Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Απ' τη φθορά στην αναγέννηση

"Της άνοιξης πρωτότοκοι στο φως παραδομένοι"...
...ψιθύρισα εκστασιασμένη, μόλις είδα τον ήλιο να λούζει τους πρώτους ανθούς.
Κι έτσι ονόμασα τη φωτογραφία που όλα την ευνόησαν, αρχίζοντας από το υπέροχο φως εκείνου του πρωινού, μέχρι τη νίκη της στον 13ο διαγωνισμό του "Φωτογραφίζειν" που διοργανώνει η Μαρία Νι στο blog "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά"


Ευχαριστώ πολύ όσους την ξεχώρισαν!
Κι ευχαριστώ πολύ τη Μαρία για τη φιλοξενία της!


Στις επόμενες φωτογραφίες, το δέντρο ακολουθεί πιστά τη φύση του και όλο πυκνώνει τα άνθη...στην τελευταία φαίνεται πια καθαρά πως το πράσινο δε θα αργήσει να το ντύσει!
Μετά θα ακολουθήσουν οι καρποί με την τόση γλύκα να συναγωνίζονται εκείνο το φως της πρώτης φωτογραφίας!





Θα πεταχτώ όμως για λίγο στο φθινόπωρο με τη φωτογραφία που είχε πάρει τότε μέρος στον 11ο διαγωνισμό, και ποτέ δεν παρουσίασα.
Τίτλος...τι άλλο; Φθορά!


Μην ξεχνάτε το "Παίζοντας με τις λέξεις", περιμένει τη βαθμολογία σας.


Και το φως σας περιμένει στο Life Images #13 έχοντας γίνει εκθαμβωτικό με πανέμορφες συμμετοχές!

21 σχόλια:

  1. Καταπληκτική φωτογραφία... δικαίως πήρε τους περισσότερους ψήφους, φανταστικές όμως και όλες οι υπέροχες!!!! Καλή σου μέρα, πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανθοι και μπουμπούκια σε έναν γαλάζιο ουρανό πανέμορφη ανοιξιάτικη νοτα συγχαρητήρια καλλιτέχνη μας !!!!! Αξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου μύρισε Άνοιξη σε μία πολύ μουντή μέρα!
    Να σαι καλά!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στην καρδιά μου μόλις την είδα. Φανταστική φωτογραφία, συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αέρας και βροχή μας έχει κλεισμενους σπιτι μια βδομαδα τωρα και θα συνεχισει ετσι...οπότε μυριζουμε εξοχή απο τις φωτό σου!
    Φιλάκια και ακομα κλαιω απο τα γελια με την ατακα του Κολοκοτρώνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Άνοιξη μου που αργεις...
    Είσαι υπέροχη!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι δικές μου οι βερικοκιές φέτος έχουν μουλαρώσει! Δεν είχα τίποτα της προκοπής για το διαγωνισμό. Μόνο κονσέρβες από πέρυσι!
    Ενώ οι δικές σου; Αριστούργημα!
    Χαίρομαι που την ξεχώρισα!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία αυτό το φως που έλουζε τους πρωτότοκους ανθούς σου αλλά και ο τίτλος που έδωσες στην φωτογραφία σου με έκαναν να την ξεχωρίσω αμέσως και να πάρει ο 4άρι μου.
    Υπέροχη φωτογραφία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά εντάξει τι να λέμε τώρα..!
    Δικαίως νίκησε.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα πόσο υπέροχες φωτογραφίες πάντα ... πολύ ζωντανές !!!! καλημέρα με νότες αισιοδοξίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο τίτλος - στίχος σου, υπέροχος και ισάξιος της μοναδικής σου εικόνας!
    Πολλά συγχαρητήρια!

    Φιλιά και καλό απόγευμα, Μαρία μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει, ήταν όντως η ωραιότερη φωτογραφία! Γιατί είσαι μάστορας!!!!!!
    Καλό απόγευμα, Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δικαίως βγήκε πρώτη! Μου άρεσε πολύ και χαίρομαι που με τιμάς κάθε φορά με τόσο όμορφες συμμετοχές.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχθες ηταν επανω (της) ...
    σαν ασπρο συννεφακι.
    Σημερα ειναι κατω....
    κατασπρο χαλι.
    Τι εννοω?
    Η τοση βροχη σημερα εριξε στο χωμα ολα τα ανθακια της.

    Βαστα γερα τον ηλιο σου,κυρα-φωτογραφια....
    Να καρπισει η ελπιδα ταχα μου.

    Καλησπερα ολανθιστη Μαρια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Μαρία μου ...πολύ όμορφες φωτογραφίες....
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητηρια Μαρια μου. Πολυ ομορφη φωτογραφία πλημμυρισμένη απο φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητηρια Μαρια μου. Πολυ ομορφη φωτογραφία πλημμυρισμένη απο φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Μαρία μου!!Συγχαρητήρια γιά τήν διάκρισή σου!Αξιζε!!!!
    Εξαιρετικές καί οι άλλες!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με τον που την είδα, σε σκέφτηκα... η φωτογραφία φώναζε "Μαρία"! Οι φωτογραφίες σου πάντα μου βγάζουν μια απίστευτη γλυκύτητα και μια γαλήνη. Βρήκα επίσης υπέροχο τον τίτλο!
    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή