Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Coin...day 3 (photo a day August)


Μια πραγματικά παλιά δραχμή!
Από τη δραχμή οδηγηθήκαμε στο ευρώ.
Κι από το ευρώ οδηγηθήκαμε στον εφιάλτη.
Έναν εφιάλτη με ρίζες στη δραχμή.
Τρομακτικό!
Είχε τόση δύναμη αυτός ο εφιάλτης, που έβγαλε μόνος του κυβέρνηση στις τελευταίες εκλογές.
Δεν ψήφισε ο κόσμος, ψήφισε ο (ανυπόστατος) φόβος.
Ανυπόστατος, γιατί δε θα φεύγαμε από το ευρώ.
Όχι, από μόνοι μας τουλάχιστον.
Ο φόβος παραμένει...όταν θελήσουν "οι άλλοι", "οι ισχυροί" να μας διώξουν, όταν δε θα "συμφέρουμε" άλλο, θα μας διώξουν με όποια κυβέρνηση.
Μέχρι τότε, μας οδηγούν βαθύτερα στην ύφεση, στα χρέη και στη φτώχεια.
Και ο φόβος ψηφίζει αντί για μας.
Και ο φόβος κάνει πάντα τις χειρότερες επιλογές!


14 σχόλια:

  1. Συμφωνώ μαζί σου Μαρία.. Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι υποκύπτουν, έτσι τους έχουν κάνει, έρμαια δυστυχώς!!! Με τη δραχμή ήμασταν πιο ευτυχισμένοι.. τώρα έχουμε καταντήσει μίζεροι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποτίθεται πως το ευρώ θα ήταν δυνατό νόμισμα...γύρευε τι σόι παιχνίδια παίζουν στις πλάτες μας χρόνια τώρα..

      Διαγραφή
    2. όπως το είπες.. φταίνε τα παιχνίδια που παίζονται και εμείς οι απλοί πολίτες δε γνωρίζουμε και δε θα μάθουμε και ποτέ!

      Διαγραφή
  2. Καπως αργοπορημένα ειπα να παρω μέρος στην φωτογραφική πρόκληση...

    http://beautyfollower.blogspot.gr/2012/08/ummer-in-greece-vol-6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι θα ζήσουν τα παιδιά μας...;;;;
    τα κοχυλάκια υπέροχα! ο πατέρας μου ήταν ναυτικός και μας έφερνε απο διάφορες χώρες κατι τεράστια που βούιζαν όταν τα βάζαμε στ'αφτί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρεθεί λύση...πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο πάντως...
      Δεν μπορεί αργά ή γρήγορα θα βρούμε τη λύση...για να ζήσουν τα παιδιά μας καλά...

      Το μεγαλύτερο κοχύλι που έχω δεν το βρήκα καν...το είχα αγοράσει κάποτε στη Λευκάδα κι αυτός που μου το πούλησε δεν ήξερε καν από που είναι..είναι περίπου όσο η παλάμη μου και βουίζει...κάπου κάπου πάω και το ακουμπάω στο αυτί μου για να ακούσω τη θάλασσα...

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να ήμασταν ακόμη στη δραχμή.. να μην είχαμε αλλάξει το νόμισμά μας... Αν μη τι άλλο, αν δεν το είχαμε κάνει.. κανένας νοήμων άνθρωπος δεν θα έδινε τουλάχιστον 2.000 δρχ για έναν καφέ... όπως δίνουμε τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε η ακρίβεια πάλι την ανηφόρα θα έπαιρνε..θα πληρώναμε τώρα το ψωμί (βάλε και τις υποτιμήσεις) κάπου 3 χιλιάρικα...τον καφέ θα τον είχαμε ξεχάσει προ πολλού..
      Δεν πιστεύω πως το πρόβλημα το δημιούργησε το νόμισμα, αλλά οι πολιτικές τους..οι κακές πολιτικές τους κι εδώ κι έξω...

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου έχεις απόλυτο δίκιο. Πάντα πριν τις εκλογές θέτουν και ένα δίλημμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Πες μου ποιος φόβος σε νίκησε πάλι".. λέει ένα τραγούδι του Γιάννη Αγγελάκα. Αυτό ακριβώς. Ο φόβος νίκησε πάλι. Καλό σαββατοκύριακο κορίτσι μου. Να περάσεις όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκησε δε θα πει τίποτα...αλλά ο Αγγέλακας λέει επίσης "Ο χαμένος τα παίρνει όλα"...άρα υπάρχει ελπίδα!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
    2. Και εγώ αυτής της άποψης είμαι, καληνύχτα Μαρία :)

      Διαγραφή