Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Πάρε με μια αγκαλιά...

Τα μεγαλύτερα ταξίδια γίνονται με ένα χάρτινο καραβάκι, έγραφα κάποτε και το πίστευα απόλυτα.
Ακόμα το πιστεύω.

Ξεκινάω τα ταξίδια μου με ένα αληθινό, μα με εκείνο που μόνη μου φτιάχνω τα ολοκληρώνω...και είναι το χάρτινο καραβάκι μου γεμάτο όνειρα. 
Ο μαΐστρος το αγκαλιάζει, σπρώχνοντάς το τρυφερά, σαν να παροτρύνει ένα διστακτικό, άμαθο παιδί και η θάλασσα του φανερώνει μαγικά τα πιο ήρεμα μονοπάτια της ανάμεσα στα κύματα.
Κι εκείνο λευκό σαν γλάρος και μικρό σαν τη ζωή, κάνει τα πιο μακρινά ταξίδια!

Day 19...to - do
(enjoy the sea)
Και είναι κι εκείνα τα καλοκαιρινά βράδια που το φως των κεριών τα τυλίγει και φωτίζει γλυκά την παρέα.
Day 20...before bedtime
Κι εκείνη η βουκαμβίλια που ξελογιάζει το μυαλό και ξορκίζει τα σκοτάδια!
Day 21...decorate

Κι οι λέξεις που αποζητάνε την αγάπη. "Πάρε με μια αγκαλιά" φωνάζουν. Σκηνικό το λιμάνι που αρμενίζουν όλα τα χάρτινα καραβάκια τούτου του κόσμου.
Day 22....words
Η ηρεμία...
Day 23...style...Early Byzantine style (Church of the Theotokos at Hosios Loukas monastery Boeotia, Greece)
...το άρωμα του ρόδου...

Day 24...fragrant

...οι αναμνήσεις...

Day 25...mail

...κι εκείνο το παιχνιδιάρικο πρωινό με τον Μίκυ που μας έκανε να γελάσουμε.

Day 26...breakfast

Η σοφία στο βλέμμα της γάτας...

Day 27...dull (no way!!)

Είναι και τα ταξίδια.

Πάντα τα ταξίδια.
Και δεν ξέρω ποιο να διαλέξω.
Ποιο είναι άραγε το πιο αληθινό;
Day 28...travel
Ψηφίζω το καραβάκι μου. 

Εσείς τι λέτε;

Day 28...travel

23 σχόλια:

  1. Αχ βρε Μαρία... Πάντα μας ταξιδεύεις...!!
    Ευχαριστούμε!!! ❤
    Φιλάκια πολλά! Καλή σου μέρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με ένα καράβι χάρτινο μπορείς να πας παντού, ακόμα κι εκεί που σου είπαν πως δεν μπορείς να φτάσεις. Και ξέρεις πως δεν θα βουλιάξει κι ας είναι χάρτινο, γιατί φτιάχτηκε με αγάπη. Κι ότι φτιάχνεται με αγάπη, η θάλασσα της ζωής δεν το θέλει τρόπαιο στο βυθό της.
    Λάτρεψα την φωτογραφία με την γάτα και το άρωμα του ρόδου. Αν και όλες οι φωτογραφίες ήταν καταπληκτικές, αυτές τις δύο τις ξεχώρισα.
    Όμορφα λόγια, με συντροφιά όμορφων εικόνων από μεριάς σου. Εγώ σου στέλνω γλυκές ευχές για μια όμορφη και δημιουργική ημέρα!
    Καλημέρα Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη ανάρτηση με υπέροχες φωτογραφίες και όμορφα λόγια!! Καλή συνέχεια φίλη μου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχες φωτο! ξετρελλαθηκα παρα πολυ με την τελευταια! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα γλυκιά Μαρία
    Αρωμάτισες την μέρα μου!!!!!

    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία μου
    Υπέροχες φωτογραφίες, μα η τελευταία με κέρδισε γιατί με έκανε να ονειρευτώ ταξίδια μακρινά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μέσα στο ΄χάρτινο καραβάκι και φύγαμε..
    τέλεια καλημέρα όλη μέρα μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλες οι φωτογραφίες σου είναι εκπληκτικές, αλλά η φωτογραφία της γάτας σου, η βουκαμβίλια που "ακουμπά" στον ουρανό και το καραβάκι σου έγιναν οι αγαπημένες μου.
    Να είσαι καλά, Μαρία μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανάρτηση-απόλαυση !!!!
    Ψηφίζω το καραβάκι με χίλια, αλλά και το βλέμμα της γάτας !!!!!!
    Ωραίες φωτογραφίες και ωραία παρουσίαση !!!!
    Μπράβο βρε Μαράκι !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το χαρτινο καραβακι σου με ταξιδεψε κι εμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το καραβάκι επιλέγω και εγώ! :-) Με αυτό πας ότι ταξίδια επιλέξει ο νου σου!
    Τη Καλησπέρα μου Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψηφίζω κι εγώ το καραβάκι σου... αλλά αυτό το βλέμμα της γάτας, είναι όλα τα καράβια του κόσμου!
    Καλό βραδάκι "πλοικτήτρια" μου εσύ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το καραβάκι! Θα σε ταξιδέψει, μέχρι να φτάσει την αγκαλιά!
    Ολα είναι όμορφα, μα προτιμώ τα ταξιδιάρικα που δεν είναι στάσιμα...

    Καλό βράδυ! Να ονειρεύεσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, μου είχε λείψει να κάνω αυτό το κλικ, προς το μπλογκ σου, και να πλημμυρίζουν τα μάτια μου και η ψυχή μου εικόνες και λέξεις μαγικές!!! Να σου πω, θα τις ψηφίσω όλες :)) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλες οι φωτογραφιές φανταστικες ακόμη μια φορά. Λάτρεψα τη γάτα και τη θάλασσα!
    Καλό μας ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τί υπέροχη ανάρτηση Μαρία μου!!Μάς γέμισες μέ όμορφες εικόνες καί πανέμορφα λόγια!!!
    Τόν δρόμο στήν 28,φωτό,τόν κατέβηκα τήν Κυριακή!!Ερχόμενη,ξέρης από πού!!Χα χα!!
    Καλό Σ/Κ!!Καλά ταξίδια!!Φιλάκια!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με έλιωσες στο τέλος! Κι εκεί που έλεγα ότι θα έγραφα για το πρωινό....
    Μαρία μου επαγγελματικού επιπέδου όλες!!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Κι οι λέξεις που αποζητάνε την αγάπη. "Πάρε με μια αγκαλιά" φωνάζουν. "
    Ψηφίζω και εγώ το χάρτινο καραβάκι! :))
    Φιλιά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφες ταξιδιάρικες φωτογραφιες στολισμενες με τα ιδανικα λογια ,παντα ξερεις τι να γραψεις,φιλια καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή