Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Μαγεία


Μαγεία

Κυρά ασημένια μάγισσα 
η σελήνη ξεπροβάλει.
Ρίχνει στη γη τα ξόρκια της 
πλεγμένα με το φως της.
Χορό στήνουν νεράιδες,
τα ξωτικά ξυπνάνε
Λίμνες, πηγές και θάλασσες
φεγγάρια καθρεφτίζουν.

Βαθαίνουν τώρα οι ψυχές
και τα όνειρα ψηλώνουν. 
Είναι η ώρα μαγική, 
της σελήνης είναι η ώρα.
Καράβια οι λέξεις γίνονται,
και λαχταρούν ταξίδια.
Όποιος κοιτά στον ουρανό
για αστέρια τις περνάει.

Μέσα στη νύχτα ο ποιητής
αληθινά τις νιώθει.
Βλέπει μονάχος τα πανιά,
που για λιμάνι ψάχνουν,
όπως οργώνουν ουρανούς
τριγύρω στο φεγγάρι.
Με πάθος τότε τις καλεί
κι αυτές βρίσκουν πατρίδα.

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο "Συμπόσιο ποίησης" που διοργάνωσε η Αριστέα από το blog "Η ζωή είναι ωραία".
Γράφτηκε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή μετά από μια απρόσμενη βόλτα στην πανσέληνο.
Το είχα ξεχάσει, μα και στην προηγούμενη συμμετοχή μου για φεγγάρι μιλούσα.
Είναι μάλλον επίσημο πια πως είμαι "φεγγαρομαγεμένη", ή ακόμα και "φεγγαροχτυπημένη"!
Σας ευχαριστώ που το διαβάσατε κι αν το ψηφίσατε σας ευχαριστώ διπλά!
Πολλά ευχαριστώ και στην Αριστέα για την υπέροχη δουλειά που κάνει!

66 σχόλια:

  1. σε εμπνεει πολυ το φεγγαρι Μαρακι μου!
    η συμμετοχη σου ειναι υπεροχη!
    δε προλαβα να τις διαβασω και να βαθμολογησω στο συμποσιο αλλα σημερα θα τα δω ολα!

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είμαι φεγγαρομαγεμένη...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Βαθαίνουν τώρα οι ψυχές
    και τα όνειρα ψηλώνουν.

    Τι υπεροχος στιχος! Τα ονειρα ψηλωνουν... Βαθαινουν οι ψυχες... Εκπληκτικη συλληψη!
    Οταν τα διαβαζεις ενα ενα στο χωρο τους, εινα ακομα πιο μαγευτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου
    Πάντα να βρίσκουν πατρίδα οι λέξεις σου!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη συμμετοχή! Θα συμφωνήσω με την Butterfly πιο πάνω που λέει πως όταν τα διαβάζουμε ένα ένα ξεχωριστά και συνδυασμένα με εικόνες που τους δίνουν μια ακόμα πιο μαγική χροιά, εντυπωσιαζόμαστε περισσότερο!
    Όσο για το φεγγάρι, υπάρχει άνθρωπος που δεν αντλεί έμπνευση από αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Υπάρχουν πολλοί που ούτε να το βλέπουν δε θέλουν....αλλά σίγουρα δεν ανήκω σε εκείνους...χαχα!

      Διαγραφή
  5. Μα πως να μην εμπνευστείς Μαρία μου?? Τα συνδύασες όλα τόσο όμορφα!! Κι η φωτό σου είναι πανέμορφη και το ποίημα τόσο αισθαντικό!!
    Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου και καλό σ-κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ 3 αναρτήσεις για τη Σελήνη έχω, Μαρία. Από τον Όμηρο, τουλάχιστον, γράφονται συνεχώς ποιήματα για τον πιστό μας δορυφόρο. Και αξίζει πράγματι.
    Χάρηκα πολύ για το συναπάντημά μας στο συμπόσιο της Αριστέας. Αυτές οι εκ του μακρόθεν πνευματικές συναντήσεις έχουν μεγάλη αξία για την ανθρώπινη επικοινωνία. Αναπτερώνουν τις ελπίδες μας ότι δεν είναι λίγοι οι συνάνθρωποι που δονούνται από παρόμοιες ευαισθησίες.
    Εύχομαι καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αξίζει, συμφωνώ απόλυτα, αν και υπάρχουν πολλοί που δε θα συμφωνήσουν...για μένα το φεγγάρι είναι σκέτη μαγεία!
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ για το συναπάντημά μας στο συμπόσιο.
      Να είσαι καλά...εύχομαι καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου υπέροχο το ποίημα σου για την Σελήνη, πραγματικός ύμνος! Φεγγαρόπληκτη και εγώ!
    (Λόγω περιορισμένου ίντερνετ δεν μπόρεσα να ψηφίσω).
    Καλό Σ/Κ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Χαίρομαι που είσαι κι εσύ φεγγαρόπληκτη...καταλαβαινόμαστε πιο εύκολα έτσι...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Hello Maria, lovely poem and a beautiful image. The moon is gorgeous.. Happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ σε ευχαριστώ μάτια μου! Που είσαι πάντα παρούσα!
    Σε θεωρώ κομμάτι του Συμποσίου γιατί το έχεις στηρίξει και τις 5 φορές ως τώρα! Και πάντα θα σε κυνηγάω να στέλνεις έστω και τελευταία στιγμή "φεγγαρομαγεμένη" μου γιατί από Συμπόσιο σε Συμπόσιο βλέπω την εξέλιξη σου και ...μαγεύομαι!

    Για όλα αυτά και πολλά άλλα ....σε ευχαριστώ ;-)
    Φιλιά!!!

    ( τα σχόλια για το ποίημα σου στα έγραψα όταν το έλαβα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μαζί μαγευόμαστε στα συμπόσια που διοργανώνεις Αριστέα μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητηρια φιλη μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε ποιο φεγγάρι; Πες καλύτερα το ταλέντο σου που είναι πηγαίο και διοχετεύεται σε πολλές μορφές τέχνης! Πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ το φεγγάρι σου λέω φταίει...!!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Μαγεία πραγματικά Μαράκι μου!
    Δεν ξέρω όλες οι συμμετοχές αυτή την φορά ήταν μοναδικές!
    Χίλια μπράβο σου για τα συναισθήματα που βγάζεις.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ήταν όλες μοναδικές!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Mαρία μου σ' όλες τις μικρές μαγείες που μας επιφυλάσσεις κάθε φορά, στις εικόνες και στα λόγια σου, στα ποιήματα και στις βόλτες σου, μόνο ένα μεγάλο ευχαριστώ μπορώ να σου πω. Γεννάς συναισθήματα, όπως λέει κι η Έλενα...
    Να είσαι καλά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια...
      Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Κυρία, κυρία, δεν φταίω εγώ που δεν το ψήφισα. Η άλλη φταίει που την έχω χρυσώσει να μου αποκαλύψει τα ονόματα και δεν μιλάει.
    Τι να της μαγειρέψω της πρότεινα, τι να σιδερώνω για μια βδομάδα… Τίποτα. Ανένδοτη!

    Δεν ξέρω γιατί, μπορεί να το παθαίνω μόνο εγώ, αλλά θέλω να το πω: όταν αποκαλύπτεται ο ποιητής/τρια, τότε βλέπω τα ποιήματα με άλλο μάτι. Τι; Μόνο εγώ;

    Θα σταθώ στη φωτογραφία και θα σου ζητήσω να πεις λεπτομέρειες.
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δώσεις περισσότερα την επόμενη φορά κύριε Πέτρε μας! ;-)
      Φιλούρες!

      Διαγραφή
    2. Πέτρο, νομίζω πως το παθαίνουμε όλοι αυτό που λες, αλλά όχι γιατί αποκαλύπτονται οι δημιουργοί...μάλλον επειδή τα διαβάζουμε ένα ένα, ή επειδή έχει φύγει πια ο βραχνάς της ψηφοφορίας από τη μέση...όταν ψηφίζω αναγκαστικά αφήνω πολλά εκτός που μου άρεσαν όσο κι εκείνα που ψήφισα...βέβαια πάντα έχω περιέργεια για το ποιος/ποια είναι πίσω από κάθε ποίημα...
      Η φωτογραφία τραβήχτηκε ξημερώματα και είχε αρχίσει να φέγγει...την σκούρυνα λίγο στο http://www.picmonkey.com/ να μοιάζει νύχτα και την πήγα μια βόλτα στο http://photomania.net/ στο Vintage, όπου της έριξα stardust για έξτρα μαγεία!
      Με τούτα και με εκείνα βγήκε αυτό το αποτέλεσμα!
      Αλλά καλά σου λέει η Αριστέα...λίγα έταξες!! χαχα!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικό τό κείμενό σου Μαρία μου!!Συγχαρητήρια γιά τήν υπέροχη συμμετοχή σου!!
    Πανέμορφη η φωτογραφία σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Βαθαίνουν τώρα οι ψυχές
    και τα όνειρα ψηλώνουν.
    ========

    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι εύκολα που γράφετε ποιήματα βρε κορίτσια!!!!!
    Μπράβο Μαρία μου, πολύ ωραίο το ποίημα σου!Η σελήνη να σε εμπνέει πάντα!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολα όχι και απόδειξη πως οι μούσες τελευταία στιγμή με θυμήθηκαν...αλλά θα μου πεις πώς να μη με ξεχάσουν αφού τις τραπέζωνε η Κλαυδία?...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Δεν ξέρω γιατί αλλά παίρνουν άλλη υπόσταση τα ποιήματα όταν τα διαβάζουμε στο μπλοκ του κάθε δημιουργού. .. και το δικό σου Μαρία μου .. μαγεία ήταν .. και μάλιστα Φεγγαρολουσμένη.... οι συμμετοχές αυτη την φορα εξαιρετικές ολες.. και στο αλλο συμπόσιο με το καλό Μαράκι φιλάκιαααα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρούλα μου...μας τρώει και το άγχος της ψηφοφορίας (στο ποια θα επιλέξουμε) και δεν τα ευχαριστιόμαστε όπως θα έπρεπε νομίζω...οπότε ένα ένα είναι αλλιώς!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή συνέχεια και σε σένα και συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. χαχχα αγαπάς το φεγγαράκι ε; Ούτε εσένα σε κατάλαβα. Αυτά τις τελευταίας στιγμής πιστεύω είναι και τα καλύτερα. Καληνύχτα φεγγαρόπαιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται ε?...χαχα!!
      Να είσαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφοι τρυφεροί και ονειρικοί στίχοι..Κάποτε πέρασα και από αυτό το "μονοπάτι"νομίζω ότι είναι θέμα ηλικίας πλέον..όταν το συναίσθημα πλέκει στεφάνι με το όνειρο του δρόμου της ζωής στο αύριο .Τώρα η ποίηση με μελαγχολεί και δεν το θέλω..δεν έχω χώρο για μελαγχολία στη ψυχή μου!Φιλάκια Αχτιδένια γλυκιά μου για μία όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Να είσαι πάντα καλά και πάντα χαρούμενη!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Τι ομορφο ποιμα σε παει σε αλλους χωρους παραμυθενιους,μπραβο γι αλλη μια φορα Μαρακι,εχεις ενα πολυ ωραιο τροπο να αποτυπωνεις και σκεψεις και συναισθηματα,πολλα φιλια ,καλη Κυριακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Μαγεία το φεγγάρι, μαγεία και το ποίημα Μεμαρία!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαγική η συμμετοχή σου Μαρία μου. Δεν την διάβασα τότε και δεν μπόρεσα να ψηφίσω γενικώς, ελπίζω την άλλη φορά.
    Συνδύασες πολύ ωραία τους στίχους ... "Βαθαίνουν τώρα οι ψυχές και τα όνειρα ψηλώνουν", δεν έχω καλύτερο.
    Θαυμάζω τους ανθρώπους που μπορούν και μιλάνε με στίχους.
    Καλή εβδομάδα να έχεις,
    τα φιλιά μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  24. από τα πιο όμορφα ταξίδια σου!!!
    φιλάκια Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το κάναμε μαζί!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      (καλό ταξίδι πήγα να πω...χαχα..δεν πάω καλά λέμε)

      Διαγραφή
  25. Υπέροχη συμμετοχή Μαρία μου και μπράβο σου.
    Με το καλό σου εύχομαι να έχεις χρόνο και έμπνευση να συμμετάσχεις και στο επόμενο συμπόσιο και να μας μαγέψεις κι εκεί.
    Σε φιλώ και καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Η συγκομιδη των ποιητων
    καπου φεγγαρια κρυβει.

    μιαομοιοπαθουσαφεγγαροτρελλαμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με δυο στίχους με μάγεψες ακόμα περισσότερο!
      Να είσαι καλά...χαίρομαι που είμαστε ομοιοπαθουσεςφεγγαροτρελλαμενες!!

      Διαγραφή
  27. " (...) Βαθαίνουν τώρα οι ψυχές
    και τα όνειρα ψηλώνουν. (...)"

    Ε, ναι, λοιπόν! Κι εμένα ετούτοι οι στίχοι σου με μάγεψαν!
    Δημιουργικές κι εμπνευσμένες στιγμές να 'ναι γεμάτη η κάθε μέρα σου και όμορφα να μας συντροφεύεις!

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!
      Να είσαι καλά και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  28. Φεγγαροχτυπημένη, φεγγαρολουσμένη, φεγγαρομαγεμένη… μαγεία είναι αυτή την φορά και τα λόγια και η εικόνα σου…
    Η καινούργια έκθεση ζωγραφικής του Άγγελου , έχει τον τίτλο «PANANTHROPINON» και μόλις είδα την φωτογραφία σου, ήταν σαν να έβλεπα ένα δικό του έργο… http://www.news4all.gr/proto-thema/17755-angelos ... κοίτα την εικόνα που έχει, είναι τυπωμένη στις προσκλήσεις του και θα καταλάβεις!
    Γράφεις , μα πιο πολύ ζωγραφίζεις με τον δικό σου τρόπο Μαρία μου…
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λεβίνα μου για τα καλά σου λόγια!
      Σκέτη μαγεία δημιουργεί ο Άγγελος!...
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Μέσα σε ένα σκοτεινό τοπίο, μια σπιθούλα ψυχής ζωγραφίζει καρδούλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας υπάρχει πάντα μια σπίθα ψυχής στα σκοτεινά τοπία!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  30. Υπέροχη η συμμετοχή σου, Μαρία μου! Μαγεία, όντως...
    Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  31. Δεν προλαβαίνω να διαβάσω τα ποιήματα και να ψηφίσω όταν γίνεται το εκάστοτε συμπόσιο... αλλά μου αρέσει να επισκέπτομαι τους φίλους που πήραν μέρος, στα σπιτικά τους και εκεί να τα διαβάζω! ;-)
    Έχω ξαναδιαβάσει ποίημα σου και μπορώ να πω, πως αυτό είχε κάτι το διαφορετικό... είχε σίγουρα τη μαγεία του φεγγαριού, ο τίτλος όπως και η φωτό έδεσαν υπέροχα!
    Μπράβο για τη συμμετοχή και για το αποτέλεσμα!

    ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα θα ευχηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...η μαγεία του φεγγαριού φταίει για όλα!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  32. Μπράβο για τη συμμετοχή!

    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το λάτρεψα και το ψήφισα!
    Πάντα τέτοια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή