Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Η μοχθηρία ως αρετή

Με λένε μοχθηρή!
Δεν μου ξεφεύγει τίποτα!
Μπορώ να σε βλέπω συνεχώς.
Να παρακολουθώ την παραμικρή σου κίνηση!
Να, ακόμα και τώρα σε παρακολουθώ! 

60.000 φακούς διαθέτω για να σε βλέπω καλύτερα. 
Με μια απλή διαίρεση αντιλαμβάνεσαι πόσους έχω στο κάθε μάτι.
Πόσα μάτια έχω;
Ερώτηση κι αυτή!
Για κοίτα με που σε κοιτώ και θα καταλάβεις!
Και μην ακούσω κακίες για μικροσκοπικούς εγκεφάλους και τα τοιαύτα, διότι το μέγεθος δε μετράει και τα σήματα που στέλνουν και οι 60.000 φακοί μου αποκωδικοποιούνται τάχιστα σε πληροφορώ!


Ζω κοντά στο νερό, αλλά μπορεί να με συναντήσεις κι αλλού.
Κακό δε θα σου κάνω κι ας είμαι μοχθηρή.
Το όνομα μου βγήκε, κι ευτυχώς όχι το μάτι, να τα λέμε κι αυτά,  επειδή δεν μου ξεφεύγει κανένα θήραμα.
Τι κυνηγάω;
Αν σου το πω θα με λατρέψεις ακόμα περισσότερο, γιατί παίρνω ως δεδομένο πως ήδη με αγαπάς, μια και είμαι τόσο χαριτωμένη.
Μεταξύ άλλων σε απαλλάσσω από τα κουνούπια.
Για το καλό σου πασχίζω συνεχώς, για να μη σου πίνουν το αίμα τα λυσσασμένα.
Να σώσω την ανθρωπότητα πασχίζω η χαριτωμένη!


Διαθέτω και δυο φανταστικά φτερά για να πετάω με στυλ.
Πιάνω τα 50 χιλιόμετρα την ώρα με άνεση, αν και άλλοι επιμένουν πως μπορώ να φτάσω και τα 80.
Και γιατί να μην μπορώ;
Όλα στο μικροσκοπικό μου μυαλό είναι τελικά!


Καμάρωσέ με λοιπόν τώρα μου μπορείς, γιατί το φθινόπωρο θα πεθάνω!
Πότε είσαι προνύμφη κι έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου και για πότε ετοιμάζεις τη διαθήκη σου, ούτε που καταλαβαίνεις.
Ένα πέταγμα μου φάνηκε πως έκανα και δεν έφαγα ακόμα ούτε τα μισά κουνούπια από εκείνα που ονειρευόμουν πως θα φάω όταν έβγαινα από το αυγό.
Θα σου έλεγα κάτι ακόμα, αλλά θα γελάσεις και δε θα 'θελα.


Να πω όμως τούτο: πάσα ομοιότητα με νεράιδες είναι συμπτωματική.
Μπορεί να αλλάζω συνεχώς και να συμβολίζω την αλλαγή, αλλά νεράιδα δε θυμάμαι να έχω γίνει και αστεία για τον μικροσκοπικό μου εγκέφαλο, είπαμε, δε δέχομαι!
Μπορεί να είσαι πειραχτήρι και να νομίζεις πως έχεις χιούμορ, αλλά σε συμπάθησα.
Γι' αυτό θα σου πω το μεγαλύτερο μυστικό μου!
Είμαι πάντα ευτυχισμένη, γιατί ζω τη στιγμή κι έχω αυτογνωσία. 
Γνωρίζω καλά ποια είμαι, και που πάω!

Είμαι μια λιβελούλα και θα πετάξω ως το Saturday's Critters #137


Σημείωση κι ευχαριστίες: Χάρη στις πολύτιμες και απόλυτα κατανοητές συμβουλές  της Lina P  που έδωσε από το blog της bloggotip.blogspot.gr, κατάφερα επιτέλους να έχουν οι φωτογραφίες μου το ιδανικό μέγεθος!!
Τη Lina P, θα βρείτε και στο blog horiseirmo.gr που σήμερα κερνάει και δροσερή λεμονάδα!
Λίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

32 σχόλια:

  1. Η αυτογνωσία είναι μια από τις βασικότερες αρετές.
    Σε συνδυασμό με την αυτοπεποίθηση.
    Πολύ ωραία ανάρτηση Μαρία!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω και με εσένα και με τη λιβελούλα φυσικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Την απόλαυσα αυτή σου την ανάρτηση και οι φωτογραφίες εξαιρετικές όπως πάντα..
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυστική η παρουσίασή σου
    και άκρως κατατοπιστική!!
    Πόσα μας ξεφεύγουν τελικά...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hello, I love your pretty dragonfly. It is a beautiful color, great shots. Thank you for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία υπέροχο..! Δεν ήξερα τίποτα από όσα όμορφα και γλαφυρά μας έδωσες για τη Λιβελούλα. Να λοιπόν πως μπορεί να συνδυαστεί γνώση, λογοτεχνία, φωτογραφία και καλλιτεχνική διάθεση.
    Ομολογώ ότι εμφανισιακά η Λιβελούλα με απωθεί ίσως και με φοβίζει λίγο. Όμως τώρα που έμαθα από σένα την ιστορία και αποστολή της θα πασχίσω να αλλάξω γνώμη.
    Καλή συνέχεια καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Παρόλο που με τα έντομα έχω και φόβο και τρόμο κι όλα τα αρνητικά, δεν σιχαίνομαι, ούτε φοβάμαι τις πασχαλίτσες, τις πεταλούδες και τα ελικοπτεράκια όπως λέγαμε όταν ήμασταν παιδιά τις λιβελούλες!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Είσαι κι εσύ ζουζούνι όμως...!!!
    Μας τα είπε πολύ ζωντανά η λιβελούλα και αντιληφθήκαμε πλέον πόσο χρήσιμη κι όμορφη είναι!!!
    Ξεχωριστές οι φωτογραφίες σου όπως και το κείμενό σου, Μαρία!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!...φτερά δεν έχω μόνο...καλά, ούτε 60.000 φακούς έχω!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Stunning photos! The dragonfly is a great photographic subject!
    Christinejandhercamera.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eίσαι μοναδική στο να βάζεις υπότιτλους στα πάσης φύσεως ζωντανά του πλανήτη!
    Αν μίλαγε τη γλώσσα μας, κάπως έτσι θα αυτοπαρουσιαζόταν.
    Απίθανη έμπνευση, λήψεις και παρουσίαση!
    Μπράβο ρε Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Ελπίζω να συμφωνεί και η λιβελούλα μαζί σου..χαχα!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες οι φωτογραφίες! Και πράγματι δεν ήξερα όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα για τη λιβελούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύτιμη ματιά μου !
    Εξαίρετη ανάρτηση σε λόγο και εικόνα !
    Σε φιλώ ακριβή μου Μαρία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμη Σταυρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Δε πάει να είναι πανέμορφη-ο... για μένα είναι μαμούνι και παρόλο που ζω μες τη φύση, δεν τα πάω καθόλου καλά με όλα αυτά τα πετούμενα!
    Οι φωτό σου, όπως πάντα πανέμορφες αλλά είπαμε....
    ΑΦιλάκια με πολλά χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...αντιγράφω ότι έγραψα και στο σχόλιο που άφησα παραπάνω στον Γιάννη:
      "Παρόλο που με τα έντομα έχω και φόβο και τρόμο κι όλα τα αρνητικά, δεν σιχαίνομαι, ούτε φοβάμαι τις πασχαλίτσες, τις πεταλούδες και τα ελικοπτεράκια όπως λέγαμε όταν ήμασταν παιδιά τις λιβελούλες!"
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου χαίρομαι πάρα πολύ που βοήθησα και σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τις αγαπω!!!! Tι σουπερ αναρτηση!!!!
    Tο μεγεθος των φωτογραφιων θα ξαναπερασω να το δω γιατι τωρα ειμαι απο το κινητο. (Κι επειδη βαριεμαι, δεν βαζω και τονους! χαχα!)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλα! Kαλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α καλά! Εγώ αγνοούσα και την ύπαρξή της!
    Και νεράιδα να μου έλεγες ότι ήταν θα το πίστευα!
    πού τα ξετρυπώνεις όλα τα ζωντανά μου λες;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγνοούσες τα ελικοπτεράκια?
      Έτσι τα λέγαμε όταν ήμασταν παιδιά!

      Διαγραφή