Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Κάποιος που αγαπώ

Κάποιοι που αγαπώ.
Η κόρη μου και ο γιος μου.
Τα παιδιά μου! 
Το πλατύ χαμόγελο που μου χάρισε η μητρότητα είναι πάντα κάπου εδώ μέσα στην καρδιά μου ακόμα κι όταν λείπει από το πρόσωπό μου!
Θα μπορούσα να γράψω πολλά, αλλά φοβάμαι μη χάσουν το νόημά τους.
Θα πω μόνο πως τους αγαπώ απέραντα, ατελείωτα, τόοοοοοοσο πολύ, όπως τους έλεγα όταν ήταν μικρά κι έτρεχαν να χωθούν στην αγκαλιά που άνοιγε για να δείξει το πόσο.
Και μια αγκαλιά μπορεί να χωρέσει όλο τον κόσμο, ακόμα κι αν αυτός ψηλώσει και μεγαλώσει, ακόμα κι αν ανοίξει τα φτερά του και πετάξει!

Όλες οι φωτογραφίες είναι παλιές.
Και οι μόνες που δεν έβγαλα εγώ, είναι αυτές που κρατάω τα μωρά μου στην αγκαλιά μου.







24 σχόλια:

  1. Ω!Τι ευχάριστη έκπληξη!Κουκλάκια και χαριτωμένα είναι!
    Και να εξακολουθείς να λατρεύεις τ΄ αγγελούδια σου Μαρία μου, γιατί τα παιδιά μας είναι κομμάτι του εαυτού μας.Να σου ζήσουν, να τα χαίρεσαι γερά, να τα δεις να μεγαλώνουν, να γίνουν καλοί άνθρωποι και να ΄χουν καλή πρόοδο στη ζωή τους... και τα παιδάκια σου να σ΄ αγαπούν πάρα πολύ!
    Χαρούμενη Κυριακή να περάσεις!
    Φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να θες να σταματήσεις να τα λατρεύεις δεν μπορείς..χαχα..,μπορείς?
      Σε ευχαριστώ πολύ..να χαίρεσαι κι εσύ τα δικά σου!!..
      καλό βράδυ και καλή εβδομάδα..φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Να τα χαίρεσαι Μαρία μου. Να τα δεις ευτυχισμένα. Καλή Κυριακή, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου..φιλιά πολλά και καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα παιδούλια είναι αυτά; Να σου ζήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα παιδάκια σου, να είναι πάντα δυνατά να τα καμαρώνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τα χαίρεσαι!!είναι τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι κουκλάκια!
    Να τα χαίρεσαι και να είστε πάντα ευτυχισμένοι μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου Μαράκι!!!
    Δυνατά και γερά να είναι:):)
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ..να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδάκια σου...
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Συγκινητική ανάρτηση.Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και όπως επιθυμείς να τα δεις..Πάντα με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είμαι μητέρα αλλά υποθέτω πως η αγάπη της μάνας για τα παιδιά της δε συγκρίνεται!

    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γίνεις και θα το καταλάβεις..πάντως όπως τα λες είναι!!

      Διαγραφή
  10. Να τα χαρείς όσο πιο πολύ μπορείς τώρα που είναι ακόμη μικρά.
    Κάθε μέρα τους που περνάει δεν γυρίζει πίσω για σένα.
    Κάποια μέρα θα ξυπνήσεις και δεν θα πιστεύεις πως είναι τόσο μεγάλα.
    Θα προσπαθείς να θυμηθείς απλά καθημερινά γεγονότα από την παιδική τους ηλικία
    και θα θυμάσαι μόνο τα πιο τρανταχτά.
    Θα ανατρέχεις στις φωτογραφίες τους για να θυμηθείς τα προσωπάκια τους τα παιδικά.
    Όπως και να 'χει πάντως, όσο κι αν μεγαλώσουν εσύ πάντα θα τα θεωρείς μικρά
    και θα θέλεις να τους προσφέρεις.
    Η αγάπη σου γι αυτά θα υπάρχει μέχρι την τελευταία ανάσα της ζωής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλώρα μου μεγάλωσαν..δεν είναι πια μικρά..διάλεξα (αφού το διαπραγματεύτηκα σκληρά μαζί τους) αυτές τις φωτογραφίες..ήθελα να βάλω και πιο "φρέσκιες", αλλά η μια ήθελε, ο άλλος δεν ήθελε και τελικά μείναμε στις παλιές..
      Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω πως πέρασαν τα χρόνια..πόσο δίκιο έχεις!!

      Διαγραφή
  11. So sweet thought!
    I love this post.
    mother's feeling...
    The best moment for being a WOMAN and MOTHER
    The great time to give a birth the seed of love
    The give love
    To give a care and shelter
    To follow the nature
    babies..kids..grow...mature
    our children..
    God bless the generation

    hugs to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έκλεινα και λέω πώς κι έχασα τη 8η μέρα της Μαρίας;
    Κι ήρθα και τι να δω;
    Τι όμορφη τρυφερή δημοσίευση! Τι παιδιά είναι αυτά;
    Να τα χαίρεσαι Μαρία μου και να τα καμαρώνεις!
    Είναι τα πραγματικά σου στολίδια !
    Ο θεός να τα έχει γερά!
    Φιλιά !
    Καλό ξημέρωμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου..σου εύχομαι ολόψυχα ό, τι επιθυμείς!

      Διαγραφή