Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Yellow...day 15 (photo a day June)




Αυτή η φωτογραφία είναι αφιερωμένη εξαιρετικά στην κόρη μου.
Ο Μπομπ ο σφουγγαράκης για έναν ακατανόητο λόγο...(sorry μωρό μου) της αρέσει πολύ.
Εγώ απλά κάνω το babysitting (!!) μέχρι να γυρίσει για το καλοκαίρι.
Όπως βλέπετε σκάνε από υγεία....κίτρινα κίτρινα!!!









Και κάτι κίτρινο που δε λείπει ποτέ από το σπίτι μου.
Η μαμά μου το λέει και φάρμακο....λεμονάκι ή μάλλον λεμονάκια!







*****************
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:

8 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα τα κουκλάκια με το Μπομπ!! Καλή συνέχεια στο διαγωνισμό φωτογραφίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΕ ΑΝΑΝΑAAA...?(Μπόμπ Σφουγγαράκης!)
    ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΛΑAAAΣ...!(Μπόμπ Σφουγγαράκης!)
    ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΨΑΡΙ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΑΑΑAΑΑ...! (Μπόμπ Σφουγγαράκης!)
    ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΣΠΟΓΓΟ ΜΕΣ ΤΑ ΝΕΡΑΑAΑΑ...! (Μπόμπ Σφουγγαράκης!)

    ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΟΟΟΟΟΠΑΝΤΕΛΟΝΗΣ!!!!"...χαχαχαχαχα!!! Σου έσπασα..εντελώς τα νεύρα???? Φανταστικές και πάλι οι φώτο σου! Μου αρέσουν πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...δε μου τα έσπασες....άσε που θα συμφωνήσω με το "κίτρινος είναι και είναι μπελάς"...
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!! Εγώ διαλέγω αυτή με τον Μπομπ όμως!! Κι εγώ οπαδός του γέλιου του! χαχαχα! Μπόοοομπ Σφουγγαράκι!!! (με τη φωνή του Καλαμάρη!) χαχαχα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε θαυμάστριες που έχει ο Μπομπ....ούτε ο Ρουβάς δεν έχει τόσες...χαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Φοβερά τα σφουγγαράκια σου!!! Χιχι!!! Μπομπ σφουγγαράκης τετραγωνοπαντελονής!!! Χιχι!!! Και τα λεμονάκια σου όμως σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εσύ στο φαν κλαμπ του Μπομπ?.....
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή