Σάββατο 9 Μαΐου 2015

2ο "Παίζοντας με τις λέξεις" Συμμετοχές 1 - 4

Το δεύτερο "Παίζοντας με τις λέξεις", είναι επιτέλους στον αέρα. Ξέφυγε λίγο σε χρόνο, αφού πήρε  αναγκαστική παράταση, αλλά έφτασε πια στο τέλος του.
Ή στην αρχή του, μια και ήρθε η ώρα να απολαύσετε κι εσείς όσα μέχρι τώρα χαιρόμουν μόνο εγώ!
Σας ευχαριστώ πολύ που το στηρίξατε κι αυτή τη φορά.
Ελπίζω να μου συγχωρέσετε τυχόν ανώδυνα λάθη.
Αν όμως, διαπιστώσετε κάποιο σοβαρό λάθος, σας παρακαλώ να μου το επισημάνετε στο mail almikr@gmail.com αν αφορά συμμετοχή, ή στα σχόλια, αν δεν υπάρχει φόβος "αποκάλυψης".

Αυτή τη φορά τις συμμετοχές, συνοδεύουν φωτογραφίες.
Οι φωτογραφίες μπορεί να είναι από οπουδήποτε και αν υπάρχει πηγή, αυτή αναγράφεται.


Η ώρα της βαθμολογίας λοιπόν, έφτασε!
Οι βαθμοί που πρέπει να βάλετε είναι 3,2,1 ξεκινώντας από το 3 για την καλύτερη κατά τη γνώμη σας συμμετοχή και φτάνοντας στο 1 για την τρίτη κατά σειρά.
Για την αποφυγή αδικιών είναι υποχρεωτικό να βαθμολογηθούν 3 συμμετοχές.
Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε δυο συμμετοχές με τον ίδιο βαθμό και δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε τη δική σας συμμετοχή.

Τις βαθμολογίες θα τις γράψετε στα σχόλια, κάτω από αυτή την ανάρτηση μέχρι και την Παρασκευή 15/5 στις οχτώ το βράδυ.
Το Σάββατο 16/5 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής, ή η νικήτρια, καθώς κι ένας (που θα βγει με κλήρωση) από όσους βαθμολογήσουν, θα πάρουν συμβολικά δώρα.
Η συμμετοχή που θα φτάσει στην 1η θέση θα δημοσιευτεί σε επόμενο τεύχος του περιοδικού "Ανθρώπων Έργα".

Οι λέξεις μας αυτή τη φορά ήταν: τζάμι, φιλί, βιβλίο, κερί, αγανάκτηση.
Οι συμμετοχές έφτασαν τις 16 και χωρίστηκαν σε 3 αναρτήσεις.
Σας αφήνω όμως να τις απολαύσετε!
Καλή ανάγνωση!





1. Έτσι δραπέτευσα

Είναι καιρός που οι σκιές μου μιλούν και οι άνθρωποι με αποφεύγουν. Από τότε που όλα τα πρόσωπα στο δρόμο έμοιαζαν με εκείνα που κάποτε μ’ αγάπησαν και γίνονταν αποκρουστικά σαν με πλησίαζαν.

Ακουμπώ το χέρι στο τζάμι. Αυτή είναι πια η επαφή μου με τον έξω κόσμο. Με τις ιδανικές αποστάσεις ασφαλείας.
Ανοίγω το βιβλίο. Η Μυρσίνη, η Θάλεια και η Ιουλιέτα χαρίζουν απλόχερα σε μένα, την ασήμαντη Καίτη, τις ζωές τους. Και είναι τόσο γεμάτες. Τόσο έντονες!
Ανάβω το κερί. Οι αγαπημένες μου σκιές μ’ αγκαλιάζουν τρυφερά. Δίχως απαιτήσεις, δίχως προδοσίες.

Απόψε, καθώς μου πέφτει το βιβλίο απ’ τα χέρια και η φλόγα του κεριού τρεμοπαίζει, κοιτάζω προς το παράθυρο και βλέπω τη μορφή μου να καθρεφτίζεται στο τζάμι. Αποκρουστική μορφή! Μια σκιά! Ό,τι απέμεινε από το κάλπικο φιλί σου… Που μ’ εξόρισε στις ξένες, χάρτινες, ζωές…

Κάτι με σπρώχνει να κάψω το βιβλίο. Σελίδα τη σελίδα, κάνω υπομονή μέχρι να λιώσει το κερί.
Κάτι με σπρώχνει να σπάσω το τζάμι, να βγω στον κόσμο και να ψάξω για φιλιά. Και πετάγομαι έξω!

Σπρωγμένη από την αγανάκτηση… Ας είναι, με τον καιρό θα έρθει και η αγάπη για τη ζωή…
Και προσγειώνομαι στο τραμπολίνο που έχει στηθεί κάτω από το παράθυρό μου για τα εγκαίνια του παιδότοπου. Κι ένα πιτσιρίκι μου σκάει ένα φιλί στον αέρα!





2. Αν υπήρξες...

Αν υπήρξες
Αν στην κοιλιά του χελιδονιού
γράψαμε τα μηνύματα
Είναι που σε άγγιξα χωρίς αφή
Είναι που σε είδα χωρίς μάτια
Κι ήταν σαν να σου μίλαγα
ψαλιδίζοντας με ραθυμία λεπτές λωρίδες

Αν λιποτάκτησα
Αν στην απόχη κλείσαμε
την σημαία του έρωτα
Είναι που πάνω στο κρύο τζάμι χάραξα
τις φτερούγες ενός νεκρού περιστεριού
Κι ήταν σαν να σ' είχα
κι άφοβα να σε έπαιρνα ταξίδι μακρινό
στους δικούς μου κύκλους

Αν ξεχείλισε η καρδιά
Αν στα κόκκινα φιλιά κρύψαμε
τα πανάρχαια μυστικά
Είναι που πάνω στα αφρισμένα κύματα
κυμάτισε ο πόθος μου σαν χάρτινη βαρκούλα
Κι ήταν σαν να σ' έβλεπα
κι απάνω σε βράχο τραχύ τα μαλλιά μου να έλυνα
και να σε καλούσα

Αν σε έχασα
Αν σε βυθισμένες πολιτείες μαζί περπατήσαμε
Είναι που ακόμα προσδοκώ τον ερχομό σου
και μοσχοβολώ σαν το κερί της μέλισσας
που ολότελα κυρτωμένο στάζει πάνω στο δέρμα
καυτές υποσχέσεις
Γιατί πριν έρθεις
Στις ράχες των βιβλίων σε συλλάβιζα παιδί ακόμα

Αν κροτάλιζα τα χέρια μου
από αγανάκτηση 
Αν σε μικρά κουτάκια ξεχάσαμε τα δάκρυα
της χρυσόμυγας
Είναι που στην άσφαλτο ανέβαζα τα όνειρα
και τα δάκρυα του ήλιου διαρκώς υπερτιμούσα
Βγάζω φτερά σε συναντώ
Ακούω τα μυστικά σου σε μαθαίνω
και στο μικρό σου νύχι ακουμπώ
μια λευκή σελίδα που πάνω της οι ποιητές
θα γράψουν αγάπης τραγούδια

Έτσι σε θέλω βουβό κι απόμακρο λυράρη
που στις χορδές της ψυχής μου
με δοξάρι λεπτό θα συνθέτει μικρά πρελούδια





3.Το ημερολόγιο μιας σχέσης

Εν αρχή ην ο Έρως
Αυτός ο τυφλός
καθηλωτικός
πλανευτής,
κυρίαρχος των πάντων!
Ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,
στις ζωές των ανθρώπων.
Κι αρχίζει να γράφεται 
η πρώτη σελίδα 
στο βιβλίο των Ερωτευμένων.
Με χρώμα κόκκινο
Με άρωμα σαγηνευτικό κάθε γραμμή
Φωτεινά, ζωντανά, παραστατικά
Τα πρώτα σκιρτήματα
Το πρώτο φιλί
Τα χτυποκάρδια
Τα κρυφά ή όχι ραντεβού
Η αγωνία
Η λαχτάρα
Η προσμονή
Δείπνα με κεριά
και τραγούδια μελωδικά,
αισθησιακά,
μαυλιστικά.
Μέχρι τα δύο κορμιά να σμίξουν με ορμή 
και να γίνουν Ένα.
Κι ο Έρωτας καλά κρατεί
για λίγο ή πολύ...

Κι έρχονται έπειτα τα δύσκολα
Η συνήθεια
Η ρουτίνα
Η ευθεία
Η καρδιά δεν χτυπά πάντα τρελά
Και η λαχτάρα λες πως έχει ξεθωριάσει
Το πάθος δεν έχει την ίδια ένταση, όπως πρώτα
και ο Έρωτας σαν σπασμένο τζάμι λες και μοιάζει
Θρύψαλα
Κομμάτια ενός ένδοξου παζλ
που κανείς δεν θέλει να φτιάξει πάλι
Ανία
Πλήξη
Αδιαφορία

Κι έρχεται έπειτα και η κρίση
Η αγανάκτηση
Ο θυμός
Η κούραση
Το τέλμα
Η στιγμή που διαπιστώνεις ότι το άλλο κομμάτι
μπορεί να ήταν σκάρτο
Γεμάτο λάθη
Το νιώθεις φορτικό
Παράταιρο και ξένο
Δεν το θες πια όπως πρώτα
Κι εύκολα ψάχνεις τρόπο να το χάσεις
Να το ξεχάσεις
Και το τελειώνεις!

Κι υπάρχουν κι εκείνοι!
Που αντέχουν τα κλυδωνίσματα
Που δουλεύουν με φροντίδα για τούτη τη σχέση
Που δεν φοβούνται τη σιωπή, δεν το βάζουν στα πόδια
στα δύσκολα
Υπάρχουν κι εκείνοι που δεν ψάχνουν 
να αλλάξουν τα πρόσωπα,
αλλά να δώσουν δράση στους ήρωες που αποκοιμήθηκαν
Για λίγο, ίσως
Είναι εκείνοι που έραναν μ' Έρωτα την Αγάπη τους
και μ' Αγάπη τον Έρωτα τους.
............................................
Εν αρχή ην ο Έρωτας
Αυτός ο τυφλός,
καθηλωτικός
πλανευτής,
κυρίαρχος των πάντων!
Είν' η Αγάπη όμως αυτή που θα γράψει
τη συνέχεια στο βιβλίο δυο ανθρώπων...
Πάντα, δι'αυτής εγένετο!





4.  Μαβιά σύννεφα!

Η κα. Αργυρώ!!! Μια γλυκομίλητη γυναίκα, που σκόρπιζε χαμόγελα στον καθένα που θα καταδεχόταν - όπως συνήθιζε να λέει-να την καλημερίσει.
Η μοναξιά, της είχε χτυπήσει  την πόρτα. Έμεινε μόνη απ΄όταν έχασε το ταίρι της, ''νωρίτερα απ'ότι θα πρεπε'' αν και ο κος Σωκράτης είχε πατήσει τα 70!
Οι δουλειές στο σπίτι, τα τηλέφωνα στα παιδιά που ήταν κοντά αλλά μακριά, γιατί ''δεν προφταίνω μάνα'', έκαναν τη μοναξιά να παίρνει ένα χρώμα, που έσπαγε το μουντό γκρίζο.
Αλλά τα βράδια........ τότε η ησυχία στο σπίτι κραύγαζε αβάσταχτα.
Της  έλειπε......Της έλειπε η φωνή του, ''Αργυρώ πού είναι αυτός ο ρημαδοκαφές μου; '' Της έλειπε η μυρωδιά του, το φιλί του, γιατί ήταν τρυφερός ο μακαρίτης!
Τα παιδιά της δεν είχαν χώρο, μήτε χρόνο, δεν υπήρχε ούτε ένα  κενό στο τετράδιο της ζωής τους,  για να χωρέσει  η μάνα τους. Και εκείνη δεν παραπονιόταν.. Μα της έλειπαν  τα εγγονάκια της. Μια αγκαλιά τους ήταν αρκετή για να την κάνει ευτυχισμένη. Αλλά βλέπεις.......οι δυο της νύφες δεν ήθελαν πολλά πολλά με την πεθερά τους.  Ναι, έκανε το λάθος  στην πρώτη νύφη   να  της  πει ''Φρόντιζέ το γιο μου σε παρακαλώ Αθηνά μου  γιατί  αδυνάτισε''. Και αυτό ήταν. Γράφτηκε  στο περιθώριο της ζωής τους. Και η δεύτερη νύφη, κράτησε την ίδια γραμμή.
Οι επισκέψεις τους σπάνιες.  Μια τέτοια σπάνια μέρα ήταν η σημερινή.
Ο ουρανός ήταν γκρίζος αλλά ο δικός της  έγινε καταγάλανος, ο ήλιος της  έλαμπε. Όλη μέρα στην κουζίνα καταπιανόταν με όλες τις νοστιμιές που άρεσαν στα εγγονάκια της. Θα έρχονταν για  να μιλήσουν για κάποιο θέμα, της είπαν. Ένοιωσε τόση χαρά, που δεν αναρωτήθηκε.
Τα μαβιά σύννεφα γιγαντώθηκαν και αστραπές γέμισαν  τον ουρανό. Οι βροντές έκαναν τα τζάμια να τρίζουν.
Εκείνη, όταν πλησίαζε η ώρα, κάθισε  στο παράθυρο κοιτάζοντας έξω!  Στα χέρια της κρατούσε ένα βιβλίο, αλλά σήμερα δεν είχε καταφέρει να γυρίσει την επόμενη σελίδα. Η μπόρα ξέσπασε δυνατά και γρήγορα  και εκείνη ανησυχούσε μήπως δεν έλθουν!
Το φως έσβησε ξαφνικά. Έτρεξε να δει τι συμβαίνει, ούτε η γειτόνισσα είχε φως .  Άναψε κεριά. Η σκοτεινιά  του ουρανού έκανε το απόγευμα, νύχτα. 
Ανησυχούσε.... 
Αλλά να,  ήλθαν! Μπήκαν στο σπίτι με αγκαλιές για τη γιαγιά που είδε το φως να επανέρχεται και νόμισε ότι ήταν ο δικός της ήλιος που έλαμπε επειδή τους έβλεπε!
Και αφού γεύτηκαν τις νοστιμιές μίλησαν  για το λόγο της ........επίσκεψης..
Είναι δυνατόν;   Άκουσε καλά;   Να υπογράψει,  ήθελαν, για να κατεδαφιστεί η μονοκατοικία της....  ζητούσαν το οικόπεδο,  θα έπιαναν πολλά λεφτά, θα...
Κουνούσε το κεφάλι αρνητικά...''όχι''!!!
''Όχι '', τους ξαναφώναξε  με αγανάκτηση, όταν αντίκρυσε  το θυμό τους.....''Εδώ είναι η ζωή μου, οι αναμνήσεις μου''....
Ήξεραν την αγάπη της στο σπίτι αυτό, ήξεραν πώς ήταν δεμένο με τη ζωή της  κι όμως,έφυγαν αμίλητοι και θυμωμένοι!
Οικονομική ανάγκη δεν είχαν!!  Γιατί; 
Έσκυψε με πίκρα το κεφάλι βγάζοντας έναν αναστεναγμό!  
Πότε θα τους ξαναδεί;





Για να πάτε στην ανάρτηση με τις συμμετοχές 5 - 11 πατήστε εδώ.
Για να πάτε στην ανάρτηση με τις συμμετοχές 12 - 16 πατήστε εδώ.

65 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Μαρία μου!!
    Συγχαρητήρια σε όλους, περνάω ευθύς αμέσως στην βαθμολογία:

    3 βαθμούς στο ν 15. Ανθρώπων Έργα, όχι γιατί είναι επίκαιρο αλλά για τα σοβαρά μηνύματα που περνάει και ταυτίζομαι.
    2 βαθμούς στο ν.9 Ξαφνικά, γιατί απλά το λάτρεψα!
    1 βαθμό στο ν.13 Το Μανιφέστο της Εκάλης, για το χιούμορ του.

    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για τη βαθμολογία σου!

      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου. Να πω συγχαρητήρια για την οργάνωση...και για τους δημιουργούς. Πολλά τα διαμάντια και λίγοι οι βαθμοί, αλλά τι να γίνει;
    Λοιπόν:
    3 βαθμούς στο 15. Ανθρώπων Έργα, γιατί και επίκαιρο είναι και αντικατοπτρίζει τα αισθήματά μου
    2 βαθμούς στο 3.Το ημερολόγιο μιας σχέσης, γιατί είναι θαυμάσιο και τόσο αληθινό για τον Έρωτα και την Αγάπη!
    1 βαθμό στο 10. Το σινιάλο. Μια τρυφερή ιστορία Αγάπης που με γέμισε όμορφα συναισθήματα
    Καλή επιτυχία σε όλους. Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα μου!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα κι από μένα!
    Δεν έχω λόγια! Όταν υπάρχουν 7-8 συμμετοχές που διεκδικούν τις 3 ψήφους μου
    σημαίνει πως είναι πολλές οι δυνατές συμμετοχές και το επίπεδο ανεβασμένο!
    Τις διάβασα με όρεξη και προσοχή, σαν νεράκι κύλησαν!
    Πρώτη φορά δεν χρειάστηκα δεύτερη ανάγνωση. Απλά αμφιταλαντεύτηκα για το 3 μου πολύ.
    Το οποίο και δίνω στο ποίημα #7. Με μάγεψαν οι λέξεις του κι έμεινα να το θαυμάζω! (Μια απορία όμως για τον τίτλο την έχω η καημένη!)
    Το #14 "Κερί αναμμένο" ο ρόλος της μάνας σε μόλις 500 λέξεις, για κείνο το "Σηκώνονται και εξοφλούν το λογαριασμό. Μια μεγάλη αγκαλιά και από ένα φιλί ο καθένας " που είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή, παίρνει τους δύο μου βαθμούς και την αγάπη μου μαζί!
    Και τέλος το #13 παίρνει έναν βαθμό "οίκτου" για κείνο το μαρτύριο του κεριού στο μπικίνι! ( τι να πούμε κι εμείς με το τσιμπίδι μας οεο;)

    Το συγκινητικό 15 κι Ανθρώπων Έργα για μένα είναι εκτός συναγωνισμού!
    Δεν γίνεται να το διαβάσει κανείς και να μην κλάψει....

    Φιλιά πολλά και μπράβο σε όλους!
    Αυτό το 2ο Παιχνίδι ήταν απλά Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριστέα μου!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βαθμολογία!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Όμορφα όλα.
    Ψηφίζω:
    3 βαθμούς στο 15.
    2 βαθμούς στο 3.
    1 βαθμό στο 10.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Δεν ξερω τι να ψηφισω!!! Κι ειναι απο τις ελαχιστες φορες που μου συμβαινει αυτο! Απο ποιο να ξεκινησω που ειναι ολα διαμαντια!
    Διαβαζοντας τα πρωτα 4 ηξερα ηδη οτι θα ηταν δυσκολο....Λατρεψα το 13 για το απιστευτο χιουμορ του! Το 12 για τον ρεαλιστικο ρομαντισμο του!Το 11 για τα μηνυματα που περναει περι σεξισμου! Το 6 για την αγωνια που δεν ευχομαι ουτε στον εχθρο μου! Το χιουμοριστικοτατο και σαρκαστικο 5! Το1 που μιλαει τοσο ομορφα για τη νεα αρχη! Το 4 που μιλαει για την αχαριστια των παιδιων στους γονεις, που δυστυχως υπαρχει! Το 10 για την υπεροχη ιστορια, για τη δυναμη να αντιταχθουν στην αδικια και που τελικα τους δικαιωσε!

    Στη βαθμολογια τωρα. 3 βαθμους στο νο 2 για την ωδη του στον πραγματικο ερωτα!
    2 βαθμους στο 3 γιατι ευχομαι να γερασω και να αισθανομαι αυτη την αγαπη με τον αντρα μου! και 1 βαθμο στο υπεροχο 14 που ειναι και επικαιρο λογω της αυριανης μερας, για ολες τις μανουλες του κοσμου!

    Συγχαρητηρια Μαρακι για την υπεροχη διοργανωση και σε ολους τους συμμετεχοντες για τα εξαισια εργα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου συμβαίνει συχνά κι ευτυχώς που δε χρειάζεται να βαθμολογήσω!!...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  6. Και τώρα τι να ψηφίσω που μου αρέσουν όλα; Λίγο περισσότερο όμως τα ποιήματα. Έτσι:

    Στο 3 "Το ημερολόγιο μιας σχέσης" θα δώσω 3 βαθμούς γιατί Εν αρχή ην ο Έρωτας... και η Αγάπη...
    στο 9 "Ξαφνικά" δίνω τους 2 βαθμούς που και σε αυτό ξημέρωσε η αγάπη
    και στο 10 "Το σινιάλο" δίνω τον 1 βαθμό, σε άλλη μία ιστορία αγάπης.

    Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Φιλιά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τη βαθμολογία!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Mαρία μου, και πάλι συγχαρητήρια για την άψογη διεξαγωγή του παιχνιδιού.
    Μαγεύτηκα Μαρία μου και πάλι απ' τις συμμετοχές.
    Αρχίζω λοιπόν να δίνω
    α)τους 3 βαθμούς στο νούμερο 13 στο μανιφέστο της Εκάλης γιατί κατανοώ και συμμερίζομαι τα παθήματα της περιοχής.
    Η αλήθεια είναι πως η γραφή αυτή κάτι μου θύμιζε και σκέφτηκα να μην της δώσω το 3άρι μου, αφού κάθε φορά
    μου το παίρνει με τον τσαμπουκά της πένας της αλλά... θα ήταν άδικο να της δώσω έστω και 1 βαθμό λιγότερο!!!
    Χαλάλι της λοιπόν για ακόμη μια φορά.
    β)Το 2άρι μου το δίνω στο ποίημα νούμερο 5 "τα γεγονότα" γιατί μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος με τον οποίο ξορκίζει το κακό
    δεχόμενη-ος επισκέψεις και προσφέροντας κεράσματα, χαρακτηριστικό ανθρώπου γεμάτου και καλοσυνάτου
    Και πάλι φοβάμαι πως βρήκα ποια το έγραψε αλλά χαλάλι της ο βαθμός γιατί αυτός ο χαρακτήρας είναι
    που αγαπώ και βγαίνει πληθωρικός κι αβίαστος προς τα έξω, ανεξαρτήτως γεγονότων.
    γ)Τον 1 μου βαθμό θα δώσω στο κείμενο με νούμερο 10 "Το σινιάλο" γιατί με πάει πολύ πίσω....
    τότε που η πλατωνική αγάπη κάλυπτε τις αποστάσεις και έσπαζε τα τζάμια που εμπόδιζαν το πολυπόθητο αντάμωμα.
    Οφείλω να ομολογήσω πως με την 3 μου επιλογή έχω αδικήσει πολλές ακόμη συμμετοχές
    και ιδιαιτέρως το νούμερο 7 "Αλέκτως" γιατί είναι αυτός ο τρόπος γραφής τόσο δυνατός και τόσο ασυνήθιστος
    όσο και το θέμα με το οποίο καταπιάστηκε.
    Μαρία μου, στα χέρια σου το παιχνίδι περνάει μεγάλες δόξες!!!
    Βάστα γερά το τιμόνι και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου για όλα!!
      Να είσαι καλά!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  8. 3 στο 9!
    2 στο 14 και
    1 στο 4
    καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία μου, Χρόνια πολλά στις μανούλες και συγχαρητήρια σε σένα για την όμορφη διοργάνωση του αγαπημένου παιχνιδιού !!! Διαμάντια οι συμμετοχές και πάλι, δύσκολη η βαθμολόγηση αλλά και τεράστια η απόλαυση της ανάγνωσης !!! Υπέροχα τα ερωτικά ποιήματα .....τόσο αισθαντικά, τόσο θαυμάσια και τα κείμενα τόσο αξιόλογα και ενδιαφέροντα......με συνεπήραν και δίνω τους βαθμούς μου μάλλον απρόθυμα γιατί πρέπει να βαθμολογήσω μόνο τρία.....λοιπόν 3 βαθμούς στο 13 γιατί δεν μπορώ να μη συνταχθώ με αυτό το Μανιφέστο....,2 βαθμοί στο 14.....ένα κείμενο αφιέρωμα στη ΜΗΤΕΡΑ και 1 βαθμός στο 11, γιατί μου άρεσε αυτό το σουρεαλιστικό παραμύθι.....όπως μου άρεσαν πολύ τα ποίηματα αρ. 9. Ξαφνικά και 3. Το ημερολόγιο μιάς σχέσης στα οποία στάθηκα ιδιαίτερα και λυπάμαι που δεν μπορώ να βαθμολογήσω, όπως και την ιστορία 16. Ο τροπικός της Γιολάντας που με εντυπωσίασε όπως και το σπαρακτικό 6. Ωρες αγωνίας, που με έκανε να νιώσω σχεδόν τη συντιβή αυτής της αγωνίας όπως και το επίκαιρο δυστυχώς 15. Ανθρώπων έργα, αποτρόπαια έργα που δυστυχώς είναι πραγματικότητα....Καλή επιτυχία και καλή Κυριακή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαράκι μου
    Συγχαρητήρια για την διοργάνωση
    Τα κείμενα όπως και τα ποιήματα πολλών αξιώσεων
    Δυσκολεύτηκα αλλά κατέληξα στα παρακάτω:
    3 βαθμοί στο 7 γιατί το βρήκα περιεκτικότατο!
    2 βαθμοί στο 1 γιατί δραπετεύοντας ανοίγουμε το βιβλίο της ζωής!
    και τέλος 1 βαθμό στο 8 γιατί άνευ αιτίας κατακτούμε σκέψεις και συναισθήματα!
    Καλή επιτυχία σε όλους και χρόνια πολλά στις μητερούλες όπου γης!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου θα σε ξαναφέρω...δυστυχώς ακυρώθηκε η συμμετοχή 8, οπότε θα σε παρακαλούσα να βαθμολογήσεις στη θέση της μια άλλη ιστορία...χίλια συγνώμη για την ταλαιπωρία!

      Διαγραφή
    3. O.K τον ενα βαθμο τον δινω στο 3 γιατι ηταν η αμεσως επομενη επιλογη μου

      φιλακι γλυκο

      Διαγραφή
    4. O.K τον ενα βαθμο τον δινω στο 3 γιατι ηταν η αμεσως επομενη επιλογη μου

      φιλακι γλυκο

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν θα πω ότι ήταν όλες πολύ όμορφες και μπράβο στους δημιουργούς!
    Επίσης χίλια μπράβο και σε σένα Μαράκι για την διοργάνωση.
    Δύσκολη η ψήφος γιατί ήμουν ανάμεσα σε πολλά!
    Θα σου πω μία και έξω
    το 3 στο 10 με συνεπήρε πραγματικά!
    Το 2 στο 13 η μάνα με καθήλωσε
    και το 1 στο 15 πραγματικά με έκανε να βουρκώσω!

    Μπράβο σε όλους για άλλη μία φορά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου θα σε ξαναφέρω για επιβεβαίωση...με μπέρδεψες βλέπεις λίγο με το σχόλιο για τους 2 βαθμούς σου!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Μαράκι μου γλυκό χίλια συγνώμη για την αναστάτωση οι 2 βαθμοί είναι για την μάνα στο 14 "κερί αναμμένο"
      Είχα στο μυαλό μου και τις δύο ιστορίες και αμφιταλαντευόμουν αλλά αυτή η μάνα μου έμεινε.
      Ζητώ πάλι χίλια συγνώμη για το λάθος αλλά το μυαλό τον τελευταίο καιρό δεν πάει και πολύ καλά.
      Χαχαχα!
      Φιλιά πολλά και ξανά συγνώμη!

      Διαγραφή
    3. Έλενά μου όλα μια χαρά!
      Σε ευχαριστώ πολύ που ξαναπέρασες και ξεκαθαρίστηκε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Α, διάβασα τόσο ωραία συναισθήματα, μετά από μια κουραστική μέρα!
    Μπράβο στους δημιουργούς και σε σένα Μαρία μου!
    Λοιπόν,
    3 βαθμούς στο Νο. 12 "Το διάλειμμα"
    2 βαθμούς στο Νο. 11 "Οι καλές γλώσσες λένε..."
    1 βαθμό στο Νο.3. "Το ημερολόγιο μιας σχέσης"

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα ξανάρθω σύντομα Ζήκο!! I ll be back!! Προς το παρόν καλή επιτυχία σε όλους μα όλους και καλές μας αναγνώσεις!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1. Έτσι δραπέτευσα: Κάτι καινούριο ξημερώνει όταν αποφασίσεις τελικά να σπάσεις «το τζάμι» σου. Νέος αέρας θα μπει στο δωμάτιο εκεί που καλά κρύβεται η ψυχή. Θέλει δύναμη μα είναι απαραίτητη συνθήκη για όποιον θέλει να παλέψει για τη συνέχεια της ύπαρξής του…

    2. Αν υπήρξες...: Ισορροπεί μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Μια φλόγα που είναι καταδικασμένη να μη σβήσει σε έναν ανεκπλήρωτο έρωτα.

    3.Το ημερολόγιο μιας σχέσης: …ή τραγούδι του έρωτα! Που ανεβαίνει … κατεβαίνει … φθίνει … χάνεται. Χάνεται για όποιον δεν κατάλαβε τι είναι αυτό που αφήνει να χαθεί από μέσα του. Αυτοί που ξέρουν, ρίχνουν συνέχεια ξύλα στη φωτιά. Που θα καίει όσο υπάρχουν οι δυο ζωές. Ίσως και μετά από αυτές.

    4. Μαβιά σύννεφα!: Δεν ήθελαν να της πάρουν το σπίτι, να της κλέψουν τις αναμνήσεις γύρευαν. Με αντάλλαγμα τα εγγόνια. Η ζωή γίνεται πολύ σκληρή όταν θέλει. Και αυτό θα το καταλάβουν τα παιδιά της όταν φτάσουν στα χρόνια της. Τότε που θα βρεθούν άλλοι και άλλες να σπρώξουν αυτούς στο περιθώριο.

    5. Τα γεγονότα: Σπιρτόζικη καταγραφή του σήμερα. Έξυπνα παιχνίδια της ρίμας που ακροβατεί μεταξύ θυμού και γέλιου, χαράς και αγανάκτησης. Μπράβο.

    6. Δάκρυα αγωνίας: Μια ιστορία αγάπης, αληθινής αγάπης, που μοναχά οι μάνες ξέρουν να γράφουν στη ζωή.

    7. Αλέκτως: Αληθινό διαμάντι ποίησης από έναν ευαίσθητο άνθρωπο που ίσως και ο ίδιος να μην γνωρίζει την έκταση. Κραυγή στα αυτιά όλου του κόσμου. Απλά υπέροχο.

    8. Χωρίς σκοπό: Μια στιγμή παγωμένη στο χρόνο. Από αυτές που έχουμε όλοι ανάγκη να μείνουμε μόνοι και να περιγράψουμε τη σχέση μας με τη ζωή που τρέχει γύρω.

    9. Ξαφνικά: Ποίημα των αντιθέσεων και των συνθέσεων. Το καινούριο που ήρθε να γκρεμίσει το παλιό, η αγάπη που είναι «καταδικασμένη» να νικάει πάντα. Λύτρωση!

    10. Το σινιάλο: Αγάπη άσβεστη, κολλημένη γερά με την κόλλα πολλών χρόνων. Οι νέοι άπειροι, ο πατέρας που νόμιζε ότι ήξερε, το χαστούκι που τους ένωσε περισσότερο. Είναι ο έρωτας που δεν καταλαβαίνει από νόμους και κανόνες.

    11. Οι καλές γλώσσες λένε: …πως το κακό υπάρχει μόνο στα παραμύθια και το καλό πάντοτε κερδίζει γιατί… γιατί έτσι! Οι κακές γλώσσες πάντως ξέρουν ότι είναι περισσότερες και έχουν συνασπιστεί για να «αποδείξουν» πως το θύμα είναι αυτό που φταίει. Η γιαγιά έχει να διώξει ακόμη πολλούς γιαλαντζί πρίγκιπες.

    12. Το διάλειμμα: Τα περισσότερα στο μυαλό μας είναι. Φτιάχνει μόνο του ιστορίες και καταδικάζει την αλήθεια να μένει κρυμμένη. Αυτός ο φόβος της απόρριψης πόσους δεν έχει καταδικάσει άραγε;

    13. Το Mανιφέστο της Εκάλης: Η καλύτερη αποτύπωση της σουρεάλ πραγματικότητας που ζούμε. Κάτω οι ληστοσυμμορίτες που αφήνουν οικογένειες χωρίς Chardonnay, σπίτια χωρίς υπηρέτριες, παιδιά με κινητά βγαλμένα κατευθείαν απ’ τον κάδο.

    14. "Κερί αναμμένο" ο ρόλος της μάνας σε μόλις 500 λέξεις: Η καλή, δική μας γνώριμη Μαίρη Παναγιωταρά που τρέχει για να προλάβει τα πάντα και από τον φόβο μήπως ξεχάσει να προσφέρει αφήνει τον ίδιο της τον εαυτό. Οι σκέψεις πάνω και γύρω από τους βλαστούς της.
    Μάνα: Ένα δισεκατομμύριο λέξεις και λίγες είναι.

    15. Ανθρώπων έργα: Μια «σιωπηλή» κραυγή διαμαρτυρίας μακριά από θεατρινισμούς. Μια ανάγκη εσώτερης αναζήτησης για την θέση που παίρνει ο καθένας όταν φευγαλέα και υποκριτικά αντιμετωπίζεται η κάθε πληγή. Ανθρώπων έργα είναι τα εγκλήματα, ανθρώπων έργα είναι οι υποκρισίες, ανθρώπων έργα είναι τα αληθινά δάκρυα. Ανθρώπων έργα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ είναι οι αφυπνίσεις.

    16. Ο Τροπικός της Γιολάντας: Ποιος άραγε να παγίδευσε αυτή τη ζωή στα «μη» και τα «πρέπει»; Κάποιος ξένος ή μήπως εθελοντικά παγιδεύτηκε; Θα συμφωνήσω, τέτοιες στιγμές δύσκολες, οι σοκολάτες του Παρλιάρου θα βοηθούσαν περισσότερο.

    Βρήκα εξαιρετικές όλες τις συμμετοχές και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να επιλέξω τι θα ψηφίσω. Όσες φορές και να τα διαβάσω θα αλλάζω συνέχεια γνώμη. Για να τελειώνουμε:

    3 ψήφοι: Συμμετοχή Νο7. Αλέκτως
    2 ψήφοι: Συμμετοχή Νο16. Ο Τροπικός της Γιολάντας
    1 ψήφος: Συμμετοχή Νο5. Τα γεγονότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία, αλλά και για τα σχόλια που έκανες!
      Χαίρομαι που δυσκολεύτηκες!!!

      Διαγραφή
  16. Να μαι παλι Μαρια μου!! Διαβασα, ξαναδιαβασα, θα θελα να χα κανα δυο βαθμους ακομα για να δωσω.
    Ευχαριστω πολυ τους συμμετεχοντες για τα αξιολογα κειμενα που μας κατεθεσαν και περασα ενα βραδακι με αναμεικτα συναισθηματα. Και ευτυχια, και πονο, και σατυρα που χτυπα με το γαντι!!
    3 βαθμους δινω στην συμμετοχη 13 Το μανιφεστο της Εκαλης!! Γι αυτη την σατυρα που τρυπα κοκκαλα.. Σαν να βλεπω αυτο τοφλεγματικο υφος του κακομοιρου Εκαλιωτη!! Ε, ναιγια την Εκαλη ρε γαμωτο!! ☺
    2 βαθμους δινω στην συμμετοχη 1 Ετσι δραπετευσα!! Γιατι υπηρξαν στιγμες που ενιωσα πετρα και σκια και μεσα μου λαχταρουσα αυτο το παιδικο τρανταγμα του τραμπολινο!!
    1 βαθμο δινω στην συμμετοχη 9 Ξαφνικα!! Γι αυτο το ξημερωσε αγαπη!! Κοντρα στα σκοταδια!!

    Συγχαρητηρια σε ολες τις συμμετοχες!! Μαρια μου καλη επιτυχια σε ολους και συγχαρητηρια για την διοργανωση!! Επισης να πω ποσες φωτο ερωτευτηκα!!! Μπραβισιμο!! Φιλια πολλα!! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα Μαρια μου οσο και να προσπαθεις να ξεχωρίσεις και να βαθμολογήσεις .. καθε φορα θα είναι δυσκολο πίστεψε με...με τόσο ομορφες ιστορίες και ποιήματα.. το καθε ενα είναι ξεχωριστό για τον δημιουργο του... αλλα αφου πρέεπι να μπούμε στην βάσανο της βαθμολογιας ας το κανουμε λοιπόν.
    Τους 3 βαθμούς μου τους δινω στο 13 .. για το καυστικο του χιούμορ και γιατί για ένα σούσι ζουμε βρε Μαρία μου..!!!
    Τους 2 βαθμους μου τους δινω στο 3 μου αρεσε ο τροπος που ειναι γραμενο..
    Και τον 1 μου βαθμό στο 16 στον τροπικο της Γιολαντας.....επειδη μια σοκολατα ειναι πολλες φορες υποκατάστατο...
    ξεχώρισα.. ακομα το 2.... αν υπηρχες......το ι4 .. κερι αναμενο... το 15.. των ανθρωπων εργα .. το 5....τα γεγονοτα.. γιατι με τον στιχο του λεει την πραγματικοτητα θα ηθελα να τα βαμολογήσω όλα..Μαρία μου καλή επιτυχια σε όλους και να σε συγχαρώ και εσενα για την αψογη φιλοξενία σου... να έχεις μια όμορφη εβδομαδα... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ρούλα μου!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. 3 βαθμούς στο 8...μια νότα ηρεμίας στη μέση της καθημερινής σκληρής πραγματικότητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 2 βαθμούς στο 1 για το αισιόδοξο τέλος και
    1 βαθμό στο 7....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς από ένα λάθος ακυρώθηκε η συμμετοχή με το νούμερο 8, οπότε αν θέλετε να ισχύει η βαθμολογία σας, θα πρέπει να δώσετε τους τρεις βαθμούς σας σε κάποια άλλη συμμετοχή.
      Συγνώμη για την ταλαιπωρία!

      Διαγραφή
    2. Κρίμα για το 8. Υπάρχουν όμως τόσα πολλά ωραία κείμενα που δε θα δυσκολευτώ καθόλου... Αλλά νομίζω πως είναι πιο δίκαιο να ανακατανείμω τους βαθμούς ως εξής:
      3 βαθμούς στο 1,
      2 βαθμούς στο 7 και
      1 βαθμό στο 5 που με έκανε να χαμογελάσω....πολύ έξυπνο!

      Συγχαρητήρια για την ιδέα σας!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βαθμολογία!
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  20. Καλησπερα Μαρακι μου ηρθα για να ψηφισω τα υπεροχα γραπτα αυτού του παιχνιδιου

    3 βαθμοι στο μοναδικο 14
    2 βαθμοι στο λαβαρο της αγαπης 10
    1 βαθμο στο υπέροχο Αλεκτως
    αξιες ολες οι συμμετοχές και αυτη τη φορα συγχαρητηρια σε ολους και ολες και ενα μεγαλο φιλι σε σενα για την καταπληκτικη σου διοργανωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mαράκι μου, δίχως να το ξανασκεφτώ γιατί θ' αλλάξω πάλι βαθμούς και σειρές, αυτή είναι η αξιολόγησή μου:
    3 βαθμοί στο # 4. Μαβιά σύννεφα! (βγαλμένο απ’ τη ζωή στην κυριολεξία. Ένιωσα στο πετσί μου την πίκρα και τα αντιφατικά συναισθήματα της Αργυρώς...)
    2 βαθμοί στο # 5. Τα γεγονότα (λάτρεψα το σατυρικό μονόλογο, μη σου πω ότι ταυτίστηκα κιόλας σε πολλά σημεία)
    1 βαθμός στο #15. ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΡΓΑ (δίχως σχόλια... ας το κρατήσουμε ζωντανό στη συνείδησή μας, γιατί όσο πάμε γινόμαστε και πιο ανεκτικοί στις ανθρωποθυσίες... είτε απ' τους φυσικούς θύτες, είτε απ' τους εκπροσώπους των ΜΜΕ)

    Συγχαρητήρια για όλες τις συμμετοχές & καλή δύναμη με την καταμέτρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα, Μαρία μου!
    Πέρασα, ξαναπέρασα... και τώρα ήρθε η ώρα να ψηφίσω.
    3 βαθμοί → Οι καλές γλώσσες λένε (Νο 11). Μου άρεσε πολύ γιατί είναι μια διαφορετική ιστορία, η οποία μπλέκει πολύ όμορφα μεταξύ τους τα παραμύθια και την πραγματικότητα.
    2 βαθμοί → Το σινιάλο (Νο 10). Βρήκα πολύ γλυκό το θέμα του και συγκινητικό. Αγάπη για μια ζωή... τι καλύτερο;
    1 βαθμός → "Κερί αναμμένο", ο ρόλος της μάνας σε μόλις 500 λέξεις (Νο 14). Πραγματικά... όντως έτσι είναι!
    Κρίμα για τη συμμετοχή 8... μου άρεσε, ταυτίστηκα γιατί μου θύμισε τον εαυτό μου και σκόπευα να την ψηφίσω. Ελπίζω σε μελλοντικούς διαγωνισμούς να ξαναδούμε κείμενα της Hermine!
    Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ελπίζω να δούμε σε μελλοντικούς διαγωνισμούς κείμενα της Hermine!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Λοιπόν σήμερα δεν είναι η μέρα μου! Για τρίτη φορά πληκτρολογώ τους βαθμούς μου και κρατάω τα δάχτυλά μου ενωμένα να μη μου ξανακολλήσει ο καρβουνιάρης......

    Έχουμε και λέμε:
    3 βαθμούς στο 13 "Το μανιφέστο της Εκάλης" (Αν υπάρχει μία λύση σε κάθε πρόβλημα αυτή είναι το χιούμορ!)
    2 βαθμούς στο 11 "Οι καλές γλώσσες λένε..." χωρίς σχόλια....
    1 βαθμό στο 1 "Έτσι δραπέτευσα" γιατι τρελαίνομαι με το σουρεάλ στο τέλος!

    Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Μαρία!
    Πριν μπω στην διαδικασία της ψηφοφορίας, θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε εσένα και σε όλους τους συμμετέχοντες! Πραγματικά όλες οι ιστορίες ήταν υπέροχες και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ για να κατασταλλάξω σε αυτές που θα δώσω τους δικούς μου βαθμούς. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένα αξιόλογο επίπεδο και πραγματικά είναι τιμή μας να φιλοξενήσουμε την ιστορία με τους περισσότερους βαθμούς στο νέο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού "Ανθρώπων Έργα".

    3 βαθμοί για την ιστορία "Ανθρώπων Έργα" (Νο. 15) που άγγιξε την ψυχή μου
    2 βαθμοί για το εξαιρετικό ποίημα "Ξαφνικά" (Νο. 9)
    1 βαθμό για την νοσταλγική ιστορία "Το σινιάλο" (Νο. 10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ααα πολύ δυσκολεύτηκα...
    Λοιπόν:
    3 βαθμούς στο 11. Οι καλές γλώσσες λένε....
    2 βαθμούς στο 7. Αλέκτως
    1 βαθμό στο 13. Το Mανιφέστο της Εκάλης

    Επίσης μου άρεσαν τα 1,2,3.

    Σας χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέρασα κι εγώ τελευταία στιγμή να αφήσω τη βαθμολογία μου! Δυσκολεύτηκα ομολογώ γιατί οι συμμετοχές αυτή τη φορά ήταν όλες μία και μία! Συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία!
    3 βαθμοί: 6.Δάκρυα αγωνίας, που με συγκίνησε
    2 βαθμοί: 12. Το διάλειμμα, γιατί μου θύμισε πως δεν πρέπει να χάνουμε ευκαιρίες
    1 βαθμός: 3.Το ημερολόγιο μιας σχέσης, γιατί περιγράφει με απόλυτη ακρίβεια τα σκαμπανεβάσματα μιας σχέσης.
    Περιμένουμε τα αποτελέσματαααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δύσκολη η επιλογή γιατί οι περισσότερες ιστορίες μου άρεσαν πολύ !!!!!! Θερμά συγχαρητήρια σε εσένα και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    3 βαθμοί : 10
    2 βαθμοί :4
    1 βαθμός :12
    Φιλιά πολλά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι έγινε, πρόλαβα; Διότι πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι! Αχαχα!
    Κι εγώ δυσκολεύτηκα πολύ (φαίνεται κι από την ώρα άλλωστε!) αλλά αποφάσισα:
    3 βαθμοί στο 4
    2 βαθμοί στο 1
    1 βαθμοί στο 2
    Να σημειώσω ότι είναι σύμπτωση ότι όλες οι βαθμολογίες ανήκουν στην πρώτη ανάρτηση. Φιλιά πολλά και καλή καταμέτρηση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 3 βαθμούς στο 7
    2 βαθμούς στο 13
    1 βαθμός στο 16

    Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς...
    Μαρία μου, μπράβο και σ' ευχαριστούμε για την άψογη διοργάνωση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η βαθμολογία τέλειωσε, έρχονται τα αποτελέσματα (κάπου εκεί στις 12)!!
    Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή