Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Δώρο "Η μάγισσα" της Camilla Lackberg


Η μάγισσα, Camilla Lackberg

Κανείς δεν περίμενε ότι μια τόσο όμορφη κι ηλιόλουστη μέρα θα έφερνε το μεγαλύτερο εφιάλτη.
Στο ειδυλλιακό αγρόκτημα έξω από τη Φιελμπάκα, στις παρυφές του δάσους η ζωή μιας ευτυχισμένης οικογένειας ανατρέπεται, όταν η τετράχρονη Νία εξαφανίζεται.
Από το ίδιο αγρόκτημα πριν τριάντα χρόνια, είχε εξαφανιστεί ένα άλλο συνομήλικο κοριτσάκι η Στέλλα και δυο δεκατριάχρονες φίλες καταδικάστηκαν για τη δολοφονία της. Η μια εξακολουθεί να μένει στη Φιελμπάκα και να ζει μια ήσυχη φαινομενικά ζωή, αλλά η άλλη έχει γίνει διάσημη σταρ του Χόλιγουντ κι επιστρέφει στο ψαροχώρι πρώτη φορά μετά το φόνο για τα γυρίσματα μιας ταινίας.
Άραγε  οι δυο υποθέσεις συνδέονται;
Η Ερίκα που όλως τυχαίως δουλεύει το επόμενο βιβλίο της πάνω στην υπόθεση "Στέλλα", θα μπορέσει να βοηθήσει στην έρευνα της αστυνομίας;
Η αγωνία κορυφώνεται και η ρίζα του κακού φαίνεται να φτάνει ως το 17ο αιώνα και το ανελέητο κυνήγι μαγισσών, ενώ η Camilla Lackberg δημιουργεί μια σκοτεινή ιστορία που αποτυπώνει εξαιρετικά το σύγχρονο πρόσωπο της σουηδικής κοινωνίας.



Η μάγισσα είναι ένα εξαιρετικό αστυνομικό μυθιστόρημα που συναρπάζει κι ένας τυχερός, ή μία τυχερή θα αποκτήσει ένα αντίτυπο από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Δε χρειάζονται μαγικά αφού με δυο βηματάκια βγαίνετε στο δάσος έξω από τη Φιελμπάκα και μπαίνετε στο μυστήριο για 848 ολόκληρες σελίδες:

Βήμα πρώτο: Like στις σελίδες Mytripsonblog και Εκδόσεις Μεταίχμιο 

Βήμα δεύτερο: Like στη δημοσίευση του άρθρου στο Facebook μαζί με ένα σχόλιο, και προαιρετικά share αν θέλετε να το δουν οι φίλοι σας.

Ο διαγωνισμός ξεκινάει σήμερα, 14 Οκτωβρίου και λήγει στις 27 Οκτωβρίου.

Ο τυχερός, ή η τυχερή θα ανακοινωθεί στις 29 Οκτωβρίου και αν κατοικεί στην Αττική θα παραλάβει το αντίτυπο από τον Πολυχώρο Μεταίχμιο (Ιπποκράτους 118, Αθήνα).
Αν κατοικεί στην υπόλοιπη Ελλάδα θα το λάβει ταχυδρομικά κατόπιν συνεννόησης. Τα έξοδα αποστολής αναλαμβάνουν οι εκδόσεις Μεταίχμιο.

Καλή επιτυχία!

Ο διαγωνισμός έληξε και η τυχερή Βασιλική Αργυροπούλου ανακοινώθηκε ήδη στη σελίδα του blog στο facebook. 
Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας!

20 σχόλια:

  1. Τρία βιβλία της Lackberg που έχω διαβάσει μου άρεσαν.
    Οι Σκανδιναβοί είναι πολύ καλοί στην αστυνομική λογοτεχνία.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά!
      Σε περιμένω στην κλήρωση...και πού ξέρεις; Μπορεί Η μάγισσα να είναι το τέταρτο δικό της που θα διαβάσεις! :) :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Tο πώς από το σήμερα φτάνει ως το κυνήγι των μαγισσών είναι ενδιαφέρον! Καλό Σ/Κ, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν έρθεις μέχρι την κλήρωση, μπορεί να είσαι η νικήτρια και να σου λυθεί η απορία..χαχα!
      Καλή Κυριακή Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  3. Εχω ακούσει πολλά γι αυτό το βιβλίο!!! Καλοδιάβαστο ναναι!! Μαράκι μου εγώ δεν έχω fb, καλή επιτυχία εύχομαι και επίσης ότι ήταν πολύ ωραία πρωτοβουλία!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ...ίσως πρέπει να βάλω στην κλήρωση και τα σχόλια εδώ για όσους δεν έχουν facebook!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση Μαρία μου. Κατέθεσα τη γνώμη μου για την Lackberg στην πρώτη σου ανάρτηση. Όμορφη πρωτοβουλία μπράβο και ναι, πήρα μέρος. Σε ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eνδιαφέρον βιβλίο και όμορφη κίνηση, Μαρία μου. Δεν μπορώ να πάρω μέρος γιατί δεν έχω Facebook. Όμως είμαι βέβαιη ότι όποιος ή όποια το κερδίσει θα το χαρεί. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να καταφέρω είτε έτσι , είτε αλλιώς να διαβάσω Camilla Lackberg.
    Πολλά φιλιά Μαρία μου !
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω φέης μπουκ για να κανω λάικ .. Μαρία μου.. ομως ακουσα βιβλιο και ετρεξα..χι..χι..!!!
    καλη επιτυχία σε όλους .. φιλη μου να περνας ομορφα.. φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δώρο η μάγισσα, διάβασα μπαίνοντας εδώ και λέω: "Πού το ξέρει η Μεμαρία ότι η Φλώρα (μια φίλη μου, δεν την ξέρεις) μού έκανε δώρο το βιβλίο; Μάγισσα είναι;".
    Εντάξει, μετά τα κατάλαβα όλα!
    Καλή επιτυχία σε όσους κάμουν λάικ!
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βιβλίο το καλύτερο δώρο.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Πάντα με επιτυχίες καλές δουλειές με χαμόγελα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστούμε πολύ για το ωραίο σας δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ηθελα παααρα πολυ να το διαβασω μ'εχει ιντριγκαρει πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία και καλή ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι να είμαι τυχερή και να το αποκτήσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή