Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Δειλινό στη λιμνοθάλασσα

Στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου το δειλινό βάφει τα νερά αγγίζοντάς τα όσο πιο απαλά μπορεί.
 Εκείνα το υποδέχονται σα φίλο και το καλωσορίζουν.
Η ηρεμία και η γαλήνη απλά αλλάζουν χρώματα!





"...μια θάλασσα είναι μέσα μου σα λίμνη γλυκόστρωτη
και σαν ωκιανός ανοιχτή και μεγάλη..."
Παλαμάς




"...Και να! μες στον ύπνο μου την έφερε τ' όνειρο
κοντά μου και πάλι
τη θάλασσα εκεί τη ρηχή και την ήμερη,
τη θάλασσα εκεί την πλατιά, τη μεγάλη...."
Παλαμάς










Εδώ έχουμε δώσει ραντεβού με τον Πιγκουίνο σε 40 χρόνια.
Ελπίζω μέχρι τότε να συντονιστούμε και να πάμε καλοκαίρι και οι δυο.
Θυμάστε τη δική του ανάρτηση το χειμώνα? 
Αυτή τη φορά όσο κι αν κοίταξα γύρω μου, μόνο τον ζωγραφιστό αργυροπελεκάνο είδα.
A! Kι αυτό που πρόλαβα στο τσακ να χώσω στο κάδρο μου.
Δεν ξέρω τι πουλί ήταν, αλλά πιγκουίνος δεν ήταν!

67 σχόλια:

  1. Ρε Μαρία, έχω ένα πρόβλημα ρε μάνα μου!
    Έχω κολλήσει στο ίδιο σημείο: κάνε κάτι!
    Ελπίζω να ασχολείσαι επαγγελματικά, έστω κι αν δεν το ξέρουμε εμείς. Αρκεί να το μάθουν αυτοί που πρέπει... Στα σοβαρά τώρα. Δεν είναι μόνο οι φωτογραφίες, έτσι, σκέτο. Είναι...Η ΑΙΣΘΗΣΗ.
    Σε φιλώ και σε θαυμάζω με..σύμβαση αορίστου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω...με έκανες πάλι να κοκκινίσω....
      Η αλήθεια είναι πως πάντα ήθελα να ασχοληθώ με τη φωτογραφία, αλλά έμεινε (και αυτό σαν το άλλο το κοινό μας) όνειρο...
      Μόνο ερασιτεχνικά ασχολούμαι...μακάρι να μπορούσα να το κάνω επαγγελματικά, αλλά το μάστορα τον κάνουν τα εργαλεία κι από εργαλεία είμαι στη "λίθινη" εποχή!
      Εκεί που οι άλλοι "τρέχουν" με πύραυλο εγώ πήρα τη σκούπα μου και κάνω πως είμαι μάγισσα...δεν πετάω όμως..κάνω πως πετάω..αλλά με τέτοια που μου λες δεν το έχω και σε τίποτα να αφήσω τη σκούπα και να καβαλήσω το καλάμι..χαχα..να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Πόσο με κάλυψε η Τζόαν!
      Έμεινα με ανοιχτό το στόμα πάλι!
      Τι τυχερή που είσαι που έχεις κοντά σου τη λιμνοθάλασσα!
      Συνέχισε να φωτογραφίζεις! Να βλέπουμε κι εμείς τίποτα να χαλαρώνουμε!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Μα είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    4. Να είσαι καλά ήθελα να γράψω..και βγήκε μα...λες να σημαίνει κάτι?
      Του στυλ...μήπως τα παραλέτε?..χαχα...

      Διαγραφή
  2. Τε-λει-ες.

    Για εναν περιεργο λογο δεν εχω παει ποτε εκει... Αλλα με ταξιδεψες ομορφα μ'αυτες τις φωτο.

    Καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι φωτό σου είναι πανέμορφες!
    Πως κατάφερες και αποτύπωσες την αντανάκλαση του κόκκινου του ουρανού στην θάλασσα;
    Απίστευτο μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Δεν τα κατάφερα εγώ όμως...η λιμνοθάλασσα κατάφερε να κλέψει το χρώμα του ουρανού..

      Διαγραφή
  4. Μαρία πάντα οι φωτογραφίες σου είναι τόσο καλές , λες και ασχολείσαι επαγγελματικά !
    Ταξίδεψα υπέροχα πριν το βραδυνό μου ύπνο
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματικά βγάζει μια ηρεμία και γαλήνη το μέρος...τι ομορφιά!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γαλήνιο μέρος...και τα ηλιοβασιλέματα εκεί είναι μαγευτικά...ελπίζω να καταφέρω να ξαναπάω σύντομα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ωραίες οι φωτό σου Μαρία! Αν και σύγχρονες, κρύβουν κάποια νοσταλγία. Αυτό ειναι καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο το δειλινό... Τέλεια και η λιμνοθάλασσα.
    Αυτά τα ροζ μωβ σύννεφα με τρέλαναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφα εκεί..κρίμα μόνο που δεν είχαμε πολύ χρόνο να πάμε και πιο κάτω...!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ..ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΣ... ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΟΣΤΑΓΛΙΚΟ , ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟΣ.. ΔΕΙΛΙΝΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΤΑ ΑΓΑΠΑ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ :)
    ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ -ΑΛΛΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ- ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ , ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ρομαντικό Δελφινάκι μου...
      Ελπίζω σε τόσα χρόνια να το θυμηθούμε και να βρεθούμε αν και μάλλον μέχρι τότε εγώ θα έχω ξεχάσει και το όνομά μου!!..χαχα!!

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω πατρίδα!!!!!! Υπέροχες φωτογραφίες , μπράβο ! Να είσαι καλά!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..κι εσύ να είσαι καλά!!
      Έχουμε όμορφα μέρη εδώ...μόνο που δεν τα εκτιμάμε όλοι και φυσικά ποτέ δεν εκτιμήθηκαν από το κράτος...

      Διαγραφή
    2. Μεγάλη αλήθεια! Και πολύ κρίμα!

      Διαγραφή
  10. Αυτη η φώτο με την ξύλινη προβλήτα ειναι σαγηνευτική!! Σαν να ξεπηδάει απο ταινια μυστηρίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί γαλήνη... Μόνο με μια ματιά και ηρεμεί το πνεύμα. Ειδικά αυτές με την ξύλινη προβλήτα είναι καταπληκτικές φωτογραφίες. Να 'σαι καλά Μαρία μου, ηρέμησα από την υπερένταση χαζεύοντάς τες.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να σε πάρω και να πάμε μαζί εκεί...ηρεμία και γαλήνη όπως το είπες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Κι εσύ να είσαι καλά..φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ένα πανέμορφο και γαλήνιο δειλινό !! Απλά σου "κόβει την ανάσα !".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποιητικές αύρες ξεπετάγονται απο το μπλόγκ σου και σε ταξιδεύουν μαγικά σε πέλαγα μακρινά..σε γαλαζοπράσινες θάλασσες..υπέροχη ανάρτηση.Μπράβο σου..με κέρδισες και πιστευω να τα λάμε!Kate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  14. στο έχω ξαναπεί πως με ηρεμείς την κατάλληλη στιγμή !!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωωωωωω... Τι όμορφες, ονειρεμένες φωτογραφίες, Μαρία μου! Αγαπώ τόσο τη φωτογραφική σου ματιά... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου, κυρά της λιμνης, ολα τα φανερα μυστικα της λιμνοθαλασσας μας τάδειξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά..ελπίζω να ξαναπάω σύντομα και να δούμε τι άλλο κρύβει!

      Διαγραφή
  17. Φοβερές φωτογραφίες...τα χρώματα του δειλινού σε γαληνεύουν.
    Είχα δει την ανάρτηση του Πιγκουίνου και όντως το τοπίο τώρα μοιάζει τόσο διαφορετικό, τα χρώματα της άνοιξης το΄χουν κυριολεκτικά μεταμορφώσει.
    Μαρία μας ταξίδεψες...να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η μαγεία..κάθε εποχή αλλάζει, κάθε μέρα αλλάζει!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Κι εσύ να είσαι καλά..φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Τι καταπληκτικές φωτογραφίες Μαράκι μου.
    Πράγματι είναι πολύ ωραίο μέρος.
    Και εσύ ταλέντο μοναδικό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Το μέρος βοηθάει πάντως πολύ!
      Να είσαι καλά..φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Η μία καλύτερη από την άλλη με αυτές με την ξύλινη εξέδρα (δεν είμαι σίγουρη αν λέγεται έτσι) να ξεχωρίζουν στα δικά μου, τουλάχιστον, μάτια. Χίλια Εύγε Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι τη λέω...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  20. Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι φωτογραφίες σου,καταπληκτικές Μαρία μου!Εχω έρθη Μεσσολόγγι πολλές φορές,έχουμε φίλους εκεί,καί πάντα θαυμάζω τήν πανέμορφη λιμνοθάλασσα!!Μού άρεσε καί στήν Τουρλίδα!!Καλό βράδυ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Η λιμνοθάλασσα μπορεί να γίνει από βαρετή μέχρι θεϊκή...ανάλογα τον καιρό, τα χρώματα και τη διάθεση..
      Στην Τουρλίδα δεν πήγαμε αυτή τη φορά...για δουλειά ήμασταν εκεί κι απλά πεταχτήκαμε για να βγάλω φωτογραφίες...γρήγορα γρήγορα και με την ψυχή στα δόντια..
      Καλό βράδυ!..φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Σέυχαριστώ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια στο μπλόγκ μου.Χάρηκα που σου άρεσαν τα ποιήματα και τα τραγούδια..Οι μαγιάτικες photo σου καταπληκτικές..θα περιηγηθώ και πιο πίσω το μπλόγκ σου να θαυμάσω και περισσότερα και έτσι να σε γνωρίσω και καλύτερα!Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαλάρωσα μετά από μια δύσκολη μέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://pistos-petra.blogspot.gr/

    "ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ..."

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και σε περιμένω!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα θα σε φωνάξω (οι άλλοι δηλαδή) για τον επικήδειό μου...
      Θα με κάνεις να φαίνομαι αστέρι λέμε...θα πλαντάξει η οικουμένη...
      Αφήνω την πλάκα και σου λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Με ταξίδεψες σ' έναν από τους αγαπημένους προορισμούς!

    Υπέροχη, πολύχρωμη απογευματινή γαλήνη. 'Ο,τι πρέπει για ρεμβασμό και αναπόληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι τελείως γαλήνιο το μέρος...
      Να είσαι καλά..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  26. Lovely inspiration!!!
    Have a wonderful weekend!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ένα βραβείο σε περιμένει
    από 'μένα.
    Αν θέλεις πέρνα να το παραλάβεις μαζί με τη σκυτάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ουαου! Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες πάντα!
    Τι φωτογραφική έχεις; (ίσως σε έχω ξαναρωτήσει,δεν θυμάμαι)
    Καλό βράδυ,φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Έχω μια "γριούλα" kodak EasyShare C340...κάποιες φωτογραφίες κατά καιρούς τις έχω τραβήξει και με άλλη μηχανή που "δανείζομαι" όταν μπορώ...
      Καλό βράδυ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Δυό φορές έχω περάσει, στα νιάτα μου, και θυμάμαι ακόμα αυτά τα πανέμορφα χρώματα!
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες, Μαρία μου! Νά'σαι καλά που τις μοιράζεσαι μαζί μας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι πολύ που θυμάσαι την ομορφιά τους!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. καλημερα Μαρια μου,ειχα παει στο Μεσολογγι αρκετα χρονια πριν..οι φωτογραφιες σου με ταξιδεψαν!!!φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Aχ Μαράκι μου γι'άλλη μια φορά μας ταξίδεψες...! Είσαι φοβερή φωτογράφος, έστω και ως ερασιτέχνης! :) Υπέροχες οι λήψεις και τα χρώματα... το δειλινό και το χάραμα είναι οι αγαπημένες μου ώρες της μέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Δικαιολογημένα είναι οι αγαπημένες σου ώρες...έχουν μια μαγεία άλλο πράγμα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  32. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει ωραιότερος συνδυασμός από Παλαμά και λιμνοθάλασσα!
    Ξέρεις ότι ονειρεύομαι τα λασπόλουτρα; Απωθημένο της παιδικής μου ηλικίας που με μαλώνανε όταν πατούσα μες τις λάσπες!
    ΑΦιλάκια Μαρία μου και να έχεις ένα όμορφο και γαλήνιο Σ/Κ (σαν της λιμνοθάλασσας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!
      Να έρθεις κι εσύ στο ραντεβού μας...θα περάσουμε απίθανα!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή