Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Ή στραβός είναι ο γιαλός...

...ή στραβά αρμενίζουμε...

Λίγο ακόμα και η θάλασσα θα πλημμυρίσει τις οθόνες μας, έτσι που γέρνει επικίνδυνα.
Δεν είναι η καλύτερη φωτογραφία, έτσι θεόστραβη που βγήκε, αλλά δείχνει ένα από τα καλύτερα σημεία, (που μάλλον είναι κι από τα πιο αγαπημένα μου), σε τούτο τον πλανήτη.
Εκεί ακριβώς που το κύμα αφήνει με συνέπεια τα φιλιά του και τα πανάρχαια μυστικά του.

Πώς να μη νιώθω ευγνωμοσύνη όταν εκεί, συναντιόμαστε η θάλασσα, ο ήλιος κι εγώ;
Πώς να μη νιώθω την ευλογία, όταν η γη βάζει τόσα χρώματα σε όσα προσφέρει;
Πώς να μη νιώθω ευτυχισμένη όταν μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά, μου δείχνεις το φεγγάρι, που ανενόχλητο γεμίζει πάλι, να παίζει με τα κλαδιά και με προτρέπεις να το φωτογραφίσω;
Πώς να μην είμαι χαρούμενη όταν η φωτογραφία μου με άρωμα και γεύση ροδάκινου καταφέρνει να ξεχωρίσει;
Και πώς να μη σκέφτομαι ταξίδια, όταν το βλέμμα μου συναντά στον ορίζοντα  τόσα πολλά πλεούμενα;

Κι επειδή ο γιαλός είναι στραβός, αρμενίζω κι εγώ στραβά.
Ανάποδα ξεκινώ και μετράω αντίστροφα τις μέρες.

Day 7...spot
Day 6...Grateful for..
Day 5...pile
Day 4...in the middle
Day 3...s is for...sea, sand, sunlight, stick, shadow
Day 2...lunch
Day 1...landscape

ΥΓ. Ξέχασα μια λέξη όμως στη φωτογραφία της τρίτης ημέρας. 
S is for...summer!!!!

33 σχόλια:

  1. Ως εδω μυρισε το ροδακινακι! Και ενιωσα τις πατουσες μου να βυθιζονται στη βρεγμενη αμμο! Οπως παντα πανεμορφες φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο ζωντανές, μας ταξίδεψες μαζί σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με τα 2 παραπάνω σχόλια! Μας ταξίδεψες και μας έκανες να νιώσουμε σαν να ήμασταν εκεί δίπλα σου όταν έβγαζες τις φωτογραφίες, ακούγοντας τα κύματα και μυρίζοντας τα ροδάκινα....
    Υπέροχες φωτογραφίες όπως πάντα!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι φανταστικές φωτογραφίες !!!!!!!! Θα τις ζήλευε κάθε επαγγελματίας φωτογράφος !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μαρία με τις υπέροχες φώτο σου! Ξύπνησα πονοντας από το φρονιμιτη μου τον εξορισμένο και χαλαρωσα στο σπιτάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα πώς να συγκρατηθεί κανείς και να μην μπει σε summer mood μ' αυτές τις φωτογραφίες;;; Keep clicking Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα στραβά να αρμενίζεις ! Το ίσιο δεν σου ταιριάζει!
    μάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες φωτογραφίες μας έβαλες πάλι :-)
    Μια απορία έχω για το ροδάκινο... "lunch"; :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...έβαλα το φρούτο, μια και οι μελιτζάνες που είχαμε εκείνη τη μέρα δε με γοήτευσαν όσο αυτό στις φωτογραφίες!

      Διαγραφή
  9. Ο γιαλος είναι στραβος.... παντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα ποσο ευρηματικη εισαι στις φωτο σου!
    υπεροχες ολες! μια προς μια!
    ξεχωρισα λιγο παραπανω αυτη με το ξυλο στη θαλασσα.
    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλειες να ήμουν εκεί δίπλα στο κύμα με τα ροδακινάκια να μασουλάμε και κάτι
    πραγματικά υπέροχες και ταξιδιάρικες φωτογραφίες μπράβο σου
    ευχομαι μια καλή μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επιστροφη λοιπον...
    αντιστροφή στις μερες
    μπας και χωμενοι παλι
    στη μητρα της μητερας
    πουμε με σιγουρια
    "ή στραβος ειν'ο γυαλος ή ισιος.εγω στραβα δεν αρμενιζω"

    Να εχεις μια ομορφη ημερα ακομα κι ετοιμη να χυθει στο πατωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαράκι μου
    Όλες καταπληκτικές αλλά αυτή
    με το θαλασσόξυλο πολύ παραστατική!!

    φιλί πολύ γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οπως καί νά είναι ο γιαλός,οι φωτογραφίες σου,τόν απογειώνουν Μαρία μου!!
    Πανέμορφες λήψεις!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο γιαλός και τα ζαρζαβατικά ειναιμια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ό,τι στραβά αρμενίζουμε δεν θα μας το πει μια φωτογραφία κυρία μου!
    Χρόοοοοοονια τώρα το έχουμε εμπεδώσει.
    Φιλιά πολλά για καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με όμορφες θαλασσο-φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαγικές οι φωτογραφίες σου!!! Να μην χάσεις ποτέ τη χαρά, να φωτογραφίζεις τόσο όμορφα!!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είδαμε, δροσιστήκαμε και γευτήκαμε.
    Κι όλα στο πολύ.

    Σ' ευχαριστούμε γι' αυτές τις ολοζώντανες ομορφιές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου, με άρωμα, με γεύση, με ταξιδιάρικη διάθεση, με χαμόγελο!! :)
    Με αύρα me maria!
    Σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και ανάποδα να τις βάλεις, πάλι υπέροχες θα είναι!
    Λατρεύω τα "ζουμ" που κάνεις στο κάθε τι. Ακόμα κι ένα ανοιγμένο ροδάκινο, παίρνει αξία μέσα απ' το φακό σου.
    Καλό υπόλοιπο διακοπών Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία μου οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές...λίγο ακόμη και θα έκανα βουτιά στη θάλασσα...ή θα δάγκωνα εκείνο το λαχταριστό ροδάκινο...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ακόμα κι ένα ροδάκινο το κάνεις έργο τέχνης!
    Καλά να περνάς Μαρία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. όλες μου άρεσαν! Μα, τις λάτρεψα! Και τη... στραβή πιο πολύ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στραβος ο γιαλος αλλα μαγικος,πολυ όμορφες φωτογραφιες,μπραβο Μαρακι,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έτσι όπως έγειρε η θάλασσα Μαρία μου, είμαι σίγουρη πως δρόσισε τις καρδιές όσων δεν μπορούν να την απολαύσουν φέτος και δυστυχώς είναι πολλοί!
    Ευγνωμοσύνη είναι μια λέξη που πρέπει να έχουμε στο στόμα μας κάθε πρωί... ευγνωμοσύνη που έχουμε τη ψυχική και σωματική μας υγεία!
    Οι φωτό σου, όλες πανέμορφες και εξαιρετικά δροσερές!

    ΑΦιλάκια πολλά και δροσερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι όπως τα λες...πολλοί δεν θα απολαύσουν φέτος τη θάλασσα δυστυχώς!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή