Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Μεσοπέλαγα

Ένα ταξίδι είναι τόσο μαγικό, όσο μαγικές είναι οι ανατολές!
Και πιο μαγική από όλες, είναι η ανατολή που μεσοπέλαγα σε βρίσκει!
Κι εκεί που στο σκοτάδι μετρούσες τις χαρές που σου έδωσε το ταξίδι, που πάλευες να ταξινομήσεις συναισθήματα και αναμνήσεις, αναπολώντας ήδη νοσταλγικά όσα πίσω σου άφησες, στέλνει ο ήλιος ρόδινη υπόσχεση αντάμωσης και μέχρι να ανέβει εκείνος ψηλά αφήνεσαι στην ομορφιά.






Θυμάσαι τη μέρα που άρχισες το ταξίδι και το ηλιοβασίλεμα που εκείνη σου χάρισε.
Έτσι μπλέκονται στο νου ηλιοβασιλέματα και ανατολές κι ανασαίνεις πάλι την αλμύρα του Αιγαίου.







"Λόγια της πλώρης" μας ζήτησε η Μαρία Νικολάου για "Το Κείμενο", φωτογραφίες που τραβήχτηκαν απ' την πρύμνη σας φέρνω, μα νομίζω δεν είμαι εκτός!
Καλά ταξίδια σας εύχομαι!

35 σχόλια:

  1. Πανέμορφες λήψεις!!
    Λατρεύω τα ταξίδια, με κατακλύζουν τόσα συναισθήματα που είναι αδύνατον να περιγράψω.
    Καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Θα συμφωνήσω μαζί σου για τα ταξίδια!
      Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Βρε Μαρία.....!!!!!!
    Από τις πιο "δυνατές" φωτογραφίες που έχω συναντήσει στα μάτια μου τον τελευταίο καιρό.
    Σαν μάλιστα είναι φορτωμένες με τον ερχομό μιας καινούργιας μέρας καταμεσής του πελάγους πάνω σε ένα καράβι τότε αποκτούν μια καταλυτική και βαρύνουσα συναισθηματική σημασία.
    Βρε Μαρία μου, αλήθεια να τολμήσω να ρωτήσω, σε ποιο σημείο είναι τραβηγμένες ; αν δεν παραβιάζω τον ιδιωτικό σου χώρο επέτρεψέ μου την ερώτηση αλλιώς αγνόησέ την.
    Οι πρώτες δύο εικόνες είναι εκπληκτικές. Ο Όγκος του νησιού προβάλλει σκούρος ενώ γύρω του γίνεται χορός χρωμάτων της ανατολής.
    Στην δεύτερη ο Ήλιος έχει προβάλλει και ξεκινάει το τραγούδι της νέας ημέρας.
    Πραγματικά συγκλονιστικές στιγμές δεν έχω λόγια να στο πω.
    Αυτές οι στιγμές χαράζουν ιστορία στη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Είναι τραβηγμένες πέρυσι, η ανατολή όταν επέστρεφα από την Αστυπάλαια και η δύση όταν πήγαινα!
      Ήταν πραγματικά συγκλονιστικές στιγμές!

      Διαγραφή
    2. Ευλογημένες στιγμές κορίτσι μου. Από αυτές που χαράζουν τη ζωή μας με όμορφο σμάλτο τέχνης. Φαντάζομαι την περισυλλογή σου εκεί πάνω στο κατάστρωμα. Τα ταξίδια του νου σου. Μοναδικό.

      Διαγραφή
    3. Ευλογημένες πράγματι Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  3. Χόρτασε το μάτι μου θάλασσα και ήλιο!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ανατολή με συναρπάζει περισσότερο κι από το πιο ειδυλλιακό ηλιοβασίλεμα!
    Την απολαμβάνω όσο συχνότερα μπορώ (είτε περιμένοντάς την, έχοντας αφήσει πίσω τη νύχτα είτε ξυπνώντας πολύ νωρίς).
    Ανατολή στην πρύνμη, δεν είχα την τύχη να δω ποτέ... και σ' ευχαριστώ που μου χάρισες τα βήματα της δικής σου!

    Καλό Σαββατοκύριακο! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τελικά αγαπώ εξίσου και τα ηλιοβασιλέματα και τις ανατολές...νομίζω, δεν είμαι σίγουρη..χαχα!
      Εγώ σε ευχαριστώ που ήρθες να χαρούμε μαζί αυτή την ανατολή!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Η αρχή και το τέλος της μέρας. Πόσο εκθαμβωτικά και τα δύο.
    Υπέροχες λήψεις!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ευχαριστώ που με αφορμή τα λόγια της πλώρης βγήκαν οι φωτογραφίες από το "ντουλάπι"!

      Διαγραφή
  6. Α ρε Μαράκι... μας ταξίδεψες πάλι.
    Μαγεία οι λήψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ήξερες πόσα ηλιοβασιλέματα και πόσες ανατολές μου θύμισες...
    Πηγαίνοντας Χανιά, να βρω... Άσε, δεν συνεχίζω, διότι θα μελαγχολήσουμε και δεν θέλω!
    Όλες οι φωτογραφίες, όλες πανέμορφες είναι!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο επίσης!

      Διαγραφή
  8. Ωραία συμμετοχή! Εύγε Μαρία μου!
    Έχω χάσει πολλά... επανέρχομαι με ρυθμούς νωχελικής χελώνας!
    Αλλά καλύτερα από έναν κοιμισμένο λαγό!
    Πολλά φιλιά :)))
    (θα δω αύριο ό,τι έχω χάσει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύγε Μαρία μου!!!!

    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρόλο που έχω απολαύσει πολλές ανατολές και άλλες τόσες δύσεις, αν μου δείξεις φωτογραφίες, θα δυσκολευτώ να σου πω πια είναι ανατολή και πια δύση... δεν γίνεται όμως γιατί σίγουρα κάτι μαρτυρά την ώρα, έτσι δεν είναι;
    Η συμμετοχή σου άψογη Μαρία μου!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά γίνεται να μπερδευτείς, το παθαίνω κι εγώ!
      Εδώ φοβόμουν μην ανακατέψω εδώ τις φωτογραφίες πάνω στη φούρια μου, παρόλο που ήξερα καλά ποια είναι ποια!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Χίλια.. ηλιοβασιλεματα .. και άλλες τόσες Ανατολές Μαρία μου να φωτογραφίσεις παντα θα είναι η καθε μία ξεχωριστή και παντα θα σε γεμίζει ομορφια με τα τόσα χρωματα της.. ποσο μαλλον όταν βρίσκονται μεσα στην θαλασσα....!!
    Οι φωτογραφίες σου ονειρεμένες..!!!
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου στο δρωμενο της Μαρίας ....ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ..!! καλό υπολοιπο καλοκαιρακι.. φιλακααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο όμοιες τόσο φορά και τόσο διαφορετικές ταυτόχρονα οι ανατολές, αλλά και τα ηλιοβασιλέματα...πόσο δίκιο έχεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  12. Ανατολές και ηλιοβασιλέματα. Ό,τι πιο όμορφο, Μαρία μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι όμορφες εικόνες είναι αυτές που γέμισες τα μάτια μας! κράτα τις μέσα σου για τις δυσκολες μερες του χειμώνα, να σου δίνουν κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεσοπέλαγα μπορεί κανείς να συλλαβίζει τόσο δυνατά τα λόγια της πλώρης

    καλημερα και καλη εβδομαδα Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλο μηνα φιλη μου!!! Πανεμορφες εικονες!!! Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω απολαύσει πολλές φορές ηλιοβασίλεμα σε καράβι, Ανατολή λιγότερες ίσως λόγω των δρομολογίων.
    Μας ταξίδεψες με τις φωτογραφίες σου Μαρία μου.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή