Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Ο δικός της μήνας


Ο δικός της μήνας λέει (κι αν δε με πιστεύεται δείτε εδώ)και ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.
Πώς δηλαδή είναι δικός της;
Τον αγόρασε, ή μήπως τον έφερε προίκα, πανωσέντονο-κατωσέντονο-Δεκέμβριος να μας βρίσκεται;
Άσε που από όσο διαβάζω δεν αναφέρεται σε κανένα Μου-Μου-Ε η αφεντιά της.
Παγκόσμια μέρα κατά του aids είναι κι αυτή περί άλλων τυρβάζει.
Ακόμα και τον ήλιο που ανέτειλε το πρωί, δώρο για τα γενέθλιά της τον πήρε.
Ο δικός της μήνας, ο δικός της ήλιος, ο δικός της ουρανός...όλα δικά της πια τα θέλει!
Χαζό παιδί χαρά γεμάτο, μιλούσε όλο ενθουσιασμό για τα χρώματα του ουρανού και να οι φωτογραφίες και να η χαρά αξημέρωτα. Την ώρα που οι άλλοι αλλάζουν πλευρό, αυτή πήγαινε στη δουλειά κι ατένιζε τους δικούς της ουρανούς!
Και μη χειρότερα δηλαδή! 
Άμα ο άνθρωπος είναι κενός, πρέπει ο σκύλος να έχει περιεχόμενο!


Είμαι ο Μπρίκι κι ελπίζω να σας έλειψα.
Εκείνη πάλι ελπίζω να μη σας έλειψε!
Σήμερα, όπως καταλάβατε, έχει γενέθλια και αν είμαστε τυχεροί θα συνεχίσει να απουσιάζει, αν κι έσβησε τα εκατοντάδες κεράκια της από χτες, μια και στο σπίτι είχαν και γιορτή!
Γλυκά δεν μου έδωσαν να σας φέρω.
Ας υποθέσουμε όμως πως μου έδιναν, στα αλήθεια πιστεύετε πως θα περίσσευαν και για σας;
Γενέθλια είχα κι εγώ κάποια στιγμή μέσα στο Νοέμβρη, περίμενα αφιέρωμα, περίμενα δώρα, περίμενα τούρτα, αλλά τίποτα δεν πήρα.
Είπαμε, κανείς δεν ξέρει με ακρίβεια την ημερομηνία γέννησής μου, αλλά έτσι για τα μάτια θα μπορούσε να ανακηρυχθεί ο Νοέμβριος δικός μου μήνας κι επίσημα!
Αφιέρωμα λοιπόν δε θα της κάνω.
Μια ανάρτηση από παλιά θα σας φέρω.

"Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένας τόπος που είχε μόνο ομορφιές.
Τα μάτια ξεκουράζονταν σε ατέλειωτες εύφορες πεδιάδες, ενώ η ψυχή γαλήνευε πάνω σε ακύμαντες, ήρεμες λίμνες, πριν αρχίσει να σκαρφαλώνει σε ψηλά καταπράσινα βουνά. Από εκεί πάνω αγνάντευε τα ορμητικά ποτάμια.και τις σμαραγδένιες θάλασσες που πότιζαν τα όνειρά της και τα έκαναν να θεριεύουν.
Σε αυτόν τον όμορφο τόπο, που πολλοί κακοί μάγοι ζήλευαν αφάνταστα για τους θησαυρούς του, γεννήθηκε την πρώτη του Δεκέμβρη πριν αμέτρητα χρόνια ένα κοριτσάκι.
Από όλους τους μήνες του χρόνου διάλεξε τον πιο γιορτινό για να ανοίξει τα μάτια του στα θαύματα της ζωής...."

Αν δε βαριέστε, συνεχίστε εδώ:


Και μην ξεχνάτε το "Παίζοντας με τις λέξεις".
Μέχρι και την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου περιμένει τις συμμετοχές σας!
Και τι καλά θα ήταν να είναι Χριστουγεννιάτικες!!

Καλό γιορτινό μήνα σας εύχομαι!
Μπρίκι

45 σχόλια:

  1. Αχ, βρε Μπικάκο! Μα ούτε ένα τόσο δα αφιέρωμα να μη σου κάνει? Τί αχάριστη! Ξέρεις τί να κάνεις? Να γιορτάζεις τα γενέθλιά σου την ίδια μέρα με εκείνη! Αμέ! Να μάθει αυτή!
    Λοιπόν, επειδή πάω να διαβάσω τη συνέχεια της ανάρτησης που μας προτείνεις, αφήνω τις πιο γλυκές κ' τις πιο ζεστές ευχές μου για εκείνη! Να είναι γερή και ό,τι λαχταράει η ψυχούλα της!
    Όσο για εσένα... εύχομαι στα επόμενα γενέθλιά σου να κάνεις το καλυτερότερο πάρτυ! Να, δες ΕΔΩ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Χρόνια σας πολλά και καλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να τα γιορτάζουμε μαζί? Χμμ...θα τι σκεφτώ αν θέλω να μοιραστώ το μήνα μου...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ο Μπρίκι σε ευχαριστεί ακόμα περισσότερο για το υπέροχο πάρτυ που του έκανες!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλά είμαστε σοβαροί;
    Έχει γενέθλια και δεν δεν σου έδωσε γλυκά να φέρεις; Είναι επιεικώς απαράδεκτη η τύπισσα.
    Και δεν φτάνει που δεν σου κάνει γενέθλια, σε βάζει να γράφεις για τα δικά της! Τι να πω ρε Μπρίκι, τι να πω; Πού έχεις μπλέξει καλό μου σκυλί;
    Και σιγά μην πάω να διαβάσω την ανάρτηση από τα παλιά!
    Τέλος πάντων, άμα την δεις, να της πεις χρόνια πολλά από εμένα.
    Και χρόνια καλά.
    Και γεμάτα με χρωματιστές φωτογραφίες. Αλλά και ασπρόμαυρες.
    Και καλό μήνα να της πεις!
    Κι άμα δεις ότι συνεχίζει να μην σου κάνει γενέθλια, να έλθεις να μείνεις μαζί μου.
    Σε φιλώ στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαράδεκτη δε θα πει τίποτα!! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Άννα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. μπρίκι μου το ίδιο ακριβώς μου πε και μένα σημερα το πρωι το Σελενακι π δικός της μήνας ακούς εκει λες και ολοι εμείς οι άλλοι δεν έχουμε δικαίωμα στο μηνα το Χριστουγεννιτικο να την χαίρεσαι αγορι μου και να την προσεχείς για όλους εμάς πυ την αγαπάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι το Σελενάκι σου Κάτια μου...θα φανούμε μεγαλόψυχοι και θα τον μοιραστούμε το μήνα μας μαζί σας...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Μαρία; μου χρόνια σου πολλά , να είσαι καλά και να γεμίζεις την ψυχής σου με μοναδικές ιδέες και σκέψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Αααα νομίζω σου έχει πάρει τον αέρα!!!
    κάτι πρέπει να κάνουμε οι φίλοι σου,να οργανωθούμε να σου κάνουμε παρτάκι και να μην την καλέσουμε να δει τι ψυχολογικά θα έχει κι εκείνη μετά!!τς τς τς,γυναίκες παιδί μου τι να πεις!!

    Πες της παρ'όλα αυτά Χρόνια πολλά γιατί την βλέπω να μην μας μιλάει ξανά αν το πάρει το μάτι της!
    Και κάνε της εξήγηση πως του χρόνου ο μήνας τούτος είναι ΚΑΙ δικός σου μην την μαλώσω <3

    καλό μήνα,και να μας λες τι κάνεις να της φωνάζουμε!!Μη φοβάσαι τίποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα το χαιρόταν ο Μπρίκι..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. "Άμα ο άνθρωπος είναι κενός, πρέπει ο σκύλος να έχει περιεχόμενο!" Αχαχαχα!
    Μαράκι, έχεις γενέθλια; Χρόνια σου πολλά με υγεία κι ο,τι ποθείς και να σε χαιρόμαστε
    και να μας χαίρεσαι και να χαίρεσαι και τον Μπρίκι τον κούκλο και τέλος..ελπίζω να έχεις
    στα αλήθεια γενέθλια, γιατί εγώ ξέρω μια άλλη που, μόνο γαμήλια δώρα δεν μάζεψε
    και στο τέλος δεν είχε παντρευτεί! Αχαχαχα! Καλό ξημέρωμα, καλό μήνα και πολύχρωμη Μαρία μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...πέθανα στο γέλιο!! Μα είδες κάτι πράγματα που γίνονται? Μας έμεινε όμως η αίσθηση του κουφέτου!
      Αν έμεναν και κάποια γαμήλια δώρα, άσχημα θα ήταν?
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Ναι τους αφιλότιμους, ούτε ένα δώρο δεν έστειλαν! Όλο λόγια ήταν!!....(κι αυτοί!!) :)

      Διαγραφή
  7. Μαράκι μου πολύχρονη, ό,τι ποθείς!!!! να χαίρεσαι και τον πιτσιρίκο φυσικά!!! ο γλυκούλης μου!!! μα ούτε ένα γλυκάκι;;;; :) φιλάκια πολλά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Μπρίκι χρόνια πολλά στην αφεντικίνα σου ! Πόσο χρονων έγινε δεν μας είπες ,όχι τιποτα άλλο ,να καταλάβουμε το μεγεθος της τουρτας απο τα κεριά!
    Και πες της πως πηγα πάνω στις Συνταγες της και δεν εχει συνταγη μελομακάρονων! Απαράδεκτη ! Ν'αφήσει τους ουρανους να γραψει καμια συνταγη ,έχουμε κι εμεις γιορτές ,τι θα φτιαξουμε;;;;;;;
    Φιλάκια και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλών ετών έγινα! Και η τούρτα ήταν μεγάλη!!! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Πώς μου ξέφυγαν τα μελομακάρονα? Θα το τακτοποιήσω σύντομα!
      Αν φτιάξεις πρώτη, τακτοποίησέ το εσύ και τακτοποίησε κι εμένα την τεμπέλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Αυτό είναι..... Μπρικάκο μου η κυρά σου σε έκανε και μπάτλερ για να αναγγέλλεις τα σημαντικά γεγονότα του σπιτιού!!!!! Να την χαίρεσαι ογόρι μου να είναι χιλιόχρονη και πάντα ευτυχισμένη, και εσύ να την αγαπάς και να την ακολουθείς στις βόλτες της, ξέρεις σε αυτές με το πολλά φωτογραφικά κλικ!!!!! Να ζήσεις και εσύ μια και είχες και εσύ γενέθλια και να χαρίζεις και να παίρνεις αγάπη!!!!! Χρόνια πολλά... πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπάτλερ...χαχαχα!!!!
      Λόρδο τον λέμε εμείς, γιατί μερικές φορές παίρνει ένα σνομπ ύφος άλλο πράγμα, αλλά και ο μπάτλερ το έχει το ξινισμένο του...χαχα!
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Μπρικάκο μου, είσαι του Νοέμβρη κι εσύ σαν και μένα?... Και ούτε τούρτα τίποτα, ε?... Σ' αγαπάει βρε, τα σκυλιά δεν πρέπει να τρώνε γλυκά! Εσύ σαν σκύλος με περιεχόμενο (έλιωσα με την ατάκα) δεν θα πρέπει να το ξεχνάς. ;-)
    Να τη χαίρεσαι την κυρά σου και να την αγαπάς, γιατί της αξίζει, εντάξει?... Χωρίς γκρίνιες, παρακαλώ!

    Χιλιόχρονη και χαρούμενη, Μαράκι μου με όλη την ευτυχία του κόσμου!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως το ξεχνάει....ξεχνιέται με τα μπισκοτάκια του, αλλά γλύφεται όταν βλέπει γλυκά (βασικά γλύφεται με ό, τι τρώγεται)!
      Α ωραία, να μοιραστείτε εσείς το Νοέμβρη να κρατήσω δικό μου το Δεκέμβρη...χαχαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. και το θυμόμουν! Έτσι κι αλλιώς είσαι κοντά με της αδερφής μου και του μπλογκ τα γενέθλια. Α και της Ρουλίτσας μας ( τη Σμαραγδένια λέω)>
    Πωπω...με κυνηγάει ο τοξότης ( λέει ότι τον έχω και ωροσκόπο!)
    Μαρία μου πολύχρονη, με υγεία κι αγάπη πολλή!
    Πάντα δημιουργική κι ανεξάντλητη!
    Άκου εκεί"εκατοντάδες κεράκια "! Έχει αποθρασυνθεί εντελώς ο Ρίκι-Μπρίκι!!!

    Χρόνια του πολλά κι αυτού κι ας αργήσαμε ένα μήνα! ☺ αχαχαχα!
    Πολλά γλυκά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα έχεις ωροσκόπο τοξότη είσαι δικιά μας, πάει και τέλειωσε!! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Όσο για τον Μπρίκι, μπορεί να μην ξέρει να μετράει, ή να μετράει όπως τον συμφέρει, αλλά σε ευχαριστεί κι αυτός!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά Μαρία! Πολύχρονη, γερή κι ευτυχισμένη!
    Φιλιά... στον Μπρίκι που έκανε παραπονιάρικη ανάρτηση...άντε δώστου μια λιχουδιά να τον γλυκάνεις...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες παραπονιάρης που είναι?
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Πολύχρονη κοπέλα μου κι ό,τι επιθυμείς!!!
    Να σε χαιρόμαστε και να σε απολαμβάνουμε!!!
    Δώσε ένα σκαστό φιλάκι στον Μπρίκι
    Σας αγαπάμε πολύ και τους δύο...

    φιλάκια πολλά ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά Μαρία μου, να είσαι γεμάτη υγεία και πάντα χαρούμενη.
    Μπρίκι να χαίρεσαι την κυρά σου γιατί είναι ένα πολύ γλυκό πλάσμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. Μαρακι περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_67.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρακι περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_67.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεννέθλια ε ; ο μήνας του ; ο γλυκός Μπρίκι ; που, καλή ώρα, σαν το δικό μας τον Άρη, δεν γνωρίζουμε ακριβή ημερομηνία γέννησης αλλά ξέρουμε κατά προσέγγιση όπως και το πότε ακριβώς τον βρήκα και τον έφερα σπίτι.
    Να τον χαίρεσαι και να ζεις με τη ζεστασιά του Μαρία μου.
    Και το παραμύθι το διάβασα....! πολύ όμορφο.
    Καλό βράδυ πάλι με ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Μπορεί ο Άρης κι ο Μπρίκι να μη γνωρίζουν πότε ακριβώς γεννήθηκαν, αλλά είναι και οι δυο υπέροχοι και τους αγαπάμε πολύ!
      Να είσαι καλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Μαράκι μου Χρόνια πολλά!!! Χρόνια πολλά και στον Μπρίκι και ας ξέχασες να του κάνεις ανάρτηση.... Εγώ χίλια δίκια του δίνω! Είδες εκείνος αμέσως να κάνει ανάρτηση και εσένα... ;-)
    Δε θυμόμουν πως είσαι και εσύ τοξοτάκι.. Είμαστε πολλοί τελικά! :-) Εγώ τελευταία ημέρα του τοξότη, έχω ημέρες ακόμη μπροστά μου αλλά θα μου επιτρέψεις να θεωρώ τον Δεκέμβρη και δικό μου μήνα, ε;
    Πολλά φιλιά και καλό και γιορτινό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...μην του το πεις, αλλά δεν ξέχασα, επίτηδες το έκανα για να θυμώσει!
      Φυσικά είναι και δικός σου μήνας...άλλωστε είναι γνωστό πως οι τοξότες είμαστε τα καλύτερα παιδιά και ξέρουμε να μοιραζόμαστε!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  19. Χα..χα.. Μπρίκι μου του Νοεμβρη και εσύ; τοξοτακι; παρεουλα θα κανουμε.. μην μου σκας. βρε ..που δεν σου εκανε αναρτηση η δικια σου..!! ειναι αλήθεια πως έχουμε καιρό να τα πουμε τι μου κανεις; αν έχεις παραπονα να το λες μικρε μου .. εμεις οι ανθρωποι καμια φορα ξεχναμε.. δεν πειραζει.. συγχωρεσέ τη μονο και μονο για το υπέροχο παραμυθι που εγραψε δυο χρονια πριν στιν 1η του Δεκεμβρη..τους αγαπημένους μας Μπρίκι μου τους αγαπαμε είτε μας θυμουνται είτε οχι... εμεις σου στελνουμε τις ευχες μας οπως καναμε και στον δικο της μήνα... να είσαι γερο δυνατό ..και κούκλος παντα... φιλακια στα μαγουλακια και απο μια καρδουλα σε σενα και σε εκεινη...♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεγάλο θέμα του Μπρίκι είναι πως δεν ξέρει αν είναι τοξοτάκι, ή οτιδήποτε άλλο, μια και δεν ξέρουμε πότε γεννήθηκε...κατά προσέγγιση τον τοποθετούμε στο Νοέμβρη, αλλά μπορεί να είναι και "παιδί" του Οκτωβρίου!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα Μαράκι μου γλυκό!!! Είχες γενέθλια λοιπόν;; Χρόνια σου πολλά καλή μου!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, τους αγαπημένους σου και φυσικά τον λατρεμένο Μπρίκι!!! ♥
    Να σαι γερή και να χαρίζεις χαμόγελα στους γύρω σου!! Φιλάκια ολόγλυκα όλο αγάπη για σένα και το Μπρικάκι σου το παραπονιάρικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Κι ο Μπρίκι σε ευχαριστεί!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. Καλο μηνα αγαπημενη μου
    Το σκυλακι μοντελο και κουκλι
    Καλη επιτυχια στο παιχνιδι των λεξεων
    καλες γιορτες
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  22. Μπρίκι! Όσα παράπονα και να 'χεις δίκιο σου δίνω. Κι εμένα μ' έχουν εκνευρίσει και τα κείμενα και οι φωτογραφίες της, πάντα τέλεια όλα. Έλεος! Μην της τα πεις αυτά. Θέλω να της κάνω την καλή... Φιλιά πολλά να της δώσεις από μένα κι ευχές μέσα από την καρδιά μου για μια ζωή γεμάτη ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...δεν μπορώ παρά να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια, αλλά και για τις ευχές σου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Ρε συ μπρίκι τα νεύρα μου δεν είναι καλά. Εγώ σχόλιο άφησα σε αυτή την ανάρτηση αλλά ο blogger προφανώς με προώθησε με Κάιρο. Γιατί δεν ξέρω, γάβγισε του να στρώσει γιατί είναι η τρίτη φορά μέσα στην εβδομάδα που μου το κάνει. Και χαμούλης.
    Κατά τα άλλα, δώσε στην αφεντικίνα σου τα φιλιά και τις ευχές μου, πες της ότι της εύχομαι όλα τα καλά και να τα αφήσει αυτά με τα γλυκά, θέλουμε γλυκά και εν ανάγκη θα κάνουμε συλλαλητήριο στο Σύνταγμα δεν μασάμε. Χρόνια σου πολλά και εσένα που λίγο στο ντούκου περάστηκες αλλά ζεις και σκυλίσια ζωή οπότε δεν έχεις ανάγκη. Θα το βρεις στην ψυχή σου να μας συγχωρέσεις όλους.
    Ααααααααα και πες στην Μαρία με δυο γαβ και ένα κούνημα της ουράς, πως θα παίξω και εγώ στο παιχνίδι απλά με σνομπάρει ΚΑΙ η έμπνευση.
    Αυτά δεν έχω άλλα να μεταφέρεις.
    Φιλί στην μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή...πήγες και Κάιρο! χαχα!
      Όσο για την έμπνευση, κι εμένα με αγνοεί τελευταία και δεν ξέρω τι της έχω κάνει και μου θύμωσε έτσι! Αψυχολόγητη παιδί μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή