Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Παίζοντας με τις λέξεις #5, ελπίζω χριστουγεννιάτικο!

Ο blogger μου κρατάει μούτρα.
Δεν ξέρω τι του έκανα και θύμωσε, μα δε με αφήνει να ανεβάσω φωτογραφίες.
Όσο θυμώνει αυτός, τόσο πεισμώνω εγώ και αφού δε θέλει φωτογραφίες, θα του κάνω τη χάρη, μα θα παραφυλάω κιόλας, να "τον πιάσω στον ύπνο"!
Το 5ο "Παίζοντας με τις λέξεις" ξεκινάει και σε συνεργασία με τη Μαρία Κανελλάκη από "το απάγκιο" , τη νικήτρια του 4ου παιχνιδιού, έχουμε τις 5 λέξεις μας:
μαχαίρι, ευθύνη, χειροκρότημα, ξύλο, γάτα.
Θα μου άρεσε αυτή τη φορά οι λέξεις να μας πάνε στα Χριστούγεννα, αλλά δεν είναι όρος του παιχνιδιού, οπότε γράψτε ό, τι σας πει η ψυχή σας!


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:


1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.


Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, θα μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου,  almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.


2.  Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή καλό είναι να συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail.

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου στις 7 το βράδυ!

Καλές (χριστουγεννιάτικες) εμπνεύσεις σας εύχομαι!

Σημείωση: Δεν έπιασα στον ύπνο τον blogger, απλά η Αριστέα στα σχόλια μου άνοιξε τα μάτια. Αν αντιμετωπίζετε το ίδιο πρόβλημα, δείτε τη λύση στο πρώτο σχόλιο!
Αριστέα σε ευχαριστώ πολύ!!

41 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου!
    Πάντα μου αρέσουν οι λέξεις ...γάτα και αυτή τη φορά το κανελλάκι μας!
    Όσο για τον blogger κάποια στιγμή σκέφτηκα να το κάνω ανάρτηση γιατί φαντάστηκα ότι δεν θα συνέβαινε μόνο σε μένα! Κι όλοι θα τραβούσατε τα ίδια. Εγώ ήδη το έπαθα δύο φορές να μην με αφήνει να ανεβάσω φωτό! Μου έβγαζε error 400 κάτι....δεν θυμάμαι το νούμερο. Είχα γκουγκλάρει το σφάλμα ...οι οδηγίες που βρήκα ήταν στα αγγλικά. Πήγα στις ρυθμίσεις του chrome και έσβησα όλα τα μπισκοτάκια ( cookies). Κατάλαβα ότι επειδή μας ζητούν διαρκώς να συμφωνούμε γεμίζουμε από δαύτα και μετά τιγκάρει και θέλει άδειασμα!
    Δεν είναι τίποτα αν το σκεφτείς, απλά μετά θα πρέπει να περάσεις εκ νέου όλους τους κωδικούς σου οπουδήποτε. :)))
    Ελπίζω να βοήθησα :))
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σώζεις!!!
      Νόμιζα πως το παθαίνω μόνο εγώ και φταίει ο όγκος των φωτογραφιών, όπως είχε ξανασυμβεί κάποτε (αν και τότε με άφηνε να ανεβάζω από αλλού και πήγαινα τις φωτογραφίες "μέσω Καβάλας", και δεν το έψαξα...σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Πάω, κι ελπίζω να καταφέρω να το διορθώσω!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι μου
    Οι λέξεις πολύ καλές και... εσύ θέλεις και κάτι χριστουγεννιάτικο...θα το προσπαθήσω.
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Ήδη ανυπομονώ!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι μου
    Θες θέμα χριστουγεννιάτικο λοιπόν με μια γατούλα
    μπροστά στο τζάκι και τα παιδιά να χειροκροτούν
    κρατώντας μαράκες από ξύλο ....ευθύνη δεν φέρνω
    πρόσεξε ακονίζω μαχαίρι...για τη γαλοπούλα βρε
    που πήγε ο νούς σου, εγώ μόνο ένα πάθος έχω:
    το χειροκρότημα και δεν με νοιάζει αν στο τέλος τέλος
    με πεις και ψωνάρα
    Ουφ τα ταίριαξα....

    φιλάκια και καλή αρχή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αληθινά τα ταίριαξες με τρόπο μαγικό
      αξίζεις χειροκρότημα και σοβαρολογώ
      η γάτα το νιαούρισε, το είπε το χωριό
      πως την ευθύνη έβγαλες δίχως βογκητό
      Μαχαίρι παίρνω και ξύλο κρατώ
      να σμιλέψω βραβείο για ευχαριστώ!
      χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Νομίζω η ιδέα σου για χριστουγεννιάτικες ιστορίες είναι πολύ καλή και θα ήθελα να την ακολουθήσουμε!
    Έτσι για κάτι διαφορετικό και να μπούμε στο κλίμα σιγά σιγά που το έχουμε ανάγκη πιστεύω! :)
    Καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πιστεύω κι εγώ Κατερίνα μου...μακάρι να είναι οι περισσότερες τουλάχιστον χριστουγεννιάτικες!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Ωωωωωπ νάτη και η φρέσκια διοργάνωση.....! νέο κάλεσμα λοιπόν. Θα αφουγκραστούμε τις εμπνεύσεις μας Μαρία και θα δούμε τι θα ...πράξουμε. Καλή συνέχεια κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παρά να ευχηθώ καλή έμπνευση Γιάννη μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. τελεο δεν θα μπορεουσες ναταν και αλλοιως γιορτές διχως γατια να γουργουρίζουν γίνονται δεν γλινονται !!! Ευγε Κανελλακι μου !!! Μαρια μου το εχω υποστει και εγω αυτο με τον ογκο των φωτογραφιών μην τρομαζεις αστον να βαραει τα νταουλια του εμεις εδω σε φιλω η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας δημιουργεί ψυχολογικό όμως...χαχα!!!
      Να είσαι καλά Κάτια μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μαρίες μου ναι και για τις δυό το λεω εσενα με το παιχνιδι σου και το Κανελλακι μας με τις λέξεις του...κοριτσια μου ...αντε να δουμε παλι τι ομορφιες θα γραφτουν... και σε ποια μονοπατια θα βαλουν όσους γραψουν... να είσαι καλα φιλη μου καλες εμνεύσεις σε όλους..καλο σου βραδυ να περνας ομορφα φιλάκιααααααα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει πως θα δούμε αξιολογότατες συμμετοχές!!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ μου αρέσει η ιδέα του Χριστουγεννιάτικου παιχνιδιού Μαράκι!!! Θα προσπαθήσω να είμαι παρούσα... όσο για τις φωτό, μάλλον το έχουμε πάθει όλοι, οπότε η λύση στο σχόλιο της Αριστέας!...
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα "τρελά" να μην έκανε ο μπλόγκερ να μας κόβει το αίμα!
      Χαίρομαι που σου αρέσει η ιδέα κι ελπίζω να είσαι εδώ μαζί μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια!!!
    Σε πνεύμα Χριστουγέννων λοιπόν!
    Καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω τουλάχιστον οι περισσότερες συμμετοχές να μας βάλουν στο πνεύμα!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία!
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους και καλή Κυριακή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου μετά και την ιστορία που διάβασα πριν λίγο αυτή τη φορά θα επιμείνω να σε δω κι εδώ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Δύσκολες λέξεις μου φαίνονται! Πώς να δέσει κανείς το χειροκρότημα με το μαχαίρι; Αλλά οι συμμετέχοντες έχουν περίσσεμα φαντασίας και θα πάνε όλα τέλεια!
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον αντιπερισπασμό που έδωσες στο προηγούμενο παιχνίδι (και αποδείχτηκε πολύ καλή επιλογή) φοβόμασταν οι περισσότεροι, μα τελικά το ξεπεράσαμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μαράκι καλό νέο ξεκίνημα στο παιχνίδι μας!
    Η Ελένη έδωσε ήδη ένα καταπληκτικό δείγμα γραφής στο σχόλιο της.
    Νομίζω πως οι λέξεις έχουν τη μαγική δύναμη να γεννούν τις ιστορίες, που παραμένουν αγέννητες μέσα μας.
    "Μ' έναν πόνο" λοιπόν και με πολλή αγάπη και έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία,
    ωραία πρόκληση!!!
    Θα πάρω μέρος! Εννοείται θα κινηθώ στα δυσδιάκριτα όρια του θέματος καθώς τα Χριστούγεννα κι εγώ έχουμε τόσο καλή σχέση όσο ένα ψάρι και ένας πύραυλος!

    Καλή μέρα σε όλους και καλή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ευτυχώς δηλαδή που δεν είναι απαραίτητο να είναι χριστουγεννιάτικη η συμμετοχή, γιατί θέλω να δω δική σου!
      Καλή έμπνευση εύχομαι!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Μαρία μου! Θα ήθελα να πάρω μέρος αλλά δεν δεσμεύομαι κιόλας! Σημειώνω τις λέξεις στο ημερολόγιο μου και θα τις έχω πάντα κατά νού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα χαρώ να δω συμμετοχή σου!
      Εύχομαι να έρθει η έμπνευση και ο χρόνος!

      Διαγραφή
  15. Τέλεια, μακάρι να μας έρθει Χριστουγεννιάτικη έμπνευση, αλλά ευτυχώς που το αφήνεις ανοιχτό. Γιατί έμπνευση είναι και πάει όπου θέλει, καταλαβαίνεις.
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμπνευση να είναι και ό, τι θέλει ας είναι...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Κι αν μας αντέξει το σκοινί (και δεν φάμε κάνα βρωμό..ξυλο) θα φανεί στο χειροκρότημα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αντέξει!!!
      Και θα έρθει και το χειροκρότημα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Α!! Ωραίες λέξεις μας πρόσφερε το κανελλάκι μας!! Νομίζω θα γίνει πάλι χαμούλης, με την καλή έννοια!! :))) Καλή έμπνευση σε όλους!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι, εύχομαι να γίνει...με την καλή πάντα έννοια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. "Ίσως ανάμεσά μας, να υπάρχουν πολλά κομμάτια,
    από ένα σπασμένο Παράδεισο.
    Αν τα βρούμε και τα ενώσουμε, ίσως να νοιώσουμε την αίγλη του"
    Ας ενώσουμε όλοι τα κομμάτια μας, εγώ νιώθω το Παράδεισο νάρχεται μήνα Δεκέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο!!!
      Είμαι σίγουρη πως τα κομμάτια θα ενωθούν και ο Παράδεισος θα έρθει!!!

      Διαγραφή
  19. Μμμμ δυνατές λέξεις με συνδυασμούς περιεργους
    Θα δουμε ενδιαφεροντες ιστοριες κι αυτη τη φορα
    ΤΕΛΕΙΑ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή