Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Something we don't know about you...day 18 (photo a day June)




Something you don't know about me

Με αυτή τη φωτογραφία μαθαίνετε δυο πράγματα.
Μου αρέσουν οι νεράιδες και ο ύπνος(!).

Η ίδια μπάλα με τη νεράιδα φωτογραφημένη στον πρωινό ήλιο και στο ηλιοβασίλεμα...

Δεν μπορώ να αποφασίσω ποια μου αρέσει περισσότερο!
















*****************
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Έλληνες συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση του Ιουνίου είναι:


11 σχόλια:

  1. Εχεις δίκιο...είναι υπέροχη!! Τέλεια εικόνα...νομίζω πως μου αρέσει η δεύτερη φώτο...Σε ευχαριστούμε για τα εμπνευσμένα σου σχόλια!!! φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Πάντως για τα εμπνευσμένα σχόλια μάλλον "φταίνε" οι εμπνευσμένες αναρτήσεις!!

      Διαγραφή
  2. Με το δίκιο σου που δεν μπορείς να αποφασίσεις.. τρομερές όλες οι φωτογραφίες!! Καλό βράδυ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπαιζα με το φως και το φως με νίκησε (ευτυχως) και τις έκανε όμορφες....φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Έχουμε κοινά τελικά, ε; Χιχι!! Ωραίες οι νεράιδες (εγω την πρωτη διαλέγω, τη φωτεινή!) αλλά και ο ύπνος σούπερ είναι!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες?
      Για αυτό χάρηκα που είδα τις νεράιδες στη δική σου ανάρτηση....έχουμε κοινά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εγώ είμαι ακόμα αναποφάσιστη..χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή