Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβεία & #FMSphotoaday

Together...day 12
Ξημερώνει.
Στο φεγγάρι που λάμπει ακόμα στον ουρανό κάνει παρέα ο αυγερινός.
Την επόμενη μέρα είναι ακόμα μαζί.
(Δεν είμαι ειδικός, αλλά ξέρω ότι το πιο φωτεινό αστέρι στον ουρανό είναι η Αφροδίτη.
Το πρωί λέγεται αυγερινός και το βράδυ αποσπερίτης.
Οπότε υποθέτω ότι αυτός είναι ο αυγερινός.)


Table...day 13


Favourite...day 14
Το όμορφο αυτό βραχιόλι το κέρδισα στο giveaway της Χριστίνας κι έγινε το αγαπημένο μου.
Εδώ μπορείτε να δείτε τις υπέροχες δημιουργίες της!
Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ!


Το παρακάτω βραβείο μου το χάρισαν η Χριστίνα και η Παρασκευή.
Αφού τις ευχαριστήσω να απαντήσω στις 4 ερωτήσεις.

1. Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου;
Τα λαμπραντόρ.
2. Σε ποια ζώα έχεις ιδιαίτερη αδυναμία;
Ιδιαίτερη αδυναμία έχω στις γάτες.
Είχα έναν γάτο για 10 περίπου χρόνια.
3. Έχεις κατοικίδιο; Αν ναι, τι ζωάκια;
Τώρα δεν έχω κανένα.
4. Εσύ πώς περνάς τα απογεύματα με τους καλύτερούς σου φίλους;
Καφεδάκι και κουβεντούλα.

Η Παρασκευή μου χάρισε επίσης αυτό το βραβείο!


Με τη σειρά μου τα χαρίζω σε όλους...σιγά μην έσπαγα την παράδοση!

35 σχόλια:

  1. Bei uns nennt man ihn auch Morgenstern, als Lucifer ist er mir nicht bekannt...:-)

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It has many names.. Lucifer is one of them..in Greek translation Lucifer is Eosforos..
      Eosforos means the one who bring the dawn...
      Have a good night!

      Διαγραφή
  2. όμορφο να είναι το βράδυ σου Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ωραία παρέα που κάνουν εκεί ψηλά!!!!!!!
    καληνύχτα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερικές φορές είναι πιο ωραίο να βλέπεις χωρίς να ξέρεις!!:)

    Καληνυχτώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε που μπορεί να νομίζεις ότι ξέρεις και να μην ξέρεις...αυτό που το πας?
      Θα συμφωνήσω απόλυτα!
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Μέ γειά τό βραχιολάκι Μαράκι μου!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!Μού αρέση νά χαζεύω τόν ουρανό μέ τά αστέρια τό βράδυ!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi μου...απόψε πάντως δεν έχει αστέρια...η βροχή πλησιάζει!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  6. Τόσο όμορφο και λαμπερό αστέρι και ξεπήδησε από τα κομμένα.....γεννητικά όργανα του Ουρανού πατέρα του Κρόνου.
    Αμάν βρε Κρόνε με την βαρβαρότητα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mε γειές το βραχιολάκι και συγχαρητήρια για το βραβείο! Όλα τα ζώα είναι αγαπησιάρικα, αλλά βλέπω ότι έχεις κι εσύ αδυναμία στις γάτες! :) :)
    Kαλό βράδυ και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Πραγματικά λατρεύω τις γάτες...!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Μαρία μου!Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες.. Και το βραχιολάκι της Χριστίνας τέλειο,είχα χαρεί πολύ που το κέρδισες!Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια..πολλά φιλιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου..
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. συγχαρητήρια για τα βραβεία και το δωρο του διαγωνισμού
    να το χαρείς
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα βραβεία Μαράκι! Με γειά το βραχιολάκι από την Χριστίνα!
    Όσο για αστέρια άσε μην πω τίποτα και σε μπερδέψω χειρότερα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!! Κι εγώ την ίδια εντύπωση έχω για το αστέρι!!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου! Πολλά ακόμη σου εύχομαι γιατί τα αξίζεις!!
    Καλό σ/κο να έχεις, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Περασα να σου ευχηθω ενα ομορφο και καλο φθινοπωρο,γεματο υγεια και πολυ δημιουργια!πολλα φιλιιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..μακάρι και για σένα να είναι ένα υπέροχο φθινόπωρο..δεν αμφιβάλω πως θα είναι γεμάτο όμορφες δημιουργίες...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  13. τα ίδια ξέρω για τα αστέρια!!!! άρα συμφωνούμε...

    το βραχιολάκι είναι πολύ γλυκό!!!

    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία..διασταυρώθηκε..το ίδιο ξέρει και η Tina Pippo οπότε έκλεισε!! χαχα!!
      Το βραχιόλι είναι πραγματικά πολύ όμορφο!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια και από εμένα για τα βραβειάκια σου, να τα χαίρεσαι! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!! Φιλιά πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!
      Μα ήταν δυνατόν να μη μου αρέσει?
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Μαράκι μου!! το δωράκι σου υπέροχο!!! πανέμορφη η φωτογραφία με το αστέρι!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή