Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Κληρονομικό χάρισμα

Την πρώτη φορά που είδα τη Μενεγάκη στην τηλεόραση,  είχα σκεφτεί, ότι ναι μεν είναι πολύ όμορφη, αλλά δεν πρόκειται να κάνει καριέρα γιατί "δεν τα λέει"...
Mιλάμε για την περίοδο της "mega banca" στο οποίο η κοπέλα έλεγε κάποια νούμερα κι αυτό ήταν.....
Φυσικά κι έκανα λάθος μια και η Μενεγάκη λάμπει ακόμα στο τηλεοπτικό στερέωμα......
Μετά ήρθε η Μελέτη......κι εγώ έκανα την ίδια πρόβλεψη..........λίγα χρόνια μετά και η Μελέτη καλά κρατεί..........
Να μη θυμηθώ κι εκείνη τη "σκοτεινή"  περίοδο που η Ελλάδα ψήφιζε σαν τρελλή Καλομοίρα και Περικλή..... δεν ήθελα ούτε να τους βλέπω.......(είναι ιδέα μου ή πράγματι η Καλομοίρα νιαουρίζει ακόμα τα ελλήνικος που θα μάθαινε γρήγορα?......μπα η ιδέα μου θα είναι)
Αυτό που θέλω να πω είναι πως το κριτήριό μου για την τηλεόραση ή μάλλον για τα πρόσωπα της τηλεόρασης δεν είναι και το σωστότερο........άλλα πιστεύω εγώ ότι θα γίνουν, άλλα γίνονται.......
Αυτό το λέω απλά και μόνο γιατί δε θέλω να ενοχληθεί κανείς αν πω ας πούμε ότι έπεσα κατά λάθος στην εκπομπή της Τατιάνας με τις υπόλοιπες κυρίες και με κούρασε.....άντεξα μόνο τρία λεπτά πριν κλείσω την τηλεόραση.......κι ούτε να μου ζητήσει τα ρέστα αν η εκπομπή χτυπήσει την κορυφή.......
Εγώ δεν ξέρω από αυτά έτσι κι αλλιώς.......απλά δεν αντέχω το θόρυβο.....
Κατά τα άλλα αύριο ξεκινάει η Μενεγάκη με την καινούρια εκπομπή της.......αν τη θάψω σίγουρα θα σπάσει τις τηλεθεάσεις.......αλλά ας τη δω πρώτα......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου