Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Ο Μπρίκι έγραψε πάλι (αλφάβητο Xmas Edition)



Άγιε τους Βασίλη, είμαι ο Μπρίκι και δε θα γαβγίσω τα κάλαντα, γιατί δεν τα ξέρω!

Βέβαια δεν έχω και λαμβάνειν, οπότε τζάμπα ο κόπος να κάτσω να τα μάθω.
Γιατί όλα στη ζωή είναι δούναι και λαβείν! Μην κρυβόμαστε πίσω από τη γενειάδα μας.
Δολοπλόκος δεν είμαι, αλλά αν άκουγες τι λένε πίσω από την πλάτη σου, το κόκκινο της στολής σου θα ξεθώριαζε μπροστά στο κόκκινο του θυμού σου!
Εντάξει, άνθρωποι είναι, μην περιμένεις πολλά από αυτούς.
Ζητάνε συνέχεια, (κάτσε κάτω, σήκω πάνω, φέρε το παιχνίδι, μην πειράζεις τη γάτα, μην πηδάς στον καναπέ, μη γαβγίζεις - μα μη γαβγίζεις;...και τι περιμένουν να κάνω, διάλεξη;) και με το ζόρι σου πετάνε ένα κόκαλο.
Η δικαιολογία τους είναι πως δεν μπορώ να τρώω συνέχεια. Σαθρή δικαιολογία αν θες τη γνώμη μου, αφού μπορώ να τρώω συνέχεια και το έχω περίτρανα αποδείξει!
Θεωρίες και θεωρίες για να περνά η ώρα, κι από ουσία τίποτα! Και η ουσία είναι η μάσα!
Ίσως εσύ με όλη αυτή την μπάκα που έθρεψες να μπορέσεις να με νιώσεις, όπως δε με ένιωσε ποτέ κανένας ξερακιανός ανθρωπάκος!
Κι εννοείται πως δε θα τους πω τι σε άκουσα να ψιθυρίζεις σε εκείνα τα μεγάλα σκυλιά με τα κέρατα (χαχα, μα σκυλιά με κέρατα; Πού τα βρήκες ήθελα μα 'ξερα. Μπα σε καλό σου, με έκανες και γέλασα)...
Λοιπόν θα μείνει μεταξύ μας, ότι φέτος δε θα τους δώσεις τίποτα, αλλά θα τους πάρεις κι όσα έχουν.
Μα θα μπορέσουν αυτά τα παράξενα σκυλιά να κουβαλήσουν τόσα όνειρα και τόσες ελπίδες και να τα πάρουν μακριά;
Να δω τι σόι γιορτές θα κάνουμε και φέτος αν τους πάρεις όσα τους κρατάνε ακόμα στα πόδια τους!
Ξυράφι μυαλό έχω, αυτό είναι γνωστό τοις πάσι, αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα πια!
Όλα αλλάζουν γύρω μου με απερίγραπτους ρυθμούς!
Πίσω όμως έχει η αχλάδα την ουρά (γελάσαμε πάλι, λες κι εμείς την έχουμε την ουρά στο κεφάλι...χαχαχα, είπα κεφάλι και θυμήθηκα τα σκυλιά σου).
Ρίχνω ιδέες και όποιος θέλει και μπορεί ακολουθεί!
Σβήνουμε τα τζάκια και τα σφραγίζουμε καλά, να μη χωράει να περάσει ούτε μύγα!
Τραβάμε τα φωτάκια από την πρίζα και κάνουμε συσκότιση!
Ύστερα βάζουμε παγίδες στη στέγη που να μπορούν να πιάσουν τα σκυλιά με τα κέρατα (μα σκυλιά με κέρατα;...χαχα).
Φρενάρουμε τα όνειρα, κρύβουμε καλά τις ελπίδες και περιμένουμε να σταματήσουν να ακούγονται τα κουδουνάκια πριν τα αφήσουμε πάλι ανεξέλεγκτα! 
Χαράς Ευαγγέλια για σένα που θα γλιτώσεις τόσα πήγαινε έλα και πραγματική γιορτή για μένα που θα αναλάβω να μοιράσω τα δώρα του σάκου σου σε μένα.
Ψυχραιμία ωστόσο συνιστώ σε όλες τις πλευρές, γιατί όλα αυτά δεν ισχύουν! Χμ..τα περισσότερα δηλαδή. Ή μήπως ισχύουν; 
Ωραία, το γράμμα έφτασε στο τέλος του. Όσα είπαμε, όσα είπα δηλαδή, νερό κι αλάτι!
Θα σε περιμένω στη στέγη, χωρίς βιολί, μα με μια τσάντα νααααα (με το συμπάθιο), γιατί περιμένω να μου φέρεις πολλά (κο)καλούδια!


Η blogger της διπλανής πόρτας από το myverysecrethoughts είχε την ιδέα, αλλά εγώ έγραψα μετά από απαίτηση της θαυμάστριάς μου Γιάννας από το syros2js!
Αγαπημένη μου Γιάννα, λατρεμένη μου, μία και μοναδική μου θαυμάστρια (λέμε τώρα, αλλά εσένα καλοπιάνω), σε ευχαριστώ για το σπρώξιμο! Άλλη φορά όμως πέτα ένα κόκαλο και θα το πιάσω το υπονοούμενο! 
Μπρίκι


Το "Παίζοντας με τις λέξεις" χαίρεται πολύ που έχει συμμετοχές από νέους φίλους και περιμένει να χαρεί ακόμα περισσότερο!


66 σχόλια:

  1. (Θα προσπεράσω το γεγονός πως μάλλον σε έχει καταβάλει το πνεύμα της Ντάλιας από το "παρά 5" **μα, σκυλιά με κέρατα**?? και θα σου πω -μεταξύ μας πάντα!- να κάνεις δικό σου blog!)
    Αγόρι μου, αδικείσαι εσύ! Εκτός του ότι είσαι πανέμορφος, πανέξυπνος, πάνσοφος, έχεις και αυτό το χιούμορ που δεν μπορώ να σου αντισταθώ λέμε! Δηλώνω αιώνια υποταγή!
    Με έκανες και γέλασα πολύ (πολύ λέμε!) και εύχομαι να σου φέρει ο Άγιος Βασίλης τόσα πολλά (κο)καλούδια που να μην ξέρεις πού να τα κρύψεις! (Καλά, σιγά να μη χρειαστεί να τα κρύψεις, αλλά λέμε τώρα! Και γιατί μόνο (κο)καλούδια? Ό,τι φαντάζεται το πονηρό μυαλουδάκι σου και το λιμπίζεσαι! Αυτό να σου φέρει!)
    Ευχαριστώ που μου έκανες τη χάρη να γράψεις κι εσύ γράμμα (πες στην πώς-τη-λένε ένα ευχαριστώ που σε άφησε να το δημοσιεύσεις, μην ξεχνάς είναι ο ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ακόμα!)
    Α, και οφείλω να ομολογήσω πως η πρώτη φωτογραφία είναι ssssssssssssuper! Είναι ο πρωταγωνιστής κούκλος, αλλά είναι και το εφέ... όνειρο!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και στους 2! (Αλλά περισσότερα σε εσένα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην του βάζεις ιδέες...δεν είδες πως ό, τι λες το κάνει?
      Μη μας βρει κανένα ξαφνικό στα καλά καθούμενα και φτάσει να ζητάει και λάπτοπ!
      Πνίγηκα με την αιώνια υποταγή...χαχα!
      Γιάννα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Κι ακόμα περισσότερο σε ευχαριστεί ο Μπρίκι!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν ο Μπρίκι τα λέει καλύτερα από όλους γι'αυτό έχει δίκιο η Γιάννα μας, απαιτούμε blog!!
      Θα γίνει η μασκότ μας, μας εκπροσωπεί επάξια!!

      ΥΓ: Είναι ιδέα μου ότι όσο πιο διάσημος γίνεται, τόσο ομορφαίνει;; χαχα Να του δώσεις άπειρα χαδάκια

      Διαγραφή
    3. Χαχα...τον βλέπω τον διάσημο να καβαλάει ένα καλάμι και να τρέχει να ανοίξει μπλογκ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Να μου τον πνίξεις στα φιλιά
    Αχ Μπρίκι σου εύχομαι όλα τα κο-καλούδια του κόσμου
    να έχεις κι ίσως να είσαι ο μόνος στον κόσμο που ο Άγιος
    θα πραγματοποιήσει τις προσδοκίες του!!!
    Άκου που σου λέω κάτι ξέρω!!!
    Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα φτου φτου!!!

    φιλιά και στους δυο ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Ελένη μου...πως μόνο ο Μπρίκι θα πάρει τελικά τα (κο)καλούδια του!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. "Μα, σκυλιά με κέρατα;" πού ακούστηκε; Έλιωσα, κλαίω και πονάει και η κοιλιά μου , όχι μόνο από τα γέλια!
    Αχ βρε Μπρίκι μου , να ΄σαι καλά. Ό,τι πεις ήταν το γραμματάκι σου σήμερα που πονάω !
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να λειτούργησε το φάρμακο-Μπρίκι και να είσαι καλύτερα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. "Φρενάρουμε τα όνειρα, κρύβουμε καλά τις ελπίδες" κι ένα είναι το σίγουρο: θα πάρουμε κι εμείς πολλά αρ@...(κο)καλούδια! :) Αχ Μπρίκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A ρε Μπρίκι... Κοκαλούδια θα πάρουμε όλοι, οπότε μην ανησυχείς. Μ' ένα κόκαλο θα περιφερόμαστε και θα το γλύφουμε για να χορτάσουμε την πείνα μας. Να δώσεις ένα μεγαλοπρεπές φιλί στην κυρά σου και να την προσέχεις σαν τα μάτια σου κακομοίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που θα φτάσει να μας δίνει από τα δικά του στο τέλος...καλά κάνει και τα "αποταμιεύει" όπου βρει, μπορεί να μας χρειαστούν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα λέει ο Μπρίκις.
    Ελπίζω να τον ακούσουν κάποιοι.
    Νάσαι καλά καλή μου Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σοφός σκύλος...χαχα!
      Κι εσύ να είσαι καλά Ντένη μου!

      Διαγραφή
  7. Μπρίκι εσύ θα πάρεις τα κοκαλούδια σου και θα είσαι ευτυχισμένος, άλλοι δεν θα πάρουν ούτε αυτά.
    Να προσέχεις τα σκυλιά με τα κέρατα...
    Φιλάκια πολλά στην όμορφη μουσούδα σου και στην κυρά σου βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ο Μπρίκι γίνεται τόσο εύκολα ευτυχισμένος!!
      Να είσαι καλά Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει μόνο εσύ Μπρίκι θα μπορούσες να γράψεις γράμμα στο Santa με γέλιο και νόημα μαζί. Μόνο εσύ. Μήπως να κάνουμε fan club? Μήπως να κάνουμε αλφάβητα για εσένα; (θα με κυνηγάει η Πέτρα άμα το δει ! )
    Πολύ τέλειο το αλφάβητο σου Μπρίκι και ένα έχω να σου πω θα γίνεις viral κάποια μέρα. Στο λέω εγώ η λεμονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...κι αν απαντούσε ο Μπρίκι θα σε ρωτούσε ευθύς αμέσως...αυτό το viral τρώγεται?
      Γιατί ό, τι δεν τρώγεται δεν έχει αξία!!
      Σε ευχαριστώ πολύ....χμμ...λεμονιά !

      Διαγραφή
  9. Νάτος ο Μπρίκι......!!!! κουνιστός, λυγιστός και εκφραστικός....! να συντάσσει το γράμμα του με πανέξυπνο και προσωπικό τρόπο. Και βέβαια με σημεία που αφορούν τον κόσμο του για να τον κατανοήσουμε και εμείς.
    Πολύ ωραίο Μαρία μου, πολύ πρωτότυπο και γλυκό.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Είναι τσαχπίνης ο Μπρίκι μας...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Διόλου δολοπλόκος ο Μπρίκι...! χαχα!
    Τον αγαπώ ότι σκανδαλιά και να κάνει όμως :-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καθόλου!!!
      Έχει κι αυτό το αθώο ύφος που του τα συγχωρείς όλα..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Το κουκλάκι σου το ζωγραφιστό! Γιατί πιστεύω πως και το δικό μου το σκυλί έχει τα ίδια πράγματα στο μυαλό του; Αλήθειας τα τετράποδά μας ξέρουν τα προβλήματά μας και να κάνουν κρυφά προσευχές για μας; Γιατί όχι; Άκακα πλάσματα είναι θα τα ακούσει ο Άγιος Βασίλης.

    Καλές γιορτές Μαρία μου! Μια αγκαλίτσα στο Μπρικάκι από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι πως θέλουν να μας βλέπουν καλά και χαρούμενους!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και να περάσεις υπέροχες γιορτές!

      Διαγραφή
  12. Ο Μπρίκι του τα είπε τα "κάλαντα " χύμα και τσουβαλάτα και ελπίζω να κοκινίσει ο Αγιος Βασίλης λίγο από ντροπή ..... αν καθήσει ,χωρίς να τρώει ,χωρίς να μοιράζει υποσχέσεις ,δώρα ( γιατί παίρνουν δώρα μόνο οι έχοντες ?) και σκεφτεί να κάνει για φέτος έστω, την υπέρβαση ... να αλλάξει δρομολόγια και να πάει εκεί που πραγματικά υπάρχουν ανάγκες και παιδιά που περιμένουν κάτι ....Άσε που μόλις δει τα μάτια του Μπρίκι θα λιώσει από τις ενοχές ......Καλή συνέχεια Μαρία μου και με άλλα γράμματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε θα κοκκινίσει κι άλλο?...χαχα!
      Να είσαι καλά Ολυμπία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικός ο Μπρίκι
    Υπεροχος
    και η φωτο μου αρεσε πολυ
    Καλημέρα αγαπημένη και καλή εβδομάδα να έχουμε.
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστεί πολύ Κική μου!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  14. μπραβο αστερι μου και δεν πειραζει που δεν εχεις μαθει τα καλαντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και να σου πω, Μπρίκι μου, καλύτερα που δεν ξέρεις τα κάλαντα.... αποφεύγεις και το "Μαξίμου" και τα σκυλιά με τα κέρατα (χα χα, άκου σκυλιά με κέρατα!) που πάνε και τα λένε εκεί!
    Το γράμμα σου ασύλληπτο και ξεχωριστό, γι' αυτό και θα σε ανταμείψει ο Άγιος με αφθονία (κο)καλουδίων....
    Μαρία μου, είχες και ΤΗΝ έμπνευση!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα...σκέφτεσαι τον Μπρίκι στο Μαξίμου? Η αλλεργία που του είχε δώσει ένα λουράκι αντιπαρασιτικό κάποτε δε θα ήταν τίποτα μπροστά στην αλλεργία που θα πάθαινε από το όλο κλίμα!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχες συμβουλές στον Άγιο, με επιχειρήματα καιγιά δούναι και λαβείν κατά βάσει.
    Δεν θα φανταζόταν ποτέ ο Άγιος ο κάποιος όχι μόνο τον σκέφτεται τόσο πολύ, αλλά σκέφτεται περισσότερο τους λόγους για τους οποίους πρέπει να υπάρχει για κάποιους.
    Στη προσπάθειά μου να γράψω κάτι για κάποιον που αγαπώ,μπορεί νάναι κι Άγιος Βασίλης, έγραψα κάτι σαν ύμνο...

    Αγάπης
    Βάρκα,
    Γιασεμί στο
    Δίχτυ.
    Εικόνισμα του
    Ζέφυρου, του
    Ήλιου
    Θήκη.
    Ιούλη
    Κληματόφυλλα και
    Λεμονιάς τα
    Μάγια,
    Νεράιδες
    Ξημερώνονται, σʼ
    Ολόλευκα
    Πεζούλια.
    Ρεματιάς
    Σίφουνες, της
    Τραμουντάνας
    Ύμνοι,
    Φλόκοι
    Χρυσής
    Ψαρόβαρκας, στʼ
    Ωρίωνα τα χείλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έγραψες έναν υπέροχο παραμυθένιο ύμνο!!!
      Ας ταξιδεύουμε πάντα με τη βάρκα της αγάπης!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  17. Έγραψες Μπρικι.
    Μα σκυλιά με κέρατα; χαχαχα.σε καλο μας.
    Λες να φορολογίσουν και το γελιο;μας εκαψες Μπρίκι.
    Φιλακια στη μουσουδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν φορολογήσουν και το γέλιο θα γελάμε κάτω από τα μουστάκια μας, έδωσε τη λύση ο Μπρίκι, όχι εγώ...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Τέλειος ο Μπρίκι!! Έγραψε.. με τον πιο χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστεί πολύ, λέει για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  19. Α, ρε Μπρίκι ατακαδόρε!! :)) Τέλειο το γράμμα σου!
    Είμαι σίγουρη ότι ο Άγιος Βασίλης θα σου φέρει πολλά (κο)καλούδια. Για παν ενδεχόμενο, όμως, μέχρι να φτάσει εκείνη η ώρα, ε, κρατήσου λίγο κι εσύ και μην πηδάς στον καναπέ!! Να είσαι καλόοο σκυλάκι...
    Φιλιά στη μουσούδα σου και πολλά φιλιά και στη Μαρία μας να δώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να αφήνει κι εμάς να καθόμαστε πότε πότε στον καναπέ..χαχα!
      Κάποτε είχα ένα γάτο που είχε δυο αγαπημένες μεριές...αν κάθονταν άλλος εκεί, μα εμείς, μα επισκέπτης, έρχονταν και τον έσπρωχνε με το πόδι, ή αν έβρισκε χώρο χώνονταν κι αυτός εκεί κι έσπρωχνε λίγο λίγο μέχρι που σηκώνονταν ο παρείσακτος...νομίζω πως εκείνος ο γάτος είχε λίγο από Σέλντον μέσα του (The big bang theory)...χαχα!
      Ευτυχώς ο Μπρίκι αν και τον λέω και γάτα, γιατί του αρέσει να κάθεται στα πόδια μας σα γάτα (!!), μας θέλει δίπλα του και δε μας διώχνει!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  20. Αχ βρε Μπρίκι μου ..σου είχα γράψει σχόλιο εχθες...το πόσο μου αρεσε το Αλφαβηταρι σου και πολλα αλλα τα οποία δεν τα θυμαμαι πια...(μας αφήσανε και μυαλο για να έχουμε;) και ξεχασα να πατησω την δημοσιευση...αν δεν με πιστευεις δες στης Μαρίας το αλφαβηταρι... το δικο σου είναι πολύ καλυτερο Μπρικακο μου..για να λεμε την αλήθεια να μας αγαπαει και ο Αγιος Βασίλης...του τα είπες μια χαρα.. αλλα νομιζω οτι τα σκυλακια δεν λενε ψέματα και εκεινος θα το εκτιμησει αν είναι δικαιος...οποτε τα κο-καλουδια σου... πες οτι τα χεις στην τσεπη..!!! τέτοιο κουκλί που είσαι θα σου όχι; τοτε δεν θα του ξαναμιλησουμε...! ας κανει το κολάι του πες του.!! σε φιλώ στην μουρίτσα σου και δωσε και απο μενα ενα φιλί στην Μαρία σου ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πιστεύει μου λέει...είναι δυνατόν να μη σε πίστευε;
      Και σε ευχαριστεί πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια αν κι αυτό που του άρεσε περισσότερο είναι που τον είπες κουκλί!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  21. νερό κι αλάτι Μπρίκι μου!!! χεχε... καλή εβδομάδα!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευτυχώς που υπάρχουν και κάτι σκυλάκια που έχουν και τρομερά αφεντικούλια και δίνουν σ' αυτές τις "στεγνές" γιορτές μια πολύ πολύ διαφορετική νότα!

    ΑΦιλάκια και μπράβο (πάλι) Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαγισσούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  23. Βρε Μπρίκι, αφού έμαθες να πληκτρολογείς πες μου κι αυτό: καφέ φτιάχνεις;
    (αλλιώς άλλαξε όνομα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ! Φτιάχνει και καφέ!!
      Μη σου πω πλέκει και κοπανέλι...χαχα!

      Διαγραφή
  24. Μπρίκι, ένα πράγμα θα σου πω και μετά θα σωπάσω: Ήλθε ο καιρός που πρέπει να απαιτήσεις να σου ανοίξουν δικό σου βλογ.
    Φιλιά στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τέκνον Άννα;
      Θα διαβιβάσω τα αιτήματα στον ενδιαφερόμενο!
      Αν δεν το ξεχάσω δηλαδή!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Μωρέ τι Μπρίκις είναι αυτός!!!! Αγορίνα μου!! Πόσο του πάει το χιονάκι δεν λέγεται!!
    Εντάξει πρέπει οπωσδήποτε να πάρει 10 σάκους με κοκαλάκια λιχουδιές!! Ακούς αγιοβασιλάκο;;;
    Δώστου πολλά πολλά χαδάκια Μαρία μου!! Είναι λατρεία!!! ♥
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη λατρεία!!
      Να είσαι καλά Μαριλένα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Mπρικι το σουπερ σκυλι ,πολυ μου αρεσε οπως τα ειπε,μπραβο βρε Μαρια,παντα σε θαυμαζα για αυτο σου το ταλεντο,νασαι καλα παντα ,να περασεις ομορφες γιορτες και να εισαι ετσι οπως εισαι πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χρυσούλα μου!
      Κι εσύ να περάσεις όμορφες γιορτές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Μπράβο σου Μπρίκι!!! Ωραία τα είπες!!! Και να μη σε καταλαβαίνουν με το φαγητό πια, τι έλειψη κατανόησης!!!!
    Μαρία μου θαυμάσιο κείμενο. Ωραία συμμετοχή.
    Συγχαρητήρια και για τη σκέψη να κάνεις πρωταγωνιστή το σκύλο σου!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Να είσαι καλά!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  28. Βρε τον Μπρίκι! Εκτος απο κούκλος ξέρει και πως να μιλησει και πως να γραψει χεχεχεχε
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι πλάκα που είχε το αλφάβητο του Μπρίκι!!! "Μπορώ να τρώω συνέχεια", "η ουσία είναι η μάσα", "σκυλιά με κέρατα", "(κο)καλούδια"... :-p Πολύ διασκέδασα! Φιλιά στο σκυλάκι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πιάσει το νόημα ο Μπρίκι!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Σοφος ο Μπρικις!!!!!!Τελειος!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα και φυσικά να περάσεις υπέροχες γιορτές!

      Διαγραφή