Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Οικογένεια Λεντιβουλαριίδες ή αλλιώς.."Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;"...

...ή αλλιώς φέξε μου και γλίστρησα!
Ψάχνοντας να βρω πως λέγονται τα διάφορα φυτά που φωτογραφίζω, κατέβασα από το ψηλότερο ράφι μια ξεχασμένη εγκυκλοπαίδεια φυτών. Την ξεσκόνισα ωραία ωραία και την άνοιξα.
Το κακό είναι πως για να  βρεις το όνομα, πρέπει να ξέρεις το όνομα(;), ή έστω σε ποια οικογένεια ανήκει το κάθε φυτό.
Θα μπορούσα βέβαια να περάσω κι αμέτρητες ώρες ξεφυλλίζοντάς την, σαν το μάρτυρα που αναζητά τον ένοχο ανάμεσα σε χιλιάδες φωτογραφίες υπόπτων, αλλά κι αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι.
Η ποιότητα των φωτογραφιών δεν είναι καλή και η χαρά μου ναυάγησε όταν αναγνώρισα ένα από τα λουλούδια μου και είδα πως αυτό φύεται μόνο (;) στον Αμαζόνιο.
Ως γνωστόν δε ζω στον Αμαζόνιο, κι ευτυχώς Παναγία μου, γιατί με τα ανακόντα δεν θα τα πήγαινα καθόλου καλά, οπότε εγκατέλειψα αυτή τη μέθοδο και προσπάθησα να αναγνωρίσω τα ονόματα.
Και καλά η οικογένεια να είναι γνωστή, να την έχει πάρει το αυτί σου, να έχει βγει μια φορά στα κανάλια βρε αδερφέ.
Ας πάρουμε την οικογένεια Πασιφλωρίδες. Φυσικά δεν την ξέρεις πάππου προς πάππου, αλλά ξέρεις καλά εκείνη τη μικρή τσαχπίνα που το παίζει χαμηλοβλεπούσα, αλλά αναρριχάται όλο και ψηλότερα όταν δεν τη βλέπεις.
Αυτή τη ρολογιά ή λουλούδι του πάθους ή πασιφλώρα.
Μια ζωή στα μαχαίρια που λέτε, αυτή η οικογένεια με την οικογένεια των Ελαιίδων (που δε θα σου πάει το μυαλό ποια είναι).
Εκείνο το ατίθασο το γιασεμί κάνει όλη τη ζημιά. Πάει το άμυαλο συνεχώς και μπλέκεται στα πόδια της πασιφλώρας και τη φλομώνει αρώματα.

Του Κουτρούλη ο γάμος γίνεται!

Η πασιφλώρα θυμώνει με το θράσος του και απλώνει τα κλαδιά της όλο και πιο μακριά για να διώξει το ακόλαστο γιασεμί. 
Η πέργκολα δεινοπαθεί με αυτούς τους δυο. Από καιρό ονειρεύεται μια βουκαμβίλια στη θέση τους.
Δεν ξέρει από που κρατάει η σκούφια της και αν είναι καλής οικογενείας, αλλά τη θεωρεί καθωσπρέπει και σοβαρή.
Άλλη οικογένεια που δε χρειάζεται πολλές συστάσεις, είναι αυτή των Πευκίδων. 
Τη συναντάς συχνά και στον ίσκιο της έχεις κάνει και δυο πικ νικ.
Από μεγάλο τζάκι επίσης η πασίγνωστη οικογένεια των Ορχιδίδων. 
Όλο και κάποια θυγατέρα τους θα έχεις συναντήσει να κάνει το μοντέλο στα καλύτερα ανθοπωλεία.
Επειδή όμως δε θέλω να πάρω πτυχίο στη βοτανολογία, αλλά να απολαμβάνω την ομορφιά, κλείνω την εγκυκλοπαίδεια, ανοίγω τα μάτια μου και πιάνω τα "χωρίς οικογένεια".
Τι κι αν τα ρώτησα ξανά και ξανά "τίνος είσαι εσύ;", αυτά δεν απάντησαν. Δεν πειράζει. Μπορεί να μην ξέρω όλο το γενεαλογικό τους δέντρο, ξέρω όμως όλα όσα μου χρειάζονται.

Ξέρω ας πούμε πως σε λίγο καιρό αυτή η οικογένεια των βάτων θα αφήσει τους γάμους τα πανηγύρια και τους στολισμούς, θα σοβαρευτεί και θα αρχίσει να γεννοβολάει.
Δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες (σα να ξέφυγα λίγο) βατόμουρα θα γεμίσουν τα κλαδιά της και όποιος δε φοβάται τα αγκάθια θα φάει καλά!


Να και η οικογένεια της μαργαρίτας που καμαρώνει επειδή λέει, είναι η μεγαλύτερη. Δε λέει φυσικά πως είναι και η πιο κοινή, ούτε πόσο μαρτυριάρα είναι!
Λίγο να τη μαδήσεις τα λέει όλα η αθεόφοβη!


Το παρακάτω αγκάθι είναι η αγαπημένη οικογένεια των γαϊδουριών.
Λατρεύουν να το τρώνε και γι΄αυτό μέχρι τώρα κανένα γαϊδούρι δεν αρρώστησε ποτέ από το συκώτι του.
Καλού κακού, αν πίνετε πολύ, ας γίνει και δική σας αγαπημένη οικογένεια γιατί αποτοξινώνει και κάνει καλό στο συκώτι.
Είναι σοφά τα γαϊδούρια!


Δε θα σταθώ πολύ στην επόμενη οικογένεια, όσο κι αν την αγαπάω σαν παιχνιδιάρα που είναι, γιατί έχει πολύ κακή φήμη και δεν αργεί τη σήμερον ημέρα να σου βγει το όνομα.
Πλησίασε να σου το πω στο αυτί.
"Είναι όλοι τους κλέφτες. Θα μπορούσαν να είναι και πολιτικοί!"





Σεσημασμένη είναι και η οικογένεια της παπαρούνας που κυκλοφορεί ανάμεσα στα άλλα φυτά κατακόκκινη από την ντροπή της.
Πολλές φήμες κυκλοφορούν, που η ίδια η παπαρούνα αρνείται και οι ειδικοί τις ψάχνουν, ή κάνουν πως τις ψάχνουν (όλοι χρειάζονται μια δικαιολογία).



Α..να μην ξεχάσω..η παρακάτω οικογένεια (και συγγένεια να μην είχαν, συμπεθέρεψαν με το ζόρι) στολίζει όμορφα το βάζο μου.



Τελευταία, καταϊδρωμένη και καταφρονεμένη ακολουθεί η οικογένεια των "βρακιών".
Δεν ξέρω γιατί, αλλά όταν ήμασταν παιδιά, αυτά τα λέγαμε "βρακιά της χελώνας".
Μεγάλωσα κι ακόμα έτσι τα λέω.
Ποτέ δεν κατάλαβα βέβαια γιατί η χελώνα απλώνει τα βρακιά της εδώ κι εκεί και κυκλοφορεί ξεβράκωτη...ντροπής πράματα είναι αυτά, αλλά άμα θέλει αυτή να παίρνει αέρα, εμένα μου περισσεύει.



Οι παραπάνω οικογένειες, βγήκαν από το χρονοντούλαπο, φόρεσαν τα καλά τους κι έσκασαν πάλι μύτη μυρίζοντας ναφθαλίνη.
Το αρχικό κείμενο είναι το ίδιο, (ούτε τα λάθη μου δε διόρθωσα), απλά μεγάλωσα τα γράμματα και κάποιες φωτογραφίες για να παρουσιαστούν ευπρεπώς και κατά πως τους πρέπει στο δρώμενο Family Stories γιατί η (Η ζωή είναι ωραία) και με λουλούδια ακόμα ωραιότερη!

60 σχόλια:

  1. Νομιζω πως πρεπει να γραψεις τη δικη σου εγκυκλοπαιδεια για τα φυτα. Θα ειχε πολυ περισσοτερο ενδιαφερον απο τις κανονικες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συζητώ..θα άνοιγε εκείνο το παράθυρο στη γνώση που τώρα μας κρατάνε ερμητικά κλειστό καθώς όλα είναι αυστηρά "οικογενειακή" υπόθεση...χαχα!

      Διαγραφή
  2. Απολαυστική δημοσίευση!
    Θα μείνω στο αγκάθι το μοβ που φέτος είναι το μόνο που βρίσκω σε ποσότητες μπροστά μου αυτόν τον καιρό! Να σκεφτείς βρήκα μια ολόιδια φωτό με το τοπίο έξω από τη δουλειά μου γεμάτο μοβ αγκάθια και το έβαλα και ταπετσαρία! Στο τέλος τα λάτρεψα!
    Φιλιά!
    Σχολάω και δεν προλαβαίνω να γράψω κάτι έξυπνο χοχοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Αυτά τα αγκάθια είναι πανέμορφα...και κρίμα που έβαλα μόνο μια φωτογραφία τελικά..φοβήθηκα όμως μην παρασυρθώ κι έκανα αυστηρό κάστινγκ..ήδη το παράκανα με την οικογένεια των κλεφτών..χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ, πρέπει να γράψεις οπωσδήποτε τη δική σου εγκυκλοπαίδεια! Θα τη μάθαινα απέξω, χαχα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το φροντίσω..και θα έρθω πόρτα πόρτα, μπλογκ μπόγκ δηλαδή να την πουλάω..χαχα!!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα περιγραφή φυτών που έχω διαβάσει ποτέ!
    Καλά, για τις φωτογραφίες δεν χρειάζεται να επαναλάβω πόσο ωραίες είναι διότι θα γίνω κουραστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω τον αγώνα μου κατά της εσωστρέφειας που χαρακτηρίζει και σημαδεύει όλες αυτές τις καημένες και παρεξηγημένες οικογένειες...χαχα!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές φωτογραφίες! Φοβερό κείμενο! Πρώτη μαθήτρια θα 'μουν στο μάθημα, αν τα διδασκόμουν με τον δικό σου τρόπο!
    Και μου έδωσες και μια ιδέα!!! :))

    Καλό σου βράδυ, Μαρία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ο δικός μου τρόπος σπάει τα στεγανά της μάθησης...απογειώνει την φαντασία και φέρνει τα φυτά πιο κοντά μας...
      Πώς να το πω?..να, γινόμαστε όλοι μια οικογένεια!..χαχα!
      Καλό βράδυ..φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Γέλασα πολύ με του...κουτρούλη το γάμο! Φοβερή η αναρτηση και φοβερές αυτές οι φυτοοικογένειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Οι φυτοοικογένειες είναι το κάτι άλλο...αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Για μένα δεν έχει καμιά σημασία πως λέγονται.
    Σημασία έχει πως δημιουργήθηκαν για να γεμίσουν ομορφιά και χρώματα την πλάση
    και ίσως να έχουν και ευεργετικές ιδιότητες που δεν τις γνωρίζουμε ακόμη.
    Εσύ βέβαια με το φακό σου άδραξες την καλύτερη στιγμή τους και τα έκανες stars.
    Mπράβο σου για τη φωτογράφηση αλλά και για τον κόπο να βρεις τόσες πληροφορίες
    για το σόϊ τους και την ονομασία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κόπο Φλώρα μου τον άφησα στους βοτανολόγους...αυτοσχεδίασα με τις φτωχές μου γνώσεις(;)..άσε που αν μπει κανένας γνώστης εδώ μέσα θα πάθει αποπληξία ο άνθρωπος..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ανάρτηση Μαράκι!
    Οι φωτογραφίες ολοζώντανες όπως πάντα.
    Η παπαρούνα είναι "ποίημα".
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Οι παπαρούνες είναι τόσο όμορφες κι αέρινες πάντα!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Kαλά... εσύ έχεις φωτογραφίσει τον κήπο μου !!!
    Αν και
    κάθε καθώς πρέπει κήπος για να έχει κάποιο κύρος χρειάζεται να διαθέτει τις παραπάνω οικογένειες στα παρτέρια του!
    Βρε πουλάκι μου αυτό με τον θύσανο τον λιλά-μωβ στην άκρη που είναι ένα κοτσάνι ίσα με ενάμιση μέτρο ψηλό
    πως στο καλό το λένε και φέτος έχω μπόλικα από δαύτα???

    φιλιά Μαράκι μου
    η Πασιφλώρα μου λέει πως είναι αργά οπότε....
    καλό μας βράδυ :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες οικογένειες είναι απαραίτητες θα έλεγα..χαχα!!
      Μακάρι να ήξερα πως το λένε...κάπου διάβασα τις προάλλες (δε θυμάμαι που) να αναφέρεται σαν άγριο κρεμμύδι...αλλά δεν ξέρω...και τώρα που ρωτάς τι σκέφτηκα!...αν ρωτούσα τον πατέρα μου θα μου έλεγε όλα τα ονόματα..θα πάρω αύριο τηλέφωνο και θα πω στην αδερφή μου να του το δείξει να μας πει!!
      Καλό βράδυ..ναι, να μαζευτούμε μη μας κάνει τη ζωή δύσκολη η Πασιφλώρα..χαχα!..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μακάρι τότε που διάβαζα τη βοτανική (μια αλυσίδα απο τα δυσκολότερα μαθήματα στη σχολή μου) να είχα ένα βιβλίο με περιγραφές σαν τη δική σου.... θα το διάβαζα με πολύ ευχαρίστηση και θα έγραφα και 10!!!
    Καληνύχτα!!!!
    και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πρέπει να είναι πολύ δύσκολο μάθημα..εκεί μέσα χάνει η οικογένεια τα μέλη και τα μέλη την οικογένεια..
      Καλό βράδυ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τί πανέμορφες φωτογραφίες!!Η Ελληνική φύση καί τά αγριολούλουδα,σέ όλο τό μεγαλείο της!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Είναι απίστευτα όμορφα τα αγριολούλουδα αυτή την εποχή..φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Επωνυμα ή ανωνυμα, με οικογενεια ή χωρις,απο μεγαλο σόι ή ταπεινης καταγωγης ειναι ολα τους πανεμορφα!
    Φιλια Μαρια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχαχχαχαχαχαα καταπληκτική η περιγραφή!!!!!!! Μαρία.....μου αρέσει το χιούμορ σου :)
    οι φωτογραφίες τέλειες....πω πω πολύ μου αρέσει όταν έρχομαι εδώ!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και επίσης να πω...ξέρεις τι στραμπούληγμα είχε πάθει το δικό μου το μυαλό προσπαθώντας να βρω τα ονόματα των κάκτων μου??? γιατί δεν μιλάμε για έναν και δυο κάκτους αλλά για ολόκληρη συλλογή...κι εκεί που τα είχα οργανώσει τότε ,όλα με ονόματα και τα σχετικά....τσουπ μου πήραν τον υπολογιστή και πάει..και πάνε και τα αρχεία με τα ονόματα....ε δεύτερη φορά δεν το κάνω

      Διαγραφή
    2. Είναι δύσκολο να βρεις όλα τα ονόματα..και πιο δύσκολο έως ακατόρθωτο να το ξανακάνεις!!!
      Πωπω..πόση δουλειά πήγε χαμένη!!..
      Χαίρομαι πολύ που περνάς καλά εδώ..να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ ωραία ανάρτηση έκανες μάτια μου.
    Θα κάνω τον συνήγορο του (διαβόλου) πολιτικού, λέγοντας πως, κλέφτες δεν είναι μόνο
    (και όχι όλοι βέβαια) οι πολιτικοί, αλλά και πάρα πολύ συμπολίτες, γιατί πέφτουμε
    μερικές φορές στην παγίδα και μας αγιοποιούμε... Σε φιλώ γλυκά, μην καταφέρνοντας
    να διαλέξω ποιο λουλούδι και ποια φωτογραφία, μου άρεσαν περισσότερο!
    Πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει βρε! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Αγαπητέ συνήγορε (χαχα)...δε (μας) τους αγιοποιούμε όλους...σίγουρα υπάρχουν και κλέφτες συμπολίτες..αλλά το κακό ξεκινάει από πάνω..
      Αυτοί όχι μόνο έκαναν τα μεγάλα φαγοπότια σε συνεργασία με τους εκλεκτούς τους φίλους και λωποδύτες, αλλά έκαναν κι ένα κράτος μαντάρα...οι ευθύνες τους όσες οι κόκκοι της άμμου...και με ανοχή δική τους ίσως και συνεργασία έγιναν και τα υπόλοιπα φαγοπότια...το μεγαλύτερο μέρος του λαού δεν έφαγε ούτε έκλεψε κι ας λένε...
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Το πόσο γέλασα με την ανάρτηση σου,τι όμορφα που τα παρουσίασες?Τα λουλούδια πηραν αλλη χαρη μ οσα εγραψες και πραγματικα το καθενα το περιεγραψες οπως ακριβως συμπεριφερεται,μπράβο Μαρία ,πολλα φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις...είμαι σίγουρη πως εσύ ξέρεις και πολλά με τα κανονικά τους ονόματα...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Εγώ που είμαι του αγρού και του βουνού τα γνωρισα όλα , οικογένειες δεν ξέρω μου αρέσουν και αρκεί .Να κάψω τον υπόλοιπο εγκέφαλό μου να μάθω που κρατά η σκούφια τους?
    Μου αρέσουν εκείνα που φυτρώνουν όπου γουστάρουν
    Φιλάκια με άρωμα αγρών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην τον κάψουμε..μας φτάνει να τα απολαμβάνουμε όπως κι αν λέγονται!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίες φωτογραφίες!
    Το ζήλεψα το γιασεμί με ρολογάκι σου γιατί δεν έχω ρολογάκι αλλά το δικό μου γιασεμί μια δεν αντέχει τον αέρα μια το πνίγει (στα φιλιά θα έλεγες εσύ) το αγιόκλημα.
    Tη βουκαμβίλλια την έφερε στην Ευρώπη ο Bougainville, υπάρχει και νησί στο οποίο έδωσε το όνομά του.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δάφνη μου!
      Το γιασεμί το λατρεύω...και ναι, μάλλον το λατρεύει και το αγιόκλημα και το πνίγει στα φιλιά...φαντάζομαι αυτά τα δυο μαζί τι όμορφα θα μυρίζουν..
      Καλά έκανε ο Bougainville και μας έφερε τη βουκαμβίλλια..αυτή παλεύω εγώ να αναστήσω κάθε χρόνο..φέτος μόνο δεν μου την έκαψε ο πάγος, γιατί δεν έκανε κιόλας παγωνιές όπως άλλες χρονιές...αλλά χρόνια τώρα μια μου πεθαίνει μια ανασταίνεται...
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. κάτι έμαθα κι εγώ που δεν ξέρω να ξεχωρίζω το τριαντάφυλλο από το γαρύφαλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να έμαθες καλά το μάθημα με το βρακί της χελώνας...χαχα!!

      Διαγραφή
  19. χαχαχα νομίζω πως με τέτοιες ονομασίες θα τα μάθω όλα!!! Πόσο πίσω με πήγες με το "βρακί της χελώνας".
    Μνήμη ελέφαντα έχεις!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να ξεχάσω τέτοιο όνομα?
      Το όνομά μου μπορεί να το ξεχάσω..αλλά αυτό ποτέ!!

      Διαγραφή
  20. Η φυτολογία είναι πολύ αδύναμο τόπικ και για εμέ! Είχα και ειδικό άλμπουμ όταν ήμουνα μικρούλης και κόλλαγα με σελοτέιπ διάφορα φύλλα και έγραφα δίπλα τι είναι το καθένα, μπας και τ'απομνημονεύσω. Εις μάτειν! Ακόμα στο μανάβικο, το καλοσκέφτομαι ποιος είναι ο μαϊντανός και ποιος ο δυόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με μπερδεύει χρόνια τώρα το σέλινο και ο μαϊντανός..μερικές φορές μοιάζουν και αν δεν τα μυρίσεις άκρη δε βγάζεις..κι αν είσαι κρυωμένος και δε μυρίζεις καλά, μπορεί να βάλεις στη φασολάδα μαϊντανό και στη σπανακόπιτα σέλινο..(μου έχει τύχει)..και δεν ήταν και τα καλύτερα φαγητά που φάγαμε...χαχα!!
      Είχα κι εγώ φυτολόγιο!!..τι μου θύμισες...!!

      Διαγραφή
  21. Αχ είναι όλα πανέμορφα! Και ας μην ξέρεις το όνομά τους, σιγά! Και μόνο που τα βλέπεις και τα χαίρεται το μάτι σου, είναι υπέρ-αρκετό...!!!
    Λατρεύω τις παπαρούνες!!!! :)
    Καλημέρες! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα και μόνο που τα βλέπουμε φτιάχνει το κέφι...χαλάει μόνο αν προσπαθήσεις να μάθεις τα ονόματά τους..χαχα!!
      Κι εμένα μου αρέσουν πολύ οι παπαρούνες...
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  22. Πόσο την απόλαυσα την ανάγνωση για τα φυτά, δε λέγεται!!! Η φύση μας προσφέρει τόσες ομορφιές και φυτά με ευεργετικές ιδιότητες. Χρόνια τώρα διαβάζω για φυτά και βότανα, απ' έξω ελάχιστα θυμάμαι!!! Και ο μπαμπάς μου που δεν τα έχει διαβάσει ποτέ, ξέρει τις ονομασίες όλων!!! Ακούς εκεί... :P
    Φιλιά πολλά Μαρία μου!!! Καλό Σ/Κ!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση προσφέρει από όλα!!
      Και κάποια βότανα είναι πραγματικά θαυματουργά...κάποτε ήξερα πολλά για τα βότανα, αλλά δε τα θυμάμαι όλα πια..κάποια έρχονται σαν αναλαμπές μια στο τόσο κι αυτό είναι!
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Μαράκι πολύ ωραία ανάρτηση ξετρελάθηκα με τους κλέφτες μου αρέσουν
    πάρα πολύ ( οι μόνοι κλέφτες που μου αρέσουν)και ίσως το μόνο φυτό που μπορεί να πετάξει τοσο ψηλά γι'αυτο και το λατρεύω.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Κι εγώ τους λατρεύω τους συγκεκριμένους κλέφτες!!
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. I am following you already...I think your blog is great!!
    Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτές τις οικογένειες μόνο από σένα θα μπορούσα να τις μάθω. Δεν έχω υπομονή με τις πληροφορίες...
    Δυο οικιγενειακές διάβασα σήμερα (εσένα και της άλλης Μαρθας, της Νικολάου) και οι δυο πρωτότυπες.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είσαι σίγουρη πως τώρα τις έμαθες? χαχα!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Ομολογώ ότι δεν γνώριζα...
    "τα βρακιά της χελώνας"!😃
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ απολαυστική ανάρτηση (και ενημερωτική, βεβαίως-βεβαίως). Μόνο ένα αρνητικό είχε, ότι μου δημιούργησες κι εμένα την απορία, γιατί να κυκλοφορούν ξεβράκωτες οι χελώνες...
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω από όλα ενημερωτική...γιατί εμείς εδώ - το Μπρίκι κι εγώ- δίνουμε μάχη για την ενημέρωση...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, αλλά και όλη η ανάρτηση σου, καλά έκανες και μας τη θύμησες!!!!!
    Τα βρακιά της χελώνας κι εγώ δεν τα ήξερα!!!
    Να είσαι καλά Μαρία μου και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου...πού να τα μάθετε τα βρακιά...σάμπως τα φοράει και ποτέ η χελώνα για να τα "διαφημίσει"? χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  29. Εντάξει δεν υπάρχεις απλά!!! Η wikipedia των φυτών είσαι, με τσαχπινιά και γνώσεις και χαρακτήρα. Πολύ την απόλαυσα την ανάρτηση σου! Σε καλημερίζω και σε καλοβδομαδίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  30. Μαρία μου ήταν υπέροχη η ιδέα σου να ανασύρεις αυτή την ιστορία για τις Οικογενειακές μας Ιστορίες και σε ευχαριστώ πολύ! Πραγματικά πρωτότυπη συμμετοχή! Έλιωσα με το σχόλιο της Γιούλης!
    Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τη θυμήθηκα αμέσως εεεεεεε?
      Καμιά φορά ευτυχώς αποκοιμιέται το αλτσχάιμερ! χαχα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή