλαίω, αλλά με τέτοια περιγραφή πώς να κρατηθώ;

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Μπρίκι η δικη μου κυρά μου
    κάνει δίαιτα...παχυνα λέει πολυ
    Οπότε ένα από τα μπισκοτάκια σου
    το δικαιούμαι
    Συμμάχους ψάχνω η έρμη
    Κλαψ..κλαψ κι ενα σούπερ φιλί
    Βάνα η ταλαίπωρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπρίκι η δικη μου κυρά μου
    κάνει δίαιτα...παχυνα λέει πολυ
    Οπότε ένα από τα μπισκοτάκια σου
    το δικαιούμαι
    Συμμάχους ψάχνω η έρμη
    Κλαψ..κλαψ κι ενα σούπερ φιλί
    Βάνα η ταλαίπωρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χειρότερο εφιάλτη του Μπρίκι ζει η Βάνα!!
      Της στέλνει αγωνιστικούς χαιρετισμούς και την αμέριστη συμπάθειά του, τα μπισκότα δεν τα μοιράζεται λέει...τι να πεις, η ανατροφή του θα φταίει!...
      Και λέει είθε να τελειώσει γρήγορα η δίαιτα και το μαρτύριο!
      Βάνα υπομονή...και να θυμάσαι ότι τα νοστιμότερα μπισκότα είναι αυτά που ακόμα δεν έφαγες!

      Διαγραφή
  12. Σε "έδωσε" στεγνά ο Μπρίκι!! Χαχαχαχα... υπέροχα τα δωράκια και των 2 σας!!! Να τα χαρείτεε! Καλά για τα κουλουράκια του Μπρίκι, είμαι σίγουρη, τα καταβρόχθισε;;; Τέλεια παρουσίαση! Η γραβάτα του τόσο κουκλίστικη!! Φιλιά πολλά Μαράκι και στον Μπρίκι (μη μας κάνει παράπονα!) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καρφί...φαντασιόπληκτος μεν, καρφί δε!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Μπρίκι εισαι όλα τα λεφτά !!!
    Να χαριες τα δωράκια σας Μαρια μου ...
    καλή εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου κι εσύ κι ο Μπρίκι!
    Υπέροχη η ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπρίκι μου είσαι θεούλης ρε άτιμο αγόρι!
    Είσαι σκληρό καρύδι και δνε μασάς τα λόγια σου!
    Άντε να χαρείτε και οι δυο σας τα δώρα!
    😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι από αυτό κι από το άλλο...χαχα!
      Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  16. Απολαυστικότατη η ανάρτηση σου Μαρία μου και γλυκιά και ρομαντική και απ΄όλα !!!Τόσα όμορφα για σένα και τον πονηρούλη Μπρίκι από φίλες !! Να τα χαρείτε !! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Μπρίκι, καλά ξηγήθηκες, μη σου πάρει τον αέρα.
    Να απολαύσεις τα κουλουράκια σου και τα παιχνίδια σου.
    Μαράκι, τον Μπρίκι και τα μάτια σου.
    Φιλάκια πολλά και στους δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρένα μου!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Μπρίκι, αγορίνα μου, είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ λέμε!!! Θεός!!! Απολαυστικός, κούκλος (με γραβάτα ή χωρίς!), φυσιογνωμία μοναδική! Όμως, στο λέω με το χέρι στην καρδιά, η... κατηγορουμένη είναι εντελώς αθώα!! Σου φύλαξε τα πράγματά σου σαν τα μάτια της και περίμενε πως και πως να σου κάνει την έκπληξη! Άκου που σου λέω! Κάτι παραπάνω ξέρω εγώ!
    Όσο για τα δικά σου δώρα που ήταν λιγότερα από τα δικά της, την επόμενη φορά σου υπόσχομαι ότι θα στείλω πακέτο μόνο για σένα, ναι? Να απολαύσεις τα δωράκια σου και καλό...μασούλημα!!
    Μαρία μου, γέλασα με την καρδιά μου! Να είστε καλά και οι δυο σας!
    Αμέτρητα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια να του λες και θα κάνει και πραξικόπημα εδώ μέσα...χαχα!
      Μαριάνα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα!
      Είσαι μοναδική!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Αγαπώ Μπρίκι και ότι και να πει, συμφωνώ δαγκωτό!
    Η φώτο με τη γραβάτα όλα τα λεφτά, χαχαχαχα.
    Έχω να γελάσω με την καρδιά μου αρκετές μέρες,
    σήμερα με τον Μπρίκι όμως, λύθηκα (για να μην πω κάτι
    άλλο και σοκαριστείτε) στο γέλιο, χαχαχαχαχα.
    Υπέροχα τα δωράκια σας, φιλάκια πολλά και στους δυό σας. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!....δηλαδή μάρτυρα, για να συνοψίσουμε, πιστεύεις πως η κατηγορουμένη ήθελε τελικά να κλέψει τα μπισκότα;
      Μπρίκι

      Μα δεν είναι κούκλος με τη γραβάτα;
      Χαίρομαι που σε κάναμε να γελάσεις, αν και πήρες χωρίς ενδοιασμό τολμώ να πω το μέρος του κατηγόρου μου...σνιφ...κλαψ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Όμορφα τα δωράκια σας.
    Να τα χαρείτε.
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  21. Να μαι και εγω εστω και καθυστερημενα Μπρίκι μου να σου ευχηθω να χαρεις τα δωρακια σου καλε; τι καλουδια ειναι αυτά ;.. μαλλον ζήλεψε η Μαρία με τοσα δωρακια ... κουκλος εισαι με την γραβατα φιλε...και τι χαμογελο.! στρα σου λέω παιδι μου... ενταξει η αναρτηση σου ανηκει δικαιωματικα.. φιλακιααα στην μουσουδα σου.. και δωσε και ενα φιλι της Μαριώς καλο σας Σαββατοκύριαο ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Δίκιο έχεις...δική του η ανάρτηση και τα δώρα φυσικά...ικανό τον έχω να κρατήσει και τα δικά μου...χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Καλέ τι δώρα υπερπαραγωγές για Μπρικάκι και μανούλα!!! Είμαι σίγουρη δεν θα χει μείνει δείγμα μπισκότου!! Χιχιχιχι!!!
    Αχ απολαυστικός είσαι σκυλούκο μου!!! Και κούκλος φυσικά κι είναι ολοφάνερη η αδυναμία που σου χει η μαμά και οι φίλες της!!! ;)))
    Να τα χαρείς τα παιχνιδάκια σου, ξέρεις εσύ πως!!!! Οπως κι η μαμά τα δικά της που ναι πραγματικά πανέμορφα!!!
    Φιλάκια στα μουσουδάκια!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιαγιούλα θα τολμούσα να πω, μια και ο Μπρίκι είναι της κόρης μου, αλλά δε θα το πω, γιατί την τελευταία φορά που το είπα ο Μπρίκι γέλαγε σαν να μην υπάρχει αύριο!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Έχω να καταγγείλω, ότι όσο εγώ έλειπα, ο Μπρίκι μαζί με την μαντάμ,
    τρελάθηκαν στις αναρτήσεις! Έλεος, πως θα τους προλάβω εγώ τώρα;.. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο Μπρίκι έχει να καταγγείλει πως η μαντάμ λέει αργεί να απαντήσει στα σχόλια...ώρες είναι να με απολύσει κιόλας...χαχα!

      Διαγραφή