Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Βρες τον Μπρίκι (Find B-ricky)

Έχει λίγο καιρό που η εδώ συγκάτοικός μου, ναι, αυτή "η πώς τη λένε", γύρισε από μια επίσκεψη σε φιλικό της blog και συγκεκριμένα το nikolastsaras.blogspot.gr
ενθουσιασμένη.
Γιατί χαίρεται η τρελή; αναρωτήθηκα χωρίς φυσικά να απευθύνομαι σε κανέναν, παρά μόνο σε μένα. 
Ήμουν αποφασισμένος να λύσω το μυστήριο μόνος μου.
Μέρες καρναβαλιού ζούσαμε, φόρεσα με άνεση μαύρα γυαλιά και καμπαρτίνα, και μπήκα κλεφτά στο blog του Νίκου, να εδώ, για να διαπιστώσω ο δόλιος πως τελικά υπάρχουν εξυπνότεροι άνθρωποι από τούτους στους οποίους με έριξε η μοίρα.
Φυσικά ήταν κι ένας σκύλος εκεί, που με μεγάλη μου λύπη θα παραδεχτώ, πως ίσως, ίσως λέω και να με πλησιάζει στην εξυπνάδα, αλλά ας μην είχε έξυπνο άνθρωπο να τον (υπο)στηρίζει και θα του έλεγα εγώ, πόσα απίδια (τι είναι τούτα δεν ξέρω) πιάνει ο σάκος. 
Ο Μόμο είναι ο σκύλος της είδησης και Andrew Knapp λέγεται ο άνθρωπός του, ο οποίος φωτογραφίζει τον Μόμο όταν κρύβεται (που κρύβεται συνέχεια κι αυτός ο σκασμένος) και όοοολο αυτό έχει γίνει παιχνίδι, διάσημο σε όλο τον κόσμο.
Find Momo λέγεται το παιχνίδι.
Αν θέλετε να βρείτε τον Μόμο πατήστε στο λινκ που σας έδωσα παραπάνω. 
Αν η μόνη σας έγνοια είναι να βρείτε εμένα, μείνετε εδώ.
Έκανα μια προσπάθεια να βρω δικές μου φωτογραφίες, αλλά "η πώς τη λένε", έχει χάσει (πάλι) αρχεία. Ο αρχαίος της υπολογιστής τα είχε τινάξει, ένα στικάκι (τρώγεται αυτό;) λέει, χάλασε, κάτι cd τα έπαιξαν και γενικά μια χαρά οργανωμένη τη βρίσκω. 
Φτου της να μην τη ματιάσω!
Θα συνεχίσω τις προσπάθειες να βρω φωτογραφίες, αλλά μέχρι τότε, περνάω στο παρασύνθημα και σας βάζω κατευθείαν στα δύσκολα.
Μπορείτε να βρείτε τα αυτιά μου;


Αν καταφέρατε να εντοπίσετε τα αυτάκια μου παραπάνω, περάσατε με επιτυχία το δύσκολο αυτό τεστ παρατηρητικότητας, οπότε δε θα δυσκολευτείτε να με βρείτε και στις φωτογραφίες που συνθέτουν το παρακάτω κολάζ.
Στη μία δεν κρύβομαι, απλά σας δείχνω την περίοδο βαρεμάρας που διανύω ο σκύλος.
Νομίζω πάντως πως καλύτερα έχω κρυφτεί στην τελευταία, μια και δε σας βλέπω καθόλου!


Μπρίκι

37 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για αυτή την μουσούδα!
    Δεν μπορώ βρε παιδί μου θέλω να μπω μέσα στην οθόνη και να την ζουλήξω!!!!
    Και αυτά τα αυτάκια όταν είναι σηκωμένα όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τα αφτιά δυσκολεύτηκα λίγο αλλά τα βρήκα :)
    Μα τι φάτσα είναι αυτή;;;;

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ναι, ήταν πολύ δύσκολο να εντοπιστούν (από δορυφόρο)!!
      Είναι απίστευτος τύπος!

      Διαγραφή
  3. Και να σκεφτείς πως σήμερα είπα να ασχοληθώ με ενορχηστρώσεις κομματιών και δεν είχα σκοπό να μπω στο internet...
    Ευτυχώς ο... μαγνήτης-Μπρικάκος με τράβηξε προς τα εδώ!
    Λοιπόν, λατρεμένο μου μουσουδάκι, όταν είχα πρωτοδεί τον Μomo στο blog του Νικόλα, η αλήθεια είναι πως είχα σκεφτεί να πειραματιστώ με τις γάτες μου, αλλά τελικά δεν... έδειξαν πνεύμα συνεργασίας(!), και πολύ το χάρηκα που εσύ έκανες το χατήρι στην "πώς την λένε?"
    Είσαι μια γλύκα, βρε Μπρικάκο!!! Τα αυτάκια στην πρώτη φωτογραφία φαίνονται μόνο αν αυξήσεις το ζουμ της οθόνης στο 250%! Πωπω! Μεγάλος βαθμός δυσκολίας, βρε αγόρι μου!
    Να 'ξερες πόόόσο μου είχες λείψει! Να, ρώτα και την "πώς την λένε?"
    Αφήνω αγκαλιές, φιλιά και ζουληγματάκια στη μουσούδα! (Ας διαλέξει ο καθένας τί θα πάρει!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα και μαγνήτης ο Μπρικάκος...χαχα!
      Του είχα μεταβιβάσει και την επιθυμία σου και αποφάσισε να στρωθεί για λίγο στη δουλειά...
      Τα αυτάκια ήταν το δυσκολότερο τεστ...!!...απορώ πως του ήρθε να μας παιδέψει έτσι!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαράκι μου
    Έφαγα τα μάτια μου να εντοπίσω τα αφτιά
    Πολύ όμορφος κι όταν βαριέται ακόμα..

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχαχαχα!
    Ναι αλλά να της πεις αυτής της συγκατοίκου σου να το κάνει προσεχώς ..το βρείτε το Μπρίκι ακριβώς όπως με τον Μόμο!
    Τι δεν κατάλαβα; Τι περισσότερο έχει ο Μόμο από σένα οεο;;
    Φιλιά στη μουσούδα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου είπε να σου πω πως έχει εξυπνότερο αφεντικό...χαχα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Εγώ τα εντόπισα αμέσως.. φοράω και γυαλιά γι΄αυτό!!! κουκλί ζωγραφιστό είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχουν αυτές οι φάτσες λέμεεε!!!! Είναι υπέροχες και σου φτιάχνουν τη διάθεση!!!
    Εγώ νομίζω πως τον εντόπισα σε όλες τις φωτογραφίες!!!
    Πολλά πολλά φιλιά στα πιο γλυκά μουτράκια του κόσμου!!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι σίγουρη πως τον εντόπισες?...γιατί όσο να πεις ήταν και πανδύσκολο...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Hello Maria, cute post and I love the adorable dog.. Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα, πραγματικά πόσο βαριέται σε αυτή τη φωτό...! :-)
    Φιλιά στα μούτρα του μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....πιο πολύ δε γίνονταν να βαρεθεί...αγαπημένη φωτογραφία, αν και παλιά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου, πάραααααααα πολύ γλυκό......! χαχαχαχαχαχαχα.... με το μουσουδάκι του και τα αυτάκια του....! τον Μόμο ναι τον είδα στον Νικόλα και ήταν επίσης όμορφο. Τελικά η συμβίωσή μας με τα ζώα μας διδάσκει άπειρα πράγματα που μας ξεφεύγουν. Το διαπιστώνω μαθαίνοντας τελευταία με το κουτάβι μου. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Σίγουρα μας διδάσκουν άπειρα πράγματα!
      Να σου ζήσει το κουτάβι σου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Δεν υπάρχει αυτή η μουσουδίτσα λέμε!! το πιο γλυκό και αγαπημένο σκυλομωράκι του διαδικτύου! :))))
    Μόνο χαρά σου δίνουν αυτές οι ψυχούλες!
    Καλό βράδυ Μαρία μου! Καλό σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σσσς, μην μας ακούσει και το πάρει (κι άλλο) πάνω του!!...χαχα!
      Μεγάλη χαρά δίνουν πραγματικά!
      Φιλιά πολλά και καλό (όσο μας έμεινε) Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Καιρό είχα νά δώ τόν Μπρίκι!!Χα χαα!!
    Απίστευτη φατσούλα!!!
    Καλό Σ/Κ Μαρία μου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Dimi μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Αχαχαχαχα! Ναι, εμένα η μόνη έννοια μου είναι να βρεθείς εσύ φανταστικέ Μπρίκι!!! Πολύ τις γουστάρω αυτές τις ιστορίες πες στην κυρά σου χαιρετίσματα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η κυρά του σου στέλνει χαιρετίσματα...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Εν τω μεταξύ όλο ξεχνιέμαι...κυρά του είναι η κόρη μου βέβαια, οπότε σου στέλνει και η άλλη, (η αφεντομουτσουνάρα μου) "η πώς τη λένε" που λέει και ο Μπρίκι χαιρετίσματα!

      Διαγραφή
  14. Μα τι μουσουδέλος που είσαι!!!!!!
    Ωραίες φωτογραφίες σου έβγαλε πάλι η κυρά σου! Ευχαριστώ της είπες; (με τον τρόπο σου, ξέρεις εσύ)
    Φιλιά και στους δυο σας, καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς δεν είπε?...όλο ευχαριστώ λέει!
      Φιλιά πολλά Έλλη μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Μα πόσο καλά κρυμμένος είσαι Μπρίκι; Ψάχνω να σε βρω εδώ και μισή ώρα, εις βάρος της εκπομπής, αφού ψάχνοντάς σε ξεχνάω να μιλήσω και τα τραγούδια παίζουν μόνα τους, και δεν σε βρίσκω πουθενά!
    Αντιθέτως τον Μόμο τον βρήκα σε όλες τις κρυψώνες του! Αλλά τι να πεις; Άμα ο σκύλος δεν ξέρει πώς να κρυφτεί κι ο φωτογράφος δεν ξέρει πώς να τον κρύψει, δουλειά δεν γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ναι, είναι θέμα σκύλου και φωτογράφου καθαρά και η διαφορά φαίνεται, όσο κι αν (δεν) μας συμφέρει να φαίνεται!!

      Διαγραφή
  16. μωρέ τι φάτσα φοβερή!!!!!!! ο μπρικάκος ειναι καλύτερος !!!!!!!!!! δεν χορταίνω να βλέπω την αναρτηση αυτή χαχαχα φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρικάκος σε ευχαριστεί πολύ!!
      Να είσαι καλά...χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Ο Μπρίκι παίζει να είναι από τα πιο ευτυχισμένα σκυλιά του κόσμου με τόσες βόλτες. Και μπροστά του δε μετράει μία ο Μόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή