Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 5ου παιχνιδιού


Γεμάτο ζωή ήταν το "Παίζοντας με τις λέξεις" και με τα Χριστούγεννα να πρωταγωνιστούν στην πλειοψηφία των συμμετοχών έδωσε και το στίγμα της εποχής!
Είχε ιστορίες και ποιήματα που μας ταξίδεψαν, μας έκαναν να γελάσουμε, να αναπολήσουμε, να μελαγχολήσουμε, να προβληματιστούμε, αλλά και να ξεχαστούμε!
Οι λέξεις μαχαίρι, ευθύνη, χειροκρότημα, ξύλο, γάτα, έδωσαν 19 εκπληκτικές συμμετοχές!
Και η βαθμολογία σας, μας έδωσε τη νικήτρια. 
Η ποιώ - ελένη από το blog  gialeni.blogspot.gr με ένα χάρτινο,"Ανεπίστρεπτο"  φιλί, στόλισε τις ψυχές μας!
Ελένη μου πολλά συγχαρητήρια!


5.Ανεπίστρεπτο

Χριστούγεννα απόψε, θα ανάψω όλα τα φώτα
Να γιορτάσω κι εγώ
Στο βάζο τα γαρύφαλλα μαραμένα
Κι εκείνη η πράσινη στεφάνη στο μέσο του βάζου
Σαν θηλιά μοιάζει ή μάλλον σαν διάνυσμα
Ονείρων πεθαμένων, μια πύλη που βγάζει
Στη ψυχρή αίθουσα των ειδώλων
Αλλά είναι Χριστούγεννα απόψε
Κι εγώ παρότι μόνη θα γιορτάσω
Άκου το χειροκρότημα των άστρων για εμένα είναι
Με σκέφτηκαν κι αυτά τα ουράνια...
Έτσι θαρρώ πως δεν θα με ανακρίνουν στο μέλλον άλλο οι Θεοί σου!

Θα σταθώ εδώ δίπλα στο οβάλ τραπέζι
Θα ανάψω τσιγάρο κι όπως η στάχτη
Θα πέφτει ένοχα απ' το τρέμουλο
Πάνω στο ξύλο θα κάνω σχέδια πολλά
Γιατί ξέρεις οι πιο όμορφες μορφές μ' αποκαΐδια φτιάχνονται
Η τέφρα δεν πονά τις ρυτίδες, τις θωπεύει
Θα κάτσω εδώ λοιπόν ανήμερα Χριστούγεννα
Κι η γάτα μου αποφασισμένη θα εκλιπαρεί για ένα χάδι
Δεν ξέρω ίσως ενδώσω, ξέφτισε κι αυτή η κουβέρτα
Αλλά παραμένω ζεστή
Είναι που με τη φωτιά διαλέγομαι
Μην παίρνεις εσύ την ευθύνη 
Θα έχεις δει άλλωστε κάποιες κρυφές πληγές μου
Εσύ που δρόμους άνοιξες κάποτε στο αβέβαιο
Έλα εδώ στα στενά να με περιγράψεις!

Πολυλογώ το ξέρω, τι άλλο όμως μου έμεινε να κάνω;
Ίσως πάρω το μαχαίρι ν' ανοίξω ένα δυο χρυσούς καρπούς
-Εκείνο το μαχαίρι που το λέπτυνε το χώμα-
Ίσως ζήσω έτσι τ' όνειρο
Κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να κρύβει στο βάθος
Ένα σκληρό περίβλημα
Τι έχω να χάσω;
Αλλά είναι Χριστούγεννα απόψε
Κι εγώ θα σταθώ γυμνή μπροστά στους ουρανούς
Πολλά τα φωτάκια δεν θα φαίνομαι
Το πολύ φως τυφλώνει όπως κι αυτό το μαύρο της νύχτας!

Αν θέλεις έλα, έχω στεριώσει τη σκαλωσιά
Πάντα ανέβαινα σ' αυτά τα δώματα
Εκεί τα πολύτιμα και τ' ακριβά, τα συντηρώ επιμελώς!
Μην ανησυχήσεις ποτέ
Εκεί θα πλανιέμαι φορώντας
Το καρό σου πουκάμισο που ξέχασες προ ετών...
Σ' αυτά τα δώματα
Φυλάω με προσοχή τα μικρά φυλαχτά μου
Μόνο που διαλέγω πάντα ένα
Αυτό δεν θα στο δώσω
Το μόνο δικό μου στολίδι
Ένα χάρτινο φιλί που διαφύλαξε στεγνό η μνήμη
Τώρα κρέμεται στο δέντρο δίπλα στα ξωτικά
Γιατί είναι Χριστούγεννα απόψε και σκοτεινά σ' αναπολώ!


Πολλά συγχαρητήρια θέλω να δώσω επίσης και σε όσους συμμετείχαν, στολίζοντας με τις δημιουργίες τους το παιχνίδι!

1. Κανείς δεν άκουσε τίποτα... (ποιώ - ελένη) 16
2. Ο εφιάλτης...  (Κνάκαλος) 2
3. Εφτάψυχη (airis) 23
4. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΔΩΣΕ ΛΙΓΟ  ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ( Dimitrios Asnanoglou) 24
5.Ανεπίστρεπτο (ποιώ - ελένη) 31
6. Η χορεύτρια των Χριστουγέννων (Woman in blogs) 12
7. Αυλαία  (Hermine) 6
8. Παίζοντας κρυφτό με τη μελαγχολία των Χριστουγέννων       (Katerina Tsikouraki) 4
9. Χάδι Χριστουγέννων (Diem Dimitris) 11
10. Το κουτί. (Μαρία Νι) 8
11.Γράμμα στον Άη Βασίλη (Κλαυδία) 7
12. Ανακατώστρας και υιός  (me maria) 6
13. Με αγάπη (Η blogger της διπλανής πόρτας) 7
14. Άγια Νύχτα (Onirokosmos) 5
15. Γιατί; (Σμαραγδένια Ρούλα) 4
16. Καλικάτζαροι  και καλικάτζαροι (Ελένη Φλογερά) 16
17. Απ’ τον Ντάισελμπλουμ με αγάπη  (Maria Kanellaki) 17
18. ΦΡΟΣΟΥ  (Katia Markouizou) 1
19. Δισταγμός και ευθύνη  (Elkador)



Μας έκαναν την τιμή να διαβάσουν και να βαθμολογήσουν οι:

1. ANNA Flo
2. Katerina Verigka
3. To love life for what it is
4. Woman in Blogs
5. ποιώ - ελένη
6. Μαρία Έλενα
7. airis
8. Katia Markouizou
9. Onirokosmos
10. marilenaspotofart
11. Dimitrios Aslanoglou
12. Lysippe
13. Katerina Tsikouraki
14. Hermine
15. Mia Petra
16. Μαρία Νικολάου
17. Maria Kanellaki
18. Katerina Valsamidi
19. Κλαυδία
20. Η blogger της διπλανής πόρτας
21. Σμαραγδένια Ρούλα
22. Ελένη Φλογερά
23. Άρης Άλμπης
24. Πέτρος Κ.
25. Elkador

Μετά από κλήρωση, ένα συμβολικό δώρο κερδίζει η Ελένη Φλογερά
Εννοείται πως ένα ακόμα συμβολικό δωράκι θα πάρει η νικήτριά μας!

Αν εντοπίσατε κάποιο λάθος, μη διστάσετε να με ενημερώσετε είτε σε σχόλιο είτε στο μέιλ almikr@gmail.com

Ευχαριστώ πολύ όσους στηρίζετε το παιχνίδι μας, συμμετέχοντας με κάθε τρόπο και σας εύχομαι καλές γιορτές!
Το "Παίζοντας με τις λέξεις" θα επιστρέψει "του χρόνου"!

28 σχόλια:

  1. Ειλικρινά Μαράκι μου, αισθάνομαι πολύ άσχημα που δεν πρόλαβα να ψηφίσω... μπέρδεψα τις μέρες και έμεινα μακριά σας. Βλέπω με χαρά πως η Ελένη μας, κέρδισε ξανά τις καρδιές όλων! Θερμά συγχαρητήρια και σε κείνη και σε σένα για τη διοργάνωση. Επίσης, να ευχηθώ πάντα τύχη στην άλλη Ελένη μας και σε όλους καλές κι ευλογημένες γιορτές.
    Θα περάσω από τα blog των φίλων για να αφήσω εκεί το θαυμασμό μου, στον καθένα ξεχωριστά.
    Ζητώ, συγγνώμη...
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο χαιρομαι που οι όμορφες πένες στην γειτονια μας είναι πολλες και ξεχωρίζουν με την αξια τους..καποιες ομως έχουν ενα ξεχωριστό κλικ παραπανω.. και τους δινουμε τα συγχαρητηρια μας.. οπως στην αγαπημενη φιλη Ελενη που ξεχωρισε ακομα μια φορα..θα περασουμε να ξαναδιασουμε την γραφή της και απο το δικο της χώρο.. Μαρια μου τα συγχαρητηρια μου και σε σενα για την αψογη διοργανωση του ... παιχνιδιού των λέξεων. να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα σου Μαρία μου. Για μια ακόμα φορά συγχαρητήρια για τη διοργάνωση, τις συμμετοχές και το επίπεδο. Αυτή τη φορά δεν πήρα μέρος όχι γιατί αδιαφόρησα απλά γιατί δεν είχα έμπνευση και γενικά δεν με πάει το Χριστουγεννιάτικο. Μία ακόμα φορά μπράβο σε όλους. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, ένα ξαφνικό εγκεφαλικό της θείας μου και ο θάνατός της σε 4 μέρες μαζί με ένα ταξίδι μου για την κηδεία δεν μου επέτρεψαν να έρθω να βαθμολογήσω. Στο επόμενο παιχνίδι ελπίζω να είμαι πιο συνεπής σε όλα.
    Προς το παρόν διάβασα και θαύμασα το βραβευμένο και τώρα θα πάω να διαβάσω και τα υπόλοιπα.
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, ούτε να το σκέφτεσαι!
      Τα συλλυπητήριά μου για τη θεία σου και ζωή σε σας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα! Μπράβο στην νικήτρια την Ελένη μας. Άξια. Μπράβο και στους υπόλοιπους δημιουργούς. Πολύ όμορφες γραφές. Και σε σένα αξίζουν τα συγχαρητήρια για την τόση δουλειά και την άψογη φιλοξενία. Αυτή τη φορά απουσίαζα και εγώ με συμμετοχή μου,γιατί δυστυχώς όταν είδα την έναρξη του παιχνιδιού ήταν πλέον αργά για γράψιμο...Του ''χρόνου'' τώρα!!
    Καλή σου μέρα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σε όλους μας!
    Υπέροχα!

    υγ. Αν θες Μαρία μου άλλαξε τον σύνδεσμο από το όνομά μου και βάλε το Κείμενο. Εκεί θα το δημοσιεύσω. Σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία!!!
    Είμαι πολύ χαρούμενη! Για πολλά!
    Γιατί κέρδισε η Ελλέν μου που τόσο μου άρεσε 0 τι έκπληξη στο 1!!! Τα έχασα! Δεν μας έχει συνηθίσει σε ιστορίες!
    Ελένη ακούς;;;;;;; να γράφεις ιστορίες ναι;;;;;;; Πόσο χάρηκα!!!!
    Μπράβο στον Ντάισεμπλουμ , στον αγαπημένο μου Δημήτρη, αλλά Μαρία μου; Εσύ ήσουν το καλλικατζαράκι που μου έκλεψε την καρδιά!
    Απ ' όλα τα παιχνίδια μας αυτό το ευχαριστήθηκα από άποψη βαθμολογίας τόσο πολύ!
    Μπράβο σε όλους μας!!!
    Καλέ ούτε να είχα νικήσει τόση χαρά!!!

    Μαρία μου αργεί πολύ ...του χρόνου; ☺
    αχαχα! Κάτσε να δεις θα βγάλω Συμπόσιο εγώ νωρίτερα να έχουμε να γράφουμε μην πάθουμε στέρηση!
    Φιλάκια πολλά άξια οικοδέσποινα! ♥

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ενίοτε γίνομαι και καλικαντζαράκι...χαχα!!
      Να είσαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και συγχαρητήρια φυσικά για την ιστορία σου!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους
    Το πόσο με συγκινήσατε δεν φαντάζεστε!!
    Είναι σαν να ζεστάθηκε η ψυχή εκείνης της
    μοναχικής ύπαρξης που περιέγραψα στο ποίημα!!!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους μέσα απ' την καρδιά μου!!!
    Επίσης θέλω να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες
    νέους και παλιούς γιατί είναι ζωτικό σε καιρούς χαλεπούς
    να καταφεύγουμε στη δημιουργία
    Η δεύτερη συμμετοχή μου ήταν μόνο ένας πειραματισμός
    Μαράκι μου ήσουν και πάλι άψογη στη διοργάνωση...
    ..και του χρόνου λοιπόν μ' άλλα τέτοια!!!

    Σας φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τυχερή εύχομαι στην Ελένη μας

      Διαγραφή
    2. Ένας "πειραματισμός" πραγματικά υπέροχος!!
      Συγχαρητήρια και για τις δυο συμμετοχές σου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια!!! Θερμά συγχαρητήρια στην Ελένη και σε όλους που έπαιξαν γράφοντας ή/και ψηφίζοντας. Τη χάρηκα πολύ όλη τη διαδικασία...Πολλά ευχαριστώ στη Μαρία για την διοργάνωση. Πάντα τέτοια, βρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια σε όλους και σε σενα Μαρία μου που το συνεχίζεις τόσο όμορφα!!
    Χάρηκα πολύ που είδα καινούργιους συμμετέχοντες, ελπίζω του χρόνου να μεγαλώσει κι άλλο!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mαρία μας γλυκιά, σ' ευχαριστούμε πολύ για όοοοολη σου τη φροντίδα! Έστησες μια μικρή γιορτή, λίγο πριν τα Χριστούγεννα και μας χάρισες στιγμές παιχνιδιού και ξεγνοιασιάς. Πολύ το χάρηκα κι αυτόν τον κύκλο, γιατί είχε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων, ζεστές ιστορίες, καινούργιους φίλους... όλα ήταν τέλεια!
    Ένα μεγάλο μπράβο στην Ελένη της καρδιάς μας, που μεγαλούργησε με τις συμμετοχές της! Οι πρωτιές της αυτές είναι συμβολικές, γιατί με τους στίχους της έχει αγγίξει ήδη τις κορυφογραμμές της καρδιάς μας. Της αξίζουν πολλά και εύχομαι να καταξιωθεί κάποια στιγμή και δημόσια.
    Τις ευχές μου σε όλους τους συμπαίκτες και καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω το χρόνο να διαβάσω τις ιστορίες και να βαθμολογήσω όταν έπρεπε... είχα πολύ φορτωμένη εβδομάδα. Και πολύ λυπήθηκα γι΄αυτό!
    Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν, στην Ελένη μας για τη διάκριση και σε εσένα για τη διοργάνωση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ ήσουν οι ... Ανακατώστρας και υιός;;;; Πολύ με ξάφνιασες!
    Εντωμεταξύ, εγώ βρήκα δύο λάθη και τα καταθέτω δημόσια: 1: Εγώ ήμουν η τυχερή της κλήρωσης, 2: Εγώ βγήκα πρώτη στη βαθμολογία. Δεν πειράζει, σε συγχωρώ!
    Μπράβο μας! Ωραία τα καταφέραμε κι αυτή τη φορά! Όντως αρκετοί καινούριοι ήρθαν στην παρέα, καλοσώρισαν!!!
    Του χρόνου;;;; Εγώ θέλω ΤΩΡΑ!!!!!!
    Καλό σου βράδυ, αγαπημένο μου, Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνεις λίγη υπομονή και σου υπόσχομαι πως "του χρόνου" θα έρθει σε λίγες μέρες, είπε ο Ανακατώστρας Τζούνιορ και συνέχισε να φυσάει την άχνη...χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Μαρακι μας ξετρελλανες και παλι με το γιορτινο σου παιχνιδι συγχαρητηρια για τη διοργανωση !!!!!!!!!!!!!
    Πάντα τυχερη η Ελενη μας !
    Συγχαρητηρια σε ολους για την συμμετοχη τους ιδιαιτερα ομως στην μαγευτρα Ποιητρια Ελενη μας ,δεν ξαφνιαζομαι πια μαζι της εχει το χαρισμα και την ευχαριστω που το μοιραζεται μαζι μας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Το "Παίζοντας με τις λέξεις" θα ξανάρθει τον Ιανουάριο φυσικά...ελπίζω να μη σας παραπλάνησα με "του χρόνου" που έγραψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά συγχαρητήρια από καρδιάς σε όλες τις συμμετοχές, μα ακόμα περισσότερα σε εκείνες που διακρίθηκαν! Ήταν πραγματική μαγεία όλο το δρώμενο και ζητώ και πάλι συγγνώμη για όσες ιστορίες δεν μπόρεσα να ψηφίσω, όμως θαύμασα! Μπράβο σε όλους!!! Μαρία μου, για άλλη μια φορά ήσουν τέλεια οικοδέσποινα (ωχ..ωχ..φεύγω!! Σαν να βλέπω τον Μπρίκι να με..αγριοκοιτάζει!!). Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Ανεπίστρεπτη" νίκη τής Ελένης μας! Θερμά συγχαρητήρια σε εκείνη, σε κάθε συμμετοχή και σε σένα Μαρία για την διοργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια σε όλους !!! Απολαυστικές όλες οι συμμετοχές, εξαιρετικά τα διακριθέντα !!! Ένα απολαυστικό γιορτινό "Παίζοντας με τις λέξεις" ολοκληρώθηκε και ανυπομονώ για το επόμενο !!! Τις ευχές μου για καλές γιορτές, υγεία και χαρές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαιτέρως στην Ελένη!!! Εύχομαι Καλές γιορτές να έχουμε με υγεία και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άλλο ένα υπέροχ δρώμενο, είχε ένα και μοναδικό βασικό αποτέλεσμα. Να ενώσει σκέψεις, κρίσεις και συναισθήματα. Όλα τα υπόλοιπα που μπορεί να πέτυχε σαν δρώμενο έχουν μικρότερη σημασία για μένα. Συγχαρητήρια στη Ελένη για την πρωτιά της, μας μάγεψε περισσότερο από όλους. Η Αριστέα που πρώτη φορά συναγωνίστηκε με μένα, έφτασε να με αγγίξει θάλεγα πως λίγο έφτασε, αλλά δεν με ακούμπησε. Αυτό το λέω κυριλεκτικά, διότι δεν την ψήφισα. Αν την ψήφιζα θα πέρναγε μπροστά και ίσως και νάφτανε και πρώτη. Όμως προτιμώ να την έχω κοντά μου παρά νάναι μακρυά μου. Πως αλλιώς θα μου αναρτά τα γραμμένα μου. Θέλω να το διασκεδάσω λιγάκι και συγχωρέστε με. Η άμιλλα έχει και πειράγματα. Η Αριστέα για μένα είναι μπροστά από έμένα αλλά κοντά μου, όπως και όλοι οι άλλοι είναι σίγουρα πιο κοντά μου, αφού τους διάβασα και μοιράστηκα μαζί τους τη σκέψη τους. Αυτό ήταν και το νόημα του δρώμενου. Η γραφή εν τη ενώσει λοιπόν. Γράφετε για να μοιραζόμαστε τις λύπες και να διπλασιάζουμε τις χαρές.
    Καλές γιορτές σε όλους με αγάπη και υγεία πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!
    Κρατάω τα λόγια του Δημήτρη..."η γραφή εν τη ενώσει" και χαίρομαι που πήγε καλά το παιχνίδι και μας χάρισε τόσο όμορφα συναισθήματα!
    Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητηρια σε ολες τις συμμετοχες
    Στην υπεροχη νικητρια Ελενη
    και σε σενα για τη διοργανωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι να κάνω που δεν προλαβαίνω ούτε να βήξω!!! Εστω και καθυστερημένα, συγχαρητήρια κι από δω στην Ελένη μας την ταλαντούχα που πάντα μας μαγεύει με τις λέξεις της!! Ενα τεράστιο μπράβο και σε όλες τις συμμετοχές κι ειδικά στον νέο αίμα που αναζωογόνησε τον διαγωνισμό!!
    Μαράκι σούπερ οικοδέσποινα!! Να σαι καλά γλυκειά μου!! Κίσιζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή