Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Παίζοντας με τις λέξεις #10, η έναρξη


Με φόντο τη λίμνη θα ξεκινήσει το 10ο "Παίζοντας με τις λέξεις" που θα είναι και το τελευταίο του 2016.

Η νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού μας, η μάγισσα των λέξεων, ποιώ - ελένη μας δίνει τα συστατικά που θα κάνουν τη φαντασία να καλπάσει: παιδί, αστραπή, απόβροχο, ποδοβολητό, υπερβολή.

Χωρίς υπερβολή μπορώ να πω πως οι λέξεις άρχισαν ήδη ποδοβολητό μέσα μου. Σαν παιδιά τρέχουν να πιάσουν η μια την άλλη και να μπουν σε μια σειρά. Μπορεί η ιστορία να μην έρθει γρήγορα σαν αστραπή, να με παιδέψει πολύ και να την παιδέψω άλλο τόσο, όμως κάποιο απόβροχο, θα εμφανιστεί το χωρίς άλλο μια νέα ιδέα. Εκείνη σα βασίλισσα θα θρονιαστεί στο μυαλό και με ένα νεύμα της θα κάνει τις άλλες να παραμερίσουν.
Τότε θα γεννηθεί η ιστορία!


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου, almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

2.  Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.


4. Κάθε συμμετοχή καλό είναι να συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail.

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου στις 8 το βράδυ.

Καλές εμπνεύσεις!!


Λίγα λόγια για το "Παίζοντας με τις λέξεις"

Η καταπληκτική ιδέα της Φλώρας του TEXNIS STORIES, μας έκανε για χρόνια να γράφουμε και να διαβάζουμε ιστορίες και ποιήματα.
Κάθε μήνα η Φλώρα πιστή στο ραντεβού, με λέξεις που ανανεώνονταν μας καλούσε να δημιουργήσουμε.
Και το κάναμε.
Γράφτηκαν για το παιχνίδι, ή αν θέλετε με αφορμή το παιχνίδι εξαιρετικές ιστορίες και υπέροχα ποιήματα, ξεκαρδιστικά ευθυμογραφήματα, αγαπημένα παραμύθια, αλλά και πόσα άλλα!
Θέλω να ευχαριστήσω τη Φλώρα που εμπνεύστηκε το παιχνίδι που με τη σειρά του μας χάρισε τόσες και τόσες εμπνεύσεις, για τη σκληρή δουλειά που έκανε όλα αυτά τα χρόνια και φυσικά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όταν πέρασε το παιχνίδι στα δικά μου χέρια!

23 σχόλια:

  1. Δεν χρειάζεται να γράψεις κάτι άλλο εσύ, σε πέντε σειρές τα συμπεριέλαβες όλα!!!!!
    Σας παρακολουθώ , σας διαβάζω, δεν έχω χρόνο να πάρω μέρος !!
    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμμμ... πάλι θα γίνει το μυαλό μου κόμπος... τι καλά!!!
    Το κειμενάκι σου άπαιχτο!!!
    Καλό βράδυ, καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..όλα σχετικά είναι...κι ο κόμπος σχετικός!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι μου
    Εύχομαι πολλές και καλές συμμετοχές
    και να είστε λίγο επιεικείς με τις λέξεις μου

    Σας φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειες είναι οι λέξεις σου!
      Οδηγούν σε πολλά μονοπάτια!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι λέξεις που διάλεξε η Ελένη, είχαν μια αθωότητα που μου άρεσε - ψυχανεμίζομαι, Memaria, πως θα δεις συμμετοχές αρκούντως "ποιητικές" (ποια είναι, άλλωστε, η νονά του παιχνιδιού, αυτή τη φορά;) και με πολλή ευαισθησία. :-)
    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν πολύ οι λέξεις!
      Για να δούμε τι θα δούμε λοιπόν!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Σαν αστραπή πέρασαν με ποδοβολητό (και ιαχές θα συμπλήρωνα) από μπροστά μου οι λέξεις, χωρίς καθόλου υπερβολή (αν και πολλές φορές δεν την αποφεύγω) και το παιδί μέσα μου σκίρτησε: "έλα, έχω κιόλας ιδέα!"
    "Κράτα εσύ την ιδέα, μέχρι να δω τι θα κάμω με εκείνο το απόβροχο κι έλα να τα πούμε αύριο βράδυ με ένα ποτήρι κρασί παρέα!"
    Φιλιά πολλά Μαρία μου και σε σένα και στην ποιήτρια της παρέας μας!~ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Μαρία μου!! Αχ τι υπέροχη φωτό!!! Και πολύ ποιητικές λέξεις!! Καλές εμπνεύσεις σε όλους να ευχηθώ!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Ελένη μας εμπιστεύτηκε τις υπέροχες λέξεις της κι εμείς υποσχόμαστε να τις προσέξουμε σαν τα μάτια μας!
    Δημιουργούν εκ προοιμίου ποδοβολητά στη φαντασία μας και νομίζω πως αυτή τη φορά θα πάμε λίγο παραπάνω.
    Καλό ξεκίνημα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές εμπνεύσεις στους γράφοντες παιδιά. Πολύ όμορφες και "βατές" θα έλεγα οι λέξεις. Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Μαρία μου!
    Μόλις είδα την έναρξη του παιχνιδιού και χοροπηδάω από την χαρά μου!
    Το κείμενο σου είναι τέλειο!!
    Και οι λέξεις που επέλεξε η Ελένη δίνουν έμπνευση!...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω! Ελπίζω να μπορέσω να παρακολουθήσω όλη την εξέλιξη του "Παίζοντας με τις λέξεις"!
    Όπως και να έχει, καλή αρχή εύχομαι!
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου παρουσίασες με πολύ όμορφο τρόπο τις λέξεις που επέλεξε η Ελένη μας. Ελπίζω αυτή τη φορά να γράψω κάτι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά έγραψες παλι με τις λεξεις Μαρία μου ..χα..χ.α πως τις ταίριαξες έτσι ωραια..!!!... η Ελενη και οι λέξεις που έβαλε σε παραπεμπουν σε πολλές σκεψεις .. δεν σου ταζω όμως θα προπαθήσω οπως καθε φορα... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστική η φωτογραφία!
    Πολύ ωραίες οι λέξεις!!
    Ζωγραφίζετε και τα δυο κορίτσια!♥♥
    Υ.Γ Ψηφίζω την ιστορία σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από την Ελένη μας, ούτε από εσένα που φτιάχνεις ευφάνταστα κείμενα στο λεπτό! :) Καλές εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικά η προσπάθεια που έκανα να απαντήσω σε όλους έμεινε στην αρχή της!
    Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή