Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Wild flowers of Greece - Αγριολούλουδα (Green Day)


 Η ομορφιά της φύσης μέσα από την απλότητα των άγριων λουλουδιών.
Θα ήθελα να μπορώ να τα ονομάσω ένα ένα, αλλά τα μόνα που αναγνωρίζω είναι οι μαργαρίτες και οι ανεμώνες.
Απολαύστε τα, έτσι όπως ξεπροβάλλουν πάνω από τα άπειρα διαμαντάκια που σκόρπισε παντού η βροχή και η υγρασία.
Κι αν κάποιος μπορεί να αναγνωρίσει και άλλα μη διστάσει να το πει.
Με χαρά μου θα συμπληρώσω στην ανάρτηση το όνομα του λουλουδιού και ποιος  μου το είπε..

Μαργαρίτες


Ανεμώνες






Η misoagnosti μας αποκάλυψε το όνομα του όμορφου αυτού λουλουδιού..
Ασφόδελος!..κάτι σας θυμίζει ε;

Καυκαλήθρα (εδώ βοήθησαν η Αριστέα και η misoagnosti)

Ψάχνοντας έμαθα πως αυτό λέγεται Ευφορβία (Euphorbia).
Σας λέει κάτι;
Στη Neli πάντως κάτι είπε, μια και μας έδωσε το "καθημερινό" της όνομα.
Γαλατσίδα!


Πικροράδικο ή ταραξάκο (την πληροφορία έδωσε η misoagnosti και η Neli)

Καψέλλα ή αγριοκαρδαμούδα

I am linking to Fiona {Green Day 35}

Με αυτές τις αέρινες ανεμώνες συμμετέχω στο "μωβ διαγωνισμό" που διοργανώνει το Κατερινάκι.

64 σχόλια:

  1. Maria

    Your photos are wonderful
    those daisies
    and those raindrops....
    fantastic.

    Thank you for linking up with Green Day
    once again.

    Wishing you a lovely week

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μου πήρες την έμπνευση και έλεγα αύριο πρωί πρωί να βγω έξω στο χωράφι να φωτογραφίσω αγριολούλουδα για να τα αναρτήσω...
    Δεν πειράζει όμως τα τίμησες εσύ...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βγήκες τελικά για να απολαύσουμε και άλλα λουλούδια..ποτέ δεν είναι αρκετή η ομορφιά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Οι ανεμώνες είναι το αγαπημένο μου λουλούδι! Είδα την πρώωτη ανεμώνα για φέτος πριν λίγες μέρες μαζί με μαργαρίτες που ανθίζουν έξω από το σπίτι μας! όταν αρχίζουν οι πρώτες ζέστες και μυρίζουν οι μαργαρίτες τότε νιώθω ότι ήρθε η άνοιξη! Μου έδωσες ωραία ιδέα να τις φωτογραφίσω κι εγώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, να τις φωτογραφίσεις...πάντα χαίρομαι να βλέπω φωτογραφίες!
      Οι ανεμώνες είναι όμορφα λουλούδια!..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Με τα ονόματα δεν τα πάω καλά ούτε κι εγώ αν και θα το ήθελα
    να μπορώ να τα αναγνωρίσω -το ίδιο και τα δέντρα! Είναι όμως
    τόσο εύθραυστα και όμορφα. Ιδιαίτερα αυτό το γαλάζιο το μικρό
    με το μωβ κλαράκι, σαν πεταλουδάκι μοιάζει !!
    Φιλιά Μαράκι, καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα ήθελα να τα αναγνωρίζω όλα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ..
      Αυτό το γαλάζιο ήταν μια σταλίτσα...πολύ μικρούλι..
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. O orvalho dá uma graça especial às flores...lindas imagens, um abraço!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω ιδέα πώς λένε τα λουλούδια που ανάρτησες... Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι με τις φωτογραφίες σου, απόλαυσα την άνοιξη μέσα στα τσιμέντα που ζω. Πίνω τον καφέ μου και απολαμβάνω τις εικόνες!
    Καλή σου μέρα Μαρία μου! Να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν..να έχεις κι εσύ ένα όμορφο Σαββατοκύριακο..φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. αυτά τα αγριολούλουδα μου αρέσουν πολύ καιμου θυμίζουν το χωριό μου ,γιατι θα το ξ α ν α π ώ ,εδώ δε φυτρώνει τίποτα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε μέχρι τον άλλο μήνα. Θα εκπλαγείς απο το φως και το χρώμα που κυριαρχεί, χαρακτηριστικό των "ξερονήσιων".

      Διαγραφή
    2. Άκου τον Μπεν και κάνε λίγη υπομονή..μετά θα μας δείξεις εσύ τις ομορφιές του νησιού!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαράκι μου!!!
    Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες!
    Ότι πρέπει για ένα όμορφο ξύπνημα!!
    Να σαι καλα!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες.........ειδικά οι σταγονίτσες που φαίνονται σε μερικές. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι σταγονίτσες με τρελαίνουν...μούσκεμα έγινα όμως για να βγάλω τις φωτογραφίες..χαχα
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Maria,

    Eu amo foto de flores.
    As suas imagens são muito belas. Amei!
    Um lindo final de semana. Abraços

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα! Τι υπέροχες εικόνες μας χάρισες; Κι ας ζω στη φύση ...ακόμα δεν έχουν ανθίσει εδώ τα λουλούδια μας ( εκτός από ζομπούλια μανουσάκια και κάτι κίτρινες μαργαριτούλες του αγρού).
    Το άσπρο λουλούδι το είχα κι εγώ βγάλει φωτό πριν λίγο καιρό. Νομίζω ότι είναι το λουλούδι της καυκαλήθρας; Θα ρωτήσω τη μαμά μου για καλό και για κακό!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    Α! Πανέμορφη η συμμετοχή σου στο μωβ διαγωνισμό! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λουλούδι της καυκαλήθρας..χμμμ..τώρα που το λες..!
      Θυμάμαι που το είχες βάλει!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά!

      Διαγραφή
  12. υπεροχες φωτογραφιες!!!ποσο μου αρεσαν οι σταγονες πανω στα φυλλα των λουλουδιων...!!Καλο Σαββατοκυριακο!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα υπάρχει σήμερα γυναίκα που να μην της αρέσουν τα λουλούδια!Όλα μ΄ αρέσουν κι ας μην τα γνωρίζω!Λουλούδια να ΄ναι κι ότι να ΄ναι!αχαχα!
    Υπέροχες κι ευωδιαστές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!Λατρεμένες αυτές με τις δροσοσταλίδες!
    Να ΄σαι καλά και να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω να υπάρχει..δεν έχεις άδικο!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Κι εσύ να περάσεις καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Τι υπέροχες φωτογραφίες, είναι τόσο όμορφα τα αγριολούλουδα!!! Ούτε εγώ ξέρω τις ονομασίες για τα περισσότερα, αν και μικρή έφτιαχνα φυτολόγιο!!! :)
    Η συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό καταπληκτική!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Α, τι μου θύμισες τώρα..αγαπημένη ασχολία το φυτολόγιο..νομίζω πως τότε ξέραμε περισσότερα πάντως..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Exquisite pictures, yes, fantastic flowers, gorgeous! I know them all, in Spain come in spring, have not yet come!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much!
      I think that Greece and Spain have the same wild flowers!
      Spring is almost here!

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφα αγριολούλουδα!! Κι εγώ τις ανεμώνες και τις μαργαρίτες ξέρω! Πάντως όλα έχουν τη χάρη τους! Αν και οι ανεμώνες είναι πιο όμορφες! χαχαχα!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!
    Φιλάκια!!
    Καλό σ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, κι εγώ έχω μια αδυναμία στις ανεμώνες..χαχα!
      Καλό Σαββατοκύριακο...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Lindas, muito lindas as flores que nos mostra nas suas magníficas fotos! Parabéns. Adorei...A Primavera já estaá aí. Abraços e muito obrigada. Ailime

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου μου επιτρέπεις να αποθηκεύσω τη τελευταία σου φωτογραφία; Θέλω να τη χρησιμοποιήσω ως φόντ στο λαπτοπ μου.. Την καλησπέρα μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και στο επιτρέπω..χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μικρές πνοές ζωής, όλες σου οι φωτογραφίες.
    Μας έντυσες στην άνοιξη. Κι έχουμε Μάρτη μήνα ακόμα...
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει τα νάζια του ο Μάρτης, αλλά γύρω μας η άνοιξη έχει αρχίσει να κάνει αισθητή πια την παρουσία της..κι εσύ να είσαι καλά..σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα λουλούδια!!
    Εξαιρετικές φωτογραφίες!!!!

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 9η (απ΄ την αρχή): ασφόνδελος
    3η (απ΄το τέλος)το κίτρινο άνθος: πικροράδικο, ταραξάκο
    2η (απ΄το τέλος) καυκαλήθρες (όπως και στη φωτο κάτω απ΄τον ασφόνδελο)

    φιλάκια Μαρία μου
    :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ο άνθρωπός μου!!
      Σε μια άλλη ζωή ήξερα και το ταραξάκο...το ξέχασα κι αυτό..
      Τις καυκαλήθρες τις αναγνώρισε και η Αριστέα...
      Τον ασφόνδελο τον ήξερα σαν όνομα, τον θαύμαζα σα λουλούδι, αλλά δεν είχα κάνει ποτέ τη σύνδεση..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. έφερες όλη την άνοιξη,τέλεια!!!!Οι φωτογραφίες σου είναι μαγικές και όλα τα λουλούδια(που δεν συγκρατώ ούτε εγώ όλα τα ονόματα) ονειρεμένα-)))
    πολλά ανοιξιάτικα φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..με βοήθεια από την Αριστέα και την misoagnosti θα μάθουμε κι άλλα..μετά μένει να τα θυμόμαστε..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφη ανάρτηση Μαρία μου,γεμάτη χρώματα καί αρωμάτα ανοιξιάτικα!!Τέλειες φωτογραφίες!!!Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν..
      Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Eίδες πόσο όμορφα ζωγραφίζει η φύση? Μέσα σε πέτρες απότιστα ,απερηποιητα και όμως τόσο όμορφα,τρελαίνομαι για αγριολούλουδα,στην 11 φωτογραφία είναι η γνωστή μας γαλατσίδα,και η κίτρινη μαργαρίτα οπως πολυ σωστά είπε η κοπέλα ειναι το πικροράδικο,πολλά φιλια σε ευχαριστούμε για την τόση όμορφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απότιστα δεν τα λες..χαχα..φέτος έριξε τόσο νερό που το ξερνάει ακόμα και η γη..δεν αντέχει άλλο..
      Πάντως ακόμα κι έτσι ανθίζουν πάντα!
      Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  25. Πολλά όμορφα λουλούδια έχουμε μα δεν γνωρίζουμε το όνομα τους!
    Και εγω ξέρω ελάχιστα.Ίσως τα πιο συνηθισμένα!
    Τι ξεχωριστά που είναι όλα!Με τις μικρές δροσοσταλίδες να κάθονται στα φύλλα τους!
    Ενα ακόμη φωτογραφικό υπερ-θέαμα,μας χάρισες πάλι!
    thanx*

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Τώρα κοντεύουμε να τα μάθουμε όμως!
      Ας είναι καλά οι φίλες που μας τα είπαν..
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Γεια σου Μαρία..ωραία ανοιξιάτικη η ανάρτηση σου..άνοιξη,λουλούδια..πόση όμορφη ειναι η φύση . Δυστυχώς , ειμαι από αυτούς που δεν ξεχωρίζουν το κάθε λουλούδι, δεν ξέρουν το όνομα του :(
    Τι μας θυμίζει ο ασφόνδελος; Δε θυμούμαι..μήπως καμιά παλιότερη ανάρτηση σου;
    Πολυ όμορφα τα λουλούδια, ειδικά το τελευταίο οι λιλά ανεμώνες.Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διόρθωση, υπάρχουν και λουλούδια που ξέρω το όνομα τους, που ξεχωρίζω φυσικά , δεν είμαι τελείως άσχετη :)

      Διαγραφή
    2. Ο ασφόνδελος είναι γνωστό λουλούδι..έλεγα απλά μήπως το θυμηθήκατε με τη βοήθεια που μας έδωσε η misoagnosti..
      Όχι καλέ..δεν είμαστε και άσχετοι, αλλά πού να τα θυμάσαι όλα?
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  27. Αχ, μου άνοιξες τη διάθεση για εξόρμηση στη φύση!
    Τι όμορφα! Οι ανεμώνες είναι αγαπημένες μου και τόσο εύθραστες..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να κατάφερες να κάνεις καμιά βόλτα σήμερα που ήταν Κυριακή..από δω και πέρα πάντως όλο και θα την απολαμβάνουμε περισσότερο τη φύση..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Τρομερές φωτογραφίες Μαρία μου!
    Λουλουδάτη και ευωδιαστή....μέχρι τα βάθη της καρδιάς σου να είναι αυτή η άνοιξη!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!
    ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Πάντα δίνεις υπέροχες ευχές!..να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Αχ, αγαπημένη φύση, που ξυπνάς σιγά σιγά... Τι ομορφιές!

    Όλες οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες, αλλά με την τελευταία νομίζω έδωσες ρέστα. Φοβερή λήψη!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη πλανεύτρα η φύση!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Ολα τα αγριολουλουδα ειναι υπεροχα, γεμισε χρωματα η εξοχη!!!
    Please vote for me as the Best Personal Style Blog here http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look

    My blog is: http://natbeesfashion.blogspot.com

    Thank you!!!
    Anastasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφες φωτογραφίες με πανέμορφα λουλούδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή