Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Κατευθείαν από τον ονειρόκοσμο!

Κι εκεί που είσαι στις μαύρες σου, ή έστω στις ασπρόμαυρές σου...


...έρχεται ένα δώρο που σε κάνει να ξυπνήσεις, να καμαρώσεις, να γελάσεις, να πάρεις το ανάλογο ύφος...να χαρείς βρε αδερφέ!


Η αγαπημένη Μαριάννα από τον ονειρόκοσμο μου έστειλε ένα απρόσμενο δώρο που με έκανε πολύ χαρούμενο.
Έστειλε και σ' αυτή -που δεν ξέρω τι την έχω- το δώρο που κέρδισε στο διαγωνισμό της, μα το δικό μου με έκανε χμμ...να δείχνω πιο σοβαρός!
Δε βρίσκετε;



Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ και σου μεταφέρω και τις ευχαριστίες της...της...της...καλά, ξέρεις εσύ ποιανής!

Α! και μια αναλαμπή της τελευταίας στιγμής. 
Πήρα την πρωτοβουλία να κλείσω τα σχόλια για τους ανώνυμους γιατί από τότε που την τρόλαραν, αυτή νομίζει πως έγινε μεγάλη μπλόγκερ που τη φθόνησαν τα ανώνυμα τρολς.
- Κυρία μου(φορούσα και τη γραβάτα βλέπετε και μιλούσα ανάλογα), της είπα εγώ σαν πιο ψύχραιμος, ένα τρολ σας τρόλαρε, μπορεί και κατά λάθος,  κι εσείς πετάτε στα σύννεφα της δόξας;
"Μα αφού σε εκείνα της λόξας πετάνε άλλοι" με τρόλαρε κι αυτή και με κούφανε!
Με έβαλε όμως σε σκέψεις.
Τόσοι ψυχάκηδες εκεί έξω, ένας μπόγιας δεν υπάρχει να τους μαζέψει;


Μπρίκι

54 σχόλια:

  1. Ελααααα
    Ειναι ενας κουκλος!
    Μεγεια τα ομορφα δωρακια σας!
    Φιλακια πολλα!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κούκλος, κούκλος, κούκλος!
    Να την χαίρεσαι την γραβατούλα σου και να πεις στην κοπέλα που δεν ξέρεις τι την έχεις πολύ καλά έκανε και τα έκλεισε τα ανώνυμα σχόλια γιατί υπάρχουν πολλοί ανεγκέφαλοι!
    Και εγώ το ίδιο έκανα προσφάτως!!
    Φιλιά στην μουσούδα και φιλιά στην κοπέλα δίπλα σου!
    Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι, αλλά δεν του το λέω συχνά γιατί το παίρνει πάνω του!
      Από ανεγκέφαλους γεμάτος ο κόσμος...τουλάχιστον ας κάνουν έναν λογαριασμό όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μπορούμε να τους εντοπίσουμε κι εύκολα αν χρειαστεί...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. άπαιχτα το δωράκι σου Μπρικάκι μου! είσαι ένας σοβαρό κούκλος τώρα!
    καλά έκανες και έκλεισες την πόρτα στα τρολ τα κακά και κομπλεξικά. η μαμά σου θα πρέπει να σου δώσει ένα μεγάααααααλο φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανε, γιατί λείπω και πολλές ώρες και θα χόρευαν τα τρολ τώρα που αποφάσισαν να βγουν από την τρύπα τους...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μεγειε μεγειες!
    οσο για τα τρολ...εγω τους λυπαμαι αυτους τους ανθρωπους! Σκεψου καταντια, να μην εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις απο αυτο, σκεψου μοναξια...
    Καλημερα Μπρικι, χαιρετισματα στην πως την λενε, που δεν ξερεις τι την εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εγώ δεν τους λυπάμαι...ούτε τους φοβάμαι...τους σιχαίνομαι όμως!...σαν τις κατσαρίδες ένα πράγμα!
      Πάω στοίχημα πως για τη μοναξιά τους φταίνε αυτοί οι ίδιοι...ποιος θέλει να κάνει παρέα με ανώμαλους?
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μαγεία!!!!!!!!!!!
    Είναι ανεπανάληπτος
    μοιάζει και με την Βάνα
    το σκυλάκι μου....

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα φαγωθεί να του γνωρίσουμε τη Βάνα...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αν υποψιαστώ πως αυτή είναι γραβάτα για σκύλους, θα υποκλιθώ στη δημιουργό:)))
    Είσαι ένας σκυλόκουκλος Μπρίκι!!!

    Καλά κάνεις και προστατεύεις "αυτήν που δεν ξέρεις τι την έχεις"!! Χα χα χα
    Ένας μπόγιας καλέ για τους ανεγκέφαλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σκέφτηκε η Μαριάννα?
      Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι που κατάλαβε πως είναι δικό του και στα αλήθεια χάρηκε πολύ...άντε βγάλε άκρη με τον Μπρίκι..χαχα!...λες και πάντα ήθελε γραβάτα!

      Ένας μπόγιας λες να φτάνει για όλους?...χαχα!

      Διαγραφή
  7. Καλέ τι όμορφος σκύλος είναι αυτός! Και με τι γραβάτα σωστός κύριος! Να τα χαίρεστε τα δώρα σας! Όσο για τα ανώνυμα σχόλια καλά έκανες, ούτε εγώ τα προτιμώ γενικότερα! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!
      Τα σχόλια τα είχα ανοιχτά πάνω από χρόνο μετά από ένα giveaway και πάνω που νόμιζα πως ανώμαλοι εδώ δεν μπαίνουν τσουπ ξεφύτρωσε ένας..χαχα...θα τα ξανανοίξω κάποια στιγμή όμως!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου!! Ο βατραχάκος είναι μούρλια!!! Να σαι τυχερή πάντα κοπέλα μου!!
    Μπρίκι!!!! Κουκλάκι είσαι με την γραβατούλα σου!!!! :))))) Μεγιά!!
    Μαράκι μου δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για ανόητους!!! Και πολύ καλά έκανες!!!
    Φιλάκια πολλά και να χαρείτε τα δωράκια σας!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Μαριλένα μου!
      Η αλήθεια είναι πως δε στενοχωρήθηκα...η πρώτη μου αντίδραση ήταν να γελάσω..ήταν και ευφάνταστο σχόλιο..χαχα!
      Απλά σκέφτηκα πως επειδή λείπω ώρες μπορεί αν το επιθυμεί κάποιος να οργιάζει εδώ μέσα και ήθελα να διαφυλάξω την ησυχία μας!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μπρίκι πολύ κύριος με την γραβάτα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία γραβάτα. Και σου πηγαίνει! Και της αλληνής τα δώρα ωραία είναι, αλλά η γραβάτα σου είναι άλλη φάση!
    Καλά έκανες και επενέβης στα σχόλια (εγώ θα το ρισκάρω λίγο ακόμα), διότι βρίθει ο τόπος από τους ψυχάκηδες.
    Καλημέρα Μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκαναν ντου οι ψυχάκηδες!!
      Η γραβάτα είναι σίγουρα άλλη φάση!
      Καλό βράδυ Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  11. Με γεια τη γραβάτα Μπρίκι! Πολύ ωραίο δώρο!
    Εμένα δεν μου παίρνουν γραβάτα, κλαψ... Αλλά τι λέω; Εδώ η άλλη δεν μου αφήνει ούτε μια ώρα ελεύθερο τον υπολογιστή, να κάνω ο σκύλος μια ανάρτηση στο βλογ μου, οπότε τι να περιμένω; Να μου πάρει γραβάτα; Αστειότητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήφη μου ο Μπρίκι σε ευχαριστεί πάρα πολύ!
      Και μου είπε να σου πω (αν και δε ε συμφέρει) πως και η άλλη (εγώ δηλαδή) δεν είναι καλύτερη...
      Πωπω...είδες τι με βάζει και γράφω?

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Είχα και γω ανάλογο σχόλιο. Μάλλον κάποιος προσπαθεί να μας ανακατέψει.
      Το διέγραψα... μου χαλούσε την αισθητική.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. Είχαμε πολλές Μαρία μου (Μαρία ΝΙ) μία από τα ίδια! Κι εγώ τα έκλεισα :))

      Μπρίκι σόρρυ ομορφιά μου που μίλησα πρώτα στη φιλενάδα από πάνω!
      Είσαι υπέροχος και σοβαρός και έκανες καλά και ρύθμισες εσύ τα σχόλια, έτσι να παίρνεις πρωτοβουλίες αγόρι μου!!!
      Σε φιλώ στη μουσούδα!!!

      Διαγραφή
    3. Κάποιος δεν πήρε το φάρμακό του φαίνεται και δεν ήξερε που να ξεσπάσει...χαχα!!

      Φλοξ να πάρεις κι εσύ μία και να βγαίνουμε μαζί να καίμε καρδιές....χαχα!

      Φιλιά πολλά και στις δυο σας!

      Διαγραφή
  13. Αλλο σκυλάκι είναι αυτό Μαρία μου ; Δεν είναι ο Μπρικι εε; καλά έκανες και έκλεισες ότι νόμιζες ,με τόσο όμορφα πράγματα το μυαλό στά κάγκελα !!!!!!!!
    Φιλάκια και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μπερδεύτηκα με την γραβάτα ο Μπρίκι είναι!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Πού να τον γνωρίσεις με τη γραβάτα?....παρασοβάρεψε ο Μπρίκι!!..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μπρίκι, είσαι κουκλί !!!! Σμουτς !!!!!

    Όσο για ... ... ... ... την άλλη, καλά έκανε κι έβγαλε τα ανώνυμα σχόλια !!! Δεν είναι η Μαρία το ψώνιο ... οι άλλοι είναι τζάμπα μάγκες !!!

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου ο Μπρίκι σου κουνάει την ουρά με χαρά!
      Τζάμπα μάγκες κι ένα τρένο δε βρίσκεται να τους πατήσει...χαχα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο και κούκλος ο Μπρίκι! Δώστου ένα χάιδεμα στο κεφάλι και από εμένα!

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Και ο Μπρίκι σε ευχαριστεί!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Αχαχαχαχαχα!! Πέρα από το ότι είναι κούκλος, έχει και συναίσθηση πως ο μπόγιας είναι για τα πραγματικά σκυλιά! ;)
    Μάκια πολλά και στον κούκλο τον γόη ακόμα περισσότερα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα καλά έχει ο Μπρίκι...τα πραγματικά σκυλιά πάλι ξέρουν τι δεν έχουν και δεν το αντέχουν...χαχα!
      Να είσαι καλά Πέτρα μου..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μαρία υπάρχει τρόπος να εντοπίσεις τον ηλίθιο/α.
    Το θέμα είναι να έχεις όρεξη να ασχοληθείς.
    Πράγμα δύσκολο. Ποιος ασχολείται με ηλίθιους; Χάρη θα τους κάνεις.
    Πάντως τρόπος υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, και δεν κάνω πλάκα, αν ήταν να βγάλω λεφτά από την υπόθεση θα ασχολιόμουν...δεν ξέρω κι από νομικά, αλλά λογικά αυτό απαγορεύεται...αλλά θα είναι η Ωνάση πίσω από το ανώνυμο σχόλιο για να λύσω το οικονομικό μου?...χλωμό το κόβω!..χαχα!

      Διαγραφή
  18. Λεβέντη μου να της πεις, ξέρεις εσύ ποιας, ότι κακώς σε έβγαλε Μπρίκι! Εσένα σε έπρεπε, ένα όνομα γόητα!!!! Η γραβάτα σου πάει τρέλα και είναι γουστόζικη και καλοραμμένη!!! Δυστυχώς μπόγιας δεν υπάρχει εύκαιρος, σε αντίθεση με ανισόρροπους που υπάρχουν πληθώρα... Άντε με γεια σας αγαπημένοι μου!!! Φιλάκια πολλά ανθρωπένια καθώς και μουσουδένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γόητας σε ευχαριστεί πάρα πολύ!!
      Άσε...από ανισόρροπους είμαστε πλούσιοι...χαχα!
      Να είσαι καλά Ειρήνη μου!
      φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  19. Καλά είσαι κούκλος τι να λέμε τώρα.. !!!!!!! το δώρο σου εξαιρετικό Μπρίκι μου.. μόνο για κυρίους .. οπως εσύ μανάρι μου.. ... και το δωρακι της πως είπαμε πως την λένε;; καλό ειναι .. ας χαρεί και εκεινη λίγο... εεεεεεε μην τα θελεις και εσύ όλα δικα σου..!!!χι.χι.χ φιλιά στην μουσούδα.....!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας κύριος αυτός!!..χαχα!
      Σε ευχαριστούμε και οι δυο πάρα πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μπρίκι μου,είσαι κούκλος μέ τήν γραβάτα σου!!!Χα χααααα!!Καί πόσο σού πάει!!!Μέ γειά!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πρόσεξες το ύφος του?...χαχα!
      Να είσαι καλά Dimi μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Πως τον πάει η γραβάτα..!!!! και πως το καμαρώνει ....χαχαχα ..
    κάλο βράδυ Μαρία και να χαιρεσαι τα δωράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες πως καμαρώνει?..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Χαχα...κύριος με τα όλα του Κατερίνα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Με γειες, με γειες!! Τι ομορφιές είναι αυτές; Φτου-φτού!
    Να χαίρεστε τα δώρα σας!
    Όσο για το σχόλιο, να πεις της κυρίας σου να μη χολοσκάει. Κάτι τέτοια τους θρέφουν... αν δε ζοριζόμαστε, δεν έχει και ενδιαφέρον γι΄αυτούς!
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Έλλη μου!
      Σιγά μη ζοριστούμε...απ' ότι φαίνεται αυτοί ζορίζονται και μάλιστα πολύ!...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Αχουυυυυ !! Τι κουκλος ! Ετοιμος για γαμπρος εισαι Μπρικι μου...
    Φτου φτου μην σε ματιασω αγορι μου!
    Να σε χαιρεται η αφεντικινα σου!
    Γλυκο φιλι για σενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...και γαμπρός ο Μπρίκι!!
      Να είσαι καλά Μαρία μου!!

      Διαγραφή
  25. Ααααααααααααααααα, θα τρελαθώ!!! Είναι αυτό χαμόγελο, ή είναι ιδέα μου??? Μπρίκι, αγόρι μου, σου άρεσε στ΄αλήθεια?? Μην ακούς τι σου λένε... κούκλος είσαι έτσι κι αλλιώς! Η γραβάτα δεν σε κάνει περισσότερο! Έκλεψες την παράσταση για άλλη μια φορά, όμως! Μαρία μου να τον χαίρεσαι, είναι απίστευτο...φατσόνι!!! Να χαίρεσαι και το δωράκι σου, επίσης και είναι γούρικο και συνεχώς γεμάτο! Καλό βράδυ, φιλιά και στους δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ορκίζομαι είναι χαμόγελο...μα πώς κατάλαβε πως είναι δικό του το δώρο και το αγάπησε έτσι?...δεν μπορείς να φανταστείς τι λέω, έπρεπε να τον έβλεπες!!!...απίστευτο πραγματικά...
      Βέβαια οι στυλίστριες (εγώ και η κόρη μου δηλαδή) ήταν άθλιες, μια και δε φρόντισαν να βγάλουν το άλλο που φορούσε, μα μας συνεπήρε ο ενθουσιασμός του και ξεχαστήκαμε...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή