Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Εγώ είμαι εγώ! (Τι ποιος εγώ;)

Εγώ, το Μπρίκι!
Από πού να αρχίσω δεν ξέρω.
Ξαφνικά μου ανέθεσαν και δουλειά. Θα γράφεις, λέει, για το blog της...(ποιανής;..τι την έχω στα αλήθεια, δεν ξέρω)..αυτηνής τέλος πάντων που το έχει. Τι είναι αυτό που έχει, πάλι δεν ξέρω, αλλά δε με νοιάζει κιόλας. Αρκεί να μην είναι κολλητικό.
Εντάξει κυρά μου…είπαμε να γράψω μια φορά για τη θάλασσα, όχι να το πάρουμε σκοινί κορδόνι…
Είναι δύσκολο να συγκρατηθώ, γιατί πολλά της τα έχω μαζεμένα, αλλά άσε μην αρχίσω από τώρα τα παράπονα.
Ή μάλλον θα τα αρχίσω…ξέρετε τι είναι να με φωτογραφίζει συνέχεια και να με εκθέτει, μόνο και μόνο επειδή είμαι ένας γλύκας (δεν υπάρχει λόγος να το κρύβω, άλλωστε εδώ μου είπε να είμαι αληθινός, όπως  είναι λέει, όλοι στα blogs) και γιατί, πως να το κάνουμε,  η θέση μου είναι δύσκολη και δεν μπορώ να της το απαγορεύσω.
Μην της το πείτε, αλλά κατά βάθος γουστάρω και λίγο. Πρέπει όμως να το παίζω δύσκολος για να ανεβαίνουν οι μετοχές μου και να τρώω περισσότερα μπισκότα. Είναι θέμα σωστής στρατηγικής.
Δεν μπορεί όμως, να μου κάνει η κυρία, αφιέρωμα, το πρώτο ολοκληρωμένο που αξιώθηκε η χάρη της να κάνει στην αφεντιά μου και να αφήνει την κεραμίδα για τίτλο «Ένας σκύλος, μα τι σκύλος;»…τι να πω για την πρωτοτυπία που τα τίναξε μετά από αυτό και της έκανα τα σαράντα προχτές; Όχι, πως και το αφιέρωμα ήταν της προκοπής, αλλά τόσο της κόβει, τόσα γράφει. Αυτά δεν τα παρεξηγώ. Δέχομαι τον καθένα με τα κουσούρια του.
Άλλα είναι που με ενοχλούν.
Έχω πολλά ράμματα για τη γούνα της, αλλά ας όψεται που δε θέλω να αμαυρώσω την παρουσίασή μου.
Άλλωστε οι εντολές ήταν ρητές.
Χα! Εντολές έδωσε, το μπισκοτάκι ξέχασε, αλλά εγώ τζάμπα δε δουλεύω. Θέλω γωνιακό γραφείο με μεγάλο παράθυρο, αυτοκίνητο και κινητό. Μπούρδες δηλαδή και απορώ που υπάρχουν κάποιοι που ψήνονται με κάτι τέτοια. Καρφάκι δε μου καίγεται γι΄αυτά. Θέλω τις ξάπλες μου, τις κοκκαλάρες μου και την τρεχάλα μου για να χαρώ. Χμ..πράγμα δύσκολο βέβαια έτσι που με έστρωσαν στη δουλειά μέσα στον καύσωνα.
Όταν προσπάθησα να της πω πως έπρεπε να ξεκινήσουμε με διακοπές γέλασε και είπε και κάτι για βαριά ένσημα, αλλά σιγά μην την αφήσω να με φορτώσει κι από πάνω.
Είμαι ο Μπρίκι. Όταν με πήραν, είχα ένα ωραίο όνομα θυμάμαι, με έλεγαν Ρίκι (αλλά αυτά θα σας τα πω άλλη φορά).
Αν οι υπολογισμοί τους είναι σωστοί, γιατί εγώ είμαι της θεωρητικής (αλλά κι αυτούς για σαΐνια δεν τους κόβω, αν κρίνω από το πόσα δάχτυλα επιστράτευσαν για να το υπολογίσουν), είμαι πια 9 μηνών, αλλά κι αυτά θα σας τα πω άλλη φορά.
Σήμερα λέω να πάω να πάρω το μεροκάματο, (το μπισκοτάκι μου ντε) και να το ρίξω στην ξάπλα, γιατί πολύ κουράστηκα και ζεστάθηκα.
Στα σχόλια θα απαντάει αυτή. Θα της λέω βέβαια τι να γράψει, γιατί δεν το έχει η γυναίκα και θα με εκθέτει (με όλες τις έννοιες).
Στη φωτογραφία μπορείτε να δείτε πως την κοίταζα στην αρχή. Το κουταβίσιο βλέμμα μου την έριξε γρήγορα και μόλις κατάλαβα πως "την είχα", αλλά και περί τίνος πρόκειται, πήρα το ύφος που της άξιζε.
Μη νομίσει πως είμαστε ίσα κι όμοια!
Εσείς μείνετε στο βλέμμα της πρώτης φωτογραφίας (προς το παρόν). Αργότερα βλέπουμε.
Αν τα καταφέρει, θα μου φτιάξει, λέει, δική μου σελίδα. 
Χλωμό το κόβω να τα καταφέρνει.
Ααααα! Μου είπε να σας πω και καλό μήνα!!....
Να περάσετε όλοι υπέροχα, πάτε δεν πάτε διακοπές. Εγώ θα τον ζήσω σαν να είναι ο πρώτος μου Αύγουστος...ουπς!...είναι ο πρώτος μου Αύγουστος!!

ΥΓ: Όταν με το καλό μου φτιάξει τη σελίδα, αλλά και νωρίτερα, δεν έχω πρόβλημα, θα είναι χαρά μου να φιλοξενώ εδώ και φίλους το ίδιο έξυπνους με μένα. 

38 σχόλια:

  1. χαχαχα κορυφαίος ο Μπρίκις!!! Και η κυρία που blogarei άπαιχτη!!! Καλό μήνα και στους δυο σας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει..δεν έχω λόγια!!!Όπως και το post με την παραλία καθόμουν και το διάβαζα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!!!:)
    Μπρίκι είσαι κούκλος να ξέρεις!!!:)
    Μαράκι να τον χαίρεσαι και να του δώσεις και ένα μπισκοτάκι και από μένα!!Καλό μήνα και στους δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Βγάλε όλα τα απλυτά της στη φόρα Μπρίκι....Σιγά σιγά θα την εκτοπίσεις και το μπλοκ θα σου ανήκει ολοκληρωτικά. Είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις ως εκδίκηση για το Μπ μπροστά από το Ρικι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρίξε εσύ τις ξάπλες σου Μπρίκι μου κι άσε την κυρία να απαντά στα σχόλια, που μεταξύ μας, είναι χωρίς ενδιαφέρον δουλειά, εσένα άλλα σου πρέπουν, μεγάλα και τρανά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως είναι γεννημένος για μεγάλα και τρανά...χαχα!

      Διαγραφή
  5. θα το γυρίσουμε όλοι σε σκυλομπλογκ! καλύτερα τα λένε οι τετράποδοι!
    φιλιά Μπρίκι κι αν δε σ'ακούει να της ουρήσεις όλο το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες συμβουλές δίνεις..χαχα!!
      Είναι κύριος...κρατιέται μέχρι να δει φύση...μετά την ουρεί όλη..χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Μπρίκι, αγόρι μου, είσαι κούκλος άπαιχτος!!!! Έξυπνος, με ταλέντο στις παρουσιάσεις, υπεράνω...κουσουριών!!!!! Αξίζεις πολλά..μπισκοτάκια και αμέτρητες αγκαλιές!!! Καλό μήνα σε όλους σας και πολλές δροσερές ξάπλες και βουτιές ειδικά σε ΄σένα!! Υ.Γ. Να σου πω ένα μυστικό, άλλα δεν θα με μαρτυρήσεις ότι το έμαθες από μένα...ε?? Το Μπρίκι βγαίνει από το...B(eautiful) Ρίκι!! Σου λέει κάτι αυτό??? Σ΄αγαπάνε, βρε όμορφε πάρα..πάρα πολύ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει, όλα τα αξίζει!!!
      Α, μπράβο...κάποιος με μια λογική εξήγηση για το όνομα!! (που δεν την είχαμε σκεφτεί..χαχα)
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Φοβερή ανάρτηση!!!Πές τά,πές τά Ρίκη μου!!
    Τί σού κάνουν αγόρι μου?Καλά δέν πέρναγες στήν Λευκάδα?
    Καλό μήνα Μαρία μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ μαρτυριάρης ο άτιμος..χαχα!!
      Καλό μήνα..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Καλωσορίσατε με δροσερή απόλαυση τον Αύγουστο γλυκό μου Μαράκι με το ζουζουνομπρικάκο σου..μέσα στο μακρύ καυτό καλοκαιράκι που διανύουμε μας έφερες απίστευτη δροσιά στις ψυχές μας..για όλους εμας που έχουμε τους μικρούς πιστούς μας φιλαράκους ήταν μαγευτική ανάρτηση..οι φωτό απίθανες..κι απο μένα μπισκοτάκι και γρήγορα!!!να περνάς κοριτσάκι μου όμορφα και ξένοιαστα...σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χοντρύνει με τόσα μπισκοτάκια και δε θα τρέχει πολύ μετά..χαχα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε..κι εσύ να περνάς όμορφα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Βρε Ρίκι μου..!! μα να σε πούνε μπρίκι;;αααα αυτό σηκώνει ανάρτηση...σιγουρα κατι κρύβεται απο πίσω.. για ρίξε...εξήγηση ..και καλά κανεις και της τα λες.. να βγαίνεις μπροστά με τσαμπουκά και να διεκδικείς τα δεδουλευμένα..χιχ.χι. περιμένουμε την συνέχεια ... μήπως να το κάνεις σήριαλ;;;για σου βρε όμορφε !!! εκεί με το βλέμμα αφ υφυλού.. ίδιος ο Παπαγιανόπουλος είσαι...πω..πω.. δόξες!!!!!!!! φιλουρες βρε..
    και τωρα δύο λογια για εκεινη που σε εβγαλε μπρίκι ....Μαρία μου τετοια μούρη ο δικός σου έ;;;χι.χχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί, κακό είναι το Μπρίκι?...μπορεί να είναι και πολύ χρήσιμο..χαχα!
      Για σήριαλ το πάει κι αυτός...έχει πολλές φιλοδοξίες το σκασμένο!!
      Είδες βλέμμα?...Παπαγιαννόπουλος...χαχα..τώρα που το λες το πρόσεξα κι εγώ...πόσο δίκιο έχεις!!
      Άσε Ρούλα μου...τέτοιος και χειρότερος είναι..φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Λιώνω λέμε!
    Εσύ με το Μπρίκι...εγώμε τη Λίλα! Είναι γεννημένοι σταρς αγάπη μου! αχαχαχαα!
    Σελίδα τι σελίδα;
    Λέγε !

    Καλό μήνα Μαρία μου ! Χωρίς διακοπές, χωρίς καν άδεια... αλλά εγώ το Σεπτέμβρη θα τα σπάσω όλα να μου το θυμηθείς! :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είμαστε και μακριά...αυτοί οι δυο μαζί θα ήταν αχτύπητο δίδυμο!!
      Εδώ από πάνω θέλω να κάνω μια σελίδα για να μπαίνουν τα δικά του..αλλά ούτε αυτό μπορώ να κάνω..βλέπεις θα γράφει πότε πότε και σκέφτηκα να είναι όλα μαζεμένα τα δικά του..
      Καλό μήνα να έχουμε...και δεν πειράζει..εμείς να είμαστε καλά να τα σπάμε..χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα και στους δύο! Αντε με το καλό Μπρίκι μου η σελίδα σου, να σου γνωρίσω και την Μαλού μου1 Είναι τσαχπίνα και παιχνιδιάρα και ξέρει και αυτή να κάνει "ματιές". Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρούμε πολύ να γνωρίσουμε τη Μαλού!!...είναι και κοριτσάκι..χμμμ!!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  12. Άτομο, δεν υπάρχεις! Δεν θυμάμαι να στο έχω ξαναπεί!
    Ότι γράφεις (εσύ, όχι ο Μπρίκι!) είναι υπέροχο ή εγώ έχω φάει κόλλημα;; Χαχα!
    Φιλιά γλυκά σε σένα και στον διάσημο Μπρίκι και καλό μήνα να του πεις κι από μένα!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχω, έχω και πιστοποιητικό γέννησης...μπορώ να το αποδείξω!!
      Έχεις φάει κόλλημα δεν το συζητώ..χαχα!!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  13. Γεια σου βρε Μπρίκι άρχοντα
    που έγινες και μπλόγκερ,
    βλέπω να βάζεις και μπλου τζιν
    να γίνεσαι και ρόκερ!! χε χε

    Καλό απόβραδο Μαριώ, καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...από όλα θα γίνει αυτός...μέχρι πρωθυπουργό τον κόβω με τη φόρα που έχει πάρει!!
      Καλό μεσημέρι και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  14. Μια χαρα τα λέει χαχααχ ρήτωρας πρώτος,μπράβο απαιχτος ο Μπρικι ...καλο μηνα και πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπρίκι, σε μια και μόνη ανάρτηση πήρες την εκδίκησή σου από τη Μαρία, ε; Πού να αποκτήσεις και μπλογκ, δηλαδή...
    Έλα βρε χαζούλη, αφού σ΄αγαπάει! Μην την εκθέτεις!!!
    Τι να σου στείλω τώρα, φιλιά, χάδια ή κοκκαλάκια; Διάλεξε εσύ!

    Μαρία μου, καλό μήνα να έχεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι΄αυτό δε θα αποκτήσει και ποτέ μπλογκ..χαχα!!...απλά θα γράφει πότε πότε εδώ και πολύ του είναι!!
      Τι να διαλέξει..σαν να τον βλέπω..θα απολαμβάνει τα χάδια και τα φιλιά, αφού θα έχει καβαντζώσει τα κοκκαλάκια..πλεονέκτης, τι περιμένεις!!
      Καλό μήνα..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Αχαχαχα....ποσο γελασα με τον (Μπ)ρικι!!!!!! :οDDDDDD

    φιλια στη μουσουδιτσα του... γλυκας ειναι ο ατιμουλης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή