Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Βρες τον Μπρίκι (Find B-ricky #2)

Λατρεύω τα παιχνίδια.
Κάθε είδους παιχνίδια, ακόμα κι εκείνα στα οποία πρωταγωνιστώ χωρίς να το επιδιώξω.
Είναι γνωστό άλλωστε πως γεννήθηκα πρωταγωνιστής. Και μπορεί οι πρώτοι μήνες της ζωής μου να κύλησαν στην αβεβαιότητα και  στη πείνα, αλλά μετά όλα άλλαξαν.

Αυτό που ποτέ δεν άλλαξε, είναι πως η προκομμένη εδώ, όλο ξεχνάει τα γενέθλιά μου.
Λέει συνέχεια πως δεν ξέρει πότε γεννήθηκα, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία.
Είπαμε, και έχω και ιατρική γνωμάτευση που το πιστοποιεί, πως κάποτε γεννήθηκα.
Και αυτό είναι γεγονός.
Όσο γι' αυτό το αόριστο "κάποτε" μπορεί να οριστεί με λίγη καλή θέληση...
Θες να ήταν Οκτώβρης, θες Νοέμβρης, άντε να πάω και λίγο πίσω και να πω Σεπτέμβρης, παραπίσω δεν πάω, 2012 θα 'τανε θαρρώ (όχι εντάξει, το 2012 είναι το μόνο σίγουρο σε ολόκληρη την πρόταση), που σημαίνει πως  τρεις (ή και παραπάνω μήνες, ποιος μπορεί να πει με σιγουριά;), ερίζουν για τη γέννησή μου (είμαι ανάρπαστος λέμε),  και πως είμαι πια τεσσάρων ετών  και θέλω να το διατυμπανίσω παντού!

Θα έλεγε κανείς πως η λεγάμενη θα έπρεπε, έτσι για τα μάτια (τα δικά μου), να μου φτιάχνει μια τούρτα, να βάζει πάνω τόσα κόκαλα όσα τα χρόνια μου, (τα κεράκια δεν τρώγονται και ό, τι δεν τρώγεται, παίζεται, μασιέται είναι άχρηστο), και να με παρακολουθεί να τα τρώω.
Το κάνει; 
Μπαααααααα!!!!

Γιόρτασε και καλά πανηγυρικά τον πρώτο χρόνο ζωής μου εδώ και μετά έκλεισε ως πανηγυρτζού!
Έτσι αποφάσισα να πάρω τα γενέθλιά μου στα πόδια μου και να τα γιορτάζω όποτε με βολεύει.  
Σήμερα με βόλευε μια χαρά κι ελπίζω να βολέψει κι εσάς, γιατί θα τα γιορτάσουμε παρέα, θέλετε δε θέλετε και θα πείτε κι ένα τραγούδι.
Αυτό το "Να ζήσεις Μπρικάκο και χρόνια πολλά...λαλαλα..." δικοοοό σας!!!!

Μετά θα φάμε θα πιούμε και νηστικοί θα κοιμηθείτε, γιατί αμφιβάλλω αν είστε τόσο γρήγοροι στη μάσα όσο η αφεντιά μου!
Και για το τέλος κράτησα το καλύτερο!
Ναι, ναι, ναι, θα παίξουμε! 
Ετοίμασα για σας το αγαπημένο σας παιχνίδι...εκείνο που με ψάχνετε και δε με βρίσκετε...

Εκείνο το κλεμμένο και το απ' αλλού φερμένο...
Δε σας λέει κάτι η περιγραφή;
Ε πατήστε εδώ να θυμηθείτε και πάμε να με βρείτε!
Ο ευρών αμειφθήσεται...λέμε τώρα, μην το πάρετε και τοις μετρητοίς, γιατί κόκαλα δε μοιράζομαι!
Αλλά ας αφήσω τα λόγια κι ας περάσω στα έργα και τις ημέρες μου. 

Θαυμάστε το παντζούρι όσο θέλετε, αλλά κάτι άλλο κάνει ετούτη τη φωτό μοναδική...τι άραγε;


Κι όσο εκείνη φωτογράφιζε ξωκλήσια, εγώ μπαινόβγαινα στα πλάνα σαν αστραπή!



Εδώ θα δυσκολευτείτε να με εντοπίσετε, γιατί πιάνω ουρανό!!


Κι εδώ έγινα ένα με τη φύση...καλά εντάξει, το παραδέχομαι...δεν πρόλαβα να κρυφτώ, αλλά η προσπάθεια μετράει...


Με βρήκατε, ή όχι, να είστε πάντα καλά να με χαίρεστε.
Χρόνια μου πολλά και καλά!


Και το ταξίδι συνεχίζεται με κάθε τρόπο και κάθε μέσον!
Γιατί η ζωή είναι ένα ταξίδι. Μπορεί να σε συναρπάζει, να σε μαθαίνει, να σου εξάπτει τη φαντασία, ή και να την προσγειώνει απότομα, ακόμα και να σε ταλαιπωρεί κάπου κάπου, αλλά είναι ένα εξαίσιο ταξίδι! 

Μπρίκι

50 σχόλια:

  1. Μπρίκι ❤ σε βρήκα και στην πρώτη φωτό,
    την ονειρεμένη, πες στην προκομμένη! ❤
    Καλημερούδια και φιλιά και καλό σ/κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το είπε! χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο επίσης!

      Διαγραφή
  2. Μπρικι μου σε βρήκα σε όλες εκτός απο την Δευτερη με το ξωκλησι!!!! Μα που είσαι???
    Φιλια σε Μπρικι και προκομενη :)
    Καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα αλήθεια δεν τον βρήκες, ή του κάνεις πλάκα? χαχα!
      Σε πιστεύω πάντως γιατί κι εγώ τον ανακάλυψα τυχαία εκεί κι αφού είχα δει τη φωτό πολλές φορές... κοίτα στα αριστερά!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο επίσης!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπρίκι μου χρόνια πολλά κι ανέμελα
    έχεις τα χρόνια της Βάνας μου
    στο πάνω κάτω!!!
    Και σ' αυτή σαν αδεσποτούλι που ήταν
    δεν ξέρουμε την ακριβή ημερομηνία
    γέννησης (γι αυτό γιορτάζει κάθε μέρα)
    Αυτό το τελευταίο πες το στην κυρά σου
    Παντού σε ξετρύπωσα και διασκέδασα
    με το κρυφτούλι!!!!

    Σας φιλώ γλυκά και τους δύο (φιλάκια
    μουσουδένια από τη Βάνα και μην ξεχνάς
    είναι μια κούκλα!!!!)♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τι καλά...θα μπορούσαν να γιορτάζουν μαζί τα γενέθλιά τους κάθε μέρα! χαχα!
      Χρόνια πολλά και στη Βάνα και να τη χαίρεσαι!!
      Φιλιά πολλά!

      Ο Μπρίκι λέει να δώσεις τα περισσότερα απ' τα δικά του στην όμορφη Βάνα...

      Διαγραφή
  5. Ήρθα ασθμαίνοντας ο παραπονιάρης Μαξ, να εξομολογηθώ την πίκρα μου!
    Εσένα φιλαράκο μου σου γιόρτασε και μία φορά γενέθλια. Εγώ τι να πω ο καψερός που δεν ξέρω καν πώς είναι να γιορτάζεις; Ούτε τούρτα, ούτε κόκαλα πάνω της, ούτε μία ανάρτηση celebration (είμαι αγγλομαθής ο σκύλος από την κυρά μου ☺)
    Η αλήθεια ότι ως αδεσποτούλης κι εγώ δεν είμαι δηλωμένος. Έτσι δεν ξέρουμε την άγια εκείνη μέρα που είδα το φως της ζωής, χάθηκε όμως να βρεθεί έτσι, στο άσχετο μια μέρα και για τον Μαξούλη;
    Μπρος φιλαράκο Μπρικάκο, να επαναστατήσουμε! Εσύ διάλεξες Νοέμβριο ε; Εγώ πάλι δεν ξέρω γαμώτο. Ποιον μήνα μου προτείνεις; Να΄ναι καλό το ζώδιο, ε; Το νου σου!

    Στο μεταξύ εγώ ως σκύλος σε βρήκα αμέσως φιλαράκο. Τώρα τούτη η τυφλή κυρά (που ακόμα απορώ πώς βλέπει και ντεκουπάρει) δεν ξέρω τι έκανε. Δεν της έχω και πολύ εμπιστοσύνη ( Με εκμεταλλεύεται έμαθα και κάνει οικογενειακές ιστορίες στην πλάτη μου!)
    Σε χαιρετώ ( δεν σου δίνω φιλιά μην παρεξηγηθούμε) και σε περιμένω πάντα για καμιά συνέντευξη να ξέρεις... Με ζητούν κι άλλοι, αλλά δεν ενδίδω! Η αποκλειστικότητα είναι πάντα δική σου ( ένεκα της γραβάτας! ☺)
    Μαξ ο αξιολάτρευτος !

    υγ: Χωρίς παρεξήγηση...είσαι ωραίος ρε μπαγάσα!☺
    Χρόνια πολλά και κυρίως καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, έχεις δίκιο!
      Πρέπει άμεσα να επανορθώσεις και να βρεις για αρχή μια ημερομηνία κατά προσέγγιση!
      Μετά μπορεί να ακολουθήσουν και οι τούρτες!
      Δεκέμβριο να διαλέξεις, γιατί ως γνωστόν το καλύτερο ζώδιο είναι οι τοξότες...χαχα!
      Καιρός είναι να οργανωθεί και μια νέα συνέντευξη! Θα αρχίσω να ψήνω τον Μπρίκι γιατί τεμπέλιασε πάλι!
      Μαξ αξιολάτρευτε, ο Μπρίκι σε ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια και τις ευχές!
      Να δώσεις τα φιλιά μου στην κυρά σου που είμαι σίγουρη πως βρήκε κι εκείνη τον Μπρίκι!

      Διαγραφή
  6. Χι, χι, ωραίο παιχνίδι! Θα ξανάρθω να ψάξω, γιατί είμαι από το κινητό και για τη 2η δεν είμαι σίγουρη, ενώ για την -υπέροχη- πρώτη καμιά υποψία...
    Να χορταίνεις κόκαλα κι αγάπη για πολλά χρόνια, Μπρίκι! Όμορφο Σαββατοκύριακο να περάσετε με την προκομμένη! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι κι εγώ ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά Μπρίκι! Εγώ σε βρήκα σε όλες... παιχνίδια μας έβαλες και παίξαμε, γλυκάκι δεν έχει;
    Άντε και του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γλυκάκια τα κρατάει για λόγου του...χαχα!
      Να είσαι καλά Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχαχαχα Μπρίκι μου είσαι απίθανος!!!
    Άσε την άλλη να τρέχει σε ξωκλήσια και σε όρη κι άγρια βουνά
    και εσύ μη μασάς! Σε βρήκα σε όλες φυσικά!
    Χρόνια σου πολλά λοιπόν και πιστεύω ότι θα έπρεπε να κάνεις δικό σου
    ιστολόγιο να μαθαίνουμε νέα σου ενίοτε, ώστε να μην της έχεις και υποχρέωση,
    χαχαχαχαχα έχω λιώσει λέμεεεε!
    Σμούτς :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι σε ευχαριστεί πολύ!
      Εγώ πάλι λέω να σε πιάσω στο κυνήγι...καλέ μην του βάζεις ιδέες! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Α ρε Μπρίκι τι τραβάς κι εσύ!
    Που σε τραβολογάει από κατσάβραχο σε ξωκλήσι. Κρι-κρι σ' έκανε εκεί πάνω στη βουνοπλαγιά!
    Χρόνια σου πολλά Μπρικάκο μου, να τη χαίρεσαι την κυρά σου και να σε χαίρεται κι εκείνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον βρήκα σε όλες τις φωτογραφίες!
    Θέλω κι άλλες!Κι άλλες! χιχι
    Να τον χαίρεσαι,Μαρία μου!
    Είναι γλύκας😆
    Φιλιά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Happy birthdaaaaaay to yououou
    happy biiiiirthday toooooo youou
    happy biiiiiiiiiiiiiiiiirhtday dear Briiiiiikiiii
    happy biiiiiiithdayyy to youououou!!!
    Χρόνια πολλά Μπρίκι!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Έχεις πολλές ευχές και από τον Σήφη, ο οποίος έχει χάσει τους κωδικούς του λογαριασμού του και δεν μπόρεσε να έρθει ο ίδιος να σου ευχηθεί!
    Α και για να μην ξεχνιόμαστε, σε βρήκα σε όοοοολες αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι κι εγώ, ευχαριστούμε πολύ τον Σήφη κι εσένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Και που να ήξερες Μπρικούλι μου, πόσο σημαντικός και πόσο πιστός σύντροφος είσαι στη MeMaria μας;
    Υπάρχουν άραγε πολλά σκυλάκια που έχουν τη τύχη σου;
    Χρόνια σου πολλά λοιπόν!

    https://www.youtube.com/watch?v=XydLwRsCfsg

    ΑΦιλάκιααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία κάρτα!!!
      Τη λάτρεψε ο Μπρίκι, αλλά κι εγώ και σε ευχαριστούμε αμφότεροι!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Δεν υπήρχε περίπτωση να περασεις απαρατήρητος τέτοιος κουκλος βρε Μπρίκι μου...!
    Νοεμβρης ήτανε θαρρω...ναι..ναι.. να γιορταζουμε μαζί. μα να μην σου κανει γενεθλια; απαράδεκτο..ουτε κοκκαλα ουτε τουρτα Ουτε τραγουδακι; αααααα μηπως είχε πολύ δουλεια; μηπως ήταν κρυωμένη;...
    Δεν πειραζει Μρικάκο εμεις θα σου τραγουδισουμε το τραγουδακι...
    ΝΑ ζήσεις Μρικάκο και χρονια πολλα ...κ.τ.λ. ξερεις εσύ ε; αντε σε αφηνω τωρα.. φιλακια πολλα στην μουσούδα ... ελα δωσε και στην Μαρία .. αφου το ξερεις σ αγαπαει..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ο Μπρίκι κι εγώ σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Εκτός από ευφυής είσαι και πολύ συναισθηματικός,
    φίλτατε Μπρίκι.
    Γι’ αυτό σου στέλνω τη διεύθυνσή μου να σου διαβάσει μερικούς στίχους που σε αφορούν, όπως κι εκείνον το γνωστό σου Μαξ :http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CF%86%CE%BF%CF%83%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάλλον δεν την έγραψα καλά.
    Την ξαναγράφω:http://arisalbis.blogspot.gr/2012/02/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχοι στίχοι που τα λένε όλα με τον καλύτερο τρόπο!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Μπρικάκο, να σε χαίρεται η κυρά σου και να σε γιορτάσει και να μας κεράσει!!!!!!
    Σε βρήκα στις φωτο, αν και μεγάλη γυναίκα, δε βλέπω και καλά!!!
    Φιλιά στη μουσούδα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε το Μπρίκι που κρυβόταν ....
    Πολυ ομορφες φωτογραφιες Μαρια ..
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι γλυκιά ψυχούλα είναι αυτή μωρέ.....! Μαρία μου υπέροχος είναι και να τον χαίρεσαι πραγματικά. Γεμίζουν με την παρουσία τους τη ζωή μας τελικά.
    Όμορφη Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου..να χαίρεσαι κι εσύ τον δικό σου!

      Διαγραφή
  19. Χρονια Πολλά Μπρίκι!
    Φυσικα και σε εντόπισαν τα ματια μου, αφου εισαι μια ζωγραφιά
    και μονοπωλείς το ενδιαφερον όλων και ειδικά του φακου!
    Ωραία ειναι να παίζεις ξενοιαστα με καλή παρεα ετσι;;;
    Καλημερα και καλή εδομάδα!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι κι εγώ σε ευχαριστούμε πολύ Αριάδνη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μπρίκι, αγόρι μου, όχι απλά σε βρήκα (η αλήθεια είναι, ότι ξεχωρίζεις παντού!), αλλά ομορφαίνεις ακόμα περισσότερο τις φωτογραφίες της (αυτό μεταξύ μας! Μην της το πεις, θα την πληγώσεις...! Τέτοιο αστέρι είναι δυνατόν να μη λάμπει παντού και πάντα???!!! Γι΄αυτό και η καλύτερη φωτογραφία όλων, είναι αυτή... "που πιάνεις ουρανό"!!!
    Χρόνια πολλά κούκλε όμορφε, ευτυχισμένα, παιχνιδιάρικα, χαρούμενα, γεμάτα.. λιχουδιές, ζεστές αγκαλιές και άπειρη αγάπη!! Κεράκια έσβησες? Να σε χαίρεται αυτή η τυχερή μαμά που σε έχει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάνα μου σε ευχαριστούμε πολύ κι ο Μπρίκι κι εγώ!
      Κεράκια δεν έσβησε, αλλά ποτέ δεν είναι αργά..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Α!!! Χρόνια πολλά Μπρικάκι μου!! Η μανούλα σε λατρεύει, παντού σε έχει και σε καμαρώνει!! Σε όλες τις φωτό σε ανακάλυψα να ξέρεις κι ας μας κρυφτηκες για τσαχπινιά!!!
    Εύχομαι πολλά πολλά κοκκαλάκια και λιχουδιές τρυφερό μου μουσουδάκι!!!
    Φιλάκια πολλά και στην μαμά και καλή σας βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου ο Νπρίκι κι εγώ σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια σου πολλά βρε Μπρίκι πάντα να 'σαι τόσο κούκλος όσο σε αυτές τις φωτογραφίες σου και να βρίσκεις αφορμές να κουνάς από χαρά την ουρά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαχαχα!! Μπρίκι είσαι θεούλης! Πολύ γέλασα!
    ♫ Χρόνια σου πολλά και καλά,
    με κόκαλα χιλιάδες γευστικά
    και άλλα τόσα κουνήματα στην ουρά
    πάντα χαρούμενα και πάντα ζωηρά! ♪
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και να τους χαίρεσαι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι σε ευχαριστεί πολύ για το υπέροχο τραγουδάκι που του σκάρωσες!
      Σε ευχαριστούμε και οι δυο Έλλη μου και να χαίρεσαι κι εσύ τη Μόνα σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. χαχα! Όχι, που θα μου ξέφευγε αυτό το post!
    ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ!
    Μπρικάκο, πολύ μου έλειψες!!! (Οκ, και η πώς-τη-λένε μου έλειψε λίγο! Λιγάκι!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ του έλειψες πολύ...οκ, κι εμένα μου έλειψες!! :)
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή