Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

A friend...day 30 (photo a day June)


Σήμερα το θέμα ήταν "a friend".
Πολύ εύκολο θέμα, αλλά τι κάνεις αν οι φίλοι σου είναι ντροπαλοί και δεν κάθονται να τους φωτογραφίσεις;
Το σκεφτόμουν και άκρη δεν έβγαζα.
Μέχρι που μου έφερε η φίλη μου η Κ. ένα βαζάκι με γλυκό σύκο που είχε φτιάξει.
Μόλις είδα ότι είχε ζωγραφίσει στο καπάκι μια χαμογελαστή φατσούλα άστραψε στο μυαλό μου η ιδέα!!
Φωτογράφισα το βάζο, το καπάκι και μετά έπεσε το μάτι μου στη "Γερμανίδα" που μου είχε φέρει από κάποιο ταξίδι και βλέποντας πως ταιριάζουν τα χρώματα την έβαλα κι αυτή να ποζάρει.
Αυτή δε, πήρε ύφος  "Μέρκελ" και πόζαρε χωρίς παρακάλια.

Και ιδού η φίλη μου μέσα από μικρά αγαπημένα δωράκια.
Μια φιλία που μετράει τουλάχιστον 26 χρόνια και σαν το καπάκι του βάζου με κάνει πάντα να χαμογελάω!





3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα και οι φωτογραφίες σου... μου αρέσει πολυ η αλλαγή στο blog!!!! πολύ όμορφο.. μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η κουκλίτσα σου!!! Η αλλαγή στο Blog είναι πολύ πολύ καλή!! Πιστεύω να το βολευτείς αυτό το template!!! Με γειά!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια...κι εγώ πιστεύω ότι θα το βολευτώ..το άλλο δε με βοηθούσε πουθενά...
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή