Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Η εποχή του κυκλάμινου


Τα κυκλάμινα δε θα μπορούσαν να διαλέξουν καλύτερη εποχή για να γεννηθούν.
Κάτω από το γλυκό φως του φθινοπώρου κι ενώ η φύση ετοιμάζεται για τη μεγάλη αλλαγή σηκώνουν το κεφάλι και τολμούν να διεκδικούν γη.











"Ο πρίγκιπας του φθινοπώρου, το κυκλάμινο, δειλά δειλά, αλλά αποφασιστικά σηκώνει το ανάστημά του να αναμετρηθεί με τις σκιές.
Γεμίζει τις πλαγιές με χρώμα και διαλαλεί μια ομορφιά που κόβει την ανάσα.
Ξαφνιάζεσαι με την τόλμη του. 
Κάθε, μα κάθε φορά!
Είχες ξεχάσει πόσο φως μπορεί να φυλακίσει ένα τόσο δα λουλούδι.
Λαχταράς λίγη από την ξεγνοιασιά του!
Και κλέβεις φεύγοντας λίγη από τη λάμψη του.
Πάνω σου την καρφιτσώσεις φυλαχτό, και η δύναμή του, δύναμή σου γίνεται."

Αυτά έγραφα εδώ πριν λίγα χρόνια....και παρόλο που δε θα έπρεπε πια να ξαφνιάζομαι, ακόμα το παθαίνω!

38 σχόλια:

  1. Αχ Μαράκι λατρεύω κυκλάμινα!!!! Απο παιδάκι τα λατρεύω, και ακομα θυμαμαι το ποιημα , ¨Κυκλάμινο κυκλάμινο στου βράχου τη σχισμάδα¨ που λεγαμε στο σχολείο!!!!
    Υπεροχες φωτο για αλλη μια φορα.
    Φιλακια απειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όταν βλέπουμε κυκλάμινα είναι το ποίημα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τα κυκλάμινα είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια του φθινοπώρου! Αχ τι μου κάνεις, Μαρία μου! Βλέπω να οργώνω τα βουνά το Σαββατοκύριακο για να μαζέψω κυκλάμινα! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πήρες τα βουνά, με την καλή έννοια, και να χάρηκες τα κυκλάμινα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχες φωτογραφίες! Είδες όμως τόση ομορφιά και χωρίς έπαρση...σκυφτό κεφαλάκι ταπεινοφροσύνης δείγμα.
    Υπέροχο λουλούδι και πόσα δεν έχουν γραφτεί
    Το συνόδευσες με λόγια αντάξια της ομορφιάς του
    Να σαι καλά
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε με ξεγελάνε...είναι που αν είχαν σηκωμένο το κεφάλι τα πέταλα θα έχαναν τη δόξα..πλάκα κάνω φυσικά! χαχα!
      Είναι πραγματικά υπέροχο και μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά!
      Σε ευχαριστώ Άννα μου!
      Κι εσύ να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι μου αγαπημένο
    με τον ιδιο θαυμασμό μπροστά σ αυτό το θαύμα της Φύσης στέκομαι κι εγω κάθε φορά.
    Ενα τόσο δα σποράκι που χωμένο κάτω απο το χώμα βρίσκει το θάρρος και το "θράσος" κι αντιστέκεται και ξεπροβάλει,κι αναπτύσσεται και ομορφαίνει τον κόσμο στην ξεραϊλα της γης του Φθινοπώρου!
    Οι φωτό σου όπως πάντα ασυναγώνιστες συναγωνίζονται το λυρικό σου λόγο.
    Καλό σου Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου χαίρομαι πολύ που "μοιραζόμαστε" με την ίδια χαρά αυτό το θαύμα της φύσης!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι με τη σειρά μου ένα υπέροχο γεμάτο χρώματα φθινόπωρο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Άγγιξες φλέβα! Μεγάλη αδυναμία μου τα κυκλάμινα κι είμαι τυχερή γιατί σκάνε μύτη εδώ, στον κήπο μου, κάθε φθινόπωρο!
    Από μικρή, όπου βρισκόμουν (ακόμη και σε σχολικές εκδρομές), τ' αναζητούσα και έφτιαχνα το μπουκετάκι μου!
    Οι φωτογραφίες σου, άπλωσαν αγκαλιές στο γραφείο μου, σήμερα!

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου, Μαρία μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην τους έχουμε αδυναμία;
      Και είσαι πράγματι πολύ τυχερή που έρχεται όλη αυτή η ομορφιά μέχρι την πόρτα σου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και σε φιλώ! ❤

      Διαγραφή
  6. μας ξεσηκωνεις για βολτα στα βουνα το σβ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τα κυκλάμινα και η βόλτες
    στο βουνό ..υπέροχες εικόνες μας
    χάρισες Μαρία μου ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που είναι τα κυκλάμινα και τι δεξιοτεχνικά που εγκλώβισες την ομορφιά τους στις φωτογραφίες σου Μαρία μου.
    Χαίρεται κανείς να έρχεται στο blog σου, γιατί φεύγει με χρώματα, εικόνες και όμορφα λόγια.
    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο λουλούδι ...σχεδόν μαγικό!!!
    Πόσο ωραία το φυλάκισες
    Μπράβο Μαράκι μου!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι μαγικό!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Αχ..Μαράκι τι όμορφες φωτογραφίες!!!εδώ στον τόπο μου τα λέμε κοπελίτσες και ευτυχώς έχω φυτέψει και σε γλάστρα και στον κήπο μου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Κοπελίτσες, δεν ήξερα ότι τα λένε κι έτσι!
      Έχω κι εγώ μια γλάστρα και την καμαρώνω συνεχώς! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αλήθεια το πρώτο λουλουδάκι που σηματοδοτεί το φθινόπωρο ξεφυτρώνει παντού σε διάφορες αποχρώσεις του ροζ και μας αρέσει πολύ . Δεν έχω δει ακόμα φέτος , τώρα να μου πεις στην Αθήνα που;;
    Φιλιά και το Σ/Κ θα πάρω τα γειτονικά όρη γιατί ζήλεψα τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όλο και κάπου θα έχει! Τώρα στο που θα σε γελάσω...χαχα!
      Καλή εξόρμηση σου εύχομαι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Ποίημα οι φωτογραφίες σου, Μαρία μου! Ο πρίγκιπας μοναδικός, μαγεύει!
    Καλή συνέχεια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η μοβ ομορφιά του Φθινοπώρου! Υπέροχο λουλούδι, υπέροχες και οι φωτογραφίες σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύω αυτό το μικρό ευαίσθητο λουλούδι Μαρία. Μπορεί να το δεις ανάμεσα στα πόδια σου στα πιο κακοτράχαλα μέρη. Και δεν καταλαβαίνει από τις κακουχίες του χειμώνα.
    Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο ευαίσθητο, όσο και θαρραλέο!
      Να είσαι καλά Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  15. Μα τί καλύτερο από τέτοιου είδους ξαφνιάσματα, βρε Μαράκι?!
    Υπέροχα τα κυκλαμινάκια! (Και τυχερά που στάθηκαν μπρος στο φωτογραφικό σου φακό!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλύτερα ξαφνιάσματα!
      Και βγαίνουν και σε όμορφο χρώμα! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες οι λήψεις και (όπως πάντα) εξαιρετικά ελκυστικά και τα γραφόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τρυφεράδα, ομορφιά, ευαισθησία!!! Καλλιτεχνικό μου Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πήγα στην παλιά ανάρτηση και είδα εκείνο το κυκλάμινο που ήταν μόνο του στον ήλιο και που τόσο πολύ μου είχε αρέσει!
    Εντάξει κι αυτές οι φωτογραφίες είναι πολύ ωραίες, αλλά οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται εύκολα!
    Καρδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή