Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Βροχή

Είναι όμορφα να είσαι μέσα κι έξω να βρέχει.
Μα είναι ακόμα πιο όμορφα να είσαι έξω.
Πάμε μια βόλτα;
Να! Μέχρι εκείνο το λιβάδι να πάμε.


 Χωρίς ομπρέλες.
Ή μάλλον όχι.
Να πάρουμε μια ομπρέλα. 
Θα τη χρειαστούμε για τη μηχανή.


 Εμείς όμως, εμείς να αφήσουμε τις σταγόνες να λάμπουν στα μαλλιά μας.
Να νιώθουμε τη φθινοπωρινή δροσιά τους και να την καλοδεχόμαστε.
Ναι, υπάρχουν δουλειές που πρέπει να γίνουν, μα αυτές δε σταματάνε ποτέ.
Εμείς όμως, εμείς μπορούμε να σταματήσουμε για λίγο.
Να αιχμαλωτίσουμε μια στάλα χρόνο.
Να τον κάνουμε δικό μας.
Και φυλακισμένος εκείνος στη μνήμη μας να μας φανερώνει, άθελά του, μυστικά.


Έτσι να περπατάμε, σιωπηλά, μα να λέμε πολλά.
Και όλα να λάμπουν...κίτρινα, λευκά, μωβ, πράσινα... 
Να τάζει ο ουρανός και η γη να υφαίνει με χρώματα τις υποσχέσεις του.


40 σχόλια:

  1. ας βρεθώ εγώ μόνη μου στο λιβάδι ,ας φυλακίσω το χρόνο και ας μη μου φανερωσει μυστικά!
    μη σου πω ας με κρατήσει εκεί για πάντα..........μας γαληνεύεις πάντα με τις αναρτήσεις σου!
    φιλάκια Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ θα στα φανερώσει...ξέρεις τι πολυλογάς γίνεται όταν τον φυλακίσεις?...όλα τα μαρτυράει!!
      Να είσαι καλά Νάσια μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Που βρήκες λιβάδι με λουλούδια τέτοια εποχή;
    Στο λιβάδι της μανούλας μου αυτή την εποχή δεν βρίσκω ούτε......ραδίκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ πιο πέρα, να εκεί, βλέπεις?...χαχα!
      Να γιατί αγαπάω το φθινόπωρο όσο και την άνοιξη....γεμίζει ομορφιές ο τόπος!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ πολύ τα κίτρινα λουλούδια, αλλά και τα μωβ! Ναι αγαπώ πολύ το μωβ! Αυτό το χρώμα μου δίνει μια ψευδαίσθηση ελευθερίας!
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεξα σήμερα (είμαι και παρατηρητική) πως αυτά τα λουλουδάκια είναι μωβ όταν έχουν ακόμα κλειστά τα πέταλα και γίνονται άσπρα όταν τα ανοίγουν...εκτός αν πρόκειται για διαφορετικά λουλούδια και αντί για παρατηρητική είμαι στραβή...θα δείξει!
      Θα τα μελετήσω πιο πολύ!
      Λες να υπονοούν κάτι για την ελευθερία?...ελπίζω να μην παραδίνονται άνευ όρων όπως ωριμάζουν!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Σαν να μας παρέσυρες γλυκά..! ;)
    Πραγματικά γαλήνια ανάρτηση!
    Καλό βράδυ φιλάκια πολλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να έχεις κι εσύ μια όμορφη εβδομάδα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Lovely flowers and images..I'd like to visit this meadow.. Have a happy new week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίες εικόνες! Τι ωραία να είσαι κοντά σε λιβάδια, λουλούδια ή έστω λίγο γρασίδι...
    Πάλι καλά που τα βλέπουμε λίγο από 'σένα εμείς που ζούμε στα κλουβιά μας στις πόλεις...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Πολυ όμορφες εικονες,νομιζεις πως εισαι εκει,καλη εβδομαδα,φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να τάζει ο ουρανός..........
    Μαρία μου, όλα σου, λεπτές ..σταγόνες! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανεμορφα λουλουδακια, με ηρεμησαν !
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Μαράκι μου με τις όμορφες φωτογραφίες σου! Για τη βροχή έχω να πω πως όσο την αγαπώ τόσο με βασανίζει με πόνους και αυχενικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρεύω την βροχή, το να νιώθω τις σταγόνες της επάνω μου ειδικά όταν είμαι σε χάλια ψυχολογία, είναι καθαρτικό.
    Οι φωτογραφίες σου τρομερές, εγκλώβισαν μια πιο λουλουδένια όψη της.
    Σε φιλώ γλυκά. Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Να τάζει ο ουρανός και η γη να υφαίνει με χρώματα τις υποσχέσεις του."
    Καταπληκτική φράση κορίτσι μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν μπορούσαν όλοι «να αιχμαλωτίζουν μια στάλα χρόνο», κάπου-κάπου, για να δουν την ομορφιά, ίσως θα είχαν εκλείψει οι ασχήμιες τού κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι καταπληκτική βόλτα μας πήγες Μαράκι!
    Τι να την κάνεις την ομπρέλα θα τα χάσεις όλα αν την πάρεις!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα καλη μου!
    καλη εβδομαδα να εχεις!
    οι φωτο υπεροχες! εχει και το μωβ μεσα που με ξετρελλενει! :)
    να περνας παντα ομορφα ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Μαρία μου
    Απόλαυσα την βόλτα σου
    Αγαπώ πολύ την βροχή και το φθινόπωρο...

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απίθανο έ!!!! μακάρι να ήμουν εκεί να βρεχόμουν .... εσύ με ομπρελίνο για τις φωτό σου !!! φοβερά απλά πανέμορφα καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπώ τη βροχή και την απολαμβάνω τόσο στη φύση!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πειράζει που μου θύμισαν άνοιξη οι φωτογραφίες σου;
    Είναι που βιάζομαι να τελειώσει ο χειμώνας κι εσύ βοηθάς πολύ σ' αυτό ;-)
    Kαλή εβδομάδα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μοίαζει μέ Ανοιξη μέσα από τίς πανέμορφες εικόνες σου Μαρία μου!
    Ακόμα εδώ,όλα είναι κατάξερα!Πού βροχή!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαρά στο κουράγιο σου πάντως.
    Εγώ ήθελα να τραβήξω χθες μια φωτογραφία που ζητούσε η καθηγήτρια της κόρης μου για κάποια εργασία και επειδή έβρεχε δεν βγήκα από το σπίτι. Αρκέστηκα στις ετοιματζίδικες του ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου... και πόσο μου αρέσουν τα κειμενάκια σου που τις συνοδεύουν! Ομορφιές! :)))
    Καλή εβδομάδα Μαράκι μου! Πολλά φιλιά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφες εικόνες, υπέροχη βόλτα! Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαλάρωσα... μύρισα και τη βροχή.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαργαρίτες... κυκλαμινα.. χρώματα νοτισμένα απο τις σταλες τις βροχής ξεδιψασμενα.. απο την καψα του καλοκαιριού ξεπροβαλουν τα λουλουδένια κεφαλακια τους να ευχαριστήσουν την βροχή που και αυτη την φορα ήταν πιστή στο ρανεβού της..με την φύση.!!υπεροχα να περπατας κατω απο μια σιγανή βροχή σε κανει να νιώθεις ελευθερία..!!! αν είναι ομως να τραβας τόσο ομορφες φωτογραφίες ας παέι και η ομπρέλα..χι.χι. να έχεις μια ομορφη εβδοαμαδα Μαρία μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια βόλτα στη βροχή , στην εξοχή με τα λουλουδάκια που τα πρωτοβρόχια τα άνθισαν , πόση ενέργεια σου δίνει !!!! Να είσαι καλά με όλες σου τις λήψεις από τα πρώτα φθινοπωρινά λουλουδάκια !!!
    ΟΠολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχο λειβάδι! Περιμένουμε κι εμείς καμμιά βροχούλα μήπως απολαύσουμε τέτοια ομορφιά!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα, Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καταπληκτικές φωτογραφίες και κείμενο.
    "Να αιχμαλωτίσουμε μια στάλα βροχής και χρόνου"
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κι αυτα τα υφαντα
    τοσο γεματα απ'ακρη σ'ακρη
    τοσο ζωντανα
    που θες μονο αυτα...
    μα μονο αυτα...
    να σκεπασουν του θανατου το κρυο.

    Χτενιζομαι.
    Οι σταλες (σου)
    εγιναν διαφανο κομποσχοινι.

    Να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πότε πρόλαβαν σε σας και βγήκαν και λουλούδια;
    Εδώ ρίχνει καρεκλοπόδαρα, με ξύπνησαν οι βροντές!
    Το πρωί είχε ήλιο και μέσα από κάτι χόρτα διέκρινα δυο μικροσκοπικά κυκλάμινα... έτσι να μη ζηλεύω την ομορφιά σου!

    ΑΦιλάκια Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. δεν λέω πολλά....
    όπως το είπες!
    Οι εικόνες μιλούν!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μυρωδιά από νοτισμένο χώμα!!! Είναι τόσο όμορφα τα αγριολούλουδα!!
    Να σαι καλά Μαρία μου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή