Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 6ου παιχνιδιού


Φτιάξαμε ο καθένας τη δική του σχεδία και όλοι μαζί ταξιδέψαμε σε 21 ιστορίες και ποιήματα!
Το ταξίδι του 6ου παιχνιδιού μας, έφτασε όμως στο τέλος του!
Οδηγοί του ήταν οι λέξεις που μας έδωσε η νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού μας ποιώ - ελένη: άρωμα, σχεδία, απουσία, τραγούδι, συστολή και προορισμός του η δημιουργία!
Η Φλώρα από το TEXNIS STORIES που είχε εμπνευστεί το "Παίζοντας με τις λέξεις", συνήθιζε να λέει πως όλοι είναι νικητές.
Κι αυτό είναι η αλήθεια!
Πριν περάσουμε στη βράβευση, να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που κάναμε αυτό το ταξίδι μαζί!
Μαζί και στην πρώτη θέση των προτιμήσεών σας είναι δυο ιστορίες!
Τα "Σκόρπια βήματα" του Giannis Pit και οι "Πικρές αγγελίες" της Μαρίας Κανελλάκη είναι οι νικήτριες συμμετοχές!
Τα συγχαρητήριά μου στον Γιάννη και τη Μαρία, αλλά και σε όσους δε φοβήθηκαν να ρίξουν τις σχεδίες τους στα πελάγη της δημιουργίας!
Οι δυο νικητές καθώς κι ένας που θα βγει με κλήρωση, από όσους βαθμολόγησαν θα πάρουν συμβολικά δωράκια!


 Σκόρπια Βήματα

Μπήκε στο Bar. Η Νύχτα είχε προχωρήσει. Αραιός κόσμος στο μαγαζί. Έκατσε στην Μπάρα. Ένα  τραγούδι σκέπαζε τις ομιλίες των θαμώνων ολόγυρα. Ο Μεγάλος πάγος στο ποτήρι με το burbοn έμοιαζε στα μάτια του με σχεδία που επέπλεε σε ήρεμα νερά.
Την είδε που μπήκε. Το ντύσιμό της μαρτυρούσε τι έκανε. Μέσα από την υπερτονισμένη εμφάνιση αναδύονταν ένα gothic πρόσωπο που τα σημάδια της κατάρρευσης αγωνίζονταν να σβήσουν κάποια όμορφα χαρακτηριστικά στο πρόσωπό της. Έκατσε δίπλα του. Ο Μπάρμαν την στραβοκοίταξε μουρμουρώντας.
-“Θα κεράσεις κάτι” ;
Πριν προλάβει να της απαντήσει ένας σβέρκος πάνω σε ένα φουσκωτό σώμα την άρπαξε από το μανίκι.
-”Έλα στρίβε....! άδειασέ μας τη γωνιά....!” το βλέμμα και οι διαθέσεις του δεν  άφηναν περιθώρια. Την έσυρε σχεδόν σηκωτή έξω.
-”Βρωμιάρες...! γεμίσαμε πεθαμένες πουτάνες...!” μούγκρισε.
Η σκηνή τον χάλασε. Ενοχλημένος πλήρωσε το ποτό και βγήκε βιαστικά έξω στο δρόμο ψάχνοντας την εύθραυστη φιγούρα της.
-”Στάσου...περίμενε ...!”
Γύρισε, κοντοστάθηκε.
-“Τι θέλεις; ξεπέτα; 20 Ευρώ...αλλά επειδή φαίνεσαι ξηγημένος 15, ναχω να φάω”
Την κοίταξε καλύτερα. Ένα πρόσωπο που τα σημάδια της κατάρρευσης το κάλυπταν. Όμως ήταν όμορφη, με ζωγραφιστά μάτια και πρόσωπο απομεινάρι ενός άλλου χρόνου. Δεν θάταν πάνω από 30 αλλά έδειχνε γερασμένη.
-”Δεν θέλω αυτό” αποκρίθηκε, “πού πας ;”
Κούνησε το κεφάλι της αόριστα.
-”Πουθενά...! Τι θέλεις από μένα ; Μπάτσος είσαι ;”
-”Όχι, ησύχασε....! Πάμε να περπατήσουμε, λίγο αέρα, χαλάστηκα εκεί μέσα”
-”Δίκιο έχουν...” ψιθύρισε κουρασμένα, “μια ξοφλημένη πουτάνα χαλάει την εικόνα στην πιάτσα”.
Την έπιασε από το μπράτσο φιλικά, το έντονο άρωμα που φορούσε τον έλουσε. Περπάτησαν στο πεζοδρόμιο δίπλα στη θάλασσα. Σταμάτησε σε ένα περίπτερο. Πήρε δυο κουτιά μπύρας, της έδωσε το ένα και συνέχισαν. Τον κοίταζε ζεστά.
-”Στην υγειά σου” του είπε.
Την ένιωθε στο βήμα τους να παραπατά .
-”Τι έχεις ;”
-”Είμαι οροθετική...! Μετράω το χρόνο ανάποδα”
Ένιωσε μια συστολή στο άκουσμα της λέξης.
-”Φοβάσαι ε ; Δίκιο έχεις...”
-”Δεν είναι αυτό...!”
-”Πριν ένα χρόνο η αστυνομία μας έβγαλε στην τηλεόραση, εμένα και κάτι άλλες. Δεν μας είδες ; βλέπεις εμείς έπρεπε να σημαδευτούμε, ενώ τα αφεντικά,  στη σιγουριά”
-”Πως έγινε;”
-”Άκου... δεν παριστάνω την παρθένα. Αυτό το δρόμο εγώ τον διάλεξα... μου γυάλισαν τα φράγκα... βλέπεις κάποτε μέτραγα... βαρέθηκα να με πηδάει τσάμπα το αφεντικό στο φαγάδικο.... μετά τα γνωστά... μαγαζιά.... προστάτες.... στην αρχή ωραία τα φράγκα... γκλαμουριά.... μετά...”, κόμπιασε, “μετά εφιάλτης....παραξενιές πελατών, διαστροφές επωνύμων, εκεί να δεις... δικαστές... επιχειρηματίες... ευυπόληπτοι πολίτες.... σκόνη.... παραφροσύνη... κατήφορος”
-”Οι δικοί σου ;”
-”Απουσία πλήρης....! συλλήψεις, κάποιοι μπάτσοι μας πήδαγαν στα κρατητήρια...η αρρώστια και ο θάνατος που έρχεται...!”
Περπάτησαν ώρα πολύ. Αφέθηκαν στην κουβέντα.
-”Πρέπει να σε αφήσω” της είπε.
-”Φύγε...έχεις οικογένεια” τον κοίταξε  με μάτια υγρά. “Παιδιά ;”
-”Μια κόρη”
-”Δος της ένα τριαντάφυλλο από μένα” του έκανε με ένα πεθαμένο χαμόγελο.
Της έδωσε ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ. Τράβηξε το χέρι της...
“Για την αποψινή ξεπέτα” της είπε χαϊδεύοντας το αφυδατωμένο της πρόσωπο. Το πήρε.
Την είδε να χάνεται αργά στο σκοτάδι της νύχτας...




Πικρές Αγγελίες

“Ζητείται συνοδηγός σχεδίας με επαγγελματικό δίπλωμα ,για ημερήσιες κρουαζιέρες στα αβαθή κανάλια ενός υπογείου. Ο υποψήφιος θα πρέπει να διαθέτει το προσωπικό του κουπί και έφεση στο τραγούδι, για πρίμο-σιγόντο στο “έγια μόλα-έγια λέσα”, κατά τη διάρκεια του ημερήσιου απόπλου.
Προσφέρεται στέγη με φεγγίτη στα παράχθια της Ευφρονίου, τροφή μόνο για σκέψη και πακέτο συνομιλίας απεριορίστων ωρών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να περάσουν απ’ την προβλήτα της πολυκατοικίας, για γνωριμία και σύντομη καταβύθιση στην υποθαλάσσια -ημιυπόγεια κατά τον ιδιοκτήτη- καμπίνα μου”.

Εύπλοια  τη βρήκε την ανήλιαγη χαμοκέλα μου ο Μάρκος. Η αγγελία του, τράβηξε αμέσως την προσοχή μου.“Προσφέρεται ανθρώπινο ναυάγιο, για πιθανή σύναψη σχέσης. Διαθέτω μοναξιά σε άριστη κατάσταση, άθικτη ευαισθησία και συναισθηματική ευρυχωρία. Χρόνια άνεργος αλλά όχι ανενεργός. Αποκλείονται διαδικτυακά αιτήματα φιλίας. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις εκ του σύνεγγυς. [Μάρκος]”.

Όση ώρα τακτοποιούσε τα τσαμασίρια του στον καπλαμά της ντουλάπας, στον αέρα στροβιλιζόταν το άρωμά του. Χειμώνας και φόβος. Αργά το βράδυ, υπό τους ήχους των κυμάτων που λυσσομανούσαν στο φινιστρίνι μας, κούρνιασε σα νεογέννητο κουτάβι στο στήθος μου, τραγουδώντας με συστολή: “έγια μόλα-έγια λέσα/κλείσε με στην αγκαλιά σου μέσα”. Τον έσφιξα τρυφερά  και σαλπάραμε για το παρθενικό μας ταξίδι. “Έχω κυκλώσει κάτι αγγελίες στην εφημερίδα, ίσως αύριο να είμαστε τυχεροί…” τον καθησύχασα.  Ένιωσα πως γνωριζόμασταν σ’ έναν άλλο χωροχρόνο κι ήρθε η στιγμή ν’ ανταμώσουμε πάλι και να πραγματώσουμε ό,τι είχε απομείνει ημιτελές. Εκείνο το βράδυ παραδόθηκα σ’ ένα βαθύ λήθαργο, λυτρωμένη απ’ τη χρόνια απουσία ύπνου που μου είχε τσακίσει το κορμί και τα νεύρα.

Κάθε πρωί ο Μάρκος, ευθυτενής σαν Βενετός γονδολιέρης, έλυνε τους κάβους της σχεδίας.  Ξανοιγόμασταν στους κύκλους που είχαμε χαρτογραφήσει στις εφημερίδες. Με τα βιογραφικά υπό μάλης και με συγκρατημένη αισιοδοξία πως θα εντοπίσουμε μικρές νησίδες σωτηρίας, για να γυρίσουμε το βράδυ πίσω με καλά νέα.

Ζητείται σερβιτόρος  [θα με ειδοποιήσουν]
Υπάλληλος γραφείου [μόνο αν υπογράψω δίμηνη σύμβαση πρακτικής, χωρίς αποδοχές]
Καθηγήτρια Αγγλικών για ιδιαίτερα  [ζήτησαν προϋπηρεσία σε φροντιστήριο]
Ψήστης  [είδαν το βιογραφικό και μου είπαν πως δεν κάνω για τέτοιες δουλειές]
Μπουφετζής [έχω ελπίδες, τους άρεσε το παρουσιαστικό και το πτυχίο μου]
Νεαρή εμφανίσιμη σερβιτόρα [καταγώγιο....αύριο πάω στην εταιρεία εξυπηρέτησης πελατών, έμαθα πως ψάχνουν τηλεφωνήτριες ]

Τα βράδια τρυπώναμε σαν σύγχρονοι τρωγλοδύτες στο σκοτεινό υπογειάκι μας, μοιραζόμασταν τις τυρόπιτες που έφερνε τυλιγμένες σε λαδόκολλες ο Μάρκος απ’ το μπουγατσάδικο που τον πήραν δοκιμαστικά, κάναμε ένα παγωμένο μπάνιο και ξαπλώναμε κατάκοποι στο ημίδιπλο, στις παρυφές του φεγγίτη. Σ’ αυτή την υγρή γωνιά ξεχειμωνιάσαμε τις προσδοκίες και τις πίκρες μας. Γλυτώσαμε την απόλυτη ξεφτίλα που φέρνει στον άνθρωπο η ανεργία, γιατί παλέψαμε παρέα. Μπορεί να χάσαμε την επαγγελματική  αποκατάσταση και την οικονομική μας ευρωστία, αλλά διατηρήσαμε ακέραιη τη συντροφικότητά μας.

«Αχ αγάπη μου, έβγαλες άσπρες τρίχες… να εδώ, στον κρόταφο…»
Ο Μάρκος είχε αποκοιμηθεί στην αγκαλιά μου. Κι όπως του χάιδευα το κεφάλι στο σκοτάδι, τα εναλλασσόμενα φεγγοβολήματα απ’ τα  διερχόμενα αυτοκίνητα, αντανακλούσαν δέσμες χρωμάτων πάνω μας. Εκεί μέτρησα τις νεόκτιστες ρυτίδες και τις πρώτες ασημένιες ανταύγειες στα μαλλιά του. Φίλησα τις χαρακιές στις παλάμες του και του ορκίστηκα πως θα είμαστε για πάντα μαζί.


Ας δούμε ποιος κρύβεται πίσω από κάθε συμμετοχή, αλλά και τη βαθμολογία!

1) Η εποχή των Υακίνθων (ελένη - ποιώ) (10)
2) Προσμονή αντάμωσης (Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου) (8)
3) Δεν υπάρχουν νεράιδες (Anna Flo) (10)
4) Απόδραση από τη ζωή (Ανέσπερη) (5)
5) Σκόρπια βήματα (Giannis Pit) (27)
6) Μάρτυρας των βυθών (ποιώ - ελένη) (14)
7) Δραπέτες (airis) (18)
8) Σχέδια για μια σχεδία (ino skiathos) (4)
9) Λύτρωση (Funky Monkey) (22)
10) Πικρές αγγελίες (Maria Kanellaki) (27)
11) Ο Γεράσιμος Λυγερός & η Μιράντα Καρρά (Mia Petra) (9)
13) Τρικυμία (me maria) (8)
14) Ζωή παράλληλη (Μαρίνα , to e-periodiko mas) (3)
15) Άλογο (Katia Markouizou) (5)
16) Τα Αναφιώτικα (Σμαραγδένια Ρούλα) (3)
17) Αναπόληση (Mary Pertax) (10)
18) Παράσταση ζωής (Μαρία Νι) (7)
19) Πίσω από τις λέξεις (Κατερίνα Τσικουράκη) (1)
20) Απόφαση (Έλεν Β) (5)
21) Έρωτας και αγάπη (Ελένη Φλογερά) (18)


Βαθμολόγησαν οι:

1) Lina mylona
2) Butterfly
3) Mary Pertax
4) Anna Flo
5) Έλεν Β
6) Dennis Kontarinis
7) Katerina Tsikouraki
8) Σμαραγδένια Ρούλα
9) Η blogger της διπλανής πόρτας
10) airis
11) ποιώ - ελένη
12) ino siathos
13) Katia Markouizou
14) Maria Kanellaki
15) Πέτρος Κ.
16) Ελένη Φλογερά
17) Κλαυδία
18) Giannis Pit
19) Funky Monkey
20) Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
21) Μαρία Νικολάου
22) Mia Petra
23) marilenaspotofart
24) Μάνια
25) Κική Κωνσταντίνου
26) Hermine
27) Katerina Verigka

Νικήτρια της κλήρωσης είναι η Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου

Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ όλους γι΄αυτό το υπέροχο ταξίδι! 
Να έχετε πάντα υπέροχες εμπνεύσεις!

57 σχόλια:

  1. εμείς ευχαριστούμε που ταξιδέψαμε παρέα!!!
    τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριστουργηματικές δημιουργίες με μια σχεδιά συγχαρητήρια στους νικητές μας συγχαρητήρια για τη διοργάνωση Μαρία μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και στους δυο νικητές! Μπράβο σας. Μπράβο και σε σένα Μαρία μου! Καλότυχη και η νικήτρια της κλήρωσης. Πάντα τυχερή. Πολλοί ισοψήφισαν σ'αυτό το διαγωνισμό έτσι; Ίσως γιατί η σχεδία χωρά και άλλα άτομα, ναι;
    Καλή σου μέρα
    Καλό Σ/Κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σχεδία χωρούσε πολλούς!
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια πολλά και στους δύο νικητές!
    Άλλο ένα εξαιρετικό Παιχνίδι και μπράβο μας! :)))
    Καλότυχη να είναι πάντα η Σταυρούλα και εσύ Μαρία μου ακούραστα να συνεχίζεις το Παιχνίδι μας
    που μας κρατά σε δημιουργικούς ρυθμούς! :)))
    Καλό ΣΚ και πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στους δύο νικητές, χαίρομαι που και οι δύο ήταν μέσα στις επιλογές μου πήραν το 3άρι και το 2άρι μου. Ευχαριστώ όσους βαθμολόγησαν και την δική μου συμμετοχή και συγχαρητήρια και σε σένα Μαρία μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Να είσαι καλά!
      Χωρίς εσάς και τι δημιουργίες σας, δε θα είχαμε το παιχνίδι μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μόλις διάβασα τα δύο πρώτα.
    Υπεροχα και τα δυο.
    Ελπίζω να προλάβω να διαβάσω και τα υπόλοιπα το σκ.
    Μπράβο Μαρία μου που συνεχίζεις το παιχνίδι των λέξεων.
    Φιλακια πολλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρεις χρόνο να τα απολαύσεις Ρένα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια αρχικά στην οικοδέσποινα για την τόσο τέλεια φιλοξενία της. Συγχαρητήρια στους δύο νικητές και επίσης στη νικήτρια της κλήρωσης. Και ένα μπουκέτο συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και σε όσους ψήφισαν.
    Και ένα μεγάλο ευχαριστώ από μένα για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμμετέχω για πρώτη φορά και για την απόλαυση που ένοιωσα.Ένα γλυκό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από μένα!!
      Χαίρομαι πολύ που απόλαυσες το ταξίδι μας!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους!!!
    Και βέβαια ιδιαιτέρως στο Κανελλάκι μας
    και στον Γιάννη για την πρωτιά!!!
    Καλότυχη η Σταυρούλα της παρέας μας!!
    Κι εσύ Μαρία επάξια χειρίστηκες
    όλη τη διοργάνωση και σου αξίζουν πολλά "εύγε"

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για όλα!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ολες οι ιστοριες υπεροχες! Συγχαρητηρια στους νικητες και φυσικα παντα τυχη στη Σταυρουλα!
    Κι ενα ευχαριστω που συνεχιζεις ακουραστα το πμορφο αυτο παιχνιδι@
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολες οι ιστοριες υπεροχες! Συγχαρητηρια στους νικητες και φυσικα παντα τυχη στη Σταυρουλα!
    Κι ενα ευχαριστω που συνεχιζεις ακουραστα το πμορφο αυτο παιχνιδι@
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου!!
      Εύχομαι να είσαι μαζί μας στο επόμενο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Aναπάντεχη τιμή και χαρά η συνεύρεση με τον Γιάννη σ' αυτή τη βράβευση!
    Ειλικρινά ευχαριστώ τους φίλους που άφησαν την ψήφο της καρδιάς τους σ' αυτές τις αγγελίες και σε σένα Μαρία μου για την άψογη φιλοξενία σου! Επειδή η ιστορία είναι στη βάση της αληθινή και αφορά γενικότερα τους συνανθρώπους της διπλανής μας πόρτας, η διάκριση αυτή για μένα έχει μεγάλη βαρύτητα. Αν μπορούσα να αφήσω μια ευχή φεύγοντας, είναι να βρουν γρήγορα μια στεριά -επαγγελματική και κοινωνική- στη ζωή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωστή η πίκρα σε πολλούς μας αυτών των αγγελιών Μαρία μου, αλλά εσύ γλύκανες την πίκρα με την ιστορία σου!
      Συγχαρητήρια για τη νίκη σου και η ευχή σου ευχή μου!!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο σας!! Συγχαρητήρια στους νικητές που ισοψήφισαν μα και σε όλες τις συμμετοχές!! Ηταν ένα εκπληκτικό παιχνίδι με τεράστιο βαθμό δυσκολίας στην ψηφοφορία αλλά και τεράστια απόλαυση στην ανάγνωση!! Πάντα τυχερή να ναι κι η Σταυρούλα!!
    Μπράβο Μαράκι για την υπέροχη διοργάνωση και τα στολίδια που φιλοξένησες!! Μην με παρεξηγείς αν δεν συμμετέχω!! Εμπνευση γιοκ!! :)))
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου μην το ξαναπείς!
      Ποτέ δεν παρεξηγώ, γιατί καταλαβαίνω...άλλωστε θα υπάρξουν πολλά παιχνίδια!
      Εμείς να είμαστε καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Kαλησπέρα Μαρία μου ! Καλησπέρα σε όλους τους φίλους !
    Πολλά πολλά συγχαρητηρία στους νικητές και πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες. Πέρασα τόσο όμορφα μαζί σας, ξεδιπλώνοντας βήμα βήμα τις όμορφες στράτες των λογισμών σας. Ήταν μεγάλη χαρά για μένα να λάβω μέρος σε αυτό το όμορφο και ξεχωριστό παιχνίδι, αλλά και σε όλα τα δρώμενα που οργανώνετε σε αυτόν τον υπέροχο μικρόκοσμο όπου τα λόγια και εικόνες μας ταξιδεύουν. Μου αρέσει επίσης η προσέλευση των φίλων που έρχονται και αξιολογούν τις συμμετόχές, αλλά και όλο αυτό το χαρούμενο κλίμα της επιβράβευσης των νικητών.
    Θα ήθελα να ευχαριστήσω κι εσένα Μαρία μου για την τόσο όμορφη διοργάνωση και την άριστη φιλοξενία. Είμαι πολύ λίγο στο χώρο των bloggers κι ακόμα δεν ξερω καλά πώς λειτουργούν, όμως ούτε για μια στιγμή δεν ένιωσα άβολα. Με συγκίνησαν μάλιστα οι ευχές όλων των φίλων για καλοτυχία. Εδώ να ευχαριστήσω και τη θεά τύχη και το μαγικό της ραβδάκι.
    Να είστε πάντα όλοι καλά και να δημιουργείτε και επειδή όπως σας είπα ακόμα κινούμαι αργα, όταν διοργανώνετε κάτι σκουντήξτε με και μένα αν δεν το έχω δει. Η αντάμωση με όλους εσάς τους νέους γλυκομίλητους φιλους αφήνει στην ψυχή μου μια υπέροχη ευωδιά από αγιόκλημα.
    Σας φιλώ όλους !
    Οικοδέσποινα τα σέβη μου και τα φιλιά μου !
    Μαρία και Γιάννη ..συγχαρητήρια !!!
    Υ.Γ. Συγνώμη για το σεντόνι... τρεις φορές το διάβασα, λέξη δεν ήθελα να στερήσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πόσο καλά έκανες και δεν αφαίρεσες λέξη!
      Τα λατρεύω τα σεντόνια και τα απολαμβάνω...κι ετούτο το χάρηκα πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά Σταυρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα και προπάντων που έδειξες εμπιστοσύνη στο παιχνίδι μας...χαίρομαι δε, ιδιαίτερα που το αγάπησες!
      Πολλά συγχαρητήρια και να είσαι πάντα τυχερή!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητηρια σε εσενα Μαρια μου για τη διοργάνψση , στους συμμετέχοντες, στους νικητές και στους αναγνωστες. Δυστυχως δεν πρόλαβα να διαβασω όλες τις ιστορίες και να ψηφίσω, αλλα διαβασα αρκετες στα blogs του καθε συμμετεχοντα :)
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα διπλα μου συγχαρητήρια στους δύο νικητες στον Γιαννη και στο Κανελλακι μας...και σε όλους που πήραν μερος σ αυτό ..το ομορφο παιχνιδι των λέξεων. πολύ χαίρομαι που συμμετέχω σ αυτό ..συντοφιά με τόσο μεγάλες πένες ..αναβαθμίζομαι συναισθηματικά κάθε φορα που διαβαζω τις προσπαθειες τους..!!να δωσω και τα συγχαρητηρια μου στην τυχερή Σταυρουλα ... και σε σενα Μαρία μου για την ομορφη διοργάνωση του παιχνιδιού..!! να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλο αυριο .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Ρούλα μου!!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμέτοχους ..και σε σένα Μαρία που διοργάνωσης το παιχνίδι !!!!
    καλή συνεχεία .....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα θερμά μου συγχαρητήρια Μαρία μου, σε όλους τους συμμετέχοντες, σε σένα και φυσικά στους νικητές το Γιάννη και τη Μαρία !!! Απίστευτα τα ταξίδια που μας χάρισε αυτή η σχεδία, τα αρώματα, τα τραγούδια, γέμισε η ψυχή συναισθήματα, συγκίνηση, δέος !!! Να είστε όλοι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά Κλαυδία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Ήταν ένα εξαιρετικό Παιχνίδι με υπέροχες συμμετοχές, που έκαναν απίστευτα δύσκολο το έργο της βαθμολόγησης! Συγχαρητήρια στο Γιάννη και στη Μαρία που διακρίθηκαν, αλλά και σε όλους τους φίλους που συμμετείχαν - χαρά και τιμή μου που ήμουν μαζί σας σ΄αυτό! Σταυρούλα, εύχομαι πάντα καλότυχη να είσαι!
    Ευχαριστώ πολύ όσους αφιέρωσαν χρόνο να διαβάσουν την ιστορία μου, όσους την ψήφισαν και όσους μου χάρισαν τη γνώμη τους - το εκτιμώ!
    Μαρία μου, άψογη διοργάνωση· σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε φαντάζεσαι πόσο χαιρόμουν που δεν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιες συμμετοχές!!
      Μερικές φορές ξεχνιόμουν (πάλι) κι έλεγα πωπω, δε βαθμολόγησα, αλλά τι ανακούφιση ένιωθα μόλις θυμόμουν πως δε βαθμολογώ!! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στους δύο νικητές και σε όλους όσους συμμετείχαν αλλά και σε σένα, Μαρία μου, για την διοργάνωση! Δεν μπόρεσα να βαθμολογίσω, αλλά θα διαβάσω σιγά-σιγά όλες τις ιστορίες!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαράκι μου, αν κατάφερνα να έρθω να ψηφίσω θα ήμουν σε μεγάλη δυσκολία τελικά. Οι δύο ιστορίες που ξεχώρισαν ήταν συγκλονιστικές και σίγουρα έτσι θα είναι και οι υπόλοιπες που θα διαβάσω σιγά σιγά, στα blog των δημιουργών τους. Ζητώ συγγνώμη που σημείωσα απουσία (ας όψονται οι ιώσεις). Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές και σε σένα για την παρουσίαση και την άψογη διοργάνωση.
    Καλή Κυριακή φίλη
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη γλίτωσες τυχερούλα..χαχα!
      Πλάκα κάνω φυσικά κι εύχομαι οι ιώσεις να ξεκουμπίστηκαν!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Δεν ξέρω αν έχει ξανασυμβεί άλλη φορά να μοιράζονται δύο την πρωτιά.
    Πολλά συγχαρητήρια και στους δύο, εξαίρετοι φίλοι αμφότεροι, και πολλά συγχαρητήρια και σε σένα προσωπικά Μαρία, που με τη συμβολή σου συνεχίζεται ένα πολύ όμορφο διαδικτυακό δρώμενο.
    Το είχα γράψει και στη βαθμολόγηση, οι συμμετοχές αυτή τη φορά ήσαν εξαίρετες και δυσκολεύτηκα πολύ στην επιλογή των βαθμών.
    Καλή συνέχεια σε σένα και σε όλους τους φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω έχει ξαναγίνει, όταν έκανε η Φλώρα το παιχνίδι!
      Να είσαι καλά Πέτρο και σκέψου το ενδεχόμενο να είσαι εσύ νικητής στο επόμενο παιχνίδι!!
      Πώς σου φαίνεται η πρότασή μου?...χαχα! (ε ναι, να γράψεις λέω, μην το διαβάσει κάποιος και νομίζει πως βγάζουμε έτσι νικητή, άλλωστε η βαθμολογία φαίνεται και είναι ξεκάθαρη, οπότε δε νομίζω να παρεξηγήσει κάποιος)
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  23. Θερμά συγχαρητήρια στην κυρία και στον κύριο, για τις πρωτιές, που δεν ήταν διόλου τυχαίες! Πάντα να είναι τυχερή κι η Σταυρούλα, όσο για την οικοδέσποινα, πάντα άξια Μαρία μου! Ευχαριστώ πολύ όσες/ους με ψήφισαν! Τα φιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέτρα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια πολλά πολλά στους νικητές και στην τυχερή του παιχνιδιού!!!
    Συγχαρητήρια πολλά πολλά επίσης και στην οικοδέσποινα που φιλοξένησε αυτές τις όμορφες ιστορίες!!!
    Την βαθμολογία μου την έκανα κι εγώ, είμαι σίγουρη, μα δεν είμαι καθόλου σίγουρη που και πότε την έστειλα. Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεκτική.
    Ευχές για όμορφες και πάλι συμμετοχές σε παρόμοια δρώμενα!!!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βαθμολογία σου υπάρχει, απλά δεν μπόρεσα να τη μετρήσω επειδή έγινε λίγες ώρες μετά τη λήξη!
      Σου είχα γράψει πως δε θα μετρήσει, αλλά θα μένει εκεί γιατί είναι σημαντική ειδικά για όσους φίλους βαθμολόγησες!
      Τώρα που το ξανασκέφτομαι βέβαια θα μπορούσες να μπεις στην κλήρωση, αφού αν κι εκτός χρόνου, η βαθμολογία έγινε, αλλά δεν το σκέφτηκα τότε! Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι...άσε!!
      Μέχρι το επόμενο παιχνίδι μας σε φιλώ!
      Και σε ευχαριστώ για όλα!!!

      Διαγραφή
    2. Με χαροποιεί το γεγονός ότι τελικά την έστειλα εκεί που έπρεπε και όχι σε κανένα καλάθι ;)
      Για την κλήρωση μη σκοτίζεσαι καθόλου!
      Καλό σου βράδυ Μαράκι!!!

      Διαγραφή
  25. Μαρία μου καλησπέρα σου, όπως επίσης και πολλές καλησπέρες και σε όλους τους φίλους και φίλες εδώ.
    Νιώθω σαν ...μικρό παιδί (τρομάρα μου...)από την ομορφιά της συμμετοχής (2η στο δρώμενο αυτό).
    Από που να ξεκινήσω λοιπόν ;
    -Να σε συγχαρώ κορίτσι μου για το εξαίρετο αυτό δρώμενο, που μαζί με άλλα, αποτελούν κόσμημα για το διαδίκτυο. Ευχαριστούμε που μας έδωσες τη δυνατότητα να πιέσουμε το μυαλό μας, τα συναισθήματά μας, τη γραφή μας για να δώσουμε ένα μικρό πόνημα ή ποίημα ή διήγημα και να το μοιραστούμε με όλους ελεύθερα. Να σου ευχηθώ να έχεις το κουράγιο πάντα να το συνεχίζεις και να το περιβάλεις με την ίδια αγάπη.

    -ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" σε όλους τους φίλους και φίλες που αφιέρωσαν τον πολύτιμο χρόνο τους να ΜΑΣ και ΜΕ διαβάσουν. Επίσης ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όσους ψήφισαν τα "Σκόρπια βήματα" αλλά και σε όσους δεν το έκαναν, με τα ίδια ακριβώς αισθήματα από μένα.

    -ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλες τις συμμετοχές γιατί κατέθεσαν τη ψυχή τους σε ένα γραπτό ανοίγοντας την καρδιά τους και την έκφρασή τους. Κάθε συμμετοχή είχε κάτι ξέχωρο να πει και να μας δώσει ειλικρινά.

    -ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην Νικήτρια, την ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ και τις "ΠΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ", διήγημα ευρηματικό, όμορφο, γλυκόπικρο μα πάνω απ όλα με ένα μεγάλο μήνυμα αλληλεγγύης για τις ανθρώπινες σχέσεις σε μια εποχή αλληλοσπαραγμού.

    -Πάντα καλότυχη η Φίλη μας η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ για την κλήρωσή της, γεμάτη όνειρα η ζωή της.

    Και, κλείνοντας, λίγα λόγια για τα "ΣΚΟΡΠΙΑ ΒΗΜΑΤΑ". Η Τραγική ιστορία με την διαπόμπευση των οροθετικών ιερόδουλων γυναικών από το Κράτος πριν 2 χρόνια θαρρώ με είχε συγκλονίσει συθέμελα. Ανθρώπινες ψυχές βιασμένες παραδομένες στη δημόσια χλεύη. Προσωπικά ντρέπομαι για τους Κρατικούς λειτουργούς που προχώρησαν σε τέτοια ύψιστης μορφής χυδαιότητα αναδεικνύοντας το δηλητήριο του ΦΑΣΙΣΜΟΥ που έχει ποτίσει το μεδούλι τους. Η Μετέπειτα δικαίωση των Γυναικών αυτών δεν ώθησε κανέναν στο να τις αποκαταστήσει ή έστω να ζητήσει μια συγγνώμη.
    Σας παρακαλώ λοιπόν, όταν στη στράτα σας, άντρες ή γυναίκες, συναντάτε μια τέτοια ρημαγμένη αγκαλιά, απλώστε το χέρι σας, όχι από λύπηση, αλλά για να χαρίσετε ένα ΛΟΥΛΟΥΔΙ σε αυτές τις αγκαλιές. Πιστέψτε με, το αξίζουν....

    Ευχαριστώ ΜΑΡΙΑ μου, και συγγνώμη που μακρυγόρησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
      Για τη συμμετοχή σου που καταπιάστηκε με ένα τέτοιο δύσκολο θέμα και με τρόπο που το έκανε, για τα καλά σου λόγια, για το υπέροχο σχόλιό σου!
      Συγχαρητήρια πολλά για τη νίκη σου!
      Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!

      Διαγραφή
  26. Πολλά πολλά μπράβο και στους δύο νικητές μας μα και σε εσένα Μαράκι μου για την ζεστή σου φιλοξενία. Και εύχομαι η τυχερή της κλήρωσης πάντα να έχει τύχη και να της συμβαίνουν όμορφα αναπάντεχα πράγματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα όλα τα διηγήματα και ποιήματα... Πολλά συγχαρητήρια σε όλους για τη διοργάνωση και τη συμμετοχή... Τα συγχαρητήρια και από εδώ στο φίλο Γιάννη για την πρωτιά μαζί με την έταιρη νικήτρια... :)
    Αννα Βαλτζόγλου (valtzan.pblogs.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια σε όλους!
    Ευχαριστούμε πολύ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή