Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Ένας χρόνος ζωής!

Ένα χρόνο πάνω κάτω (περισσότερο πάνω δηλαδή, παρά κάτω) παρατηρώ τον κόσμο όταν δεν βαριέμαι κι όταν δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω.
Διεκδικώ συνεχώς ό, τι θεωρώ πως μου ανήκει και είμαι σίγουρος, χωρίς να υπερβάλλω καθόλου, μα καθόλου, πως μου ανήκουν τα πάντα.
Και δεν εννοώ εκείνα τα χαριτωμένα ζωάκια που καλά κάνουν και μένουν μακριά από δω, γιατί όσο να 'ναι θα είχαν κι αυτά τις απαιτήσεις τους αν ζούσαν εδώ και θα ζοριζόμασταν.

Από τότε που έλυσα το μεγαλύτερο πρόβλημά μου, αυτό της επιβίωσης που ζορίζει και το πιο θαρραλέο σκυλί του πλανήτη, άρχισαν τα υπαρξιακά.
Τι ζώδιο είμαι;
Γιατί το κόκαλο χάνεται όσο το μασάω;
Και πού πάει;
Να ξαπλώσω ή να τρέξω;
Να τους κλέψω το ψωμί;
Αν εξαιρέσουμε αυτό με τα ζώδια που πολύ με αγχώνει, όλα τα άλλα τα διαχειρίζομαι με μεγάλη ευκολία.
Όσο το σκέφτομαι, τόσο σιγουρεύομαι πως αυτό είναι το μεγάλο μου θέμα.
Να φερθώ σαν ένας συνεργάσιμος ζυγός, ή σαν ένας εκδικητικός σκορπιός;
Αφού δεν μπορώ να αποφασίσω κάνω ό, τι μου αρέσει και ξεμπερδεύω!
Αυτό το λένε και "είμαι ο εαυτός μου"!


Ο εαυτός μου λοιπόν είναι στοχαστικός.

Ατενίζω το μέλλον σαν πολιτικός σε αφίσα, μόνο που εγώ έχω πραγματικούς στόχους και το βλέμμα μου δεν καρφώνεται μετά το κλικ της μηχανής στις μίζες που δεν ξέρω και ποιες είναι για να τις κοιτάξω. 
Λένε για μένα πως έχτισα πια χαρακτήρα. Αλλά ορκίζομαι πως εγώ δεν πείραξα τίποτα!


Είμαι ατρόμητος, όταν δε φοβάμαι. 
Γυρίζω και μυρίζω παντού!


Μαθαίνω συνεχώς καινούρια πράγματα, με πόνο ψυχής (και όχι μόνο).
Τώρα πια ξέρω πως τα μεγάλα σκυλιά που δεν έχουν φιλικές διαθέσεις τα αποφεύγει ο συνετός μικρόσωμος σκύλος, πριν του δαγκώσουν την ουρά.
Μα την ουρά; Έλεος δηλαδή!
Ο συνετός δεν ξέρω ποιος είναι!


Έμαθα πως όταν μου βγάζουν την αλυσίδα στη βόλτα δεν αρχίζω να τρέχω σαν τρελός γιατί μπορεί και να με χάσουν. Δεν είναι τόσο έξυπνοι τελικά οι άνθρωποι όσο περίμενα. Κι εγώ τρομάζω όταν με χάνουν έστω και για λίγα λεπτά και προσπαθώ να βρεθώ μόνος μου.
Έμαθα και σε αυτούς να μη με χάνουν, μένοντας όσο μπορώ κοντά τους και προσέχοντας να μη με χάσουν. Όλα εγώ πρέπει να τα κάνω πια!


Έμαθα να μοιράζομαι.
Μπορώ να μοιραστώ τα πάντα, εκτός από το κρεβάτι μου, το νερό μου, το φαγητό μου, τα κόκαλά μου και τους ανθρώπους μου.
Όλα τα άλλα μπορώ να τα μοιραστώ με μεγάλη ευκολία, αρκεί να πάρω εγώ το μεγαλύτερο κομμάτι!



Και το ταξίδι συνεχίζεται. Σχεδόν δεν μπορώ να ανασάνω, αλλά δεν βάζω το κεφάλι μου μέσα με τίποτα.
Θέλω να τα δω όλα!
Θέλω να τα μυρίσω όλα!
Χρόνια μου πολλά και να είστε καλά να με χαίρεστε!
Μπρίκι

75 σχόλια:

  1. Χρόνια του πολλά λοιπόν!
    Τι τέλειες φωτογραφίες!
    Τούρτα του έκανες Μαρία μου;

    Καλημέρα! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δυο πάρα πολύ!!
      Αν του κάνω τούρτα θα το πάρει προσωπικά και θα νομίζει πως θέλω να τον βασανίσω μια και απαγορεύεται να τρώει γλυκά..
      Θα μου το κρατάει μετά...χαχα!!
      Καλό Σαββατοκύριακο...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Μπρίκι!
    Να σε χαίρονται οι δικοί σου και όλη η βλογόσφαιρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Μπρίκι σου εύχομαι χαρούμενα γενέθλια και να ζήσεις σαν τα αιώνια τάπεργουερ!!!
    Α, και να σου πω και κάτι ως μεγαλύτερος που είμαι: Μην βγάζεις το κεφάλι από το παράθυρο του αυτοκινήτου τώρα που έχει ψύχρα. Το είχα κάνει πέρυσι μια μέρα και έπαθα μια ωτίτιδα που με ταλαιπώρησε πολύ!
    Χρόνια πολλά φίλε Μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήφη μου ο Μπρίκι κι εγώ σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Τι όμορφη ευχή...!!
      Θα του δώσω τη συμβουλή σου για να μάθει και τίποτα χρήσιμο που νομίζει πως τα ξέρει όλα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. ααααα το μπρικακι μας! κουκλος ειναι!!!
    να σου ζησει φιλη μου!
    να τον χερεσαι!
    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντράκι μου, όμορφοοοοοοοοοοοο!!!
    Χρόνια σου πολλά και καλά!
    Κάθε σου όνειρο, χάδι και κόκκαλο να γίνεται!!!
    ;-)
    Αν σε βγάλει ο δρόμος σου στη Σύρο, απαιτώ να έρθεις να με βρεις!!!
    _________________
    Φιλιά πολλά-πολλά!!!
    Και σε εσένα και σε αυτούς που τους έχεις μάθει να μη σε χάνουν!!!
    ;-)

    ("Είμαι ατρόμητος, όταν δε φοβάμαι"!!! -Κορυφαίο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαιτούμε (κι ο Μπρίκι κι εγώ) να μας βγάλει ο δρόμος μας στη Σύρο...έχουμε ακούσει πως είναι πανέμορφο νησί!!
      Μέχρι να τα πούμε από κοντά σε ευχαριστούμε θερμά για τις ευχές σου!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Μπρικάκι χρόνια σου πολλά !
    ελπίζω ,τουλάχιστον σήμερα ,να ευχαριστηθείς γλυκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Επειδή τα γενέθλιά του δεν είναι σήμερα, κι επειδή δεν ξέρουμε πότε ακριβώς είναι, σκέφτηκα να μη φτιάξω γλυκό...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και από 'μένα!
    Με συγκίνησε η ανάρτησή σου γιατί μου θύμισε τον σκύλο μου που πέθανε πριν μερικά χρόνια και η απουσία του με πονάει ακόμα πολύ...
    Οι φωτογραφίες όπως πάντα τέλειες, αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση παίζει μεγάλο ρόλο και το μοντέλο που είναι κουκλί!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι....κι εμένα μου λείπει ο γάτος μου...αν και ο Μπρίκι είναι παρηγοριά!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΡΙΚΙ!!!!!! Τι όμορφη ανάρτηση Μαράκι μπράβο σου!!!
    Υ.Γ. Μου επιτρέπεις να την αναδημοσιεύσω στον "Πλανήτη Για Όλους" να τη διαβάσουν κι άλλοι?
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε θερμά και οι δυο και για τις ευχές, αλλά και για την μεγάλη τιμή!!
      Ο Μπρίκι λέει ναι!!...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ τον Μπρίκι!!! Η τιμή είναι δική μου! Φιλάκια και στους δυο σας!!!

      Διαγραφή
  9. Happy Birthday! Cute photos and cute pup! Happy weekend to you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια του πολλά το ξέρεις ότι έχω αδυναμία στον Μπρίκι!!
    Να μου τον φιλήσεις!
    Πολύ συγκινητική ανάρτηση!
    Σε φιλώ καλό σ/κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Θα πω να μας τον φιλήσουν γιατί και τα δικά μου φιλιά είναι λίγος καιρός που του τα στέλνω!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια σου πολλά, Μπρικάκο. Κι η ουρίτσα σου πάντα κουνιστή από χαρά κι ενθουσιασμό.

    -Να τον χαίρεσαι τον μικρό σου φίλο, Μαράκι. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφη ευχή!!
      Σε ευχαριστούμε και οι δυο πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Μπρίκι μου! Χθες κάναμε και στο δικό μας γενέθλια.. Γίναμε 2 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά γλυκέ Μπρικάκο .. όσα κοκαλάκια επιθυμείς, στην αγκαλιά σου να τα βρείς ;)
    Πόσο όμορφη ανάρτηση .. Λατρεύουμε Μπρίκι !
    Να τον χαίρεστε !
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Γεωργία μου..η ευχή όλα τα λεφτά!
      Κι εσύ να χαίρεσαι τον Πάρη!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Αφιέρωμα όλο γλύκα στο λατρεμένο σου Ρίκι -Μπρίκι ! Να τον έχεις καλά δίπλα σου και να ακουμπάς πάνω του τα χάδια σου και την αγάπη σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη ευχή σου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά γλυκό Μπρίκι!!!!!
    Να σε χαίρονται οι άνθρωποι...κι ας μην είναι τόσο έξυπνοι χαχαχα

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...που να φτάσουμε την εξυπνάδα ενός Μπρικιού?...σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Είσαι ο πιο κούκλος απ' τους κούκλους... και επειδή είμαι σκυλο-φάν, σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία πάνω απ΄όλα!
    Πάντα τέτοια όμορφα Μαρία μου!
    ΑΦιλάκια και στην υπόλοιπη οικογένεια όμως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Να σε χαιρόμαστε, υπέροχε, πανέξυπνε, γλυκέ μας Μπ-ρίκι!
    Κι όλοι να χαιρόμαστε τα ζωάκια μας!! Δώσε φιλιά σε όλη την οικογένεια!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!
      Να χαιρόμαστε όλοι τα υπέροχα ζωάκια μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλά Μπρίκι! Μας έλειψες...να κάνεις πιο συχνές εμφανίσεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα τι υπέροχη εξομολόγηση ήταν αυτή!Τι μπρίο,τι τσαχπινιά,τι αψεγάδιαστη αφεντομουτσουνάρα!Κούκλος είσαι αγόρι μου!
    Να τα χαίρεσαι τα αφεντικά σου και να τα δεις όπως επιθυμείς!Και εσύ να συνεχίσεις να είσαι έτσι γλυκούλης και να προσφέρεις πολύ αγάπη και γλυψιές!!!Χρόνια πολλάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι σε ευχαριστεί πάρα πολύ...κι εγώ το ίδιο για τις όμορφες ευχές σου!

      Διαγραφή
  20. Μωρέ Χρόνια του/σας πολλά! Τι φατσούλα είναι αυτή; Καρδούλα μου! Να προσέχει ο ένας τον άλλον!
    Φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλωστόν..Πού χάθηκες εσύ ; :) Χρόνια σου πολλά ..Ωραία ανάρτηση/παρουσίαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι μου...σε ευχαριστούμε για τις ευχές!!

      Διαγραφή
  22. Eίναι ένα πολύ τυχερό Μπρίκι....και του εύχομαι Χρόνια του Πολλά και καλά κοντά σε εσάς που τον αγαπάτε τόσο .... μα τόσο πολύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τον χαιροσαστεεεεεεεεεεεεε ,τα ζωα ειναι μεγαλη χαρα στο σπιτι και καλοι φιλοι,φιλια ,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Είναι πραγματικά μεγάλη χαρά!!...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Είσαι φοβερή! Μακάρι να μπορούσε να δει τι έφτιαξες για εκείνον!! Να τον χαίρεστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπρίκι, έγινες κι όλας ενός; Χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις, και κάθε χρόνο να πηγαίνεις όλο και πιο πολλές βόλτες,
    να μαθαίνεις όλο και πιο πολλά πράγματα, να τρως όλο και πιο μεγάλα κόκαλα !! Είσαι ένας κούκλος φοβερός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλωσε κι αυτός...τώρα το πότε ακριβώς έγινε δεν το ξέρουμε, μια και δεν ξέρουμε πότε γεννήθηκε, αλλά τώρα πια είναι σίγουρα ενός!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!

      Διαγραφή
  26. Ένα υπέροχα αγαπησιάρικο κείμενο
    για έναν 'φοβερό' γκρρ.. σκύλο!
    Σας εύχομαι να είστε μαζί μέχρι τα βαθιά σας γεράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαχαχα!!!
    Αυτό θα πει "Σκυλίσια Ζωή"
    Φιλούρες στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μετά σου λένε ‘σκυλίσια ζωή’!
    Γειά σου ρε Ρίκι – Μπρίκι που απολαμβάνεις όλα όσα θα θέλαμε εμείς.
    Που μοιράζεσαι ευχαρίστως τα πάντα εκτός από όλα όσα δεν δίνεις με τίποτα!!!
    Αντί να παριστάνεις συνέχεια το μοντέλο δεν της κλέβεις τη φωτογραφική μηχανή να την φωτογραφήσεις εσύ; Θα σου στείλω μέηλ πως τις ανεβάζεις!
    Καλή σου μέρα.
    Να προσέχεις τα κόκαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην του βάζεις ιδέες!!!
      Δεν το έχει σε τίποτα να γίνει παπαράτσι...ξέρεις τι Μπρίκι είναι αυτό?...χαχα!

      Διαγραφή
  29. Η Ήρα και εγώ σου ευχόμαστε χρόνια πολλά!
    να ζήσεις Μπρικάκι και χαρά να μοιράζεις στην οικογένειά σου και εκείνη με τη σειρά της να σου μοιράζει κόκαλα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε την Ήρα και σένα για τις ευχές...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια σου πολλά, Μπρίκι μου!!! Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!!
    Έχεις φωτογένεια, το ξέρεις; Σου το έχουν πει;
    Φιλιά πολλά στέλνω στην Μαρία σου κι ένα χάδι σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Συνήθως δεν του το λέμε γιατί το παίρνει πάνω του...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλα γλυκέ μου Μπρίκι!!!
    Καί η φωτογένεια σου στό φούλ!!!
    Κούκλο σέ φωτογράφισε πάλι η Μαρία!!!
    Ενα μεγάλοοοο φιλί στόν εορταζόμενο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Dimi μου!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  32. Χρόνια σου πολλά, όμορφε!!!!
    Κι ευτυχισμένα!!!! Κι αγαπησιάρικα!!!!
    Με βόλτες, κι αγκαλιές και φωτογραφίες πολλές!!!!!
    Φιλιά καταμούσουδα κι αγκαλιές σφιχτές και χουχουλιαστές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  33. Καλησπέρα κούκλε! Έστω κι αργά, δεν μπορούσα να μην αφήσω τις ευχές μου! Χρόνια πολλά λοιπόν! Να χαίρεσαι τον εαυτό σου, τη "μαμά" σου και τη "γιαγιά" σου που σε φροντίζουν και σε έχουν κάνει φίρμα! Όχι ότι είχες ανάγκη προβολής, φίρμα είσαι κι από μόνος σου! Άπαιχτος λέμε!
    Πολλά φιλιά σε όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα αργά έγινε και η ανάρτηση, οπότε δεν υπάρχει θέμα....λογικά πρέπει να γεννήθηκε το τελευταίο 10ήμερο του Οκτώβρη...άφησα να περάσουν και λίγες μέρες να το σιγουρέψω...
      Σε ευχαριστούμε πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. χρονια πολλα Ρικι!!!!!Να τα χιλιασεις!!τι ομορφη αναρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να ζήσει ο κούκλος!
    Να είναι πολλά πολλά χρόνια κοντά σας, να σας αγαπά και να σας προστατεύει!
    Πολύ όμορφο αφιέρωμα με τον χαρακτηριστικό σου τρόπο! :-)
    Φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μωρέ είχες γενεθλιάκια και δεν σου ευχήθηκα με ένα σούπερ έξτρα παιχνίδι-κόκαλο;;;
    Μπρίκι χρόνια σου πολλά!! Ζεις μια υπέροχη σκυλίσια ζωή με μια υπέροχη μαμά, σε ένα υπέροχο μέρος!!!
    Σε ζηλεύω λέμε:)
    Να είσαι πάντα χαρούμεος, υγιής και ελεύθερος. Και το νου σου, μην πας μακριά χωρίς το λουρί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή