Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Όταν ο Secret Santa φανερώνεται...

Santa υπάρχουν!
Κάπου εκεί έξω είναι και ο δικός σου. Κι αν ακόμα δε σου φανερώθηκε, μην ανησυχείς. Υπάρχει ένας Santa για όλους, ακόμα και για εκείνους που δεν έσπευσαν να ανταποκριθούν στην πρόσκληση της Μαριλένας από το blog marilenaspotofart!
Και στο κάτω κάτω αν είναι να 'ρθει θε να ρθει, αλλιώς θα προσπεράσει και ίσως προλάβεις να δεις την άκρη του σκούφου του να στρίβει στη γωνία! 
Μην απογοητευτείς διόλου! Αργά ή γρήγορα, κάποιος θα φανεί στον ορίζοντα να σε γεμίσει δώρα!


Άσε που μπορεί να είναι της "μυστικής αποστολής" και να έρχεται καμουφλαρισμένος. 
Όταν πέσουν όμως τα μούσια, η αλήθεια θα λάμψει και θα διαπιστώσεις πως ο Santa  μέσα σε όλα του τα ταλέντα έχει και μια αξιοσημείωτη έφεση στα γιαπωνέζικα και δημιουργεί ωραιότατα και αρκούντως παραμυθένια amigurumi που σου παίρνουν τα μυαλά! Αφήστε που κρύβεται πίσω από ένα γλυκό κορίτσι, και συγκεκριμένα τη Χριστίνα από το blog andromeda-mygalaxy


Η Χριστίνα με γέμισε μαγεία! Σε ένα υπέροχο κουτάκι χώρεσε όλα τα παραμυθένια που μου έστειλε και μια υπέροχη κάρτα, δική της δημιουργία επίσης, με γέμισε ευχές!



Κάπου ανάμεσα στις ευχές, είχε και την εξωτική λέξη amigurumi, που μπορεί να αποκρυπτογράφησα το νόημά της πανεύκολα χάρη στο περιεχόμενο του κουτιού, αλλά το έψαξα κιόλας για να σιγουρευτώ πως δεν κατάλαβα ό, τι να 'ναι!


Amigurumi είναι η τέχνη που έρχεται από τη μακρινή Ιαπωνία κι έχει να κάνει με το χειροποίητο πλεκτό παιχνίδι.
Γνώριζα το origami που έχει να κάνει με τις δημιουργίες από χαρτί, αλλά αγνοούσα παντελώς το amigurumi και πολύ χαίρομαι που το έμαθα με τόσο γουστόζικο τρόπο!


Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ομορφιές που μου έστειλες! 
Χίλια ευχαριστώ και στη Μαριλένα που και φέτος μας έκανε να ανακαλύψουμε τον Santa που κρύβεται μέσα μας!


Δε θα παραλείψω φυσικά να ευχαριστήσω και την Αχτίδα μας για το όμορφο γούρι που μου έστειλε!


Κι ενώ οι μέρες μου αναπνέουν μέσα από μικρά αντιασφυξιογόνα αφηγήματα, για τα οποία θα σας μιλήσω άλλη στιγμή, μια κι έχω πολλά να πω, και αφού ευχαριστήσω τη Μαρία από το blog Το απάγκιο...


...θα επιδοθώ με ζήλο στην πανάρχαια τεχνική του κλόπι-πέιστ ακολουθώντας το παράδειγμα της Αρτίστας του βωβού και θα φέρω ως εδώ το μιμίδιο του Μπρίκι που έφτιαξε η Μαρία.
Το Μπρίκι καταχάρηκε. Ο Ρεξ  που κατά βάθος είναι Μαξ, Μαξ είναι όπως κι αν τον κοιτάξεις δηλαδή, και κατά πλάτος και παντού, στενοχωρήθηκε λίγο για το μπέρδεμα με το όνομα, αλλά η Μαρία προέβη σε διόρθωση κι έτσι οι δυο καλοί φίλοι Μαξ και Μπρίκι θα έχουν να λένε και να γελάνε τις κρύες νύχτες του χειμώνα, περνώντας τες ζωή και κότα όπως γλαφυρά αναπαραστά και το μιμίδιο!


Κι αν γίναμε όλοι μιμιδιοκλέφτες δε φταίει ο κόσμος ούτε κι εσύ...ούτε φυσικά η κενωνία η άτιμη, αλλά η μεγάλη Αρτίστα του βωβού που έκανε την αρχή και μας έδωσε το κακό παράδειγμα!
Γιατί εμείς κυρ-δικαστά, απλοί καθημερινοί αθώοι μπλόγκερς είμεθα και παρασυρθήκαμε οι δόλιοι, κι αυτό το τελευταίο με κάθε έννοια
Κι όταν τόλμησα να της πω κάτι, δε λέω τι, γιατί μπορεί να πείτε πως πήγαινα γυρεύοντας, με κορνιζάρισε! Ιδού και η απόδειξη για το πόσο αδίστακτη είναι!!


Με τούτα και με κείνα όμως πέρασε ο καιρός κι έφτασε η πιο μαγική εποχή του χρόνου

Σας εύχομαι Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!




24 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Μαρία μου! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!!!!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!!! Τέλεια τα πλεκτά amigurumi!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου,
    Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου....!
    ολόψυχες ευχές για όλους σας εκεί. Πολύ όμορφα τα δώρα. Πολύ όμορφες οι στιγμές.
    Μακάρι πάντα να ζούμε τέτοιες στιγμές.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Santa υπάρχουν. Ισχύει. Τι ωραίος πρόλογος, για μία λαμπερή, γιορτινή ανάρτηση!
    Απόλαυσα τα amigurumi της Χριστίνας, που δεν ήξερα καν την ύπαρξή τους και είναι ομολογουμένως γλυκύτατα! Μα τι ωραία πράγματα φτιάχνουν αυτά τα κορίτσια! Μπράβο της και μπράβο στο πρακτορείο Αιβασίληδων "Η Μαριλένα"...
    Μαράκι σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Η Αρτίστα κορνιζάρει ασυστόλως φίλους και συγγενείς όπως φαίνεται :-)

    Καλά Χριστούγεννα Μαράκι μου, να χαλαρώσεις, να ξεκουραστείς και να χαρείς όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου ,υπέροχα τα δώρα σου !Καλά Χριστούγεννα να περάσετε με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα, Μαρία μου. Πανέμορφο το δώρο του Αη Βασίλη. Ειδικά ο χιονάνθρωπος με ξετρελαίνει! Πολύ γλυκιά η κίνηση και της Μαρίας Κανελλάκη και της Αχτίδας. Να τα χαρείς τα δώρα σου, φίλη μου. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Μαρία! Με Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα ολα τα δωράκια που έλαβες Μαρια μου!
    Να τα χαρείς!Καλα Χριστούγεννα!
    Καλα να περάσετε!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το Χριστινάκι ήταν το ταίρι σου; Σου έστειλε πανέμορφα δωράκια, να τα χαρείς, Μαρία μου!
    Και να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα με τον Μπρίκι, με το δέντρο σου, με τα βιβλία σου, με τα δώρα σου, με τους αγαπημένους σου! ♥♥♥
    Και φεύγω με ελαφρά, πριν με κορνιζάρει κι εμένα η Αρτίστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Amigurumi, λοιπόν, μάθαμε και εδώ κάτι πολύ όμορφο!!!
    Τα δώρα σου, πανέμορφα, καλόγουστα και πολύ πρωτότυπα, να τα χαρείς με υγεία, χαρά και με πολλά χαμόγελα! ☃️ 🌟 🎁 🎈
    Εύχομαι Μαρία μου, να έχεις υπέροχες γιορτές όπως εσύ τις επιθυμείς! 😍 😘

    ΑΦιλάκια πάντα γλυκά! 😀 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου, να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου και να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Μαρία μου!
    Έτσι να είσαι πάντα. Γεμάτη δώρα καρδιάς και στιγμές όμορφες!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Μαρία μου.
    Αυτός ο σικρετ Σάντα μας άνοιξε δουλειές.
    Πολύ γέλιο έπεσε στη γειτονιά και το χαρήκαμε όλοι.
    Ωραία παρουσίασες τα amigurumi της Χριστίνας. Κι εγώ δεν ήξερα τί θα πει ακριβώς.
    Με γεια να τα χαρείς.
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωω!! Κι άλλη παράδοση και παραλαβή δώρου!! Αχ πόσο όμορφα τα καλούδια της Χριστίνας μας!! Να τα χαρείς όλα μα όλ τα δώρα σου Μαράκι μου!! Καλοδιάβαστο και το βιβλίο της Μαρίας μας!! Και το γούρι σου κουκλίστικο!! Αχ αυτά τα μιμίδια εικονίτσες που έφτιαξε η Μαρία έχογν γίνει ανάρπαστα και μας χάρισαν απλόχερα χαμόγελα!!
    Σας ευχαριστώ τόσο πολύ κι εσένα και την Χριστίνα για την συμμετοχή σας στην ανταλλαγή μας!!
    Καλά Χριστούγεννα να χεις Μαράκι μου με υγεία, αγάπη κι όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου!! Φιλάκια ολογλυκα!! 🎅🎠🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου χρόνια πολλά με πολλά υπέροχα δώρα και στιγμές αγάπης! Υπέροχα τα δώρα της Χριστίνας να τα χαίρεσαι! Καλές γιορτές κορίτσι μου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Μαρία μου
    Αγάπη Υγεία Χαρά
    Υπέροχα τα δώρα της Χριστίνας

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, Μαρία μου.

    Τα δωράκια σου είναι υπέροχα και φινετσάτα. Να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τα χαρείς Μαρία μου! Ειναι υπέροχα!!! Καλό υπόλοιπο Γιορτών σου εύχομαι και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικές εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπω ρε Μαράκι σε όλα είμαι καθυστερημένη και στις αποστολές και στις αναρτήσεις! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Ο εορταστικός φόρτος των ημερών μας κρατά σούπερ απασχολημένες. Πολλές ευχές για την αλλαγή της χρονιάς και όλα να είναι χαρούμενα γύρω σου σαν τα amigurumi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα Χριστούγεννα είναι πια παρελθον Μαρία μου όμως.. είναι ραια που τα δωρακια πανε κι ερχονται σ αυτην την γειτονια.. την παραπανω ρούγα..χα..χα.. πολύ ωραια τα δωρακια σου απο την Χριστινα και την αχτίδα... να τα χαρείς Μαρία μου με μια καινούργια χρονια κανει ήδη τα πρώτα της βήματα..και η ευχή μου να είναι γεματη με υγεία.. με αγαπη και με πολλα χαμόγελα.. συστατικά της ευτυχίας.
    όσο για τα μιμιδια.. εμπρός στον δρόμο που χάραξε η αρτίστα..χα..χα.. και εγω για κλέψιμο ετοιμαζομαι..!!
    καλη χρονια σε σενα και στην οικογενεια σου φίλη μου να μην ξεχασεις να δώσεις φιλακι στον μπρίκι.. φιλώ σε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυ ομορφα ολα!!Καλή χρονια Μαρία μου!Επιτέλους ηρέμησα από τις πολλές υποχρεώσεις και καταφέρνω να κάνω τις bloggoβόλτες μου!Το mydreamland μπήκε για λίγο στον πάγο αλλά θα επιστρέψει δριμύτερο σύντομα!!! Μου λειψατε όλοι τόσο πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σας ευχαριστώ πολύ και σας εύχομαι μια όμορφη και τυχερή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά και από μένα! Να ευχηθώ να δημιουργείς και να χαίρεσαι με τις δημιουργίες που υπάρχουν γύρω σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή