Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη...


"Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη", σιγογάβγιζα, κι όλο έψαχνα την απάντηση στον ορίζοντα!
Δυο πουλιά που πέρασαν πετώντας δεν μου το είπαν, αλλά έστειλαν άλλο μήνυμα...πιο ρευστό που παραλίγο να με πετύχει. 
Και κάπως έτσι βγήκε το πρώτο μου συμπέρασμα...πως τα πουλιά μας έχουν....ναι, αυτό που καταλάβατε!

Απέφυγα τη βολή και συνέχισα την παρατήρηση, αφού αποζητάω συνεχώς να διευρύνω τους ορίζοντές μου!

Όταν δεν έχω τι να κάνω, όχι πως σκοτώνομαι και στη δουλειά τις υπόλοιπες ώρες, τους φέρνω στο μυαλό μου και κομμάτι κομμάτι τους ενώνω και φτιάχνω τον κόσμο.
Ο κόσμος είναι ένα μεγάλο παζλ και μάλλον μου λείπουν πολλά κομμάτια ακόμα, για να τον καταλάβω, αφού όσο κι αν προσπαθώ να τον "ενώσω" σωστά, τόσο  εμφανίζονται κάτι περίεργες γωνίες που χαλάνε όλη τη συμμετρία.

Εντάξει, δεν είμαι κι ο Θεός που όλα εν σοφία εποίησε, κι έφτιαξε τον ιδανικό κόσμο, γεμάτο αγάπη! 
Σε εκείνον τον κόσμο κάτι πουλιά δίνουν φώτιση και όχι...άσε να μην το πω...


Στον δικό μου κόσμο, υπάρχουν αυτοί που αγαπώ και με αγαπούν και υπάρχουν και οι άλλοι, που δε με αγαπούν και τόσο.
Έχω ακούσει μάλιστα από έγκυρες πηγές, πως κάποιοι δεν αγαπούν κανέναν. 
Σαν παραφωνία χώνονται όλοι αυτοί αυτοί στο παζλ κι εκείνο χάνει αυτόματα σε ομορφιά και σε ρυθμό.

Ευτυχώς όμως υπάρχουν οι άνθρωποί μου όπως συνηθίζω να τους αποκαλώ!


Όταν αγαπώ, αγαπώ δυνατά και θέλω να με αγαπούν το ίδιο δυνατά. Χωρίς ανταλλάγματα...ε καλά δε θα πω όχι σε ένα μπισκοτάκι, αλλά θέλω να ξέρεις πως δεν σε αγαπώ μόνο επειδή μου το δίνεις.
Άλλωστε όταν αγαπάς θες να προσφέρεις και σα σκύλος με απίστευτη όρεξη δηλώνω πως δεν υπάρχει καλύτερη προσφορά από το φαΐ!
Κοιλιόδουλο δε με λες, αν θες να τα έχουμε καλά, με λες όμως άνετα λιχούδη που είναι πιο τσαχπίνικο!

Όταν αγαπάς, δε χρειάζεται να δικαιολογείσαι για πράξεις που δεν έπρεπε να γίνουν, γιατί απλά δεν τις κάνεις!
Ποιος θα ήθελε να στενοχωρήσει όποιον αγαπά;
Όχι εγώ πάντως, γι΄αυτό αν κάποια στιγμή σε στενοχωρήσει κάτι που έκανα, ή κάτι που γάβγισα, θέλω να ξέρεις πως δεν το ήθελα, ήταν τυχαίο!

Σε αγαπώ...σ' αγαπώ..σ' αγαπώ γατί είσαι ωραία...συγγνώμη, παρασύρθηκα και πέρασα σε άλλο τραγούδι.
Έχω και μεγάλο ρεπερτόριο βλέπεις! 

...κι αγαπώ κι όλο τον κόσμο....χμμμ...λέμε τώρα...

Και κάπως έτσι γεννήθηκε, παρατηρώντας τον ορίζοντα, ο πρώτος σκύλος "Αλιφέρη" ... για να πάρει μέρος στην Κοινωνία Ώρα Αγάπης που διοργανώνει η Αριστέα επειδή η "Η ζωή είναι ωραία" όταν αγαπάς...και σε αγαπούν βεβαίως βεβαίως!!
"Σας αγαπώ"
Μπρίκι

Περάστε κι από το "Παίζοντας με τις λέξεις", να διαβάσετε και να βαθμολογήσετε!

24 σχόλια:

  1. Α Μπρίκι μου σε πιστεύω. Γιατί εσύ και οι όμοιοί σου ξέρετε να αγαπάτε αληθινά. Λέω μάλιστα να μας διδάξεις τι είναι αληθινή αγάπη.Μη δίνεις σημασία στα πουλιά...συνέχισε να αγαπάς τους ανθρώπους σου και όλα καλά.
    Φιλιά στη Μαρία ναι;
    Και εμείς σε αγαπάμε Μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως τα σκυλιά και ξέρουν να αγαπούν τους ανθρώπους και να τους προσέχουν πολύ!!!!
    Τώρα για τους ανθρώπους... έχω τις αμφιβολίες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα-χα-χα... Η Αλιφέρη σε νέα έκδοση πολύ μου άρεσε!
    Μα είναι σκέτος κούκλος και πολύ αγαπησιάρης ο Μπρίκι σου.
    Πολύ ιδιαίτερη η συμμετοχή σου στο κάλεσμα της Αριστέας.
    Γιατί τελικά η μόνη άδολη αγάπη είναι κάπως έτσι.
    Να τον χαίρεσαι Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Ο πρώτος σκύλος "Αλιφέρη" " χαχα! Όνειρο!
    Ρε συ είναι ο πιο χαμογελαστός σκύλος που έχω δει ever!
    Ο δικός μου δεν σκάει ούτε τσικ το χειλάκι του όταν τον τραβάω! Λες και το κάνει επίτηδες! και πίστεψέ με, δεν παίρνει λιγότερη αγάπη! ☺
    Νομίζω ότι τα σκυλιά μας διδάσκουν πολλά Μαρία μου ...
    Υπέροχη ανάρτηση!
    Σε ευχαριστώωωω!
    Πολλά φιλιά κι ευχές για χαρούμενη εβδομάδα!

    υγ: Να επαναλάβουμε διαδικτυακή συνάντηση των μούτρων μας ( μετά τα κατορθώματα του δικού μου ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ονειρο η αναρτηση του Μπρικι! Δωστου αγκαλια και φιλι του γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα φιλι απο μενα σ αυτη τη μουριτσα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αγαπη ειναι αυτη η μουσουδα!!
    ειναι ενας κουκλος

    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτός ο Μπρίκι ξέρει πάντα να κλέβει την παράσταση και να μπαίνει στις καρδιές μας!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ σε αγαπώ γιατί πάντα βρίσκεις τρόπο να χρωματίσεις τις λέξεις σου με αισθήματα και να μας χαρίσεις ένα ουράνιο τόξο. Τωρα αν με ρωτήσεις που είναι η άκρη του με το κιούπι του χρυσού θα σου πω στην καρδιά σου. Φιλιά γλυκά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο σκύλος Μπρίκι - "Αλιφέρη" είναι εκπληκτικός, σοφός και ωραίος, μμμ, μπορεί και μοιραίος!!!
    Ε, που είναι λίγο λιχούδης δεν βλάπτει, μια και ξέρει τι πάει να πει καλοπέραση...!!!
    Φαγάκι και αγάπη είναι αδελφάκια επίσης ;-)
    Σε φιλώ, καλή σου εβδομάδα και πολύ το χάρηκα αυτό που διάβασα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο κείμενο! Συγχαρητήρια στο Μπρίκι και τη φιλενάδα του που του παραχώρησε το χώρο ;)
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α! Χάχα, είσαι πολύ μουτράκι, Μπρίκι.
    Λυπάμαι που δεν έχω ένα κοριτσάκι να συμπεθεριάσουμε.
    Δλδ κοριτσάκι έχω, σκυλοκοριτσάκι δεν έχω.
    Φιλάκια στη μουσουδα σου Μπρίκι Αλιφέρη, Χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιος τόλμησε να στήσει και να φωτογραφίσει τον Μπρίκι απ΄ τον Λυκαβηττό... ακριβώς από κάτω έμενα 7 χρόνια!!!
    Ευτυχώς που για μια ακόμα φορά, τον άφησες να εκφραστεί και να μας μιλήσει απ΄ την πείρα του γι αγάπη!

    ΑΦιλάκια με πολλά χαμόγελα και στα δυο σας! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είναι από τις αγαπημένες του βόλτες αυτές..λες να οσφραίνεται εκεί γύρω τα ίχνη κάποιας γλυκιάς μάγισσας?
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Τι υπέροχη χαμογελαστή μουσουδίτσα!
    Φιλί και στους δυο σας και ένα χάδι στον Μπρίκι, που αγαπάει όλο τον κόσμο... (και τον αγαπάει όλος ο κόσμος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπρικάκι!!!! Σκέτη γλύκα είσαι!!! Μα πως να μην σε αγαπούν καρδουλάκι μου!!!
    Φιλιά στην μουσουδίτσα και μακριά από πετούμενα!!! χιχιχιιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ζωή είναι ωραία μόνο με αγάπη, αλλιώς δεν είναι ζωή.
    Δεν είναι καμιά σοφιστεία, ούτε είπα τίποτα έξυπνο, ας κλείσουμε όμως για ένα λεπτό τα μάτια και ας φανταστούμε μια ζωή που έρχεται και φεύγει χωρίς να κάνει καθόλου στάση στην αγάπη και να την πάρει μαζί της. Έχει κανένα νόημα ένα τέτοιο ταξίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ααααα Μπρίκι εσύ μιλάς πολύ καλύτερα κι από εμάς για την αγάπη κι όχι μόνο!
    Μας βγάζεις το καπέλο! Ας μάθουεμ από σένα μικρέ μου.
    Α! Και ξέρεις κάτι; Κι Εγώ από πολύ έγκυρες πηγές, ξέρω, γνωρίζω, έτυχε να συναναστραφώ με κάποιους που δεν αγαπούν κανέναν. Ασε καλύτερα, μην πέσεις σε δαύτους, γιατί δεν θέλει και πολύ να χάσεις τον δρόμο σου.
    Φιλιά σε σένα και στην Μαρία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το αγάπησα αυτό το κείμενο Μαρία μου, μεταβίβασε το στον Μπρίκι σε παρακαλώ.
    Έχει τα ρισπέκτ μου γιατί πολλά άτομα που γνωρίζω την αλήθεια της ψυχής του δεν την έχουν.
    Αυτό.
    Γλυκό φιλί σε εσένα και ένα χάδι στον Μπρίκι για καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μόνο εσύ Μπρικι μου θα μιλουσες ετσι για την αγαπη...μας δινεις μαθηματα ..μπραβο αγορι μου γιατί εσείς τα σκυλακια αγαπατε αληθινα.. μεσα απο την καρδούλα σας.... είσαι φατσούλα και σε λατρεουμε..να το ξερεις... φιλακια στην φίλη σου την Μαρία και σε σενα στην μουσουδίτσα σου φιλαρακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χι,χι! Ο πρώτος σκύλος Αλιφέρη!!!
    Αυτά τα μουτράκια μπορεί κάποιος να μην τα αγαπήσει;;;
    Καλό μήνα! Και στον... Αλιφέρη και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ααα και μεις τον αγαπάμε τον Μπρίκι, γιατί εκτός από τρυφερούλης τα λέει και ωραία!!! Καλό μήνα Μαράκι, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εντάξει, δεν υπάρχει αυτή η αγάπη Μπρίκι Αλιφέρη! Χαχα :)
    Μεταξύ μας πάντως, όταν γράφεις εσύ, είσαι κομματάκι πιο..
    απελευθερωμένος (με την καλή έννοια) από την Μαρία..σκέτο!
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλό μήνα Μπρίκι -Μαρίας- Αλιφέρη! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!
    Και ο Μπρίκι σας ευχαριστεί και μου είπε να σας πω πως σας αγαπά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή