Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 10ου παιχνιδιού


Μπορεί να μη συμπαθώ ιδιαίτερα το χειμώνα όσο μεγαλώνω και λιγοστεύουν οι αντοχές μου, αλλά ο Δεκέμβριος είναι ο αγαπημένος μου μήνας. Όχι μόνο λόγω Χριστουγέννων, που στη μαγεία τους αφήνομαι σαν παιδί, αλλά κι επειδή ξεκινάει με τα γενέθλιά μου.
Γιορτινή φωτογραφία ζητάει ο μήνας λοιπόν και διάλεξα μία ιδιαίτερη για να γιορτάσουμε τη βράβευση του 10ου "Παίζοντας με τις λέξεις".

Απεικονίζει ένα δώρο από αγαπημένη φίλη και κάθε τέτοια εποχή σκαρφαλώνει πάνω στο τζάκι μας. 
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φέτος βγήκε από το κουτί του και μαρτυρά και τη νικήτρια του παιχνιδιού μας, που δεν είναι άλλη από εκείνη που μου το χάρισε.
Θα σας κρατήσω λίγο ακόμα σε αγωνία, όλους, εκτός απ' τη νικήτρια δηλαδή, που σίγουρα αναγνώρισε το έργο της και κατάλαβε.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη συμμετοχή σας στο παιχνίδι, για τα απίστευτα κείμενα, ποιήματα και πεζά που στείλατε, για τη βαθμολογία σας, για όλα, και φυσικά να σας δώσω πολλά συγχαρητήρια!


"Άνοιξες το χορό" της είπα, όταν έλαβα την πρώτη συμμετοχή που έφτασε στο μέιλ μου.
Και ήταν μια συμμετοχή υπέροχα δυνατή, που ακούμπησε τρυφερά και τις δικές μας ψυχές.
Και το έκανε με τόσο όμορφο τρόπο που όλοι βρήκαμε στους στίχους της δικές μας αλήθειες.

Νικήτρια του 10ου "Παίζοντας με τις λέξεις" είναι η Αριστέα από το "Η ζωή είναι ωραία"!
Αριστέα μου πολλά συγχαρητήρια!


1. Τη ψυχή μου ακούμπησα....

Ήταν απόβροχο θυμάμαι εκείνη την ημέρα
Τη μέρα που σαν νύχτα την ένιωθες
Λες και ο κόσμος που ξέρουμε έφθανε 
Στην έσχατη ώρα του
Μα κανείς μας δεν δυσφόρησε 
Για την υγρασία και τις αστραπές 
Που σποραδικά συνέχιζαν 
Να σκίζουν τον ουρανό
Κρύωνα πολύ θυμάμαι
Μα σαν γητευτής ήρθες 
Κι απάλυνες τους φόβους μου 
Με έκλεισες με τρυφερότητα
Στην άλκιμη δύναμη των χεριών σου
Κι ασφάλεια ένιωσα
Γεμάτο νιότη ήταν το κορμί σου
Και μύριζε άνοιξη 
Κοιτούσα γύρω μου σαστισμένη
Το θεό μήπως δω με τα μάτια μου
Που παραφύλαγε θαρρείς 
Κάπου ήσυχα
Στις συστάδες των θάμνων 
Για χάρη μου
Γλυκό φιλί μου έδωσες
Κι έδιωξες τα σύννεφα
Η φασαρία του ανέμου 
Και τα αστραπόβροντα
Σαν μελωδία έφθαναν ως εμάς
Και συνόδευαν τα βαλς μας
Στην αίθουσα του θρόνου
Μήνυμα μου έστελνε η αγκαλιά σου
Πώς σαν παιδί θα με φροντίζεις στο εξής
Κι εγώ ακούμπησα 
Δειλά τη ψυχή μου στις παλάμες σου
Θαρρείς πως γαλήνεψα για πάντα

Ήταν απόβροχο θυμάμαι εκείνη τη μέρα 
Όταν άνοιξες την πόρτα
Και χάθηκες
Τα ποδοβολητά του φευγιού σου 
Τη ψυχή μου χάραξαν βαθιά
Δεν ήταν αλεξίσφαιρη 
Ούτε προετοιμασμένη
Να αντέξει την κακοκαιρία της θλίψης 
Και την υπερβολή του πόνου
από το ξενύχιασμα της ζωής μου
Η υποθερμία του άδειου σπιτιού
Με πέθαινε
Μα εγώ δεν τύλιξα με σάβανο τη ζωή
Δεν παραιτήθηκα
Δεν έγραψα σπαραξικάρδια 
Ραβασάκια στο θεό
Δεν ζήτησα λύτρωση 
Από την τρικυμία
Στάθηκα στο κατάρτι
Ορθόστητα
Και πάλεψα με όλα τα στοιχειά 
Χτυπήθηκα στα ίσια
Κι όταν κουράστηκε η ταραχή 
Να με χτυπάει
Κάποια στιγμή ξαστέρωσε 
Σε απάνεμο λιμάνι βγήκα
Και άπλωσα στον ήλιο τις πληγές μου
Με τόλμη τότε τη ψυχή μου στις παλάμες μου
Μέσα ακούμπησα 
Και θαρρώ πως γαλήνεψα


Ας δούμε όμως ποιος κρύβεται πίσω από κάθε συμμετοχή, αλλά και τη βαθμολογία:

1. Τη ψυχή μου ακούμπησα.... airis (22)
2. Ράσυ και Μολντ  Woman in Blogs (4)
3. Ο δικός μου χειμώνας... - Bre Melaxrinaki (16)
4. Ο ήχος  στη σκάλα… Mary Pertax (7)
5. Αν δεν αστράψει, δεν βροντά  Woman in Blogs (4)
6. Βίος και Πολιτεία της Λιλίκας Ψημένου airis (7)
7. Οι λαβές των αγγέλων  ποιώ - ελένη (11)
8. Απολογισμός  Katerina Verigka (6)
9. Παιδικά χτυποκάρδια! ANNA Flo (2)
10.  Υπουργική ευθύνη georgia vasiliou (2)
11. Κατάθεση ψυχής  - Marina Tsardakli (8)
12. Οι παλμοί της γης  ποιώ - ελένη (6)
13. Για ένα σας χαμόγελο μόνο! - Ελένη Φλογερά (11)
14. Ο ανάποδος - Memaria (1)
15. ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΘΕΛΗΣΗΣ - Bre Melaxrinaki (3)
16. Υπάρχουν και αυτές οι αγάπες!! Σμαραγδένια Ρούλα (10)
17.  Διαπίστωση Μαρία Νικολάου (10)
18. Το Εκείνο ή τα χαϊκού του Φρόυντ - marilena spotofart (11)
19. Το κελεπούρι !!! Κλαυδία (5)
20. Επί τη ονομαστική του εορτή Maria Kanellaki (14)
21. Σαν παλιό πανωφόρι. - Onirokosmos (3)
22. Είκοσι εννιά, είκοσι οχτώ, είκοσι εφτά.. - Mia Petra (5)


Μας έκαναν την τιμή να διαβάσουν και να βαθμολογήσουν οι:

1. Μαρία Νικολάου
2. Bre Melaxrinaki
3. Katerina Verigka
4. Woman in Blogs
5. georgia vasiliou
6. Σμαραγδάκι Ρούλα
7. ποιώ - ελένη
8. Mary Pertax
9. marilena spotofart
10. Κλαυδία
11. ANNA Flo
12. Maria Kanellaki
13. airis
14. Αρτίστα του βωβού...
15. Ariadni St.
16. Ελένη Φλογερά
17. Marina Antoniou
18. Marina Tsardakli
19. Giannis Pit
20. Mia Petra
21. Onirokosmos



Μετά από κλήρωση, η Μαρίνα από το   to e - periodiko mas official κερδίζει ένα συμβολικό δώρο.
Άλλο ένα δώρο θα ταξιδέψει να ανταμώσει τη νικήτρια του παιχνιδιού, Αριστέα!

Για άλλη μια φορά, συγχαρητήρια σε όλους και πολλά πολλά ευχαριστώ!
Κι αν εντοπίσετε κάποιο λάθος, μη διστάσετε να το επισημάνετε! 
Καλό γιορτινό μήνα να έχουμε!

47 σχόλια:

  1. Υπέροχη συμμετοχή, πραγματικά υπέροχη!
    Η Αριστέα, δεν έγραψε απλώς, ζωγράφισε!!!
    Πάρα πολλά συγχαρητήρια από μένα, που διάβαζα
    αυτήν την ιστορία, και δεν την χόρταινα!
    Έχω χαρεί επίσης, γιατί ένα τέτοιο κόσμημα
    χριστουγεννιάτικο, έχω κι εγώ από την νικήτρια ❤
    Χαχα! Πάω να το ξετρυπώσω! Καλημέρα, καλό μήνα! :)

    Υ.Γ Μαράκι, όπως πάντα, υπήρξες άξια οικοδέσποινα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ξανάρθα, γιατί αμέλησα να σου ευχηθώ για τα γενέθλιά σου,
      να είσαι πάντα καλά, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και πάντα να μας
      πηγαίνεις σε φωτογραφικά ταξίδια! Πολλά φιλιά! ❤

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου για όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ήθελα πολύ να δω ποιος κρύβονταν πίσω από κάθε συμμετοχή, περίμενα πως και πως τα αποκαλυπτήρια! χαχα
    Πολλά μπράβο στο Αριστάκι μας για την πρωτιά, ήταν υπέροχη η συμμετοχή της και συγχαρητήρια στην αγαπημένη μου συνονόματη, πάντα καλότυχη να είναι! :)
    Σε ευχαριστούμε Μαρία για την φιλοξενία. Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά ήταν μακράν η καλύτερη συμμετοχή αυτή της Αριστέας πήρε το 3άρι μου και είμαι χαρούμενη για την πρωτιά της.
    Φιλάκια Μαρία και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή τη φορά ταυτίστηκα με την Αριστέα πλήρως! Ξεχώρισα και τις δυο συμμετοχές της! Συγχαρητήρια στη Αριστέα μας λοιπόν αλλά και σε σένα Μαράκι μου, που με όρεξη και δύναμη οργάνωσες άψογα ένα ακόμα παιχνίδι! Ευχαριστώ θερμά φίλη και για το δώρο!
    Χαρούμενο σαββατοκύριακο σε όλους εύχομαι!!
    Φιλιά πολλά και γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου...πάντα τυχερή να είσαι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία μου!!
    Συγχαρητήρια σε όλους!! Μπράβο στην Αριστέα μας και σε σενα για την διοργάνωση!
    Τα αποκαλυπτήρια είχαν τρομερό ενδιαφέρον, έχω μείνει με το χαμόγελο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στην Αριστέα μας και
    πολλά μπράβο σε σένα Μαράκι μου,για
    τη διοργάνωση!
    Thanks για τη φιλοξενία και με το καλό
    και στο επόμενο, χιχιχι.
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στην Άιρις, πάντα καλότυχη η Μαρίνα, εύγε και σ' εσένα για τη διοργάνωση!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια από καρδιάς στην αγαπημένη μας
    πριγκιπέσα δικαίως ξεχώρισε!!!!!!
    Αγάπησα και τις δυο συμμετοχές της όπως βέβαια
    και την προσπάθεια όλων των φίλων μας
    Λόγω προβλημάτων υγείας της μαμάς μου δεν επεκτείνομαι
    πιο πολύ ...
    Καλότυχη πάντα η Μαρίνα μας και πολλά συγχαρητήρια σε εσένα
    Μαρία για την φροντίδα και την αξιοσύνη σου!!!!

    φιλάκια πολλά πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mαράκι μου Χρόνια σου Πολλά και Καλά (τοξοτάκι κι εσύ ε;)
    Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα με το Αριστάκι μας! Πανάξια η πρωτιά της, και μπράβο σ' όλες τις συμμετοχές που κόσμησαν κι αυτό το παιχνίδι.
    Ερώτηση: πώς αναβοσβήνουν τα λαμπάκια στη φωτό καλέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου...χρόνια πολλά και σε σένα γιατί κάποιο πουλάκι μου είπε πως κάπου εδώ κοντά είναι και τα δικά σου γενέθλια!
      Τα λαμπάκια ήταν ευγενική χορηγία της google...ήταν μια από τις φωτογραφίες που μου άλλαξε!

      Διαγραφή
  10. Καλό και γιορτινό μήνα μαρία μου και χρόνια σου πολλά !! Είναι καιρός που δεν προλαβαίνω να διαβάσω !! Ομως σήμερα με πυρετό κάθομαι να περάσω από αγαπημένα μπλογκ και να χαρώ πολύ με το γιορτινό δέντρο της Αριστέας αλλά και με τη διάκριση της !!! Να είσαι καλά Μαρία μου και μπράβο που συνεχίζεις με επιτυχία το ΄΄Παίζοντας με τις λέξεις΄΄!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου ελπίζω να είσαι καλά πια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους μας! Συμμετέχοντες, διοργανώτρια, νικήτρια και τυχερούς. Που κάθε φορά χτίζουμε τόσο όμορφα το παιχνίδι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σου Πολλά,Μαρία μου!
    Τα συγχαρητήριά μου στη νικήτρια-φίλη Αριστέα☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προτού με περάσετε για σνομπ, ακατάδεκτη και γαϊδούρα μαζί, που έχω χαθεί από παντού,
    πέρασα για να σας πω ότι οικογενειακοί λόγοι δεν με αφήνουν να χαρώ τούτη τη νίκη.

    Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα καλά σας λόγια, Μαρία μου πολύχρονη και χαρούμενη να είσαι πάντα,
    χρόνια πολλά στις τοξοτίνες της μπλογκογειτονιάς, που είχαν γενέθλια (λέγε με Ρούλα),
    ή που θα τα έχουν (λέγε με κανελλάκι μυρωδάτο),
    χαρούμενοι να είστε όλοι και να έχετε καλές γιορτές.
    Καλότυχη η Μαρίνα μας, καλότυχοι όλοι, γιατί χρειάζεται και η ρημάδα.
    Μπράβο σε όλους για τις πολύ όμορφες συμμετοχές σας.
    Σας φιλώ
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου για τις ευχές!
      Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την άξια νίκη σου!

      Διαγραφή
  14. Πέρασα, διάβασα βιαστικά τις συμμετοχές, κάποιες ξεχώρισα, αλλά είπα "τώρα βιάζομαι, θα επανέλθω να διαβάσω πιο προσεκτικά και θα ψηφίσω", και όπως μπορεί να καταλάβει και το πιο μικρό παιδί, το ξέχασα!
    Για την τιμή των όπλων, λοιπόν, να πω ότι εγώ ξεχώρισα με μεγάλη δυσκολία τα: "Αν δεν αστράψει, δεν βροντά", "Βίος και πολιτεία της Λιλίκας Ψημένου", "Παιδικά χτυποκάρδια", "Για ένα σας χαμόγελο μόνο", "Ο ανάποδος", "Το κελεπούρι", "Σαν παλιό πανωφόρι".
    Όπως βλέπετε, καλύτερα που δεν ψήφισα, θα τα είχα κάνει μαντάρα, αφού έπρεπε να ξεχωρίσω πέντε και εγώ ξεχώρισα εφτά! Το σύμπαν προνοεί...
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και, κυρίως, στην Αριστέα, που νομίζω είναι η πρώτη φορά που κερδίζει.
    Και εις άλλα, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!
      Χαίρομαι που άφησες τη βαθμολογία σου έστω κι εκτός παιχνιδιού!
      Η Αριστέα δεν κερδίζει πρώτη φορά...έχει ξανακερδίσει παλιότερα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο μας!
    Καταπληκτική η συμμετοχή της Αριστέας!
    Άξια πρώτη!
    Μπράβο και σε σένα Μαρία μου για ην διοργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπω συγχαρητήρια και στις δυο σας , μολις διαπίστωσα πως η ψηφοφορία μου δεν καταχωρήθηκε ποτε ηταν υπεροχα ολα τα γραπτά . Σε αυτο το παιχνίδι Μαρία μου μπράβο σου που κρατήσες την υπόσχεση σου για την τήρηση του χρόνου του παιχνιδιού μας σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, τι κρίμα που δεν καταχωρήθηκε!
      Να είσαι καλά Κάτια μου...σε περιμένω στο επόμενο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Λυπάμαι τόσο που δεν μπόρεσα να βρω το χρόνο να περάσω, να διαβάσω τις συμμετοχές και να ψηφίσω...
    Συγχαρητήρια στην Αριστέα, πολύ δυνατή συμμετοχή.
    Συγχαρητήρια και σε όλους όσους συμμετείχαν, θα προσπαθήσω να περάσω ξανά και να διαβάσω όλες τις συμμετοχές τους.
    Φιλιά πολλά Μαρία μου, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για μια ακόμα φορά οι συμμετοχές εξαίρετες. Για μια ακόμα φορά τα διλήμματα των επιλογών βροχή. Για μια ακόμα φορά το "γράψε-σβήσε" μας ταλαιπώρησε αλλά και στην τελική μας άφησε με πολλά κενά καθώς δεν μπορούμε να βαθμολογήσουμε τα πάντα.
    Το ποίημα της Αριστέας, συγκλονιστικό, πραγματικά συγκλονιστικό.Συγχαρητήρια για όλους παιδιά και επίσης και για σένα Μαρία μου για την όμορφη διοργάνωση.
    Υ.Γ. Άντε να δω πότε θα καταφέρω να συμμετάσχω.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Θα υπάρξουν πολλά παιχνίδια ακόμα, οπότε θα τα καταφέρεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Από την πρώτη φωτογραφία κατάλαβα ποια είναι η ...σεσημασμένη.
    Μαρία σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και να διοργανώνεις πάντοτε έτσι άψογα το "Παίζοντας με τις λέξεις". Εύχομαι να καταφέρω κι εγώ να ανασυνταχθώ σιγά-σιγά και να παρακολουθώ τα διαδικτυακά δρώμενα των καλών μου φίλων.
    Και πάλι πολύχρονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ την κατέδωσα αμέσως..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρο μου!

      Διαγραφή
  20. Ω!! Αποκαλυπτήρια!!! Συγχαρητήρια στην Αριστέα μας!! Δυνατό και τρυφερό ποίημα!!
    Πολλά μπράβο σε όλες τις συμμετοχές που για ακόμα μια φορά δεν έκαναν εύκολη την διαδικασία!! Ευχαριστώ πολύ τους φίλους για την ανάγνωση και τις ψήφους και φυσικά εσένα Μαράκι μου για την φιλοξενία σου!!
    Αχ πες μου πως έκανες τα λαμπιόνια να λάμπουν στην φωτό;;; :)))
    Φιλάκια πολλά και καλή μας βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου να είσαι καλά!
      Τα λαμπιόνια τα έκανε η google να λάμπουν...είχα κάνει και σχετική ανάρτηση με τις αλλαγές που κάνει στις φωτογραφίες μου και ακόμα δε βρήκα χρόνο να ψάξω να δω τι άλλο μπορεί να κάνει, που σημαίνει πως δεν ξέρω πως τα έκανε να λάμπουν...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια και - επιπλέον- θερμές ευχές για τα γενέθλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ηταν υπεροχη η συμμετοχη της Αριστεα μας γιαυτό και ξεχωρισε..τα συγχαρητηρια μας και συγχαρητήρια και σε όλους που ελαβαν μερος...σ αυτό το δρωμενο που αγαπηθηκε άπο όλους μας.. γραφουμε η όχι .!.αυτην την φορα και καθε φορα μαλλον υπηρχαν πολύ ομορφες συμμετοχες...!!
    Συγχαρητηρια και στον τυχερουλα Μαρίνα.. παντα τυχερή.!!!
    Μαρία μου και σε σενα φιλη μου ενα μεγαλο μπραβο για την ομορφη διοργάνωση αυτού του παιχνιδιου..!!
    Χρόνια πολλα Μαρια μου για τα γενεθλια σου τοξοτινα και εσύ; να τα εκατοστισεις και να σε χαιρονται οι αγαπημμενοι σου και εμεις μαζι τους.. πολλα πολλα γιορτινα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία και χαρά!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Μπηκα διαβασα μαγευτηκα αλλα δεν βαθμολογησσ...
    Αξια νικητρια η Αριστεα οπως ειναι και νικητρια της ζωης!
    Συγχαρητηρια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή