Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Ταξιδεύοντας με μια carte postale


Η Ζάκυνθος είν’ όμορφη. Της δίνουν 
θησαυρούς μύριους τ’ αγγλικά καράβια, 
κι από ψηλά της στέλνει ο αιώνιος ήλιος 
τις ζωογόνες αχτίδες του. Κι ο Δίας 
τα διάφανα σύγνεφα της χαρίζει. 
Κι έχει τους πυκνοφύτευτους ελαιώνες, 
τους αμπελόφυτους του Βάκχου κάμπους, 
και την υγεία τη ρόδινη σκορπίζει 
αύρα γλυκιά που μυρωμένη πνέει 
από κήπους ανθών κι αιώνιων κέδρων.

  Ούγκο Φόσκολο 
μτφρ. Μαρίνος Σιγούρος 
(1885-1961)


Το απόσπασμα από τον "Ύμνο στη Ζάκυνθο", ήταν γραμμένο με φροντίδα στην κάρτα που μου έστειλε η Κατερίνα από το blog just-k-world και δε θα μπορούσε να είναι από αλλού, παρά από τη Ζάκυνθο, μια και η Κατερίνα που έχει ιδιαίτερη σχέση μαζί της την επισκέφτηκε πρόσφατα!

Το ταξίδι της στην όμορφη Ζάκυνθο μου έφερε πολλές αναμνήσεις και η κάρτα της, μια πνοή από το Ιόνιο!
Δεν ήταν όμως μόνο αυτά.
Ο φάκελος έκρυβε κι άλλες εκπλήξεις!
Ένα πολύτιμο γράμμα και ξεχωριστά δώρα έκαναν παρέα στην κάρτα και όλα μαζί με έκαναν να χαμογελάω διαρκώς! 

Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Θέλω να ευχαριστήσω όμως και τη Μαρία Νι που από το blog της "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά", μας προέτρεψε να ταξιδέψουμε με μια καρτ ποστάλ.


34 σχόλια:

  1. Τι όμορφο να ανοίγεις δρόμους επικοινωνίας
    και με στολίδια να δένεσαι...
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου Μαρία μου

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου χθες μόλις παρέλαβα και τη δική μου κάρτα από τη φίλη Μεταξία!!!
    Χαίρομαι πραγματικά σα μικρό παιδί!
    Έκρυβε τόσες εκπλήσεις και η δική μου κάρτα και τόση τρυφερότητα!!!
    Να τα χαρούμε τα δωράκια μας!!! Εγώ ήδη τα έδωσα τη θέση που τους αρμόζει στους προσωπικούς τους θησαυρούς μου!!!
    Καλή σου μέρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου χθες μόλις παρέλαβα και τη δική μου κάρτα από τη φίλη Μεταξία!!!
    Χαίρομαι πραγματικά σα μικρό παιδί!
    Έκρυβε τόσες εκπλήσεις και η δική μου κάρτα και τόση τρυφερότητα!!!
    Να τα χαρούμε τα δωράκια μας!!! Εγώ ήδη τα έδωσα τη θέση που τους αρμόζει στους προσωπικούς τους θησαυρούς μου!!!
    Καλή σου μέρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι πράγματι θησαυροί Ζωή μου!
      Έρχομαι σε λίγο να απολαύσω και τα δικά σου!!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Μαρια μου! Ωραιο το ταξιδι στο μαγευτικο Ιονιο και τη Ζακυνθο. Μπραβο στην Κατερινα για τα δωρακια της. Φιλι γλυκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) :)
    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν όλα.. και τα ανέδειξες τόσο όμορφα με τις φωτογραφίες σου!!
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το ζεστό σου αφιέρωμα!!
    Έτσι για την ιστορία να σου πω ότι έψαχνα card postals στην Ζάκυνθο που να έχουν περισσότερη φύση, λουλούδια που σου αρέσουν, γιατί το νησί έχει πολύ πράσινο, αλλά δεν βρήκα!!
    Καλή συνέχεια Μαρία μου πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Κατερίνα μου για όλα!
      Τη λάτρεψα την κάρτα...λατρεύω και τη θάλασσα βλέπεις, οπότε με κάλυψες!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα πραγματάκια, υπέροχα φωτογραφημένα.
    Αυτό το καλοκαίρι ταξιδεύουμε νοερά σε όλη την Ελλάδα.
    Διπλή χαρά για μένα.
    Σας ευχαριστώ που συμμετείχατε!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κολιεδάκι παρεμπιπτόντως πολύ σικ!

      Διαγραφή
    2. Κι όλα αυτά χάρη σε σένα Μαρία μου!
      Να είσαι καλά!
      Είναι δύο τα κολιεδάκια, αλλά και μαζί φοριούνται!
      Κι εμένα μου άρεσαν πολύ και τα τιμάω!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ωραίο το ταξίδι σου στη Ζάκυνθο με την οποία έχω έναν έρωτα μπορώ να πω που κρατάει χρόνια! Είναι πανέμορφο νησί!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφα δώρα μέσα από εκπληκτικές φωτογραφίες ( εγώ θα τα σκότωνα! χεχε!☺)
    Μαρία μου να τα χαρείς! :)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα τι εννοείς καλέ θα τα σκότωνες;;

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Κατερίνα μου η Αριστέα είναι απλά πολύ αυστηρή με τον εαυτό της και εννοεί πως δε θα φωτογράφιζε καλά!

      Διαγραφή
    3. Καλέ έχετε δει τις φωτογραφίες που ανεβάζω;
      Τι να κάνω κι εγώ το δόλιο , με ένα κινητό παλεύω.
      Πολύ αυστηρή δεν είμαι , αλλά έχω ακούσει τόσες φορές ότι αδικώ τις δημιουργίες μου έτσι που φωτογραφίζω! αχαχαχα! Συνειδητοποιημένη είμαι !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ω, ομορφιές!
    Υπέροχες οι επιλογές της Κατερίνας μας, από έναν τόπο εκπληκτικό!
    Να χαρείς τα δώρα σου, Μαράκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ομορφη αυτή η ανταλαγή των καρτ ποσταλ Μαρία μου.. η Ζάκυνθος ομορφος τόπος και αγαπημενος μου...τα ομορφα δωρακια που συνοδευουν την καρτ ποσταλ.. φτιαγμενα με αγαπη απο την φίλη Κατερίνα..θα σου θυμηζουν αυτό το δρώμενο..που κανει η Μαρία ηδη εστηλα και εγω την δικη μου να περνας ομορφα καλο υπολυπο καλοκαιριου... φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι εκπλήξεις συνεχίζονται!!
      Είναι όμορφο να βλέπουμε διαφορετικές κάρτες και δώρα...τα δικά μου μου άρεσαν πολύ και είμαι σίγουρη πως και τα δικά σου θα έχουν μεγάλη ανταπόκριση και θα δώσουν πολλή χαρά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Σαν τις παλιές καλές εποχές, που στέλναμε και μια κάρτα στους φίλους μας από τις περιοχές των διακοπών μας...!
    Πολύ γλυκιά κίνηση να τα χαρείς, Μαρία μου!
    Δεν έχω πάει στην Ζάκυνθο και κάποια στιγμή θα το ήθελα, δηλ. δεν έχω πάει καθόλου στο Ιόνιο...
    Μόνο ένα υπέροχο σπιτικό τυρί έχω δοκιμάσει από εκεί, επειδή ζει και κατάγεται από εκεί ο πατέρας μιας φίλης!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου!
      Είμαι σίγουρη πως το Ιόνιο θα σου κλέψει την καρδιά πάρα πολύ εύκολα αμέσως μόλις το επισκεφτείς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Το Ιόνιο απ' άκρη σ' άκρη είναι έρωτας!! τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίο το ποίημα του Φόσκολο, όπως και η ανάρτηση της Κατερίνας για την όμορφη Ζάκυνθο.
    Είχα πάει κι εγώ, γύρω στα 17 μου, και μου άρεσε πολύ, άν και δεν θυμάμαι πολλά!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου,Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου...κι εγώ έχω να πάω σχεδόν δέκα χρόνια...έμενα Κεφαλλονιά όταν την επισκέφτηκα!
      Πως περνούν τα χρόνια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. από τα πιο όμορφα νησιά μας η ζάκυνθος, είναι όμορφο να έχεις ποιοτικούς φίλους και αυτό φαίνεται από την κάρτα που σου έστειλε.
    αξίζει αν σου δωθεί η ευκαιρία να επισκεφτείς τη ζάκυνθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και παραπάνω έχω πάνω από 10 χρόνια να πάω και πραγματικά θα ήθελα να ξαναπάω!
      Ελπίζω να μην περάσουν άλλα 10 χρόνια μέχρι να τα καταφέρω! χαχα!
      Να είσαι καλά Ρία μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο δωράκι!! Μου αρέσουν πολύ οι καρτ ποστάλ! Δεν έχω πάει ποτέ Ζάκυνθο αλλά μια φίλη μου είναι από εκεί και πρέπει να την επισκεφτώ κάποια στιγμή! Καλό βράδυ να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είναι και η φίλη σου εκεί, έχεις έναν ακόμα λόγο να την επισκεφτείς, πέρα φυσικά από την ομορφιά του νησιού!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Απ' το Κατερινάκι πήρες κάρτα εσύ; Τι ωραία! Το λάτρεψα κι αυτό το δρώμενο!
    Υπέροχο ταξιδάκι στη Ζάκυνθο! Να το χαρείς μαζί μα τα δωράκια σου, Μαράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή