Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Με αφορμή ένα λουλούδι (Life Images #1)


Μια βόλτα και μια ανεμώνη, η πρώτη ανεμώνη που είδα φέτος να υψώνει το ανάστημά της στον ουρανό, μου έδωσαν την ιδέα.
Η ιδέα απλή όσο ένα λουλούδι και ελεύθερη όσο ο άνεμος που χαϊδεύει τα πέταλά του.
Δεν είναι διαγωνισμός, δεν είναι πρόκληση, δεν απαιτεί παρά μόνο την ικανότητα να μπορούμε να βλέπουμε την ομορφιά και να την εκτιμάμε. 
Να την τιμάμε.
Είναι ένα μοίρασμα.
Μοίρασμα εικόνων, ομορφιάς, ψυχής, μοίρασμα ζωής.

Το μόνο που απαιτείται είναι μια φωτογραφία ή όσες εσείς θέλετε σε μια δική σας ανάρτηση.
Με λόγια ή χωρίς.
Όπως σας εμπνεύσει και με όποιο τρόπο, κάθε φορά η δική σας φωτογραφία, ή οι φωτογραφίες σας.

Ας ξεκινήσουμε σήμερα κιόλας.
Από σήμερα και για 4 ημέρες θα μπορείτε να ανεβάσετε τη δική σας ανάρτηση, στο δικό σας  blog και να την μοιράζεστε, πατώντας το μπλε κουμπί που θα βρείτε στο τέλος αυτής της ανάρτησης και ακολουθώντας τα βήματα που απαιτούνται.
Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν όσοι επιθυμούν να διαβάσουν την ανάρτησή σας, να την "επισκεφτούν" στο δικό της σπίτι, δηλαδή στο δικό σας blog.
Ξεκινάω λοιπόν κι ελπίζω να μην παίζω μόνη μου κάθε εβδομάδα, αλλά να  στηθεί ένα όμορφο σκηνικό με εικόνες ζωής.

Δεν είναι καθόλου δεσμευτικό.
Δε χρειάζεται να δηλώσετε συμμετοχή, ή να στείλετε κάτι σε μένα.
Δε χρειάζεται να παίρνετε μέρος κάθε φορά που θα ξεκινάει ένα "Life Images".
Όποτε θέλετε κι αν θέλετε.
Θα χαρώ πολύ όμως, αν μου κάνετε παρέα συχνά.


Δεν θα σας κουράσω άλλο...θα σας αφήσω να χαρείτε το χάδι του ανέμου και τα καμώματα της ανεμώνης.












63 σχόλια:

  1. Ρε Μαρία, γίνεται εγώ να πάρω μόνο την ανεμώνη -και τις φωτογραφίες σου!- και να φύγω;;
    Αγχώθηκα κυριακάτικα, γιατί δεν ξέρω αν μπορώ -ενώ θέλω!- να πατήσω όλα αυτά τα κουμπιά..
    Εγώ με τη τεχνολογία μάλωσα, μάλωσα...!! "Μαλώνεις ρε; μαλώνεις;"/Αθάνατος Ζήκος!
    Πολλά φιλιά και πολλά ευχαριστώ για το λουλουδιαστό πρωινό που μου χάρισες! :))
    (.....πρέπει να έχει...δικές μας φωτογραφίες η ανάρτηση, γιατί τότε.........ξαναμάλωσα με την τεχνολογία! χαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σε σημαδεύω καλά κι όλο γράφω από κάτω...χαχα...ακολουθεί η απάντηση!
      Και μετά μου λες για τεχνολογία!!

      Διαγραφή
  2. Χαχα...καλή σου μέρα!!
    Δεν είναι τόσα πολλά τα κουμπιά..έχει μια μικρή διαδικασία, αλλά πάει βήμα βήμα...
    Το τελευταίο όμως που θέλω είναι να αγχωθείς!
    Ναι, οι φωτογραφίες πρέπει να είναι δικές μας...γι΄αυτό κοίτα να τα ξαναβρείς με την τεχνολογία για να μου κάνεις παρέα...μην σε ξανααγχώσω όμως...μιλάω για όποτε...!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχη ανάρτηση ... τι ονειρεμένη ανεμώνη !
    Θα βάλω κι εγώ εικόνες να δω θα παίξουν τα άλλα παιδάκια μαζί μου...
    Αν δεν ... τα κάνω όλα λάθος βέβαια χαχαχα
    Φιλάκιαααα
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Έρχομαι να απολαύσω!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Η ανεμώνη σου Μαρία μου με ξεσηκώνει , πάω στους κοντινούς αγρούς να δω τι θα βρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τυχερή Μαρία να μπορείς να βλέπεις και να φωτογραφίζεις τις ανεμώνες στο φυσικό τους περιβάλλον.
    Εγώ μόνο σε κανένα ανθοπωλείο και μάλιστα όχι αυτοφυείς αλλά καλλιεργήσιμες... ίσως να δω.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλώρα μου...τη συγκεκριμένη ανεμώνη, σα δώρο την είδα ξαφνικά μπροστά μου...ήταν και μοναχούλα της!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. ήρθε κι άλλη άσχετη με την τεχνολογία......τωρα που δεν εχω κανει ανάρτηση πρεπει να πατησω το κουμπι ή κάθε φορα που θα κάνω ,να ερχομαι εδω και να το πατάω;;;;;; αν κάνω και δεν πατησω το κουμπί ,πειραζει σε κάτι;
    φιλιάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μας πατάς το κουδούνι συνέχεια καλέ...χαχα!!
      Μόνο όταν θες να φαίνεται συγκεκριμένη ανάρτηση...έτσι κι αλλιώς πρέπει να βάλεις και λινκ που να κατευθύνει στη δική σου...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, πολύ ωραία η ιδέα σου! Θα σου κάνω παρέα... μέχρι την Πέμπτη έχουμε καιρό;
    Η ανεμώνη σου δείχνει τόσο εύθραυστη και ταυτόχρονα τόσο δυναμική! Μοιάζει σαν να στρέφει το "κεφαλάκι" της προς το συννεφιασμένο ουρανό και να του χαμογελάει. Πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο πιο κάτω από το μπλε κουμπί λέει ακριβώς πόσες μέρες μένουν...μέχρι την Πέμπτη το πρωί είναι (λογικά)....
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Θα χαρώ να δω τη συμμετοχή σου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μαράκι η ανεμώνη σου είναι ένα ποίημα! Μου άρεσε πολύ η φράση σου "να την τιμάμε". Αυτό ακριβώς πρέπει να ξαναρχίσουμε να κάνουμε. Να τιμάμε τη φύση. Όλα τ' άλλα έπονται.
    Κι αν δεν σου κάνω παρέα στο παιχνίδι (λόγω έλλειψης χρόνου), να ξέρεις πως σε συντροφεύω στα φωτογραφικά σου ταξίδια και στις όμορφες ιστορίες σου.
    Καλή εβδομάδα να έχεις Μαράκι και μπράβο για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου...χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ανεμώνη!
      Αρκεί που είσαι εδώ με συμμετοχή ή χωρίς...αν όμως βρεις χρόνο θα χαρώ περισσότερο!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Μαράκι μου :) Αυτό το χάρισμα σου να ντύνεις τόσο όμορφα τις αναρτήσεις σου με εικόνες και λόγια.. είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο. Όμορφη η ανεμώνη, φαντάζουν τόσο εύθραυστα τα πέταλά της και πόσο ομορφαίνει αυτό το γκρίζο τοπίο.. Εύχομαι να είσαι καλά και πάντα χαμογελαστή. Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Είναι πραγματικά πολύ εύθραυστο λουλούδι...τόσο ντελικάτο και ευαίσθητο...!
      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Δεν κατάλαβα τίποτα! Μάλλον είμαι η βαμμένη ή πολύ κουρασμένη σήμερα -οχι χωρίς λόγο.
    Πάω να ξαναδιαβάσω. Φαντάσου αύριο να είχα σχολείο και να έγραφα διαγώνισμα! αχαχα!

    Η ανεμώνη σου δεν παίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οκ! Το μισοέπιασα.
    Πότε μπορώ είναι το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν είναι διαγώνισμα και μπορείς αν βρεις χρόνο μέχρι και την Πέμπτη το πρωί...
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Δεν νομίζω αυτή τη βδομάδα τελικά! Επιστρέφω νύχτα ακόμα . Μόνο ΣΚ θα έχω ευκαιρία να τραβήξω φωτογραφίες. Βλέπεις δεν έχω και μηχανή ( ακόμα!)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Σε καταλαβαίνω..το μόνο που δε θέλω είναι να αγχωθείς...
      Κανένας μας δηλαδή δε θέλω να αγχωθεί!
      Με την ησυχία σου!...άλλωστε ελπίζω να συνεχιστεί για καιρό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Εμένα να μου επιτρέψεις να μην συμμετάσχω, αλλά να έρχομαι και να θαυμάζω αυτά που βλέπω στις φωτογραφίες σου. Τον κόσμο μέσα από τα δικά σου μάτια. Και φυσικά και μέσα από τα μάτια όλων των συμμετεχόντων!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου όπως θέλεις...είναι μεγάλη μου χαρά να είσαι εδώ έτσι κι αλλιώς!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία μου!!Η ανεμώνη σου,τόσο όμορφα αποτυπωμένη από τόν φωτογραφικό σου φακο!Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου!!Συμμετέχω καί εγώ στό Life images!Καλή επιτυχία σού εύχομαι!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Dimi μου και για τα καλά σου λόγια και για τη συμμετοχή σου!
      Έρχομαι να την απολαύσω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Για μένα προς το παρόν, αυτή η ανεμώνη, είναι μια αισιόδοξη υπόσχεση και αυτό όταν στα περισσότερα blogs επικρατεί πίκρα ή σιωπή!
    Θα επιστρέψω μπας και καταλάβω το νέο αυτό "επιχείρημα"!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μια ανεμώνη είναι μια αισιόδοξη υπόσχεση...
      Εύκολο το "επιχείρημα" κι απαιτεί μόνο αυτό...αισιοδοξία και ομορφιά!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Τι καταπληκτικό λουλούδι και έχω και τρέλα μα το χρώμα της!
    Πολλά φιλιά Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ μου αρέσει η ιδέα σου για τις εικόνες ζωής. Αύριο κιολας θα κάνω ανάρτηση γιατί τώρα βραδιάτικα πως να φωτογραφίσω????
    Η ανεμώνη υπέροχη...
    από τα αγαπημένα μου αγριολούλουδα...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω με μεγάλη χαρά τη συμμετοχή σου!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Ήρθα μετά απο παρότρυνση της μαγισσούλας από πάνω με την τελευταία μου ανάρτηση που όμως είναι από την προηγούμενη εβδομάδα.Πειράζει; Όμορφη η ιδέα σου Μαράκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Πολύ χάρηκα που ήρθες και απόλαυσα την ανάρτηση, αλλά και τις τόσο όμορφες φωτογραφίες σου!
      Χίλια ευχαριστώ και στην μαγισσούλα μας!

      Διαγραφή
  18. Μαρία μου έχεις βραβείο αν θες!
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2014/01/21/liebster-award/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Θα ντυθώ, θα στολιστώ και θα έρθω για την παραλαβή!

      Διαγραφή
  19. Καλή εβδομάδα Μαράκι!
    Τι όμορφη αυτή η ανεμώνη....!
    Πολύ ωραίο μου ακούγεται αυτό το παιχνιδάκι αλλά όπως καταλαβαίνεις στις 08:26πμ δεν έχω ξυπνήσει καλά-καλά για να το αντιληφθώ...Θα ξαναπεράσω με πιο ξύπνιο μυαλό :-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Με την ησυχία σου...εδώ θα είμαστε!!...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  20. Aυτές δεν είναι φωτογραφίες Μαράκι μου
    είναι υπόσχεση...
    υπόσχεση ότι θα έρθει η Άνοιξη... έρχεται... φτάνει σύντομα ...
    κι όπως σωστά το γράφεις η ομορφιά βρίσκεται παντού γύρω μας, φτάνει...
    να ανοίξεις τα μάτια και την ψυχή για να την δεις... απλό είναι...
    έχω δεκάδες φωτογραφίες με απλές σκηνές του καθημερινού βίου μου και
    με όσα βλέπω γύρω μου κι έχω ακόμα περισσότερες εικόνες μέσα μου
    που δεν πρόλαβα να τις αποθανατήσω... αυτές θα ήθελα να δείξω...

    Τα φιλιά μου και πολλές ηλιόλουστες Καλημέρες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόσχεση...πόσο όμορφα το είπες!
      Μας δείχνεις πάντα εικόνες Λεβίνα μου...με φωτογραφικό φακό ή χωρίς, οι εικόνες σου πλημμυρίζουν τις αισθήσεις μας!!
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφη ιδέα πραγματικά και έχω πρόσφατη ανάρτηση με τις ομορφιές του χειμώνα!Χαίρομαι πολύ που θα την παρουσιάσω κι εδώ!
    Οι φωτογραφίες σου δε..είναι πάντα τόσο όμορφες,τόσο ζωντανές!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τα καλά σου λόγια και φυσικά για τη συμμετοχή σου!
      Έρχομαι να απολαύσω την ανάρτησή σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Πολυ καλη ιδεα και μου ειχε λειψει κιολας κατι αναλογο του Green Day! Θεματικα απ'ο,τι καταλαβαινω ειναι ανοιχτο; Μπορω να ανεβασω το πιο προσφατο ποστ μου, περνα αν θελεις να μου πεις αν ειμαι εντος θεματος! :)

    Οι φωτογραφιες σου οπως παντα πανεμορφες! Παω να ριξω μια ματια και στις αλλες συμμετοχες. Καλη βδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Εύη μου που σου αρέσει σαν ιδέα...
      Θεματικά ανοιχτό είναι το θέμα...έρχομαι αμέσως να δω!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Μαρια εγω ευχαριστω! Ελπιζω να μπορω να συμμετεχω συχνα!

      Διαγραφή
  23. Tέλεια η ανεμώνη και η ιδέα επίσης!!! Ελπίζω να βρω χρόνο και να συμμετάσχω!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Θα ήταν μεγάλη μου χαρά!...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Η ανεμώνη ,όμορφη ,δροσερή ,αεράτη όπως και η ιδέα σου !!! Όποτε θα μπορώ θα δηλώνω συμμετοχή !!!
    Έλειπε κάτι παρόμοιο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ολυμπία μου!
      Θα χαρώ πολύ να βλέπω δικές σου συμμετοχές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Η ανεμώνη σου και τα καμώματά της με τα χάδια του ανέμου συναρπάζει το νου και την ψυχή γλυκό μου Μαράκι!απλά magic!πάρα πάρα πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλεια ιδέα :) Πρόλαβα ή ήρθα τελευταία;
    Ξέρεις, ότι έχει έχει να κάνει με φωτογραφίες και μοιρασιά, είμαι μέσα εννοείται :)
    Τι να κάνω; Να βάλω το moodboard; κι αυτό life images είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η ιδέα...θα κλείσει μόνο του σε 9 ώρες...
      Ελπίζω να προλάβεις, αλλά κι αν δεν προλάβεις, θα ανοίξει καινούριο την Κυριακή...το moodboard κι αν είναι εικόνες ζωής...!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  27. Υπέροχες οι φωτό της ανεμόνας!!!! Και τι όμορφη ιδέα, Μαράκι μου, για το Life Images!!!!
    Παρ' όλο που η προηγούμενη ανάρτησή μου είχε τόσες φωτογραφίες, δεν ήξερα άν μπορούσα να την βάλω...αλλά πρόλαβα κι έκανα μία καινούργια!!!!!! Αμ πώς??
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Και σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για την τόσο όμορφη συμμετοχή σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. ωραία ιδεα..θέλω κ εγω να συμμετέχω , σου εστειλα στο εμαιλ σου καποιες παλιότερες φωτος μου
    ωραίες οι φωτος σου και οι ανεμώνες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου θα περιμένω και τη δική σου συμμετοχή σε εκείνο που θα ξεκινήσει την Κυριακή!

      Διαγραφή
  29. Βρέθηκα εδώ γιατί ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες!
    Ετοιμάζω ανάρτηση λοιπόν!
    Πολύ τις αγαπώ κάτι τέτοιες προκλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή