Σάββατο 6 Μαΐου 2017

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 11ου παιχνιδιού


Το παιχνίδι μας έφτασε στο τέλος του αφού μας χάρισε κι αυτή τη φορά αξιόλογες συμμετοχές!
Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά, γιατί χωρίς τη συμμετοχή σας, δε θα υπήρχε!
Δεκαοχτώ ιστορίες και ποιήματα ήταν η σοδειά μας και ελπίζω να δυσκολευτήκατε πολύ να ξεχωρίσετε μόνο πέντε ο καθένας.
Παρά τη δυσκολία αυτή όμως, ελπίζω να το χαρήκατε όσο κι εγώ που την απέφυγα!

Ήρθα η ώρα όμως να σας αποκαλύψω τους νικητές μας!
Δυο ιστορίες κατάφεραν αυτή τη φορά να ξεχωρίσουν και να ανέβουν στο βάθρο μαζί, κι αν κάτι σας θυμίζει αυτό, είναι γιατί το ξαναζήσαμε στο 6ο μας παιχνίδι με τους ίδιους πρωταγωνιστές!
Ο  Giannis Pit  με την υπέροχη όσο και συγκινητική ιστορία του "Η ΕΝ ΠΟΛΛΑΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ" και οι  "Οι αναμνήσεις μιας σερβάντας", μια καταπληκτική νοσταλγική ιστορία που μας διηγήθηκε η Maria Kanellaki  ισοβάθμησαν και με χαρά σας τις παρουσιάζω, αφού συγχαρώ και τον Γιάννη και τη Μαρία!


"Η ΕΝ ΠΟΛΛΑΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ"

Η Εκκλησιά της γειτονιάς ήταν γεμάτη. Μεγάλη Τρίτη απόγευμα. Ο Πάπα Γιώργης, έψαλλε τον “Νυμφώνα σου βλέπω”. Μυσταγωγία. Τα κεριά, το άρωμα του λιβανιού και τα τριαντάφυλλα στην εικόνα του Νυμφίου.
Η Πόρτα σύρθηκε από ένα τρεμάμενο χέρι την στιγμή που ακούγονταν:
“Κύριε, η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα Γυνή...”
“Τι θέλει αυτή εδώ ;” ψιθύρισε η Κυρά-Γιαννούλα στη διπλανή της ρίχνοντας κοφτερές ματιές.
Στηρίχτηκε στο μπαστούνι. Προσπαθούσε να ανάψει το κερί της.
“Οδυρομένη μοίρα σοι προ του ενταφιασμού κομίζει...”
Η Αχλή στο εσωτερικό του Ναού φώτισε το πρόσωπό της. Το φως των κεριών το γλύκαινε. Άναψε το κερί και σύρθηκε σε μια σκοτεινή γωνιά. Ο Κυρ Διονύσης μόλις πλησίασε, άρπαξε τη γυναίκα του και απομακρύνθηκε. Πολλά ζευγάρια μάτια γύρισαν να την δουν και μουρμούρες μαχαιριές χώθηκαν στα σωθικά της.
“Δέξαι μου τας πηγάς των δακρύων...”. Το βλέμμα του Παπά Γιώργη έμεινε επάνω της να κλέψει το δάκρυ που λαμπύριζε.
Ένιωσε τον βήχα να δυναμώνει, βραχνάς να την πνίγει και μην θέλοντας να τραβήξει άλλα βλέμματα βγήκε απ το ναό.
Η Λειτουργία τελείωσε, οι πιστοί έφευγαν, ο Παπα-Γιώργης παραμέρισε κάποιων τα κακόβουλα σχόλια.
“Έφυγε η Τάνια Γεράσιμε ;” ρώτησε τον νεωκόρο που κοίταζε απορημένος το πάθος του Ιερέα.
“Ναι Δέσποτα”.
Πήρε τα πράγματά του, είπε να κλειδώσουν και πήρε το δρόμο στην ανηφοριά. Κοντά στον μεγάλο βράχο διέκρινε το σπίτι. Τράβηξε το συρματόσχοινο στην εξώπορτα και μπήκε. Την βρήκε ξαπλωμένη βαριανασαίνοντας.
“Πάτερ...!” έκανε έκπληκτη.
“Παιδί μου” της έκανε στοργικά, ακουμπώντας το χέρι του στο καυτό της μέτωπο.
“Πάτερ, εσύ εδώ ; για μένα ;”
“Πάψε κόρη μου...! ναι για σένα”
Την φρόντισε βλέποντας την χλωμάδα της.
“Αύριο πρωι-πρωί θα σου στείλω την Παπαδιά να μαγειρέψει και να σε φροντίσει..”
“Εμένα ;” τον ρώτησε με τα αγγελικά της μαυρισμένα μάτια.
“Εσένα ναι”
“Πάτερ, είναι αργά για μένα, να αναπάψω το κορμί μου απ τη βρωμιά της εξαγοράς...”
“Σταμάτα...!”
“Φταίω και εγώ, αλλά εκείνος....” κόμπιασε. Άρπαξε τον Παπα-Γιώργη απ το ράσο:
“Μια χάρη μόνο, η φυματίωση θα με πάρει γρήγορα, μην πεις στο παιδί μου τι ήμουνα σε παρακαλώ...”
“Ο Κύριος ευλόγησε την Πόρνη μην ξεχνάς, φεύγω και θα τα πούμε”
Άπλωσε το χάδι του στο μουσκεμένο πρόσωπο της με στοργή και έφυγε.
Οι μέρες πέρασαν, Μεγάλη Πέμπτη το βράδυ σήκωσαν το Χριστό
“Σήμερον κρεμάται επί ξύλου, ο εν ύδασι την Γην κρεμάσας...”. Μετά τη λειτουργία αργά το βράδυ, αλαφιασμένη η Παπαδιά έφερε το μαντάτο.
Έτρεξαν όλοι μαζί. Την βρήκαν στο κρεββάτι με τα γλυκά της μάτια, γυάλινα τώρα πια να θωρούν τον Σταυρό απέναντί της.
Της έκλεισε τα μάτια δακρυσμένος .
“Την πήρε κοντά Του...! την νύχτα τη δική Του διάλεξε να την πάρει μαζί Του, στα σαράντα της χρόνια, τι Τιμή για κείνη Θεέ μου...!” σταυροκοπήθηκε με ευλάβεια φιλώντας την στο μέτωπο σαν να ασπάζονταν την κόρη του.
“Μετά το Ξημέρωμα ειδοποιείστε το παιδί της...! να ασπαστεί με σεβασμό τη Μάνα του”
Ο Λόγος του ακούστηκε με κόμπο “Πόρνη προσήλθε σοι, μύρα συν δάκρυσι”

********************************************

Υ.Γ. Αφιερωμένο ταπεινά σε όλες εκείνες τις Γυναίκες με τα χαμηλωμένα βλέμματα στις σκοτεινές γωνιές της Εκκλησιάς τα βράδια της Μ. Τρίτης.


16. Οι αναμνήσεις μιας σερβάντας

  • Πήρες το χάπι της πίεσης;
  • Το πήρα.
  • Πάω να φέρω το γιαουρτάκι μας… μα τι κοιτάς τόση ώρα στη σερβάντα χριστιανέ μου;
  • Τη φωτογραφία του γάμου μας… θυμάσαι ρε Χαρικλάκι;
  • Ξεχνιούνται αυτά μωρέ Θόδωρε;
  • Τα ξεθωριάζει λίγο η αχλή του χρόνου, μα εμείς αφήκαμε τις υποθήκες μας Χαρικλάκι μου… θυμάσαι που σε κρυφοκοίταζα κάθε πρωί στο παραθύρι σας κι αγκομαχούσα σαν το γκαζοζέν στο Χασάνι;
  • Εμ, γιατί νομίζεις πως στηνόμουν σα θαλαμοφύλακας πίσω απ’ την κουρτίνα; Περίμενα να φανείς στην άκρη του δρόμου, με τις μπατανόβουρτσες και τους τενεκέδες με τους ασβέστες…θυμάσαι το χάρτινο καπέλο που’χες φτιαγμένο μ’ εφημερίδες;
  • Και με παίρνει πρέφα ο γέρος σου μια μέρα και μ’ αρχίζει στο κυνήγι… «Ρε σατανά, με το Ρίζο στο κεφάλι κυκλοφορείς;…ρε να μας κάψεις θέλεις;…πανάθεμά σε!»
  • Σ’ εκτιμούσε ο σχωρεμένος…μα τι νά’κανε; Έτρεμε τη σκιά του ο φουκαράς… παντού χαφιέδες στη γειτονιά, σαν τις κατσαρίδες βγαίνανε απ’ τα λαγούμια τους οι άτιμοι…
  • Δεν στο’χα πει τότε να μην σε πικράνω, μα τον έπιασα ένα ξημέρωμα στο καρβουνιάρικο του Πολυχρόνη και τον φοβέρισα πως αν δεν σε πάρω, θα πέσω απ’ το βράχο στ’ Ασβεστοκάμινα και το κρίμα στο λαιμό του!
  • Κι εγώ σου΄κρυψα κάτι τότες για να μη στεναχωρεθείς...
  • Τι πράμα ρε Χαρικλάκι;
  • Σίγουρα το πήρες το χαπάκι ε;
  • Εδωνά είν’ το πακέτο, πες εσύ κι αν χρειαστεί παίρνω ολάκερη την καρτέλα.
  • Θυμάσαι τη μαντάμ Ζωρζέτ που δούλευα στο ραφτάδικό της;… ένα πρωινό πριν φύγω απ’ το σπίτι, του λέω αποφασισμένη: «Πατέρα, αν δε δώκεις την ευκή σου να στεφανωθώ το Θόδωρο, φεύγω για το βουνό». Αφήνιασε ο χριστιανός: «Μωρή με τους κατσαπλιάδες θα πας;… θα σας κρεμάσουν με συρματόσχοινο οι χωροφυλάκοι… και τη φαμίλια σου δε τη σκέφτεσαι;… αν γλυτώσουμε τ’ απόσπασμα, θα τό’βρουμε απ’ το κονσερβοκούτι!»
  • Ρε τον άτιμο το γέρο!... ώστε γι αυτό μου’ρθε με την ουρά στα σκέλια κείνο το βράδυ; «Θοδωρή παιδί μου, κοίτα ν’ αλλάξεις μυαλά γιατί σας βλέπω για γαμήλιο ταξίδι στον Άη-Στράτη...άμε τώρα να κονομήσεις κουστουμιά και κάνα μπαλωμένο πατούμενο κι έλα σπίτι να τήνε ζητήσεις σαν άντρας».
  • Αλήθεια βρε Θόδωρε, πώς το ξετρύπωσες κείνο το φράκο με το ημίψηλο;
  • Θυμάσαι τον ξάδερφο που γυρνούσε με τα μπουλούκια στα χωριά, παριστάνοντας τον Μέγα Μάγο; Μέγας πειναλέος ο φουκαράς, είχε  φάει το λαγό, κάτι περιστέρια που τα’βγαζε απ’ το ημίψηλο, παραλίγο να φάει και το καπέλο στο τέλος…του ξηγήθηκα λοιπόν λίγο χαρουπάλευρο  και μια χούφτα σταφίδες, με τη συμφωνία να μου δανείσει τη στολή του για ένα βράδυ.
  • Ώστε έτσι λοιπόν...εσύ με δανεικό φράκο κι εγώ με τη χασεδένια κουρτίνα που βρήκα στο μπαούλο της μάνας μου και την έραψα νυφικό σ’ ένα βράδυ...
  • Ξέχασες την προίκα μας Χαρικλάκι, τη γκαζιέρα και τη μπακιρένια μπραγάτσα… θυμάσαι το τραπέζι του γάμου μας;
  • Πώς δε θυμάμαι!... με το φράκο και το ημίψηλο, να ρουφάς τη μπομπότα με ριζάρια και κρεμμυδόφυλλα!...
  • Και δεν υπήρχαν και κολονάτα τότες… σήμερα που τα’χουμε, σκονίζονται στη σερβάντα… 




Συγχαρητήρια αξίζουν και όλοι όσοι συμμετείχαν. Η βαθμολογία άλλωστε είναι για να γίνεται παιχνίδι.
Ας δούμε και ποιοι κρύβονται πίσω από τις υπόλοιπες συμμετοχές, αλλά και τη βαθμολογία!

1. Ο τρελός του χωριού  Katerina Verigka  16
2. Καλή μου  georgia vasiliou 5
3. Ροβόλησα στα δύσκολα καλέ μου  airis 11
4. Στον δρόμο  airis 11
5. "Η ΕΝ ΠΟΛΛΑΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ"  Giannis Pit 22
6. Το αναπάντεχο  ANNA Flo  1
7. Εκείνο που δεν σου 'πα   ποιώ - ελένη 16
8. Μικρές αποστάσεις   ποιώ - ελένη 7
9. Το πέταγμα!!!  Σμαραγδάκι Ρούλα 3
10. Ψευδαίσθηση  Memaria 4
11. Του γυρισμού η ώρα Πέτρος Κ. 5
12. Εγώ ο άνθρωπος!  Mary Pertax 13
13.Ταξίδι με το αυτοκίνητο  Marina Tsardakli 6
14. Η Φυγή  Ελένη Φλογερά 2
15. Ξημερώματα.  Ελένη B 4
16. Οι αναμνήσεις μιας σερβάντας  Maria Kanellaki 22
17.  Το άλλο φίλτρο.  Onirokosmos 3
18. Η καλύτερή της φίλη  Woman in Blogs 9



Μας έκαναν την τιμή να διαβάσουν και να βαθμολογήσουν οι:

1. Μαρία Νικολάου
2. Mary Pertax
3. ANNA Flo
4. georgia vasiliou
5. Marina Tsardakli
6. Maria Kanellaki
7. ποιώ - ελένη
8. airis
9. Katerina Verigka
10. Σμαραγδάκι Ρούλα
11. Ελένη Φλογερά
12. marilena spotofart
13. Hermine
14. Woman in Blogs
15. Ακυβέρνητος
16. Τάσος Γ. Κάβουρας
17. Ελένη B
18. Giannis Pit
19. Onirokosmos
20. Mia Petra

Μετά από κλήρωση η Mia Petra κερδίζει ένα συμβολικό δώρο!

Συμβολικά δώρα θα δοθούν επίσης και στους δυο νικητές μας!


Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ για όλα και αν δείτε να μου έχει ξεφύγει κάποιο λάθος, μη διστάσετε να μου το επισημάνετε για να το διορθώσω!

Το παιχνίδι θα επιστρέψει κάποια στιγμή, μα μέχρι τότε, ακονίζουμε μολύβια και σκέψεις γιατί άρχισε το "Συμπόσιο ποίησης" !

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαράκι μου
    Συγχαρητήρια σε όλους κι ιδιαίτερα
    στον Γιάννη και το Μαριώ μας
    Να είμαστε καλά και να πορευόμαστε!!!
    Μ'αξιοσύνη κράτησες το τιμόνι και μπράβο σου!!!

    Φιλάκια πολλά σε όλους ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στους δύο νικητές μας μα και σε όλους όσοι ακούραστα στηρίζουμε το Παιχνίδι που τόσο αγαπήσαμε! Εδώ να πω ότι έπεσα στη μαντεψιά σε πολλά μέσα, αλλά όχι στον Γιάννη (τι έκπληξη ήταν αυτή;;; Μπράβο Γιάννη !) αλλά και σε σένα Μαρία μου! Δεν ξέρω γιατί , αλλά σε είχα στο 18! αχαχαχα! Γελάω μόνη μου γιατί ήμουν σχεδόν σίγουρη!
    Πολύ πολύ όμορφος τούτος ο γύρος, είχα πολλά αγαπημένα κι άφησα έξω αναγκαστικά κάποια, χωρίς να σημαίνει κάτι. Τι να λέμε! Χαίρομαι σαν μικρό παιδί!
    Πολλά φιλιά και ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

    ΥΓ: Πάντα καλότυχη η Πετρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στον Γιάννη και την Μαρία για τα εξαιρετικά τους κείμενα και σε όλους που δημιούργησαν!!
    Και η Πέτρα πάντα να είναι τυχερή και να χαρεί το δώρο σου!! Σ'ευχαριστούμε Μαρία για την άψογη φιλοξενία σου και την ζεστή υποδοχή όταν σου στέλνουμε τις συμμετοχές μας..! Καλή συνέχεια σε όλους με δύναμη και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στο ζευγάρι των νικητών που αν τριτώσει θα καθιερωθεί να το ξέρετε!! Μπράβο Γιάννη και μπράβο Μαρία Υπέροχα τα κείμενά σας.
    Μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες που στήριξαν ένα αγαπημένο παιχνίδι
    Ευχαριστούμε Μαρία για την φιλοξενία σου και πάντα να είσαι ακούραστη για να απολαμβάνουμε τόσο όμορφο και ποιοτικό παιχνίδι
    Καλότυχη πάντα η Πέτρα μας
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα μεγάλο μπράβο και στους δύο νικητές. Ήταν και τα δύο μέσα στις επιλογές μου και χαίρομαι γι' αυτό.
    Μπράβο και σε σένα Μαρία μου για την άψογη διοργάνωση.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουτε που το πηρα χσμπαρι!!! Διαμαντακια βλεπω παλι! Συγχαρητηρια σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαρία μου, καλησπέρα σε όλες και όλους.
    Μαρία μου, ένα μεγάλο πάλι ευχαριστώ από καρδιάς για την ευκαιρία που μας δίνεις να εκφραστούμε. Κάτι πολύ μεγάλο στις μέρες μας.
    Συγχαρητήρια στη Μαρία Κανελλάκη για ένα ακόμα λογοτεχνικό κείμενο που ξεχώρισε.
    Μαρία Κανελλάκη ; χαχαχαχαχαχαχα, δίδυμο γίναμε χαχαχαχαχαχα.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλες και όλους από καρδιάς για το χρόνο τους ανεξάρτητα από τις επιλογές τους. Κύρια για τις εμπνεύσεις τους. Πολύ ζόρι παιδιά η βαθμολογία σε σημείο να σου δημιουργούνται αναστολές μετά, ναι, ναι, μην γελάτε.
    Πέτρα μου, καλότυχη πάντα κορίτσι μου με το δώρο σου.
    Πάντα τέτοια παιδιά.
    Αριστέα μου, στην ανάρτηση στο μπλογκ που θα κάνω θα σας αποκαλύψω και το πως γεννήθηκε αυτό το μικρό διήγημα.
    Σας φιλώ παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου πάρε μια ανάσα και ξεκουράσου. Γυρίσαμε απ' το ταξίδι που μας πήγες και περάσαμε όλοι μας αξέχαστες στιγμές. Είναι μεγάλη η χαρά και η τιμή που νιώθω, να αποκτήσω επιτέλους ένα συγγραφικό δίδυμο με τον Γιάννη μας. Ο οποίος είναι ταλεντάρα κι ας μην το παραδέχεται. Ούτε που μου πέρασε απ' το μυαλό πως είναι δική του ιστορία. Έπαιρνα όρκο πως είναι γραμμένη από γυναικείο χέρι και μπράβο του που ξέρει να μπαίνει στην ψυχολογία των ηρώων του, οτιδήποτε κι αν γράφει. Από αστυνομικό θρίλερ μέχρι κοινωνική ιστορία.
    Συγχαρητήρια σ' όλα τα παιδιά κι ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε σένα Μαράκι μου, που μας περιποιήθηκες πάλι με τόση φροντίδα και νοιάξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, τιμή μου τα λόγια σου καλή μου. Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Μεγαλώνει η ευθύνη μου απέναντί σας. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια για την άψογη διοργάνωση!
    Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές,
    καθεμία ήταν ξεχωριστή!
    Πολλά συγχαρητήρια,βεβαίως,στους νικητές!
    Λυπάμαι μόνο που εξαιτίας της παντόφλας-Η/Υ που έχω,
    δεν θα μπορέσω να τον συγχαρώ στον χώρο του...
    Θα ήθελα να του τα μεταβιβάσεις,παρακαλώ!
    Ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Ανυπομονώ για το επόμενο!
    ΥΓ:Στο'πα;Δεν στο'πα; χιχι
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Του Γιάννη-εννοώ!
    (Πάει,χάζεψα,δεν θυμάμαι τί γράφω!😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ κοπέλα μου. Να είσαι καλά, να γράφεις πάντα έτσι. Άλλωστε η συμμετοχή σου τράβηξε την αγάπη μου. Πολύ πρωτότυπη. Πάντα όμορφες στιγμές να έχεις.

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία "γιορτή" λέξεων ήταν αυτή!!!Μπράβο στους νικητές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στο Γιάννη και τη Μαρία για τα μοναδικά και συγκλονιστικά κείμενά τους, συγχαρητήρια και σε όλους του συμμετέχοντες για την κατάθεση ψυχής στο καταπληκτικό αυτό δρώμενο που διοργανώνει με συνέπεια και αξιοθαύμαστη ευπρεπεια η Μαρία. Πέτρα μου πάντα καλότυχη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν υποψιαστώ ότι θα αρχίσετε και να με ανταμείβετε κι από πάνω επειδή έρχομαι
    σχεδόν πάντα στο τέλος και ψηφίζω...θα εξακολουθώ να έρχομαι στο τέλος! Χαχα!

    Θερμά συγχαρητήρια στο γνωστό σεσημασμένο δίδυμο!!!
    Τείνετε να γίνετε καθεστώς παιδιά! Γιάννη και Μαρία,
    θα σας έλεγα και στα δικά μας, αλλά μάλλον δεν παίζει!
    Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές περί καλοτυχίας μου.
    Δεν μένει παρά να το πιστέψει κι η καλή μου τύχη τώρα :)
    Μαράκι μου, σε ευχαριστώ προκαταβολικά, γλυκά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοίτα να δεις που πάω και ψηφίζω αγαπημένους φίλους!
    Όχι βέβαια επειδή "μαντεύω" αλλά επειδή συγκινούμαι ή/και μαγεύομαι.
    Πάντα τέτοια στο αχτύπητο δίδυμο και πάντα όρεξη στη Μαρία να μας φιλοξενεί και να ανάβει σπίθες στο μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στους δύο νικητές, στον Γιάννη που με μάγεψε η ιστορία του γι' αυτό και ήταν η πρώτη μου επιλογή, και στην Μαρία που η ομορφιά της γραφής της ξεχωρίζει πάντα! Συγχαρητήρια και σε σένα Μαράκι μου και πολλά ευχαριστώ για την ζεστή φιλοξενία σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Μαρία μου.
    Συγχαρητήρια για τις υπέροχες ιστορίες όλων των φίλων μας και ιδιαιτέρως για των νικητών.
    Τις είχα διαβάσει όλες από νωρίς και είχα ξεχωρίσει αυτές και την πρώτη της Κατερίνας, αλλά ώσπου να αποφασίσω τη βαθμό θα βάλω,έχασα το τραίνο.
    Να είμαστε καλά και πάμε για άλλα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο σε όλους και συγχαρητηρια στους νικητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο στους νικητές!
    Δεν μπόρεσα να διαβάσω και να ψηφίσω τις συμμετοχές, αλλά θα το κάνω απ΄τα "σπιτικά" τους!
    Και ένα μεγάλο μπράβο Μαρία μου που για μια ακόμη φορά, ανέδειξες υπέροχες ιστορίες!
    ΑΦιλάκια και καλή δημιουργική βδομάδα σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους, γιατί διαβάσαμε εξαιρετικές συμμετοχές. Πολλά συγχαρητήρια στους νικητές μας για τις όμορφες εμπνεύσεις του, αλλά και στο νονούλι μου που ήταν τυχερό. Μακάρι να είναι πάντα έτσι τυχερή. Και φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα για την διοργάνωση και τη φιλοξενία που μας πρόσφερες Μαρία μου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αποκάλυψη είναι κι αυτή ένα διασκεδαστικό μέρος του παιχνιδιού.
    Μπράβο σε όλους! Νικητές, τυχερή, συμμετέχοντες και διοργανώτρια! Όλοι μαζί φτιάχνουμε κάτι τόσο όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία και Γιάννη εύγε και από μένα !
    Μαρία γιατί απέδειξες ότι οι κατσαπλιάδες έχουν χαρακτήρα και σε ασύχναστα μονοπάτια γράφουν ιστορία...
    Γιάννη, γιατί μέσα σε ένα απέραντο «κοριτσομάνι» κράτησες σημαία. Φίλε, μας καθήλωσες , με θεματάρα...
    Στήριξα με το απόλυτο των ψήφων μου και τους δυο σας δίχως να μπω σε καμία δεύτερη σκέψη αναγνώρισης ποιος κρύβεται πίσω από τα κείμενα..
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή