Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Ένα, δύο, τρία...βατραχάκια!

Μία, δύο, τρεις...πολλές μέρες που κύλησαν γρήγορα και μία, δύο, τρεις...πολλές φωτογραφίες!
Μπήκαμε πια στη Μεγάλη Εβδομάδα και κάθε μέρα μας φέρνει όλο και πιο κοντά στην Ανάσταση.
Η ανθισμένη κερασιά με όλο της το φως, έρχεται σε αντίθεση με τη σκοτεινή πλευρά ενός άλλου δέντρου.
Η Λευκάδα που πολύ πεθύμησα, σχήματα, ανατολές, μπουμπούκια, σκυλάκια, η αθωότητα του χαμομηλιού και φυσικά τα βατραχάκια, ήταν οι πρωταγωνιστές των ημερών και του Photo A Day!
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!
Day 2...in my hand
Day 3...shapes
Day 4...good together
Day 5...not mine
Day 6...a taste of spring
Day 7...where I'd rather be
Day 8...hobby (among others, photography)
Day 9...dark
Day 10...My fave part of the day
Day 11...3 of a kind
  Day 12...on my left
Day 13...more please!
Day 14...dirty

31 σχόλια:

  1. Τί σχόλιο να κάνω εγώ τώρα?
    Η μία φωτογραφία είναι πιο μαγευτική από την άλλη!
    Ταξίδι εικόνων και συναισθημάτων!!!
    Φιλάκια πολλά, Μαράκι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καταρρακτης ζαχαρης (;) με εντυπωσιασε! Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω ότι λατρεύω την ματιά σου απέναντι στις μικρές στιγμές;
    Τους δίνεις την αξία που τους πρέπει... τις αναδεικνύει ο φακός της μηχανής σου...
    Μπράβο Μαρία !!!

    Καλό βράδυ να έχεις και καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφιες ειναι αυτες!!! Αγαλλιαζει η ψυχη σου!
    Να εισαι καλα που τα μοιραστηκες μαζι μας!
    Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση Μαρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Μαρία μου, εδώ μέσα ξεχνάω τι γίνεται απέξω...... Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό... Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μία καλύτερη από την άλλη! Παρόλα αυτά, τώρα πιο πολύ από οτιδήποτε, θα ήθελα να είμαι στην Day 7!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως σε βρηκα στο ομορφο σπιτικο σου και στη σελιδα σου στο facebook.Πολυ ομορφες ολες!!!!!Πριν λιγες μερες απολυθηκα και ειπα να κανω βολτα στη γειτονια και τυχαια σε βρηκα.Ευχομαι Καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα να περασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, αυτές οι φωτογραφίες σου!!!
    Καλό γλυκό ξημέρωμα. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για ακομα μια φορα υπεροχες οι φωτογραφιες σου Μαρια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι όμως ξετρελάθηκα με το σκοτεινό το δέντρο!!!
    Όλες οι φωτό σούπερ όπως πάντα!
    Ο Μπρίκι είναι και κοινωνικός;
    Φιλιά πολλά Μαρία μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Yπέροχες φωτογραφίες, Μαρία μου!!!!!!!!!!!!
    Όπως η Αριστέα, κι εγώ ξετρελάθηκα με το δέντρο...φανταστικό είναι!!!
    Πολλά φιλάκια και καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα τι πάθαμε με το δέντρο!!!
    Το πρωινό μου ταξίδι, ξεκίνησε με τα χρώματα των φωτογραφιών σου!!!
    Φιλιά και Καλή προσμονή Ανάστασης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία μου!!Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου!!Η ματιά σου,μοναδική!!!Καί εγώ εντυπωσιάστικα από τήν φωτό μέ τό δέντρο!!
    Καλή Μ.Εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα Μαρια μου!
    ολες οι φωτο σου ειναι καταπληκτικες!
    το βατραχακι ειδικα σουπερ!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' αυτά τα μάτια, σ' αυτούς τους φακούς της ψυχής σου που ομορφαίνουν τον μικρόκοσμό μας!
    καλημέρα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Μαρία μου
    Πανέμορφες οι στιγμές σου
    το βατραχάκι γλυκύτατο!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι γλυκό το ψευτικο βατραχάκι! Τα αληθινά ουτε να τα βλέπω ,αν και μικρή έπιανα πολλά με τα χέρια μου!
    φιλάκια Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφες αυτές οι φωτογραφίες σου!!!
    Αυτό το not mine πολύ γλυκιά φάτσα!!
    Βεβαια δεν είναι Ρίκι αλλά είναι μια γλύκα!
    Πολλά φιλιά καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πως να μην μ'αρέσουν... λουλούδια, θάλασσα, ζωάκια, ουρανός, δέντρα, νερά...

    Όλα πολύ όμορφα, καλή εβδομάδα!

    Φιλιά και καφεδάκι.

    Βερόνικα

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λατρεύω όμως την Λευκάδα!! Λατρεύω!!
    Υπέροχες οι φωτό σου και πάλι Μαράκι μου!! Το μάτι σου πλέον είναι προέκταση του φακού!! Πάντα απολαμβάνω να βλέπω τον κόσμο από τα μάτια σου!!
    Το σκοτεινό δέντρο φανταστικό!!!
    Κι εμένα η πιο αγαπημένη ώρα ταιριάζει με την δική σου!!
    Να χεις μια όμορφη Μεγαλοβδομάδα κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τέλειες!! Αχ Λευκάδα έχω περάσει ένα υπέροχο καλοκαίρι, φανταστικό νησί...
    Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι φωτογραφίες σου είναι σαν ντοκιμαντέρ! Ταξιδεύω κάθε φορά μαζί τους! Υπέροχες όπως κάθε φορά άλλωστε!
    Να είσαι καλά και καλή Μεγάλη Εβδομάδα κοπέλα μου!
    Φιλάκια πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μία μία λειτουργούν λυτρωτικά σε όλους εμάς που ζούμε σε πόλη....
    Τέλειες όλες....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το διάβασα από την Έυη ότι είναι ζάχαρη αυτό που τρέχει πάνω από τον καφέ. Άν σου πω προσπαθούσα τόση ώρα να καταλάβω τι είναι..
    Πανέμορφες όλες τους, κάθε μία με το δικό της τρόπο. Η καταγάλανη θάλασσα η αγαπημένη μου, αλλά και τα χαμομηλάκια :)
    Βατραχάκια και αληθινά και μικρά στην παλάμη!!
    Καλή Ανάσταση Μαρία μου και καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ασπρόμαυρες ή έγχρωμες, με λήψεις από στιγμές της φύσης ή με πλάσματά της, πρωϊ ή δειλινό,
    ΠΑΝΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΟΙΤΑΣ, μωρό μου!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ για...χιλιοστή (?) φορά!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλησπέρα Μαρία !!! τη όμορφες φωτογραφίες..
    Άρχισες με ένα βάτραχο και τελείωσες με δυο βατράχια...
    σου ευχομαι καλά Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θυμάσαι το view master που είχαμε παλιά; Κάπως έτσι ένιωσα απόψε. Η μια φωτογραφία να διαδέχεται την άλλη κι όλες μαζί ένα γιορτινό γαϊτανάκι με υπέροχα θέματα. Μαράκι μας γλυκό, καλό Πάσχα να έχεις, με υγεία και αγάπη στην οικογένειά σου!
    Πολλά φιλιά και συγχαρητήρια για όλη τη δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πού όμορφες ,οπως πάντα ολες σου οι φωτογραφιες,στη Λευκάδα ,θα ήθελα να ξαναπαω και εγω πέρασα ενα τελειο δεκαημερο πριν χρόνια,σου εύχομαι να περάσεις πολυ όμορφα το Πάσχα,καλη Ανάσταση,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφες εικόνες!Όλα μου άρεσαν αλλά πιο πολύ η θάλασσα και η τελευταία με τα 2 βατραχάκια!Μύρισε το σπιτάκι σου άνοιξη!Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή