Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Η επανάσταση σε τίτλους!


Ο Άδωνις, μερικοί δικαστές, δυο γιατροί, μια εκπαιδευτικός και δε θυμάμαι ποιος άλλος ασήμαντος που επειδή έχει (και) αυτός ένα χαρτί δε σημαίνει πως δεν έχει και το ακαταλόγιστο, όπως και οι παραπάνω, αλλά και πολλοί ακόμα, ευχαριστούν θερμά όσους στηρίζουν τα όνειρά τους για ακόμα πιο μαύρες μέρες.
Για ακόμα περισσότερο αίμα!
Πόσες φράουλες Μανωλάδας να έφαγαν όλοι αυτοί φέτος;
Τι γεύση να είχαν;
Μήπως αυτή του αίματος;
Ή εκείνη του χρήματος;

32 σχόλια:

  1. Τι να πω... Τι να σχολιάσω... Νομίζω έχουμε όλοι τις ίδιες απορίες, αλλά θα μείνουν όλες αναπάντητες...
    Αν και τελικά νομίζω γνωρίζουμε την αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο!...και να μην τη γνωρίζουμε, σίγουρα την υποψιαζόμαστε!

      Διαγραφή
  2. Τι να πει κανείς, δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα..

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως πότε θα πληγώνεται
    η ανθρώπινη αξιοπρέπεια;;

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε νά τούς ακούω αλλά καί ούτε νά τούς βλέπω όλους αυτούς τούς τιποτένιους πού ανέφερες Μαράκι μου!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα οι ξένοι φταίνε, οι δικοί μας ήταν σε άμυνα τα πουλάκια μου! Του αίματος, του χρήματος και της ματαιοδοξίας... και κάποιοι συνεχίζουν να στηρίζουν τους κοπρίτες! Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δικοί μας είναι άγιοι...κι έχουν και μια εξήγηση για όλα...όχι παίζουμε!!
      Σε ευχαριστώ Ειρήνη μου...καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Μακριά από φράουλες λοιπόν. Γι αυτούς που επιμένουν, ας θυμούνται πως το κατακόκκινο χρώμα τους προέρχεται από ανθρώπινο αίμα.
    Όχι πως θα σώσουμε τους εξαθλιωμένους εργάτες απ' το άδικο, μα να δώσουμε ένα ηχηρό χαστούκι στους απανταχού τσάμπα μάγκες!
    Έχουμε κι εμείς "όπλα" στο θηκάρι μας.
    Φιλιά πολλά Μαράκι μου και σου σφίγγω το χέρι για την ανάρτηση και την "κραυγή" σου!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακριά από φράουλες που δεν ξέρουμε πόσο αίμα έχουν, ή που φανταζόμαστε πόση δυστυχία και αδικία κρύβουν..εδώ στη λαϊκή για παράδειγμα, υπάρχουν μικροί παραγωγοί που αγωνίζονται...ας μάθουμε να στηρίζουμε όποιον αξίζει!
      Πόσο δίκιο έχεις!!
      Έχουμε όπλα, αλλά τα αφήνουμε οι περισσότεροι να σκουριάσουν!
      Να είσαι καλά Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Θερμα Συγχαρητήρια για την κραυγή σου που είναι Κ Ρ Α Υ Γ Ή , πολλών κοινών θνητών σαν εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώνουμε όλοι τις κραυγές μας κι ελπίζω να φτάσουν εκεί που πρέπει μια μέρα!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Μόνο ντροπή...
    Τώρα είναι που το ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ με σύνεση πρέπει επι τέλους να πιάσει τόπο...
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες...καλό μήνα με σύνεση!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Μαρία μου σε σένα !!!!
    Για τους άλλους που δεν φταίνε σε τίποτα και αθωώθηκαν τι να πω!!!! Ακόμα πιο εξαθλιωμένοι θα δουλεύουν οι εργάτες εκεί...
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όσο αγριεύει η οικονομία, γιατί η ανάπτυξη άργησε μια μέρα (να μην την περιμένουμε καλύτερα), τόσο αυτά τα φαινόμενα θα γίνονται πιο συχνά....αύριο μπορεί να πέφτουν σφαίρες από τον ουρανό εναντίον των παιδιών μας που θα διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους...και με την ευχή της δικαιοσύνης (θεσμοί σου λέει μετά, όλα τα έχουν ξεφτιλίσει πια!)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ντροπή και ξεφτίλα!
    Χρήμα και αίμα τελικά πάνε μαζί;

    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα το χρήμα έχει το πιο κόκκινο χρώμα και δεν είναι εκείνο της αγάπης δυστυχώς!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα, Μαρία μου και τι να σχολιάσω... τα είπες όλα σε λίγες μόνο γραμμές.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλλη μου...καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ Κική μου!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντρεπομαι ακομα και να σχολίασω τα ασχολίαστα Μαρία μου.. μόνο απαξίωση τους χρειάζεται.. να έχεις ενα καλό Αύγουστο.. η ευχή μου..να ξυπνήσουμε επιτέλους..φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρούλα μου...ελπίζω κι ο δικός σου Αύγουστος να είναι υπέροχος!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Η διακαιοσύνη τελικά είναι πράγματι τυφλή.....και οι δικαστές εξαγοράσιμοι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή